Hakutulokset

  1. Grill

    Lokakuun lutuset 2014 huhtikuussa!

    maijac: Voi eiii! :O Pahoittelut! :hug: Itsellä suunnitelmissa vähän päinvastainen koeajan "hyödyntäminen" eli puran itse sopparin. Ehkä. Madde: Hui, onneksi kaverisi ja lapsi ovat kuitenkin molemmat kunnossa! Grill & Täplä 14+2
  2. Grill

    Lokakuun lutuset 2014 huhtikuussa!

    Heips, heips! :wave: Minä olen ollut vähän hissuksiin tässä viime aikoina. Kaikki raskauden kannalta oikein hyvin, työelämä vain potkii päähän ja vaatinut vähän ekstra-energiaa. Eli olen ihan pihalla tämän ketjun tapahtumista taas kerran, joten pahoittelen! En ilmeisesti ole käynyt edes...
  3. Grill

    ABC Design Cobra -yhdistelmävaunut

    Ihan kyselisin mahdollisia kokemuksia noista ABC Designin Cobra-vaunuista (ABC Design Cobra). Mikäli olen ymmärtänyt oikein että vuoden 2013 (tai 2012) jälkeen mallia on vähän uudistettu, joten vain näistä uudemmista kokemuksia kiitos. :) Miten liikkuu hiekalla ja lumessa? Miten tukevaksi...
  4. Grill

    Lokakuun Lutuset 2014 *Maaliskuussa*

    Heipparallaa! Täällä ollaan taas reissun jäljiltä pihalla kuin lumiukko, mutta koita tässä ehtiä lueskelemaan teidän kuulumisia! :) Grill & Täplä 11+6
  5. Grill

    Lokakuun Lutuset 2014 *Maaliskuussa*

    pihlalle pahoittelut ja paljon tsemppiä jatkoon! :hug: toive: Toivottavasti kilppari saadaan sulla pian kuriin!
  6. Grill

    Clomittaret 2014

    Heipparallaa, tulinpa moikkaamaan tännekin pitkästä aikaa! :wave: Minähän jäin pois listoilta joskut tammikuun alkupuolella ja jäin odottamaan, että taukokierto päättyisi ja päästäisiin taas jatkamaan hoitoja. Noh, monet(?) teistä lukevatkin blogiani, mutta tosiaan, ei se taukokierto sitten...
  7. Grill

    Lokakuun Lutuset 2014 *Maaliskuussa*

    Uusiäippä: Vou! :O Onnea! =) Sori kun muista, alkoiko sulla siis raskaus jostain hoidoista vai ihan luomusti? Minä kerroin esimiehelle jo viime viikolla, hän otti uutisen onneksi tosi hyvin, onnitteli ja kaikkea, ja oli oikeastaan tosi iloinen että kerroin jo nyt hyvssä ajoin. Meille on...
  8. Grill

    Lokakuun Lutuset 2014 *Maaliskuussa*

    NtiKesäheinä: Voi apua, miten noin voikaan käydä?! :O Ihan hirveetä... Onneksi kuitenkin kaikki hyvin! Chocolatebox: Mulla otettin kaikki verikokeet samalla kertaa eli meillä ne otetaan 10-11 viikoilla. Eli siis spr, thl ja se down. Nuo kaksi ekaa siis lähetetään eteenpäin ja down menee...
  9. Grill

    Lokakuun Lutuset 2014 *Maaliskuussa*

    Heips, pientä viikonlopputaukoa oon pitänyt. Vähän pidempääkin sellaista. Mutta eipä tänne mitään ihmeellistä. Huomenissa ajattelin käydä antamassa uuden virtsanäytteen, siinä ensimmäisessä kun kuulemma jotain pientä kasvustoa näkyi. Mutta tälläisenä vt-tulehdusten "suurkuluttajana" en...
  10. Grill

    Lokakuun Lutuset 2014 *Maaliskuussa*

    Voi kathii... :( Voimia! :hug: Tervetuloa taasen uudelle (uusille?)! :wave: Teitä tulee sellaiseen tahtiin, ettei aina pysy mukana monta on tullut missäkin ajassa. :D willarose: Joo siis mullakin tuttu teki testin joskus öö, oliskohan ollut vu:n ja nt-ultran välissä ja oli ihan paniikissa...
  11. Grill

