Hakutulokset

  1. Sinderella

    +++KESÄKUUSSA PLUSSAAVAT, heinäkuuta suunnittelevat+++

    Pitkästä pitkästä pitkästä aikaa pyörähdin täällä kurkkaamassa, mitä vanhaan ketjuun kuuluu. ONNEA iloksi :flower: :) Aivan mahtava uutinen!!!! Onnea muillekin viimeisen vuoden aikana plussanneille :) Meikäläisten vauvahaaveet on sitte kuopattu. Palasin viime syksynä vuosien hoitovapaalta...
  2. Sinderella

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Barbamama, siirrä mut taustalle. Täti tuli enkä yhtään oo laskenu päiviä. Tjottaillaan tjottaillaan nyt. Plussia ketjuun kovasti!!
  3. Sinderella

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat keväällä

    Imoen, siirrä mut taustalle. Täti tuli ja en oo yhtään laskeskellu päiviä. Tjot-meiningillä mennään täysin. Plussia ketjuun!!
  4. Sinderella

    ~Helmikuun Helmet~

    Täällä... Opparin kimpussa menny totaalisesti aika nii ei oo kerenny tänne ollenkaan. Nyt ollaan voitonpuolella ja sopii toivoa toikkaria kesäkuussa käteen :) Mut voi siirtää maaliskuisiin. Täti tuli ja pakkailee kamppeitaan parhaillaan. Miten muut? Sf??? Kovasti plussia toivottelen!!
  5. Sinderella

    +++ TOUKOKUUSSA PLUSSAAVAT, kesäkuuta suunnittelevat +++

    Ansku, siirrä mut taustalle. Täti tuli ja en aio nyt enää laskeskella päiviä. Tjot-meiningillä mennään. Suunnitelmissa jossain vaiheessa töihin paluu... Plussia kovasti jokaiselle!!
  6. Sinderella

    ~Helmikuun Helmet~

    Hyvinhän nurinkurisella onnistu päivitys :) Tänne ei kuulu mitään uutta. Oireita ei oo sitte yhtikäs minkäänlaisia. Jatketaan. Plussia ketjuun!
  7. Sinderella

    ? Tammikuun Toivot 2012 ?

    Pahoittelut pudonneille :hug: Ja onnea Jempille :flower: Tänne ei kuulu sen kummallisempia. Ei nipistelyjä ei mitään. En edelleenkään oo laskenu päiviä (kurkkaus, jo 26, katoppas). Plussia ketjuun!
  8. Sinderella

    ? Tammikuun Toivot 2012 ?

    Pikaisesti kurkkimassa, onko uusia plussia tullu. Ei oo. Voi sentään. Itse en oo nyt ollenkaan laskenu kp:itä. Äsken kävin helmikuisten ketjusta tarkistamassa, missä mennään tänään. Näköjään on kp22. Ei tunnu yhtään raskautuneelta. Aivan outo on muuten olo, ku en oo täällä päivittäin kerenny...
  9. Sinderella

    ~Helmikuun Helmet~

    Pikavisiitillä pinossa pyörähtämässä ja mitäs täältä löytykään. Ensimmäinen haamu! Onnea kovasti Nupulle :flower: Tuo on tosi hyvä ku haamuilee noin varhaisilla kp:illä =) Tänne ei uutta auringon alle. Itse asiassa, ei edelleenkään tietoa kp:stä :D Kurkataanpas listalta... Näyttäis olevan 22...
  10. Sinderella

    ~Helmikuun Helmet~

    Iltaa ketjuun. Sedna totta tosiaan joutunu kokemaan ihan kamalia :( Voi hyvänen aika. Ja samaa mieltä oon minäkin, että totta kai äitienpäivää saa viettää vaikkei eläviä nyytteröisiä ikinä olisi saanutkaan. Kyllähän sitä äiti on, vaikka enkeleinä pienet olisivatkin. Voimajaksurutistuksia...
  11. Sinderella

    ~Helmikuun Helmet~

    Uusille :wave: Täällä odotellaan ovista. Hiukkasen on alkanu limailla ja vasemmalta puolelta nipistellä. Oon huomannu, että mulla on pää kipeä vajaa viikko ennen ovista. Tää kipuilu oli toissapäivänä. Viikonloppuna vois olla h-hetket aika lähellä...
  12. Sinderella

    ? Tammikuun Toivot 2012 ?

