Hakutulokset

  1. Kaunishäntäinen orava

    Hiusvärin pysyminen

    Miten te saatte pastellivärit pysymään päässä? Olen värjännyt pari kertaa vaaleanpunaisella kestovärillä ja kerran kokeillut samanväristä suoraväriä, mikään näistä ei ole pysynyt muutamaa pesukertaa kauempaa päässä. Väri ei ole shokkipinkki, vaan sellainen luonnollisen vaaleanpunainen, hento...
  2. Kaunishäntäinen orava

    Työttömyysturvatuella opiskelu + loma-ajat

    Onko kenelläkään tietoa, saanko lomapäiviltä yhtään rahaa, vai ovatkohan ne aivan "palkattomia"?
  3. Kaunishäntäinen orava

    Muita valveilla?

    Mitäs teidän yöhön? Meikä kutoo sukkaa Mokoman tahtiin. Yks on jo valmis, johtuu varmaan tuplabasaririkkaista biiseistä. :xmas: Kohta pitää jo lähteä liikkeelle.
  4. Kaunishäntäinen orava

    Askon sohva 70-luvulta

    Mistähän mahtaisin saada tietoa vanhasta Askon vuodesohvasta ja lepotuolista? Merkki on Carina, mallinumerot mulla on myös tiedossa. Haluaisin kuitenkin lisätietoja, mutta Askolla tai Lahden museosta ei osattu kertoa enempää. Mistä lähtisin kysymään lisää?
  5. Kaunishäntäinen orava

    Pitkästä aikaa

    :wave: Mitäpä tänne? Onko uusia juoruja?
  6. Kaunishäntäinen orava

    Tammikuun KIVAKETJU!

    Mikä nyt on kivaa? Mikä lämmittää erityisen paljon mieltä? Mikä naurattaa, saa hymyilemään?
  7. Kaunishäntäinen orava

    Kokemuksia levodopasta?

    Mulle määrättiin tänään levottomiin jalkoihin levodopaa, mutta vähän arveluttaa syödä sitä edellisten dopamiiniagonistikokeilujen vuoksi. Olisiko jollain kokemuksia tästä lääkkeestä? Kuinka nopeasti on alkanut toimia tai onko tullut jotain sivuvaikutuksia?
  8. Kaunishäntäinen orava

    Mitäs tänne kuuluu?

    Olin jonku aikaa poissa, niin kertokaahan mulle uusimmat juorut. :popcorn:
  9. Kaunishäntäinen orava

    Katsooko muut Hell's Kitchenia?

    Tulee jotenkin myötähäpeäfiilis tästä. :D
  10. Kaunishäntäinen orava

    Oiskos vielä jotain apua levottomiin jalkoihin?

    Kaikki alkaa olla jo kokeiltu: särkkärit, parkinsonin taudin lääkkeet, kylmä ja kuuma suihku, kylmägeeli, l-tyrosiini, magnesium... eikä mikään auta tarpeeksi hyvin. Vahvoja särkylääkkeitä on vielä pari jäljellä, mutta joudun säästellä niitä pahimpia kipuja varten. Mitä tässä nyt vois enää...
  11. Kaunishäntäinen orava

    ADD-aikuiset

    Mulla on jonkinasteinen epäilys siitä, että mulla voisi olla add, mutta haluaisin kuulla siitä vielä lisää kokemuksia. Oireita on ollut pitkään, ja niille on aina keksitty uusia selityksiä (milloin masennus, milloin jotain muuta). Nyt haluaisin päästä tutkimuksiin ihan vaan siksikin, että se ois...
  12. Kaunishäntäinen orava

    Kohta pitäis lähteä hammaslääkäriin

    ...eikä yhtään huvittais. Taas kerran aktivoidaan rautoja, eikä se ole enää kovin kivaa. Onneksi on sentään ihana ilma! Mites muilla? Mitä suunnitelmia päivään? :)
  13. Kaunishäntäinen orava

    Oululaiset hoi! Bussilipun hinnasta

    Paljonkohan maksaa bussilippu Tuiran liepeiltä lentokentälle?
  14. Kaunishäntäinen orava

    Suositelkaahan mulle musiikkia

    Oon huomannut, että mikään musiikki ei tunnu iskevän enää, joten ilmeisesti pitäisi päivittää musamakua. Haussa ois jotain energistä ja menevää musiikkia. Genrellä ei ole juurikaan väliä, mutta perinteisestä kitararokista en perusta. Enkä iskelmästä. Mikä on sun lempimusiikkiasi? Mistä biisi...
  15. Kaunishäntäinen orava

    Dancen finaali

    Kuka katsoo? Kertokaahan suosikkinne! Minä toivon Jeffreyn voittavan, vaikka kaikki finalistit on aivan ihania. :heart:
  16. Kaunishäntäinen orava

    Arvatkaa mitä!

    Tsih! :xmas: Mites muut viettää perjantaita?
  17. Kaunishäntäinen orava

    Palsta ei anna keskustella Natosta

    Ainakaan minä en saa ketjua auki. Saako joku muu? :D http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2206413-nato-keskustelu/
  18. Kaunishäntäinen orava

    Dance-Kiira

    Miten se oli reagoinut parin vaihtumiseen? Missasin. Katsoiko joku?
  19. Kaunishäntäinen orava

    Tyhmähkö kysymys kissan madotuksesta

    Mun kissani on nyt n. 1,5-kiloinen ja matolääkkeen (Flubenol Vet) annostus on 0,5 ml/kg. Pitääkö mun nyt antaa sitä yhden vai kahden kilon annoksen verran, vai miten teen? En oo varma voiko puolikkaita annoksia edes annostella.
  20. Kaunishäntäinen orava

    Palstatohtorit, ohoi! (Polvi + asahi)

    Kertokaahan viisaammat, kun mulle sattui pieni onnettomuus reilu viikko sitten ja polvi kipeytyi siinä, soitin nyt tk:hon ja sain ohjeeksi levätä ja syödä Buranaa pari kolme viikkoa, eli kaikki polvea rasittava liikunta ois pannassa. Saan kumminkin esim. pyöräillä, kun se ei oo polvelle liian...

Yhteistyössä