Hakutulokset

  1. O

    G: Minkä MERKKINEN ja VÄRINEN auto teillä on?

    Valkee Toyota
  2. O

    ***KESÄKUUN KULLANKERÄT*** Toukokuussa

    Täälläkin yksi kesäkuinen, joskin oon vaan sivusta seurannut teidän kirjoitteluanne.. Tässä oon jo jonkin aikaa miettinyt minne vivvi16 on kadonnut?? :attn: -onni06 37+1
  3. O

    minuakin petetään

    Sinäkin tarviit arvostusta, rakkautta ja oikean onnen. Lähde ennenkuin sinua satutetaan vielä enemmän..
  4. O

    Ompelijat! Kysymys kestoliivinsuojista

    Meidän perheen jätemäärää ajattelin vähentää ja tehdä liivinsuojat itse.. Siis mistä materiaalista suosittelet? ulko- ja sisäkangas erilaista? Olisko fleece hyvä vai mikä paras imuteholtaan? Kesävauva tulossa joten mietityttää myös kankaan hengittävyys..ettei tissit ihan hikenä valu..eli...
  5. O

    Mitä lasissa?

    Nikolai
  6. O

    Tunnenpa olevani taas todella tärkeä

    :o Jotenkin kuulostaa tutulta mutta kyllä mies näyttää tunteensa...joskus. Itkenytkin on monet itkut minun kanssa tai minun vuoksi.. Tuntuu ettei miehellä ole mitään keinoa kertoo tunteistaan..harrastuksiinsa vaan pakenee muualle -mitähän se kertoo sen tunteista :headwall: Lapsen...
  7. O

    Tunnenpa olevani taas todella tärkeä

    Myönnät kuitenkin sen myös läheisillesi etkä tee asioista vielä vaikeampia tai syytä muita ongelmastasi? En tietenkään voi miestä pakottaa puhumaan, sillon se vaan loittonee kauemmas. Tuntuu vaan niin turhauttavalta. Aina vaan yrittää eikä mikään oo koskaan pysyvää.
  8. O

    Tunnenpa olevani taas todella tärkeä

    Kyllä se näyttää välittävän. Kaikesta huolimatta. Jospa en joutuisi katumaan eron lykkäämistä! :/
  9. O

    Tunnenpa olevani taas todella tärkeä

    No eilen mies siis uhkasi tehdä kaiken sillä vaikeimmalla tavalla minun kannaltani. Kirjotinkin tähän eilen siitä mutta poistin viestin koska en enää jaksanut ajatella koko asiaa..itketti ja nauratti vaan yhtäaikaa.. Eilis illasta lähtien mies on ollut sitten aivan muuttunut..ei olla...
  10. O

    Tunnenpa olevani taas todella tärkeä

    Ei meillä aina oo näin surkeeta ollu. Jotenkin sitä on aina luottanu tulevaan ja saanu itteesä valettua uskoa että mies muuttuu. On tottunu siihen että tämä on se minun osa. En saa mitään parempaa.
  11. O

    Tunnenpa olevani taas todella tärkeä

    Haluaisin tietysti yrittää lasten takia. Mutta ei se oo oikee syy olla yhessä.. Haluisin vaan kuulla jonkun muun suusta että tämä on oikea ratkasu, ei oo muuta vaihtoehtoa. Kaikki tuntuu nyt todella raskaalta..
  12. O

    Tunnenpa olevani taas todella tärkeä

    Meillä olisi ens viikolla sovittuna perheneuvola. Pitäiskö vielä mennä juttelemaan..
  13. O

    Tunnenpa olevani taas todella tärkeä

    Kiitos.. Tuntuu todella epätodelliselta. En vielä usko edes että tämä on lopullista..ja kun tiedän miten heikko olen ja miten läheisriippuvainen niin.. -Huolettaa että osaanhan pitää puoleni!
  14. O

    Tunnenpa olevani taas todella tärkeä

    "Vikoja".. Itsekeskeisyys..oma harrastus tärkein. Sanoi jopa perheneuvolassa että perhe ja harrastus on tärkemmät muttei osaa eritellä kumpi tulee eka.. :snotty: Antoi minun itkeä tätä kaikkea yksin ja käveli vaan pois.. Ei ollu kiinnostunut tästä raskaudesta.. Se sen...
  15. O

    Tunnenpa olevani taas todella tärkeä

    No nyt se on ohi. Tekisi mieli jo viskoo sen vaatteet laatikkoon ja laittaa odottaa eteiseen mut taidan olla aikuinen ja olla sivistyneesti.. :'(
  16. O

    Kysymys pientenlasten isille!

    Jotkut miehet haluaa vältellä vastuuta. Eivätkä halua kasvaa aikuiseksi. Jos perheen on kerran halunnut niin se myös vaatii uhrauksia yhteisen onnen eteen. Enää ei voi elää niinkuin poikamies- ja seurustelu aikoina. Kokemuksesta voin ap:lle kertoa että jos tilanne pysyy tuollaisena niin...
  17. O

    Ei oikeita vastauksia. . .

    Kuinka monta uutta mahdollisuutta olet valmis kumppanillesi suomaan? Kuinka kauan sitä uskoo että toinen muuttuu? Että se ehkä huomenna sanoo rakastavansa, muuttuvansa? Entä kannattaako lasten takia olla yhdessä? Auttaako perheterapia oikeesti joitain pariskuntia?
  18. O

    Viekö miehes sua koskaan mihinkään

    Kyllä se kauppaan vie jos ite haluu mukaan.. :snotty:
  19. O

    Pienikokoinen sikiö -rvko27

    Viikon päästä on aika kontrolliin..jospa tuon jaksaisi odottaa. Kiitos kaikille vastanneille :flower:
  20. O

    Pienikokoinen sikiö -rvko27

    Yksityiseen ei ole tällä hetkellä varaa, vaikkakin sinne ultraan kovasti haluaisin jo.. Ei mulle lääkäri sillon keskiraskauden ultrassa sanonut muita mittoja vain kun että on pienikokoinen. Painoakaan ei olisi varmaan kertonut ellen minä olisi sitten sitä kysynyt erikseen.. Eikä näyttänyt...

Yhteistyössä