Hakutulokset

  1. V

    Jeesikää käsityö ääliöö..

    mä olen siis aivan totaalinen käsi, mut sepä ei haittaa mun iloani.. :D Mutta siis, tahtosin tehdä vauvalle neuloen tilkkupeiton. Minkäkokosia tilkkujen tarvis olla, et ne olis riittävät. Olettaen, et vasta alottavalla on lyhyt pinna ja valmiiksikin olis kiva saada jotain joskus.. :whistle...
  2. V

    Löytyykö muita hevosgaalaan lähtiöitä?

    Eli tonne apassionataan ens viikonloppuna? :) Ei malttas yhtään enää odottaa, voih se heppan tuoksukin siellä on niin ihana! =)
  3. V

    Mitäs kaikkia ihania R alkuisia tytön nimiä on?

    Ja mistä sivuilta niitä vähän erilaisempia näki? :heart:
  4. V

    Kai se sitten uskottava on..

    Varaanko huoneen heti sieltä pehmeästä pyöreästä huoneesta?? Vai mikä siinä kuulostaa niin ihmeelliseltä, et kohta on kolme lasta ja esikoinen olisi sillon 3v2kk? Ja vielä se, et kun kolmonen ei edes ollut vahinko! :o *liian monta kysyvää ja säälivää katsetta saanut* :kieh:
  5. V

    Valkosolumittaus????

    Otetaanko semmonen pienellä lapsella verestä vai mistä? Ikinä moisesta kuullukkaan ja huomenna tarvis tyttöä viedä :/
  6. V

    Kertokaahan airbag:stä..

    Eli jos sen on mahdollista saada jotenkin kytkettyä pois. Meiltä ei ainakaan saa sitä kai itse, eli menis huollon kautta ja pyytäs saada sen pois niin kuinka pois se sitten on? *Tyhmä* Mut miten se siis on pois? Kokonaan vai vaan jotenkin kytkettynä? Onkohan se sen jälkeen turvallinen...
  7. V

    Onko lapsen yöhikoileminen ihan ok?

    Poika 2v 9kk ja hikoilee ihan hurjasti yöllä. Huoneen lämpötila ei korkeintaan ole kun +20 ja nukkuu hihattomalla ja kalsareilla. Sisko nukkuu samassa huoneessa ja hän on ihan "normaali" Käyn lapsia kurkkaamassa aina ennen kun mee itse nukkuun ja siinä vaiheessa jätkä on aina lähes...
  8. V

    Voi meitin reppanaa..

    Tyttönen 1v4kk kipitteli innoissaan ihan suoraan keittiön pöydän jalkaan. Juur "mukavasti" kulmaan ja nyt pienen otsaa halkoo kuhmu ja yhtä pitkä mustelma.. :( Ne jouluvalokuvat tullaan varmasti muistamaan.. :whistle:
  9. V

    Mikä on ideana? tv juttuja..

    Kun nytkin jouluna tulee star wars. Miks ihmeessä ne esitetään aina noin, et ekana tulee vika ja tokana se toka. Miks ne ei tuu oikeessa järjestyksessä, yleensäkkään ikinä. Onks siinä joku kassamagneetti juttu vai mikä. Mua ainakin jopa ärsyttää. Vaikke kyllä nyt juur kyseyisen elokuvan...
  10. V

    Tarvisko jotain tehdä ja mitä???

    Mies kertoi eilen jutun joka sai mut hyvin kiukkuseks. :kieh: Hänen työpaikallaan on kaveri, reilu parikymppinen. Hieman "tyhmä" ja omalaatuinen tyyppi. Sen tiedän itekkin. No, kuulemma ajelee kylillä ja kerjää teinejä 15v ja nuorempia kyytiin. Ajelee hetken aikaa ja ajaakin sitten johkin...
  11. V

    3 raskaus ja ne tissit!

    Kun ei noille oo tapahtunu vielä mitään. Aikasemmin, on alkanu raskaus näkyä niin, että rinnat kasvaa ja sitten vasta vatsa. Nyt tällä kolmannella kerralla näyttää menevän päin vastoin :o Verrataha ei tietenkään pitäisi, mut ihmettelen kumminkin. Ja viikkoja on 14+5
  12. V

    Näistä nimijutuista taas..

    Kun aina lietaan, et se Jessica Virtanen kuulostaa tyhmältä niin kuulostaako se suomessa asuva Mari Smith sitten ihan yhtälailla tyhmän kuulonen? Vai miksi se menee aina noin päin kun toi eka esimerkki?
  13. V

    Äiti, äiti, äiti, äiti...!!

    Kuuluu jatkuvasti, menin sitten ihan mihin vaan tytön 1v3kk näköpiiristä niin alkaa kuulumaan surkee "äitii, äitii". Äiti kukkuun, muualla ei oliskaan kun sylissä ja vaan mun sylissä. Isä ei kelpaa, ellei oo pakko.. Hooh, ihana takiainen. Olikohan tää taas jotain ikään kuuluvaa. Pojasta en...
  14. V

    Mimmonen on hyvä tyyny?

    Tarpeeks kova ja riittävän korkea. Se ei saa menettää kuohkeuttaan heti kättelyssä. Mistäs semmosen ostaneet ootte, alkaa riittää 15? hilavitkuttimet mitkä menee pilalle jo siinä vaiheessa kun tyynyliinan laittaa :kieh: Että pankaahan keroen mikä ja mistä saa hyvän!
  15. V

    Tervetuloa plussalle..

    Kunhan et vaan hanki lapsia.. :whistle: Oli sitten rahaa tai ei. Väärin menee kumminkin. Huomaa, et on maanatai.. ;)
  16. V

    Argh!! Me ei kohta mennä lainka pihalle.

    Kun ei tytölle löydy talvikenkiä! |O Kun tarvis olla sopu hinnalla ja korkeintaan kokoa 21. Löytyy kyllä pitkälle yli 50? kenkiä tai alkaen koosta 25. Kyllä sitten sapettaa.. :xmas:
  17. V

    Alkuraskaus on hyvä laihdutus keino...

    Ääh, taas paino putoaa ja syykin löytyy ihan siittä kun ei maistu. Ei vaikka miten päin olis ja mitä söis. Oikeastaan ei tuu ees nälkä ja sen huomaa sitten kun tulee ihan yhtäkkiä oksennusrefleksi ja vessaan :x Sais sitten mennä jo ohi, vaikka eipä se niin oikeen menny edelliselläkään...
  18. V

    Hei "Bädi"!!

    Pitäny jo monesti kysyä, et millä viikolla sun tyttö on syntyny? Kun meillä ne lasketut on niin peräkkäin, et kumpi räjähtää ennemmin.. :D
  19. V

    Poliisiltako se rikosrekisteri haetaan?

    Vaiko mistä? Ja haetaanko se sillä nimellä? Töihin sen tarvisin.
  20. V

    Suuntavaisto nolla.. Ohjeiden kuuntelutaito nollaa...

    Oli illalla tarkoitus olla semmonen pikkuinen palaveri luottamusmiehen kotona. Mies kovasti mulle selitti, et missä se täti asuu. Minä näemmä mukamas kuuntelin ja olin aivan 110 varma mikä talo se on.. Ja kas kummaa kun soitettiinkin sitten väärän talon ovi kelloa. Onneks avaaja oli...

Yhteistyössä