Hakutulokset

  1. D

    Itsetehtyjen rakettien ohjeita?

    Joo ku taalla raketit on kielletty laissa kokonaan, mut olis kuitenki kiva vahan paukutella, nii heittakaas nyt joku kotitekonen resepti! Malli vapaa :whistle: :xmas: :laugh:
  2. D

    Ajattelin, jos olisitte voinu veikata paljon painan? *oikea vastaus ketjussa*

    Arvatkaa paljon painan? Olen 177cm pitka. (Sori hetkeet mammakalsarit :ashamed: :D ) http://www.aijaa.com/v.php?i=3290918.jpg En laita kuvana tahan, koska siis huom. jos te avatte ton linkin niin en ota mitaan vastuuta teidan jarkytyksesta. Joten alkaa avatko jos LäSKI ahdistaa...
  3. D

    g ,mita lssissa?

    jo mul onb v ittu suomiviinaa, siderii, slamaria, vittu kaikkee. emli mita teilal on? vloi jumalatua ma kadun tat hhuomenna.
  4. D

    Joulun sää?

    No millanen se joulun saa on? :D Laittakaa kuvia jos teilla on lunta, olis ihana nahda, koska meilla naytti tanaan talta ; Ja jotenki tosta ei tuu joulunen olo... :snotty: :D :xmas:
  5. D

    G; Ketka menee viel kauppaan tanaan ja mita aiotte ostaa?

    Mun on pakko menna ku huomasin et joku oli syony jaakaapista kaikki viinirypaleet |O Ja ma en selvia ilman. Muuten ei olis tarvinnu menna. Argh. No onneks on kauppa vieressa melkein.
  6. D

    Hooyo & Drakonia ja muu sekalainen seurakunta pohtii ja jaarittelee...

    Ma tein tallasen keskustelun, et saatais toi pino pysymaan kuitenki suht siistina, nii tanne voi kirjottaa niin paljon ku huvittaa ja miten paljon viesteja tahansa :p :D JA voi kysya ja kirjottaa oireista jne...
  7. D

    Mita kuuluu TUPLAONNI? Muutki miten voitte? :)

    Miten oot voinu? :) :hug:
  8. D

    Miten tas kay aina nain joka vuosi? Jouluruoka + ahky, huh . sis.kuvia

    Just syotiin jouluruoka ja oon niin taynna ettei oo mahdollista, vaikka joka vuosi vannon et tana vuonna otan rauhallisesti :laugh: Ja kohta pitais viela syoda jalkiruoka. Tollases totsassa oli arvoitus, paperinen kruunu ja joku pieni "lelu". Siin oli jtn ruutia sisalla kun...
  9. D

    Onko hedelmallisyys yhtaan perinnollista?

    Onko hedelmallisyydessa mitaan perinnollisyytta? Esim. silla miten hyvin hedelmallinen on taikka milloin vaihdevuodet alkaa tai hedelmallisyys laskee. Kylla olen epatoivoinen :D Aitini on tullut heti raskaaksi kun alkoivat yrittamaan minua ja sen jalkeen olen saanut 9 sisarusta joista...
  10. D

    Saisko vahan valittaa

    Kamalan yksinainen olo :'( En voi nukkua, koska mulla on univaikeuksia enka uskalla ottaa unilaaketta koska saatan olla raskaana. Kamala paansarky joka ei lahteny sallitulla sarkylaakkeella. Lisaksi istuminen tekee kipeaa kun alaselka sarkee ja alapaata vihloo ja sattuu...
  11. D

    Alapää/häpyluu ja/tai liitoskivut

    Anteeks nyt tallanen aihe :ashamed: Mutta eilisesta alkaen on ollu joku ihmeen kipu just tuolla alapaassa/hapyluussa / nivusissa tai jossain. Varsinki jos istun jalat ristissa niin sinne tuntuu. Ei oikeen pysty siks istumaan. Tai sit on pakko heiluttaa lantiota et pystyy olemaan...
  12. D

    Ketkas viela ylhaalla?

    Nukkumaan!! :D Ma meen ...kohta.. :whistle:
  13. D

    Voiko leivinpaahdin hajota, jos sen sisaan heittaa...

    vetta? :ashamed: :ashamed: Vahingossa lipesi asken vesikannu ja keittiontasot vedessa ja samoin leivanpaahdin :kieh:
  14. D

    Ma tarvin nyt ihan oikeesti jonku ENNUSTAJAN

    koska oon tulossa hulluksi :D :D Mista sais vinkkeja, kuka ennustaa, missa? :flower:
  15. D

    Irc-Gallerian paivankuva

    Siis MA EN TAJUA :D :laugh: Miks nuo ihmiset kirjoittaa etta saikahtivat kuvaa katsoessaan, kertokaa joku mika tuon juju on :D
  16. D

    Naapurin elaimia ei ehka saisi ruokkia,

    mutta ma en vaan voi vastustaa! Meidan pihalle tulee joka paiva sellanen valkonen kissa ikkunalaudalle istumaan ja maukumaan. Jos avaa oven niin se yrittaa tulla sisaan, mutta en viitsi paastaa. Mua niin saalittaa se kissa enka tiia missa se asuu. Niin laitoin sille asken juotavaa kuppiin...
  17. D

    Argh sormi paloi

    ***** Menee hermo , ku onnistuin polttamaan oikeen kaden keskisormen nyt tanaa ja pidin sita jo kylmassa vedessa, mut se vaan sarkee tai sattuu ihan kiitettavasti, mita sille nyt oikee voi tehda. Ei pysty nyt lahtee mihinkaa laakareihin. : s Kai se on haettava joku jaapakaste tahan.
  18. D

    Näin 2 tähdenlentoa! ja haloilmion!

    Tana viikonloppuna kuulemma saattaa olla jopa 70 tahdenlentoa tunnissa. Ja minapa nain kaksi !!!! :D Oi miten kauniita ne oli ja tietysti jatin myos kaksi toivomusta niiden peraan :D Ootteko te nahny? :) muoks. Nain myos kuun haloilmion. Se naytti vahan kuin talta...
  19. D

    Hain just keittiosta

    kamalan kasan ruokaa :laugh: eihan tassa voi istua syomatta :p Ehka naa 2 ruisleipaa, 2 joululimppua, mustikkajogurtti ja 3 marie keksia riittaa alkupalaksi :D
  20. D

    G:Miksi ette nuku?

    Niin otsikossahan se kysymys oliki jo :whistle: :p Ite en nuku, koska ei yhtaan nukuta. Vaikka herasin klo 7 jo tanaan ja koko paivan juossu kaupoissa. Kello tosin vasta vahan yli 1. Mut ehka tas pikkuhiljaa vois yrittaa... no ainaki 2-3h paasta :D

Yhteistyössä