Hakutulokset

  1. Nojaaja

    Sairaslomalta töihin?

    Kysyin siksi kun mua ärsyttää meidän työpaikan lynkkaus ilmapiiri, jos joku on saikulla niin se on varmasti vaan siksi että lusmuilee, tämä on yleinen mielipide ja esimieskin on mukan tässä jutussa, asialle kun ei oikeen yksin mitään voi tehdä..
  2. Nojaaja

    Sairaslomalta töihin?

    Miten teidän työpaikalla suhtaudutaan henkilöön joka palaa saikulta töihin?
  3. Nojaaja

    Kaverikirja!

    .
  4. Nojaaja

    Macarena, Lanbada... Mitäs niitä muita on?

    Mä luen tuon otsikon joka kerta McLaren, sori! :D
  5. Nojaaja

    Sinun ja miehesi/miesystäväsi horoskooppimerkit?

    Kalat ja Jousimies, ystäväpiiristä löytyy paljon näitä molempia merkkejä :)
  6. Nojaaja

    Voiko n.3kk ikäisen vauvan mielestänne jättää yöhoitoon isoäidille?

    Tulipahan vaan mieleen sellainen asia kuin toinen äärilaita, kuinka riippuvainen lapsesta tulee jos on elämänsä ensimmäiset 2-3 vuotta pelkästään äitinsä kanssa?! Otetaan yksi esimerkki: Serkullani on kaksi lasta lapset ovat nyt 5 ja 3 vuotiaat, lapset olivat pelkästään äitinsä kanssa...
  7. Nojaaja

    keskenmenoko?

    Kyllä tää oli tässä, tuo oli siis mun alotus.. Ahdistaa kun 1,5vuotta yritetty ja sitten käy näin..
  8. Nojaaja

    Muumimukien keräilijät

    Ei kyllä munkaan mielestä!!!
  9. Nojaaja

    Muumimukien keräilijät

    Kaapista löytyy 46 mukia, käytössä on vaan ne joita löytyy kaupasta, jos sattuu hajoomaan niin ei sitten ketuta niin armottomasti! Lemppari muki taitaa olla Hosuli tai Hemuli, tai niitä käytän useimmin! Arvoa en oo koskaan laskenu, mutta noin puolet on niitä joita ei enään saa yleisesti!
  10. Nojaaja

    Paraneeko vakavasta masennuksesta kuukauden sairaslomalla?

    Ei parane. Ei varsinkaan jos ei muuta kuin tuo sairasloma!
  11. Nojaaja

    Auttakaa, kuuluuko alkuraskauteen?

    Mulla oli ekassa ja näköjään myös tässä tokassa! :) ihan normaalia siis on.
  12. Nojaaja

    Oletko kieltänyt lapsiltanne kirjoja?

    En ole kyllä kieltäny muuta kun ne kirjat joissa liian hurjia juttuja, tai jos on muuten hyvä satu niin muunnellut sitä mielestäni liian hurjaa kohtaa!! :) Mikäs tuo mäkkärin Vitello juttu muuten on??
  13. Nojaaja

    kertoisitko lapsellesi esim teini-iässä

    En kertoisi!
  14. Nojaaja

    Voi ei, mistä mä tiedän onko tää nyt lapsivettä vai spermaa :/ :/ :/

    Kyllä mulla ainakin hulahti ihan kunnolla kun vedet tuli, heräsin siihen kun luulin että pissasin housuun.. :ashamed:
  15. Nojaaja

    Ketkä vakkarit raskaana tällä hetkellä?

    Tiedä siitä vakkarista, mutta täällä kanssa yksi..
  16. Nojaaja

    Miten vauvan käden- ja jalanjäljen saa ikuistettua vauvakirjaan sormivärillä...

    Me tehtiin nuo jäljet juuri nukkuessa ja erilliselle paperille ei suoraan kirjaan, kun jos epäonnistuu niin on voi kokeilla uutta, ja liimattiin se onnistunut otos kirjaan! :)
  17. Nojaaja

    2kk vauvalle huudatus unikoulu

    Mä oon ainakin ymmärtäny että ei alle 6kk, sitä nuorempi on niin tositosi pieni, enkä mä tuota huudatusta ymmärrä muutenkaan.. :/
  18. Nojaaja

    G: Mitä kahvimerkkiä ostatte?

    Ok! :) meillä onkin tärkee keskustelun aihe!! :)
  19. Nojaaja

    G: Mitä kahvimerkkiä ostatte?

    Kultakatriina menee meillä.. Eikös Paulig Brazil ole vaalee paahtosta?!
  20. Nojaaja

    Allergia asiaa?

    Osaiskohan joku kertoa lisää/auttaa tässä asiassa?! Ongelma on se että meidän lapsella (2v) epäiltiin allergiaa, koska sai iho oireita syötyään tiettyjä ruokia, noh kävimme allergia testeissä jotka kaikki negatiivisiä.. ja kuitenkin oireet tulee aina näitten tiettyjen ruokien jälkeen, voiko...

Yhteistyössä