Äiti, äiti, äiti, äiti...!!

Kuuluu jatkuvasti, menin sitten ihan mihin vaan tytön 1v3kk näköpiiristä niin alkaa kuulumaan surkee "äitii, äitii". Äiti kukkuun, muualla ei oliskaan kun sylissä ja vaan mun sylissä. Isä ei kelpaa, ellei oo pakko..

Hooh, ihana takiainen. Olikohan tää taas jotain ikään kuuluvaa. Pojasta en enää ees muista. Vai voiko tommonen pirpana jollaintapaa vaistota, et on vauva tulossa ja tyttö ottaakin sitten äidistä kaiken ilon irti.. :xmas:
 
Noh
Mun esikko oli tuollainen n. 1v 4-6kk.n iässä, kun odotin kakkosta. Nyt on kakkonen samanlainen, kun laskettu lähenee ja hällä silti ikää jo 2v 6kk...Eli ainakin meillä on säännöllisin välein ja aina ennen synnytystä alkanut pienimmälle tuo äiti vaihe. Aika raskasta, kun edes vessaan ei pääse...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Noh:
Mun esikko oli tuollainen n. 1v 4-6kk.n iässä, kun odotin kakkosta. Nyt on kakkonen samanlainen, kun laskettu lähenee ja hällä silti ikää jo 2v 6kk...Eli ainakin meillä on säännöllisin välein ja aina ennen synnytystä alkanut pienimmälle tuo äiti vaihe. Aika raskasta, kun edes vessaan ei pääse...
Juu, ei pääse ilman seuraneitiä.. :whistle: Noo, kai se ohi menee viimeistään murrosiässä. :) ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Minusta nuo ovat meidän molempien kimpussa. Kai se on lapsilla päivästä kiinni? Lapset ovat tottuneet olemaan isänsäkin kanssa, kun minulla on aina ollut harrastuksia/ menoja/ matkoja.
Meillä on poika nyt isänsä poikaa. Aiemmin tai pienempänä hänkin oli kyllä äidin mussu, mut muistaakseni eritavalla. Tyttö on jotenkin NIIN ripustautunu. :xmas: Ja ehkä sekin, kun meillä on 2 hoitolasta niin on pojalla leikkiseuraa ja tyttö on sitten vielä vähän ulkopuolinen ja muutenkin hieman tulinen. :whistle:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Valon kantaja:
Alkuperäinen kirjoittaja Noh:
Mun esikko oli tuollainen n. 1v 4-6kk.n iässä, kun odotin kakkosta. Nyt on kakkonen samanlainen, kun laskettu lähenee ja hällä silti ikää jo 2v 6kk...Eli ainakin meillä on säännöllisin välein ja aina ennen synnytystä alkanut pienimmälle tuo äiti vaihe. Aika raskasta, kun edes vessaan ei pääse...
Juu, ei pääse ilman seuraneitiä.. :whistle: Noo, kai se ohi menee viimeistään murrosiässä. :) ;)


Mua jo hirvittää miten kakkonen ottaa vauvan tulon, kun nyt jo aika mustis... Tuollainen pienempi ikäero sujui hyvin, mutta nyt taitaa mennä ankalemman kautta:O
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Valon kantaja:
Alkuperäinen kirjoittaja Noh:
Mun esikko oli tuollainen n. 1v 4-6kk.n iässä, kun odotin kakkosta. Nyt on kakkonen samanlainen, kun laskettu lähenee ja hällä silti ikää jo 2v 6kk...Eli ainakin meillä on säännöllisin välein ja aina ennen synnytystä alkanut pienimmälle tuo äiti vaihe. Aika raskasta, kun edes vessaan ei pääse...
Juu, ei pääse ilman seuraneitiä.. :whistle: Noo, kai se ohi menee viimeistään murrosiässä. :) ;)


Mua jo hirvittää miten kakkonen ottaa vauvan tulon, kun nyt jo aika mustis... Tuollainen pienempi ikäero sujui hyvin, mutta nyt taitaa mennä ankalemman kautta:O
Koska sulla on laskettu? Mua kans hieman jännittää, miten tyttö ottaa sitten vauvan vastaan. Olis 1v9kk sillon. Nyt kyllä vauvoista kauheesti tykkää, mut ihan eri se sitten on kun se vauva ei lähdekkään mihkään. Esikoinen ei óikeen vauvaa ees tajunnu, ikäeroa heillä on 1v5kk.
 
Mulla on 2v3kk vanha tyttö ja vessaankin tulee usein mukaan. Jos ovi on lukossa, rynkyttää sen takana koko ajan. Olen tehnyt kotona työjuttuja koneelta ja on toooosi vaikeeta, kun tyttö haluaa koko ajan syliin. Kun olemme kahden päivällä kotona, kuuluu koko ajan äiti, äiti. Ihanaahan se on, mutt sillon kyllä ärsyttää, kun ei saa tehtyä asioita kunnolla. Ja ne pitäs kuitenkin tehdä.
Onneksi tyttö viihtyy kuitenkin isänsä ja isojen sisarusten kanssa. Vauvaa ei ole meille tulossa.

Muoks. Ja kyllä tämä äitikin on tytössään kiinni. Hän on iltatähti eikä enää lisää lapsia ole tulossa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Valon kantaja:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Valon kantaja:
Alkuperäinen kirjoittaja Noh:
Mun esikko oli tuollainen n. 1v 4-6kk.n iässä, kun odotin kakkosta. Nyt on kakkonen samanlainen, kun laskettu lähenee ja hällä silti ikää jo 2v 6kk...Eli ainakin meillä on säännöllisin välein ja aina ennen synnytystä alkanut pienimmälle tuo äiti vaihe. Aika raskasta, kun edes vessaan ei pääse...
Juu, ei pääse ilman seuraneitiä.. :whistle: Noo, kai se ohi menee viimeistään murrosiässä. :) ;)


Mua jo hirvittää miten kakkonen ottaa vauvan tulon, kun nyt jo aika mustis... Tuollainen pienempi ikäero sujui hyvin, mutta nyt taitaa mennä ankalemman kautta:O
Koska sulla on laskettu? Mua kans hieman jännittää, miten tyttö ottaa sitten vauvan vastaan. Olis 1v9kk sillon. Nyt kyllä vauvoista kauheesti tykkää, mut ihan eri se sitten on kun se vauva ei lähdekkään mihkään. Esikoinen ei óikeen vauvaa ees tajunnu, ikäeroa heillä on 1v5kk.


Mulla on rv 35 eli tammikuussa la. Kakkonen käy pusuttelemassa mun mahaa yms., tykkää vauvan vaatteista jne. Mutta luulen, että totuus taitaa olla karumpaa sitten...
 

Yhteistyössä