Hakutulokset

  1. K

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.25 <3

    Hei. Mut voi poistaa listoilta. Täällä ei olla raskaana edelleenkään, päinvastoin uudessa kierrossa joka on jo järjestyksessään 25. Yrityskiertoja on kuitenkin jo niin monta, etten koe enää kuuluvani tälläiseen ketjuun jossa väkeä tulee ja menee samantien plussineen muutaman kierron...
  2. K

    Tulipas tehtyä aivan ihanaa caesarsalaattia!

    Ei saa vääntää veistä haavassa! Ostin tänään kaupasta tarpeet ajatellen että mulla on sitä kastiketta kaapissa - no eipä vaan ollut! Ei oikein toi kreikkalainen kastike aja samaa asiaa, kun cesarissa "se juttu" on nimenomaan oikean makuinen eli anjoviksella maustettu kastike.
  3. K

    G: Oletko kokenut välirikkoja? Kuinka monta, kenen kanssa ja mistä syistä?

    Teini-ikäisenä ystäväni ei hyväksynyt seurustelusuhdettani nykyisen mieheni kanssa. Hän koki jäävänsä täysin vaille huomiotani, koki että annan miehen muuttaa itseäni ihmisenä ja kun yritin paikata välejä, sekin meni pieleen. Tavallaan ymmärrän ja en ymmärrä reaktiotaan, mutta ystävyyden perään...
  4. K

    "Vieraiden" lasten ottaminen mukaan kesähuvituksiin

    Joo, tuo vesipuistoon liittyvä kommentti Saraldolta oli hyvä näkökulma, jonka ymmärrän ja jota kunnioitan itsekin täysin mukisematta. Vesipuistossa meillä ei tänä kesänä ollutkaan seuralaisia tytölle mukana, mutta täytyypä jatkossakin miettiä pyytääkö edes, sillä se vastuu vieraasta lapsesta on...
  5. K

    "Vieraiden" lasten ottaminen mukaan kesähuvituksiin

    Meille ei ole siunaantunut kuin yksi lapsi. Nyt sitten kesällä ollaan käyty pariin otteeseen huvipuistoissa, vesipuistoissa tai muissa vastaavissa, ja lapsi on tietenkin viihtynyt hyvin itsekseenkin mutta vielä paremmin jos on ollut tuttua seuraa mukana, esim. serkkuja. Antaisitko lastasi...
  6. K

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.25 <3

    funny87, itse käytän ovulaatiolaskureita, joihin syötetään kuukautisten alkamispäivä ja kierron pituus. Esim. Vau.fi:n laskuri on helppokäyttöinen ja selkeä.
  7. K

    ei olla ees käyty ulkona, lapsi kattonu jo kolme leffaa

    No ei todellakaan olla oltu tänään ulkona kuin vajaa tunti äsken, kun pihaa varjosti puu. Ihan LIIAN KUUMA!!! Sisälämpötila on just passeli 22-24, ei tarvi hikoilla tai pelätä aurinkoa.
  8. K

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.25 <3

    Hmmm... Luulin päivitelleeni tilanteen tännekin, mutta ilmeisesti en. Yk 24, kp 18/35 Ovulaation oletettu ajankohta taas käsillä, mutta jotenkin tympäsee. Että kovin aktiivista yrittämistä ei tässä kierrossa jaksa harrastaa. Ei näillä helteillä...
  9. K

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.25 <3

    Jaa, kappas, mullahan on jo noin paljon koopeet yli... Tarvii varmaan testata ennen lauantaita, että tietää voiko ryypiskellä. Tosin pienet tuhrut taisin olla tänään jo havaitsevinani, joten pessimismin puolelle taas heittää. Ei meille.
  10. K

    Äkkilähdölle lasten kanssa??

