Hakutulokset

  1. S

    Miksi ihmiset ottaa kesäkissoja?????

    MIKSI ihmeessä ihmiset ottaa kesäkissoja, suoraan sanottuna eläintenpito kielto pitäis antaa kiinni jäädessä |O Kaverilla eläinhoitola joihin tuodaan myös löytöeläimiä ja ensimmäisiä kesäkissoja on tullu, niin paha mieli tulee kun niitä käy katsomassa että kuinka itsekkäitä ihmiset on :headwall:
  2. S

    Minkä kokoinen päiväkoti ryhmä teidän lapsella on?

    Minkä kokoinen teidän lapsen päiväkoti ryhmä on? Ja lapsen ikä?
  3. S

    Osa-aikaisesti lapsi hoitoon kun menee töihin..

    Minä sain työtarjouksen jossa työt alkaa aamulla ja kestä 2-6h, 5 päivänä viikossa, lapsi reilu vuoden ikäinen. Joka päivä ei välttämättä tarvi hoitoon viedä jos mummo hoitais välillä. Mutta nyt minua huolettaa kun lapsi on tissitakiainen ja herättelee vieläki öisin, pitäiskö imettäminen nyt...
  4. S

    Mitä teidän 1-vuotiaat syö?

    Meillä ei lapsi suostu palasia ruuasta syömään, kotiruoka jossa on pottua aiheuttaa yökkimistä. Kaikki pitäis olla tosi siloista mutta paloja syö sormilla. Tosi nirso syöjä on ja joskus iskee epätoivo, kun mikään ei kelpaa vaikka päällään seisois :ashamed:
  5. S

    Miten teidän vuoden ikäiset nukkuu?

    Meillä tyttö nukkuu 8-9 tuntia yössä pätkittäin, ja 2tuntia päivällä. Onko liian vähän??
  6. S

    Imetyksen lopetus. Tahtois vinkkejä:)

    Meinasin lopettaa imetyksen kokonaan, oisko hyviä vinkkejä? Mietin että jos laitan laastarit nänneihin ja sanon lapselle että nyt on tissit rikki =) Kauan lapsi kitisi tissien perään ja miten yöt meni?Ja alkoiko lapsi sitte juomaan kunnolla mukista? Lapsella ikää nyt vuosi.
  7. S

    Millainen hiusmalli sopisi???

    Jos on hennot ja liukkaat hiukset, sekä minulla on hyvin vaalea iho ja isot silmät. En viitsi kuvaa laittaa mutta vaikea keksiä ohkaisiin hiuksiin mitään kivaa mallia.
  8. S

    Ei pahakaan stressi.. APUVA!

    Minun pitää saada muuttotavarat perjantaiksi pakattua, että ei ole kun muuttoautoon kantaa ja tämä koko kämppä on kuin ympäri käännetty, kun penkonu nuo kirppari tavarat.. hyvä kun itseni löydän täältä seasta :snotty: miten ihmeessä minä kerkiän, kun huomenna en kerkeä enkä torstaina pakkaamaan...
  9. S

    Mies haluaa perheenlisäystä*turhis*

    Eilen mies tiputti pommin, haluaisi alkaa yrittämään perheenlisäystä :o Sanoin että hulluko se nyt on :ashamed: Minä haluaisin ainaki että päästäisiin noista rikkonaisista öistä, ja voitais suht.koht hyvin nukkua ja olla ilman ylimääräistä hormooni toimintaa, ainaki sen vuoden ellei...
  10. S

    Vauvan hankala syöminen

    Meidän vauva 10kk ei oikein meinaa karkeaa syödä,eli näitä 8kk ruokia eikä oma tekemää pottua yms. jota haarukalla soseutan.. Mikäs tähän auttaisi, yökkää tosi helposti mutta maissinaksuja syö ja ruoka paloja pyörittelee käsissä ja pistää suuhun, silloin ei yökkää. Ihan pikku vauvana puklaili...
  11. S

    Vauvan hankala syöminen

    Meidän vauva 10kk ei oikein meinaa karkeaa syödä,eli näitä 8kk ruokia eikä oma tekemää pottua yms. jota haarukalla soseutan.. Mikäs tähän auttaisi, yökkää tosi helposti mutta maissinaksuja syö ja ruoka paloja pyörittelee käsissä ja pistää suuhun, silloin ei yökkää. Ihan pikku vauvana puklaili...
  12. S

    Minkä ikäisenä teidän lapsilla on tullut ensimmäinen hammas?

