Hakutulokset

  1. S

    Tehyn työtaistelu

    Onko joukossa tehyläsiä?Mitä ajatuksia työtaistelusta? Mulle koko asia valkeni viikko sitten tosissaan.Työpaikallani oli ensimmäinen palaveri koskien tulevia järjestelyjä,jos lakko alkaa.Aika sekavat fiilikset on ollut.Just äsken uutisissa oli kyllä vähän positiivisempia uutisia,että...
  2. S

    Hyvää viikonlopun alkua kaikille!

    Onko suunnitelmia viikonlopuksi? =)
  3. S

    Laattojen maalaamisesta

    Onko jollain kokemusta laattojen maalamisesta??Onnistuuko?
  4. S

    Rakentajan juhannus?

    Miten talonrakentajat vietätte juhannusta?Meneekö kaikki juhlapyhät nikkaroidessa? :)
  5. S

    Apua!

    Mulla on ollut selkeä näkemys keittiön välitilan laattojen väreistä ja kuvioinneista.Kävin laattakaupassa ja aloinkin miettimään uudestaan.. Olen maanläheisten värien ystävä,haluaisin ruskeaa,kahta eri sävyä.Mietityttää,kyllästyykö ruskeeseen nopeasti??Keittiön kaapistot ovat koivua ja vetimet...
  6. S

    Sairaanhoitaja

    Miten suht. lyhyen määräyskirjan voi irtisanoa,vai voiko ollenkaan.Kysymys on kolmen viikon sijaisuudesta,jonka jälkeen alkaa heti pitkä työsuhde,josta en tiennyt luvatessani lyhyttä pätkää.Tahtoisin olla viimeisen viikon vapailla,mutta vaikeeta tuntuu olevan työnantajalle.Mitkä oikeudet mulla...
  7. S

    Rakennusbudjetista

    Miten teillä muilla rakentajilla on budjetti pitänyt?Onko ylityksiä ja paljonko suunnilleen,vai peräti budj.alitus talon rakennuksessa? =)
  8. S

    "Joululahja" lapsiperheelle..

    ..kotikaupunki muisti meitä taas "paketillaan"..veromätkyt siis saapuivat vahvistettuina. Meillä on jo vuosia maksettu lisäveroja,ikävästi sattuu aina joulun alle se maksupäivä. :/ Miten teillä muilla palstalaisilla kävi verotuksen kanssa? =)
  9. S

    Harjakaiset

    Meillä on nyt talon runko pystyssä =) Talkoilla mukana olleet miehet lahjottiin laadukkaalla konjakilla,mutta mitä naispuoliselle vois antaa?Onko teillä muilla rakentajilla ollut tapana lahjoa apuana olleita harjakaisten aikaan?? Appivanhemmat ovat olleet koko kesälomansa rakennuksella hommissa...
  10. S

    Rungon pystytys

    Millaisella porukalla ootte talon rungon pystyttäneet ja kuinka kauan meni aikaa,suurinpiirtein?Siis te,jotka itse teette pitkästä tavarasta?
  11. S

    Perustukset

    te jotka ootta jo talon perustukset tehneet,mitä mieltä harkoista vai valamalla kannattaa tehdä??onko suurta eroa kustannuksissa/työmäärässä?
  12. S

    Footballers wife

    Tyhjennä kansiot!
  13. S

    Onnittelupuhe hääparille!

    Sattuisko kenelläkään olemaan hauskaa onnittelupuhetta hääparille? Kerran olin häissä jossa kaksi vierasta onnitteli hääpäria pitkällä puheella,suomeksi ja eestiksi.Se oli tosi hauska ja huumoristinen,kaikki nauroivat vedet silmissä =) Sellaisen toivoisin saavani veljeni häihin...
  14. S

    G:Paras suklaa?

    Millä suklaalla herkuttelet ja kuinka usein? :D
  15. S

    Miehen kyynelistä

    Miten on,oletko nähnyt miehesi itkevän?Mikä on liikuttanut miehesi kyyneliin?Mitä tunteita sinussa heräsi?Ja miten toimit siinä herkässä tilanteessa? :'( =)
  16. S

    Rakkauden osoitus,joka sai...

    ...kyyneleet silmiin! Mieheni kokosi kuvakollaasin minusta.mukana oli muutama otos minusta ja lapsista sekä meidän perheestä yhdessä.se pyöri tietokoneen ruudulla Leif Wagerin Romanssi -kappaleen soidessa taustalla :heart: Olin liikkuttunut kyyneliin,onnen sellaisiin tietenkin :heart:
  17. S

    ikkunaväreistä..

    ..olemme meidän koululaisen kanssa tehneet ikkunaväreillä monia kuvia ikkunoihin.nyt tarvitsen apua,kun en saa niitä irti ikkunoista..ainakaan kovin helposti.onko kellään kokemusta,miten ne saa helposti pois?
  18. S

    Vuosi vaihtuu..

    ..miten teillä vietetään uutta vuotta?
  19. S

    HOX Footballers wife

    Saitko postia illalla?Luultavasti lähetys epäonnistui.Tuli teksti;vastaanottajan saapuneet kansio täynnä...Tyhjennä!! :wave:
  20. S

    Joko ikkunassasi loistaa..?

    ...jouluvalot?Tekis mieli laittaa,mutta ei ihan vielä.Viikon kuluttua Napapiirillä on joulun avajaiset ja ehkä juuri ensimmäinen adventti on sopiva ajankohta sytyttää valot pimeyteen.Ihanaa kun joulu tulee :xmas:

Yhteistyössä