    Toi on jännä miten niin moni mieltää äkkilähdön sellaiseksi että hypätään vaan koneeseen suunnilleen tietämättä minne se edes laskeutuu. Kun niinhän sen EI tarvitse mennä. Kyllä mä ihan valitsen itse hotellin siitä tarjonnasta mitä on, silloin tiedän jo etukäteen majoitukseni enkä päädy...
  11. K

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.25 <3

    susanna85, i-ha-naa että viitsit alkaa päivittämään! :flower: (yk 23 mulla siis meneillään.) Jos väsymys ja helevetin sitkeä hiivatulehdus lasketaan raskausoireiksi niin sitten mulla on niitä... Hitsi kun onkin taas toiveet korkealla vaikka yritystä tässä kuussa oli kaikkein vähiten...
  12. K

    ***PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.24***

    Mä pyydän anteeksi pitkän pitkää päivitystaukoa, lista pikkukakkosen kuumeilijoista on kaikkea muuta kuin ajantasalla! Jos jollain muulla olisi energiaa ryhtyä listaa päivittämään, olkoon hyvä. Tää oma kuumeilu näin tässä 23. yrityskierrossa on ollut kaikkea muuta kuin ensimmäisenä mielessä...
  13. K

    syönkö liian vähän (raskaana)?

    No en mä sinuna stressaisi, enkä alkaisi noilla viikoilla enää mitään ruokamääriä lisäämään. Lapsi on ns. ottanut osansa.
  14. K

    Gallup: loukkaannutko, jos vieraat eivät syö leipomuksiasi

    En varsinaisesti loukkaannu, mutta hetken ajan kyllä pännii. Tosin mä tuputan niin innokkaana että harvaa kehtaa kieltäytyä.
  15. K

    syönkö liian vähän (raskaana)?

    Oletko syönyt koko odotusajan tuon verran? Minkä verran sulla on tullut painonnousua viikkoa kohden keskimäärin? Onko lapsi kasvanut ultran mukaan normaalisti? Itse en loppuodotustaikana eli suunnilleen kolmen viimeisen viikon aikana syönyt juuri mitään. Ei maistunut.
  16. K

    Neuvolasta sanottiin että käytän liikaa vaippoja..täh??

    "täh" kysyy aloituksessaan, että miten voi käyttää vaippoja liikaa. No helposti. Jos vaihdat joka tunti vauvalle vaippaa, ei parane kyllä ihmetellä jos nukkuu huonosti. Esikoista on varmasti ihana hoitaa, pukea ja hyysätä ja sylitellä jne. mutta relaa nyt ajoissa. On eriasia olla omistautunut...
  17. K

    Pienten lasten hääpukeutuminen

    Mun mielestä tää on ihan hassu kysymys, kun lapsille on kaupoissa ihan yhtälailla juhlavaatetta tarjolla kuin on aikuisillekin. Meillä on itsestäänselvää että lapset puetaan juhlaan kuin juhlaan arkivaatetuksesta poikkeavasti. Ainoastaan kenkien suhteen voin tehdä poikkeuksen, eli...
  18. K

    kuinka usein puhut äitisi kanssa puhelimessa?

    Asiat muuttuu, ihmiset muuttuu. Äidin kanssa tuli kymmenen vuotta sitten soiteltua viikottain, saatettiin juoruta pitkäänkin puhelimessa. Käytiin kaupoilla, kahvilla, oltiin tekemisissä viikottain. Sitten äiti alkoholisoitui ihan kunnolla, enkä nykyisellään soita hänelle kuin kerran, kaksi...
  19. K

    Toinen ja kolmas nimi Lilialle

    Lilia Neve Natalia Lilia Ava Camilla Lilia Cara (rakas) Miranda - eivät ehkä ihan täysin minun makuuni tuo nimet, mutta tuommoista ajatusleikkiä nyt näin tähän aamuun...
  20. K

    Lähtisitkö kahdestaan lapsen kanssa ulkomaille viikoksi?

    Ehdottomasti lähtisin, suunnitteillakin. Ei ole mielestäni mitään järkeä aina jossitella ja pelätä pahinta. Kotiinkin on moni kuollut.

Yhteistyössä