    Meillä vauva on jo 10kk ja ei mitään näy vieläkään :snotty: Ois kiva tietää miten muilla =)
  13. S

    Minkä ikäisenä teidän lapsilla on tullut ensimmäinen hammas?

    Meillä vauva on jo 10kk ja ei mitään näy vieläkään :snotty: Ois kiva tietää miten muilla =)
  14. S

    Keittiönoita tai joku joka tietää näistä näkijöistä?

    Miten se henkiopas vai mikä nyt olikaan määräytyy, mistä tietää mikä eläin tai kuka läheinen se voisi olla?? Olisin kovin kiinostunu koska minulla on joskus ollut outoja etiäisiä jotka toteutunu..
  15. S

    Oho! Kiinassa otettu rajut otteet käyttöön:o

    Kiinassa aletaan pakko strilioimaan ihmisiä, jo yli 10 000 ihmistä pidätetty :o Eikö tuohon voisi olla jo muuta keinoa kun pidätys ja pakkosteriliointi :ashamed:
  16. S

    Tiedättekö/tunnetteko ketään joiden perheessä äiti kuollut lapsen ollessa ihan pieni?

    Tuli vaan mieleen kun täällä jotku suu vaahdossa höpöttää äidin ja lapsen symbioosista heti synnytyksen jälkeen ja kuinka lapsi saa traumoja tj. jos eivät ole äidin iholla koko ajan. Minä tunnen kaksi äitiä, jotka kuolivat synnytyksen jälkeisiin komplikaatioihin, nämä on tapahtunu kuuden vuoden...
  17. S

    Olen viemässä kirpparille tavaraa niin onko ok hinnat?

    Lähes uudet farkut ja ei näy kulumisjälkiä 7-8e, kesähame(vähä käytetty) 4e, lähes uusi kauluspaita 4e ja muut vaatteet joissa näkyy että on joskus pidetty ei kuiten ryysyjä niin 1-2e hinnalla?
  18. S

    Asiahan ei mulle kuulu, mutta miksi pitää polttaa samassa autossa missä vauva on!!! kertokaa te hyvät palstamammat!!

    Minä EN ymmärrä miksi pitää polttaa autossa missä nukkuu vauva, savu nousi korvista tänään, kun parkkiksella joku äijä veteli ketjussa röökiä ja pikku vauva nukku takapenkillä. Se poltti kun menin kauppaan, ja poltti uutta tupakkaa kun tulin 10minuutin jälkeen takasi. Minä en ymmärrä, vaikka...
  19. S

    Laihdutus täytyy varmaan nyt aloittaa jos meinaa kesäkuntoon;)*turhis*

    -10kg ois tavoite :D saa nähdä tuleeko sitä täksi kesäksi"kuntoon" :saint: :D Nyt yritän vaan löytää itselle hyvän tavan laihduttaa :whistle:
  20. S

    Voisiko joku kertoa mormoonien uskonlahkosta?

    Ystäväni on tähän ihan hurahtanu.. En itse kyllä usko yhtään sellaiseen satuun että joku tyyppi on löytäny salaisia kirjoituksia ja taika lasit kellarista:D Mutta haluan kysellä tästä uskonlahkosta, kun en saa ystävältäni järkeviä argumentteja asiaan muutakuin"näin se on ja tämä on totuus"...

Yhteistyössä