Hakutulokset

  1. R

    40+ so what wol.12

    Niin se vaan kuukausi vierähti ja en ehtinyt juurikaan koneelle... Matkallakin olin tässä välissä ja välillä aivan nettipimennossa. En ole ehtinyt lukea kuulumisianne, mutta pikkuhiljaa lueskelen. Pikku äidille onnittelut plussasta :flower: Minulla on tänään kp 1, eli ei tärpännyt...
  2. R

    40+ so what wol.12

    Mulla on tehonnut tosi hyvin tuo vähähiilarinen ruokavalio ja samaa mieltä olen, että liikunta ei siinä niin paljoa vaikuta. Raakaravintoakin söin jossain vaiheessa. Se vaikkuttaa sen, ettei ole enää niin nälkä kun vähemmästäkin saa ne ravinteet. Pähkinät ei lihota ja hyvät rasvat on tosi...
  3. R

    40+ so what wol.12

    Kiitos mur-mur! Voisinpa jänskätä tämän kuukauden ainakin teidän kanssa. Ikää on 42 ja kp 15/30. Yrityskierroista ei tietoa. Onnittelut Viidenmammalle! Toivoa on vielä Ottis!
  4. R

    40+ so what wol.12

    Heipähei pitkästä aikaa! Olen silloin tällöin käynyt lukemassa teidän kuulumisia, mutta en ole kirjoittamaan asti alkanut, kun meillä ei mies ole innostunut kuumeilusta ollenkaan. Itselläni pieni haave itää, mutta toppuutella pitää kovasti, ettei kuume pääse kovin korkeaksi nousemaan...
  5. R

    40+ *odottajat*..+ YES, WE CAN!!! ;)

    Päikille onnea poika-vauvan syntymän johdosta! :flower: Star, tsemppiä synnytykseen, toivotaan, että pääset sinne saliin pian! Teekuppi tervetuloa täältä taustalta! Minni007, minut voisi poistaa tuolta odottajien listalta ja siirtää taustalle, vaikka harvakseltaan täällä käyn, mutta...
  6. R

    40+ *odottajat*..+ YES, WE CAN!!! ;)

    Kiitos, kiva kun kerroit Jääräpää! On aina mielenkiintoista kuulla vastaavista tapauksista. Ja tosi hienoa kuulla, että tärppäsi pian uudestaan! :)
  7. R

    40+ *odottajat*..+ YES, WE CAN!!! ;)

    Kiitos mur-mur viestistä ja kiva kuulla, että voit jo paremmin! Uskon, että minullekin se alakulo iskee kunnolla sitten kun se tyhjennys alkaa ja raskaushormonit häviävät (tai jotenkin kai se siihen liittyy). Kiitos paljon tsempityksestä! Huomenna tosiaan menen sairaalaan aamulla, saa nähdä...
  8. R

    40+ *odottajat*..+ YES, WE CAN!!! ;)

    Kiitos! Mur-mur, millä viikoilla sulla loppui edellinen raskaus, tai milloin huomattiin? Jos et jaksa kertoa, ymmärrän kyllä. Oivikki, ihanaa että pienen sydän siellä sykkii! Nuorin lapseni oli alkuraskauden ultrassa päivää pienempi kuin piti, mutta oikein suloinen ja terve tyttö syntyi...
  9. R

    40+ *odottajat*..+ YES, WE CAN!!! ;)

    Kiitos kaikille!!! Vauvatoive, en usko, että ovis on voinut olla kovin myöhään. Plussasin kp 30 selkeän plussan. Mutta kiitos lohduttavista sanoistasi! Nyt on ollut jo vuotoa ja kipuakin hieman. Mutta jotenkin rauhallisesti olen ottanut. Aavistus on ollut koko ajan, että kaikki ei ole ihan...
  10. R

    40+ *odottajat*..+ YES, WE CAN!!! ;)

    Vauvatoive :hug: Minä kävin tänään siellä ultrassa. Ei löytynyt sykettä ja alkio oli tosi pieni pari kolme milliä. Silti lääkäri antoi toivoa ja määräsi uuteen ultraan kahden viikon päähän. Itse olen melko varma, ettei toivoa ole. Viikkoja on 8+3. Kohtu oli ihan kunnossa, mutta sekin...
  11. R

