Hakutulokset

  1. E

    Hähhähhäää..Voitimpas vedon!

    Lyötiin miehen kans vetoa etten jaksa tuntia "stepperöidä" putkeen.. Hah, jaksoimpas :D Joo, myönnän kunto on aivan totaalisen huono eikä askeleitakaan tullu kun 2031 mut, jaksoimpas perkele.. :D Hihiii.. B)
  2. E

    Kattooks kukaan enää amazing racea??

    Kun mä tsippasin eilen ihan kesken.. :ashamed: Ketä putos ja tapahtuko mitään ihmeellistä? =)
  3. E

    Tänään ei oo hyvä päivä!!!

    |O |O Aina ei vaan jaksa... :kieh: :ashamed: :'(
  4. E

    Aika surkeeta.. pesuaineista.

    Voiko asia olla sitten niin, et mun ihoni on niin tottunu kaiken maailman kemikaaleihin, että saan esim. drhauschan hiusten pesuaineista kauheen reaktion. Ja kauhee kutina ja punotus käsissä ja jaloissa varsinkin jos käyttää semmosta saippuaa.. :kieh: Eikä voi kuvitellakkaan tunkevansa...
  5. E

    Ei oo "vanhaks" tulemista..

    Mulla on koko ajan paikat jumissa. Ihme kolotuksia ja vihottelua. Nykyään jos istun hetken sohvalla niin, et jalatkin on siellä sohvalla niin ylös noustessa oon niin kankea ja kävely on ihan pelkkää köpöttelyä :o Kai tarvis alkaa jumppaan tai jotain jos vähän ehkä vetreytyis. :p
  6. E

    Teetkö sä näin? Miksi?

    Sulla on kaveri kylässä. Toinen sun ystäväs soittaa, yleensä jätät vastaamatta ja jos vastaatkin olet töykeä tälle kuka soittaa. Sä et "pysty" olemaan ystävä kun yhdelle kerrallaan. Tai sitten semmonen, mulle ei tulis mieleenkään sanoa, et jos joku soittaa tullakseen käymään, ettei voi...
  7. E

    Tuttipulloista.

    Täällä oli joskus semmonen alotus missä oli semmonen jännä pullo, tai se imuosa. Jäljitteli tosi hyvin ehtaa tissiä.. :D Mutta kun mie en yhtään muista sen nimeä!! Kun meil ei neiti voi olla tissillä kun vain makuulla ja se nyt on vähän hankalaa kerhossa tms.. Et jos semmonen pullo ehkä...
  8. E

    Facebookki helppiä ääliölle!

    Hemmetti. Mikä pirun asetus mulla on päällä ettei mua löydy sieltä haulla ollenkaan.. Tyhmä ei tajuu.. :xmas:
  9. E

    Minkäs kokosia muitten reilu 3kk vauvat.

    Meillä oli neitonen 5840g ja 61cm. Hieman terhakka tapaus :D Sisaruksiahan ei ainakaan sais verrata, mut on toi kakkonen sitten ollu jo pienestä sipponen. Hällä on samanikäsenä ollu mittaa 57cm ja päälle 4 kiloa painoa.
  10. E

    Ahdistaa..

    Mun isällä oli kakssuuntanen mielialahäiriö ja sehän on siis jossain määrin kai perinnöllinen. :/ Siskolla on masennusta, onneks kyllä käy psykiatrilla ja on saanu lääkkeetkin siihen, jotka kuulemma auttavatkin. Entäs sitten mun lapset? Mikähän mahdollisuus heillä on sairastua siihen? Ja...
  11. E

    Oon mä säälittävä..autoilusta.

    Mun auto ei mene sinne mihin se haluaa vaan sinne minne se uskaltaa.. :ashamed: Ja ajokorttikin on kuitenkin ollu jo 5v. Eilenkin kävin ruokkimassa siskon kissan ja niin naurettavaa sompailua, eikä tosiaan asuta ees missään isossa kaupungissa.. Onhan kai muitakin arkoja ajelijoita. Tosin...
  12. E

    Voi kurjuus! Vauva kipeänä.

    Hyviä ja toimivia käytännön vinkkejä 3kk vauvan tukkoseen oloon. Ei sitten yhtään kivaa. Pien reppana. Arvasinhan mä sen kun isommat on kovasti nuhassa ja sitten alko pikku neitikin aivasteleen ja iltaa myöden nosti lämmön. Onneks ei oo vielä kovin tukossa, mut mun tuurilla pahenee :(...
  13. E

    Onko liikaa pyydetty?

    Jos ja kun en anna lapsia mummulaan hoitoon jos äidin mies ystävä on paikalla? Se mies vaan saa mun niskakarvat pystyyn ihan pelkällä olemuksellaan. Mitään ns. aihetta tähän ei ole, ainoastaan mun oma fiilis koko kaverista. Vaisto sanoo, ettei kaikki oo ihan niinkun pitäs. Tosin lapset...
  14. E

    Jotenkin surullista..

    Mä olen kutonu kaulaliinaa. En todellakaan ole mikään suuri ja taitava käsityöihminen, muttei se mikään ihan kamalan rumakaan ole. Ees jotain koittas harrastaa. Kun on tuo aika hieman kortilla.. Mä tahtoisin antaa sen jollekkin koululahjaksi. Mutta eipä vaan ole ketään, ei ketään joka...
  15. E

    Kuulosti varmaan tosi uskottavalta..

    Eilen aamulla saatiinkin lähteä pika pikaa terveyskeskukseen kun 3.5v poika kopautti silmakulmansa, tai tarkemmin kulmakarvansa sohvan kulmaan. Joo, todellakin SOHVAAN.. Sen verran syvä haava tuli, et se sitten liimattiin kiinni. Onneks ei sentään tikkejä tarvittu! Ja onneks mein muksut...
  16. E

    Vauvan silmien väristä.

    Kauankos siihen värin "saamiseen" suunnilleen voi mennä? Kun en yhtään muista. Vauvanen on nyt 3kk ja noista ei voi yhtään sanoa, ehkä eniten muistuttaa tällä hetkellä tummaa vihreää. Pojalla oli ensin ihan mustat joista tuli ruskeat, tytöllä oli ensin tumman siniset joista tuli sitten...
  17. E

    Sörhis!

    Kuinka yö meni? Onnistuiko pojan suunnitelma? :)
  18. E

    Voi vauva..

    On se aika mimmi.. Päivällä se raivoaa tissillä. (ikää kohta 3kk) syö kyllä kuitenkin, mut ei tosiaankaan aina kun tarjoaa. Yöllä sitten ottanu tavaksi herätä lähes tunnin välein syömään.. |O |O Ihanaa... :o
  19. E

    Ei äiti anna sille ees ruokaa..

    Kun 2v:n maagiset mitat oli tänään neuvolassa 83cm ja 9.5kg... :snotty: Vaan minkäs teet, kun neiti syö hyvin. Napsii ylimääräsiä välipaloja ja herkkujakin :whistle: eikä vaan paino tunnu kertyvän.
  20. E

    Rintaraivarit..

    Argh!! On se nyt sitten #¤#¤#¤%.. Kaikkien muiden vauvat tuntuu viihtyvän tissillä niin onnellisina ja autuaina. Vaan ei mun :kieh: Jokaisella näistä kolmesta on ollu kauheet rintaraivarit ja aiemmin on imetys sitten niihin tyssänny. Esikoisen kans jaksoin tapella kuukauden, kakkosen kans...

Yhteistyössä