Hakutulokset

  1. L

    Miten nukuttaa 10 kk lapsi päiväunille omaan sänkyynsä?

    10 kk:n ikäinen tyttömme on tottunut nukkumaan päiväunensa aina vaunuissa. Nyt hänet olisi pakko totuttaa nukkumaan päikyt sisällä, koska menee pian päivähoitoon. Olen yrittänyt aina silloin tällöin laittaa häntä nukkumaan sänkyynsä, mutta siitä syntyy aina kova sota. Olisiko kenelläkään antaa...
  2. L

    Milloin vauva rattaisiin?

    Minkä ikäisinä olette siirtäneet vauvanne vaunuihin ratasosan? Tyttöni on nyt puolivuotias ja haluaisin kovasti lähteä näyttämään hänelle, millainen maailma ulkona on. Neuvolassa sanottiin tytön istuvan sen verran hyvin, että hänet voisi laittaa rattaisiin puolimakaavaan asentoon. Ainoa...
  3. L

    5 kk vauvan levottomat yöt

    meilla on huomenna 5 kk täyttävä tyttö, joka on alkanut viime päivinä nukkua yönsä todella levottomasti. Hän pyöriskelee sängyssä ja heräilee vähän väliä. Hän ei itke, mutta on muuten tosi levoton. Hän on aina nukkunut pikkuisen kehnosti yöllä, mutta rauhoittunut aina kun saa tutin suuhunsa. Nyt...
  4. L

    Vihannesten ja hedelmien pakastaminen

    Eli mistä eri raaka-aineista valmistettuja soseita olette pakastaneet? Tai paremminkin, mitä ette pakastaisi? Olen tässä miettinyt uskaltaisinko pakastaa keitetyistä pakastevihanneksista tehtyjä soseita, kuten maissisosetta. Voiko itsetehtyjä hedelmäsoseita pakastaa?
  5. L

    Perunan säilyvyys

    Aloin kokeilla 4 kk ikäiselle vauvalleni perunaa pari päivää sitten. Kysyisin, että kuinka monta päivää olette antaneet samaa perunaa. Nyt olen keittänyt uuden potaatin joka toinen päivä, mutta voisiko sitä antaa kolmekin päivää? Niin, ja kyse on siis pelkästä perunasta. Maidon lisään soseen...

Yhteistyössä