    Kurjia negatestejä ketjussa. Peukutuksia tasapuolisesti kaikille, jotta ne vielä plussiksi muuttuvat! Tänne ei kuulu sen kummallisempaa. Ovista ootellaan. Hiukkasen havaittavissa limailuja ja vasemmalta hiukkasen nipistelee aina joskus. Pääkipu, mikä mulle näemmä tulee vajaa viikko ennen...
  13. Sinderella

    +++ TOUKOKUUSSA PLUSSAAVAT, kesäkuuta suunnittelevat +++

    Viola, minäkin kysyn, onko vuoto runsasta? Alkuraskaudessahan sitä voi olla eikä silti ole km. Toivottavasti teillä on näin! Haleja sinne :hug: Mikä Mairalla tilanne?
  14. Sinderella

    ~Helmikuun Helmet~

    Eewokilla ärsyttävän outo tilanne. Ois tullu testiin sitte plussa ku täti on noin kumma. Kamomillalle tervehdys :wave: Fb:ssa huomasin, että serkun perheelle on tulossa vauva. Onnea heille! Pakko myöntää, katkeruus vähä kouraisi kun uutisen luin. Toisaalta pöljää olla kateellinen toisen...
  15. Sinderella

    +++ TOUKOKUUSSA PLUSSAAVAT, kesäkuuta suunnittelevat +++

    Mairalle peukutuksia täältäkin!! Vyöhyketerapia autto mulla aikoinaan nelosesta haaveillessamme. Ongelmana tuolloin oli liian lyhyt luteaalivaihe. Tuhruilu alko aina dpo7 tai 8. Sitte ekan käynnin jälkeen tuhrut loppu ja tokan käynnin jälkeen parissa kierrossa tuli tärppi. Puolitoista vuotta...
  16. Sinderella

    ~~ Joululahjoista 2011 haaveilevat ~~

    Sunnuntai 1.5 Ovis ohi ja piinailu alkoi: Haamuilijat: Plussanneet: plug-in-baby äiti x4 neljäskö viena miida Mango86 ak Tammikuun vauvaa haaveilemaan lähteneet: Minnarun Lilianne macy gray Barbamama35 Emmuska10 Mamu82 Sinderella nepari80 Jenny82...
  17. Sinderella

    ~Helmikuun Helmet~

    Täällä kans täti on selätetty... Ovistikkuja tai greippimehua en oo hommannu. Tää kierto mennään nyt ihan luomusti. Mukavata vappua itse kullekin!
  18. Sinderella

    +++ HUHTIKUUSSA PLUSSAAVAT, toukokuuta suunnittelevat +++

    MinyMom, erityistsempitykset sinulle vielä. Älä menetä toivoasi - meillä tärppäs nelonen yk17:lla tai18:lla!
  19. Sinderella

    +++ HUHTIKUUSSA PLUSSAAVAT, toukokuuta suunnittelevat +++

    kissendaal, poistin sinut joululahjoista. Mitä kuuluu Kauniina Päivänä Tuut:lle?? Oot vielä joululahjoissa... Huomenna loppuu sen pinon päivitys.
  20. Sinderella

    ~~ Joululahjoista 2011 haaveilevat ~~

    neljäskö, kiitos :) Onnea odotukseen sinulle! Päivitän huomenna tämän viimeisen kerran ja julistan nuo listalla vielä olevat kadonneiksi lampaiksi...

Yhteistyössä