    *Tammikuun Tähdet-11* kesäkuu-10

    Onnittelut Muzillalle syntymäpäivän johdosta :flower: Ja kiitokset vaivannäöstä! Ihana kuulla Vappupommin ultrakuulumisia ja joku, en muista kuka oli kuullut kotidoplerilla sydänääniä, tosi kivoja uutisia! Keskustelu menee tosiaan vauhdilla eteenpäin, tulee vain nopeasti lueskeltua, mutta...
  12. R

    40+ *odottajat*..+ YES, WE CAN!!! ;)

    Hienoja uutisia Primaveralla! Olen lueskellut viestejänne, mutta en ole saanut aikaiseksi kirjoittaa. Väsyttää kovasti iltaisin ja on niin saamaton olo. Maha tuntuu olemattoman pieneltä ja pahoinvointiakaan ei ole juurikaan.. Siksi pitikin (siis oli ihan pakko :D ) varata tänään aika...
  13. R

    40+ *odottajat*..+ YES, WE CAN!!! ;)

    Johanna, mainitsit jossain viestissä, että miehesi on narsisti. Olisikohan näistä apua sinulle tai jollekin: www.narsistienuhrit.info ja sähköposti; tukiryhmajkl@suomi24.fi . Kannattaa etsiä vertaistukea ja vaikka vertaistukiryhmää tuolta. Miita1969, minä olen kärsinyt jatkuvista vti:stä...
  14. R

    *Tammikuun Tähdet-11* toukokuu-10 (Päivitykset yksityisviestillä)

    Tsempitykset Marde79:lle! Millon sulla on se ultra? Neulainen, olisin sitä mieltä, että kannattaa sanoa lääkityksestä, kun soitat neuvolaan. Sieltä sitten varailee aikaa lääkärille tai kysyy suoraan, että onko lääke turvallinen raskauden aikana. Ihania unia Muzillalla =) Tuu sitten...
  15. R

    *Tammikuun Tähdet-11* toukokuu-10 (Päivitykset yksityisviestillä)

    Neulainen, minä otin suht heti yhteyttä neuvolaan ja minulle sanottiin, että yhdeksännellä viikolla on ensimmäinen neuvola ja 12. vk:lla ensimmäinen ultra, eli näin meidän kunnassa. Miisuliisa, minulla ei ole ollutkaan pahoinvointia juuri ollenkaan, mikä tuntuu aika erilaiselta, kun kaikissa...
  16. R

    *Tammikuun Tähdet-11* toukokuu-10 (Päivitykset yksityisviestillä)

    Joo, se voi olla ihan vaaratonta. Muistaakseni lääkäri sanoi, että se voi johtua siitä, että istukka on kohdunsuulla ja kasvaessa vuotaa. Toivotaan, että on ihan tätä vaaratonta!
  17. R

    *Tammikuun Tähdet-11* toukokuu-10 (Päivitykset yksityisviestillä)

    Miisuliisa, se kesti muistaakseni parisen viikkoa, ellei kauemminkin. Ultraankin pääsin sen vuoksi. Mutta kaikki oli onneksi hyvin. Vuoto ei ollut ihan niin voimakasta kuin kuukautisvuoto. Mutta olen kuullut, että voi olla suht voimakastakin. Millaista sinulla on ollut? Mä olen kuullut, että...
  18. R

    40+ *odottajat*..+ YES, WE CAN!!! ;)

    Huh huh, ottaa varmasti voimille! Halit Vauvatoiveelle ja muille samantyyppisessä elämäntilanteessa oleville! Onko tietoa kellään, onko tässä iässä mahdollisuuksia ylimääräisiin ultriin, vai onkohan paikkakuntakohtaista? Olisi niiiin mahtava nähdä jo ekan neuvolan yhteydessä, että kaikki on...
  19. R

    *Tammikuun Tähdet-11* toukokuu-10 (Päivitykset yksityisviestillä)

    Minäkin olen värjännyt (raitoja) aikasemmissa raskauksissa ja ihan terveitä lapsia on syntynyt. =) Miisuliisalle, viime raskauden alussa oli vuotoakin aika pitkään ja kaikki meni hyvin silti. Väsyttää, mutta pahoinvointia ei ole yhtään. En sano, että kaipaisin sitä :) , mutta ennen on aina...
  20. R

    40+ *odottajat*..+ YES, WE CAN!!! ;)

    Vauvatoive10:lle kovasti voimia vaikeaan elämäntilanteeseen :hug:

Yhteistyössä