Hakutulokset

  1. Himpulat ja Vimpulat

    Uusi kuvaketju arvon naiset :)

    profiilista löytyy oma nassu
  2. Himpulat ja Vimpulat

    Ahdistaa, ikävä äitiä ;(

    tuli niin paha mieli puolestasi kun luin avauksesi :hug: tiedän tuon menettämisen pelon ja tuskan. sitä antaisi mitä vain jotta äiti olisi terve eikä olisi kipuja, ja saisi olla luonamme monia vuosia vielä :heart: mun äiti on sairastanut n.1½ vuotta haimasyöpää ja paksusuolensyöpää :(...
  3. Himpulat ja Vimpulat

    Laittaisitteko reklaamaatiota??

    mikä tekee raxista inhottavan?? perheen kanssa sitä haluaa mennä paikkaan jossa saa syödä ja juoda niin paljon kuin haluaa,samaan rahaan. eikä maksaa yhdestä annoksesta saman...
  4. Himpulat ja Vimpulat

    miten selittäisitte 7 vuotiaalle, kun isä riidan päätteeksi otti äitiä päästä kiinni?

    :o toiseen ei MISSÄÄN tilanteessa saa käydä kiinni!! Ja miksi ihmeessä sinun täytyy alistua?? samanveroisia ihmisiä olette! lapselle selität isibn käytöksestä,että isi teki tosi väärin ja ettei lapsen silti tarvitse pelätä. sinun velvollisuus on nyt taata itsellesi ja lapsellesi turvallisuus..
  5. Himpulat ja Vimpulat

    Mitä vaatekokoja olet aikuisiällä käyttänyt?

    36...38..nyt 40 :ashamed: :| |O
  6. Himpulat ja Vimpulat

    Uskotko rakkauteen ensisilmäyksellä?

    en usko. ihastumiseen ensi silmäyksell'ä kyllä :heart: rakastumiseen tarvitaan se että opii tuntemaan toisen ihmisen.
  7. Himpulat ja Vimpulat

    Kummat sopis mulle paremmin? *muoks* Olis kiva jos muutkin ehdottelis väriä ja vaikka leikkausta :D

    tummat mun mielestä :wave: onko sulla luonnollisesti tummat kulmat.. jos on,sitä suuremmalla syyllä =)
  8. Himpulat ja Vimpulat

    heh,aika suloista viihdettä mulla oli äsken<3

    esikoinen ja kuopus pitivät mulle muotinäytöksen: 8v.puki suljetun oven takana pikkusiskolleen 2½v. erinlaisia vaateyhdistelmiä,laittoi hiukset jne. tulivat tähän keittiön matolle (se oli näytöslava) pikkuneiti kulki siinä somasti,välillä pyörähteli jne. ja isosisko selitti samalla vaatteista...
  9. Himpulat ja Vimpulat

    Nami mustikkapiirakka :p (sis.kyselyn)

    enää pari palaa jäljellä.. :p tuoreista mustikoista tein muropohjaan tein,nami.itse tykkäisin pullataikinaan tehdystä,mutta mies ei. viikonloppuna oltiin poimimassa =) G:kummasta te muut tykkäätte,pullataikinaan vai muropohjaan tehdystä?
  10. Himpulat ja Vimpulat

    Millaisia ihmisiä et arvosta?

    -itsekkäitä omaan napaan tuijottajia -ihmisiä joilla ei ole minkäänlaisia periaatteita eikä moraalia -ihmisiä jotka saastuttavat ja sotkevat luontoa -selkäänpuukkottajia ja takinkääntäjiä,teeskentekijöitä lista olisi luultavasti aika pitkä jos alkaisi kaikki luettelemaan :whistle:
  11. Himpulat ja Vimpulat

    Nainen tappoi vauvat, koska ei jaksanut mennä lääkäriin hakemaan ehkäisyä

    niinpä! :o mutta se itsekkyys... ilmeisesti kyseinen nainen ei kykene tunteisiin.
  12. Himpulat ja Vimpulat

    Nainen tappoi vauvat, koska ei jaksanut mennä lääkäriin hakemaan ehkäisyä

    miten joku voi olla noin JULMA ja kylmäverinen!! :o :'( vauvaparat :'( mielestäni tämä ko. nainen ei ansaitsisi elää tekojensa jälkeen |O
  13. Himpulat ja Vimpulat

    Potkivat siiliperheen kuoliaaksi saadakseen nautintoa ja iloa...

    ei kyllä ole kaikki kunnossa noilla lapsilla jotka tuollaiseen julmuuteen kykenevät!! :o :|
  14. Himpulat ja Vimpulat

    G: Mikä on lempijätskituuttisi?

    samoin! :p :wave:
  15. Himpulat ja Vimpulat

    G: Käytätkö RANNEKELLOA?

    kännystä katson aina kellonajan :D mut nyt mies tilasi mulle Amazonista Polisen rannekellon :)
  16. Himpulat ja Vimpulat

    Kysyin tänään paljonko kirppispöytäni on "tuottanut" (ollut 3 päivää ) ja yllätys oli melkoinen.

    VAU,tosi hyvä saldo!! =) ja tosiaankin vielä kun ottaa huomioon että nyt on kirppareilla hiljaisempaa ale-myyntienkin takia.myyntiä toki edistää siisti ja huoliteltu pöytä,mihin sinäkin oot panostanut. mä olen parhaimmillaankin saanut voittoa himpun yli 100e. Onnittelut! :flower:
  17. Himpulat ja Vimpulat

    Voi mun rakkaita:(

    just..no hyvät on sulla naurun aiheet |O :flower: :flower: :flower: :flower: :hug: :hug: :hug:
  18. Himpulat ja Vimpulat

    Voi mun rakkaita:(

    mikäs "Ranea" tässä nyt niin naurattaa?? :o |O
  19. Himpulat ja Vimpulat

    Voi mun rakkaita:(

    isäntä alkoi viime yönä oksentamaan ja ripuloimaan,nyt on lisäksi kuumetta. täytyy olla tarkkana sillä hällä on diabetes,viimeksi joutui sairaalaan tiputukseen :( nyt on kuopuskin 2½v. kovassa kuumeessa :( :heart: ja mä en taas ikinä sairastu,vaikka koko perhe olis mahataudissa :o saan...
  20. Himpulat ja Vimpulat

    Sunnuntaipäivän kuvaketjua

    hellyttävä otos! :)

Yhteistyössä