    Lokakuun Lutuset 2014 *Maaliskuussa*

    Tähtitomu: Jep, tuo turvakaukalo on kyllä ihan ehdoton että tietää ettei oo kolaroitu! Ja hei, mullakin nt-ultra 27.3! :D
  12. Grill

    Lokakuun Lutuset 2014 *Maaliskuussa*

    Aaaaah, mä sitten aloin tässä töiden ohella surffailemaan niitä vaunuja (teidän vika! :D) ja nyt mä rakastuin! :heart: ABC Design Cobra (Graniitti) Noi vaikuttais (videon mukaan) menevän niin pieneen tilaan, ettei välttämättä tarvittais matkarattaita lainkaan. :) Tähtitomu: Meitä myös tuo...
  13. Grill

    Lokakuun Lutuset 2014 *Maaliskuussa*

    Niin ja vaavisänkyä olen myös miettinyt, mutta en siltikään tiedä raaskinko vuokrata... : /
  14. Grill

    Lokakuun Lutuset 2014 *Maaliskuussa*

    Mä en ole vaunuja vielä paljoa miettinyt, ihan vähän silmäillyt kyllä kun on aika tarkat kriteerit niide(kin) suhteen. :) Mutta enemmän olen jo huolannut kaukaloa! Haluaisin tämän Britax DualFixn, mutta vain jos siihen muka oikeasti voi pistää kokonsakin puolesta jopa nelivuotiaan. Mietin vain...
  15. Grill

    Lokakuun Lutuset 2014 *Maaliskuussa*

    malttamaton: No onhan se ihan hyvä että on nyt ainakin auto hankkittu! :) Ei tarvitse sitä huolehtia. Dolly: Ooo, hyviä kuulumisia siis! ;) Tervetulloa toive3<3! :wave:
  16. Grill

    Satakuntalaiset odottajat

    Moikka vaan! :wave: wonderwall: No luulen että jokaisella se pääasiallinen juttelu tapahtuu tuolla omassa kuukausiryhmässä. :) Mutta ihan kiva "tavata" näitä omankin alueen odottajia, jos vaikka joskus voisi nähdäkin.
  17. Grill

    Lokakuun Lutuset 2014 *Maaliskuussa*

    JoJoha: Minulla auttaa kun syön tapeeksi usein. Ruoka-aikojenkin välillä siis esim. pähkinöitä, jogurttia, muroja, myslipatukka, leipä...
  18. Grill

    Lokakuun Lutuset 2014 *Maaliskuussa*

    Koiruuz: Mulla myös tuota turvotusta ollut jo monta viikkoa ihan kiitettävästi ja lisääntyy vaan... Töissä pitäis vielä pystyä piilottelemaan mahaa, samoin kuin yli-uteliailta sukulaisilta. Jotenkin hulluna luulin että saisin koeajan pois alta ennen kun kerron pomolle, mutta ei mitään toivoa!
  19. Grill

    Lokakuun Lutuset 2014 *Maaliskuussa*

    Hyvä homma addoda! =) ChocolateBox: Hienoa että kaikki on hyvin! :) tähtitomu: Tosi kurjaa jos joudut ultraa odottamaan kovin pitkään... : / ON: Mulle iski lauantaina ihan hirveä voimattomuus. Olin ihan järkyttynyt. Menin hakemaan puita ja kun lähdin yhtä koria kantamaan sisälle päin...
  20. Grill

    Lokakuun Lutuset 2014

    Ruumää: Tervetuloa takaisin! :) Ihan mielenkiintoinen käytäntö Espanjassa. Kesäheinä: Tsempit! Ja tsempit muillekin huonon olon kanssa taisteliville! Itse olen saanut pahoinvoinnin aika hyvin kuriin syömisen ansiosta. Uusi ketju joka kuukausi on kyllä hyvä juttu, muuten tästä tulee ihan...

Yhteistyössä