2008 marraskuisten murut *2010*

Huoh. Sairastupa pystytettiin myös tänne, Oskari nostatti kuumeen yöllä ja tuntuu kurkku olevan kipeä. Herätty on yöllä noin 12 minuutin välein. Että vähän väsyttäs, ja nukkumaan ei ole toivoakaan päästä. Kaikki sympatiat siis kaikille muillekin sairastupaa pyörittäville. Nyt pikkuherra meinaa torkahtaa sohvalle, reppana. Wilma vielä vetelee yöuniaan autuaan tietämättömänä. Toivottavasti neiti pysyis terveenä. Kahden pienen (saati sitten neljän, jos huonosti käy ) sairastajan hoitaminen ei ole työ keveimmästä päästä...

manna, onnea tuttivieroituksiin. Mä kanssa aluksi ajattelin että siitä tulee vähintään parin viikon helvetti, mutta yllätyin kuinka helposti kävikään. Wilma ja Oskari kanssa kotona tietää missä tutteja pidettiin, ja alkuun Wilma muutaman kerran koitti etsiä niitä mutta todettin vaan että tutti meni pois. Kaupassa eivät onneksi ole perään alkaneet kiljumaan vaikka kaupassakin tietävät kyllä missä niitä on ja ohi kävellään joka kerta. Toivotaan että teilläkin sujuis homma jouhevasti.

Meillä seuraava iso ongelma oliskin isojen sänkyn siirtyminen, niinkuin aiemmin oon kirjoittanutkin. Se saattaakin olla melkoinen hulabaloo, koska nykyään tuntuu että kaksikon nukahtaminen kestää normia kauemmin. Kikattavat, laulavat ja heittelevät petivaatteet pitkin poikin. Eli pelkään että kun isojen sänkyyn laittaa niin juoksevat sieltä noin tuhat kertaa pois. Mutta täytyy vaan lohduttaa sillä että ollaanhan me jo kaksi lasta onnistuttu siirtämään isojen sänkyyn, niin eiköhän nämäkin joskus. Pian varmaan pitäs mennä sänkyostoksille, koska kaksikon jalat tulee kohta pinniksistä ulos... :D

Neiti tuntuu pikkuhiljaa heräilevän. Tarvinnee siis lopetella ja yrittää kantaa pikku-ukko sänkyyn jatkamaan uniaan. Mukavaa sunnuntaita kaikille!

HM
 
Moi, täällä ollaan...

Perheen naiset ollaan sairastettu flunssa, esikoinen kuumeen kera. Vieläkin räkä valuu, mut onneksi parantumaan päin =) Alkaa jo tympäsee, ei ole voinut kavereita oikein nähdä.. Ens viikolla otetaan takaisin mentetyt kyläilyt sekä päästään kerhoon (joka onneksi olikin tällä vk peruttu). Itelläkin ollut veto ihan poissa.

Jaksuja sairastelijoille ja muillekin sitä tarvitseville!

Esikoinen on alkanut jälleen saamaan yöllisiä raivareita! Viime yönä herättiin aivan karmivaan huutoon, juoksin huoneeseen ja sängyssään osoitti nallepuh-pehmolelua ihan hysteerisenä! :O Toki pikkusisko heräs siihen, onneksi nukahti uudelleen. Toissa yönä valvottiin 03.30 saakka miehen kanssa kun pienin valvoi 2h, kun sisko herätti |O

Tyttö nyt kiipeilee jo rahin päälle, seisoo tukea vasten. Mukavaa kyllä että kiinnostaisi kävely.
Mutta aivan kamala pelko KOKO ajan, onko tarpeeksi tehokas hoito tää lasta :(
Nyt tiedän, miksi sairaalassa ollessa toinen lonkkaluksaatiotytön äiti ei voinut heidän tarinaansa kertoa vaan alkoi itkemään. En minäkään.
 
Viimeksi muokattu:
Voi luminka, teille :hug: !

Oskarilla kuumetta 39, ihan vetelänä sohvalla makailee. Nukahtaa välillä ja parin minuutin päästä säpsähtää hereille. Wilma taas leikkii ihan normisti, ei siis vielä ainakaan ole neidillä mitään. Minä kaipaan edelleen unta viime yön valvomisen jälkeen, mutta täällä ei ole ketään katsomassa lasten perään, joten unesta voi vain haaveilla.

Vali vali. Mutta nyt kahvia...

HM
 
manna mä luulin että mulle tulis pahempana se lantion löystymä kun jo rv 14 alkoi ekat kivut mutta sit meni pari viikkoa ja ne loppui!! tuli tietty takas joskus oisko rv 25 tai sinnepäin mutta paljon lievempinä. aluks oli vaan niin että öisin toinen puoli lonkkaa kipeytyi eikä muuta. mut nyt alkaa oleen jo vähän enemmän sit vaivoja mutta koen että tää raskaus on mennyt paljon vähemmillä kivuilla ja kärsimisellä, en oo montaa kertaa turvautunut kipulääkkeisiinkään.
mut semmoinen inhottava vaiva on nyt tullut kun noita nilkkoja/jalkateriä turvottaa niin alkaa särkemään toista jalkaa ja nyt jatkunut jo pitkin päivää,ei parane enää yön aikana.

tänään vietettiin mun ja mun siskon synttäreitä, lähinnä niin että sisko tuli miehensä kanssa meille kahville ja viihdyttämään Vilhoa joka tykkää tädistään kyllä yli kaiken :) mun sisko sen avomies ovat myös vilhon kummivanhempia. vieraat+sokerihumala oli kyllä hyvä yhdistelmä, vilho näytti kaikki taitonsa ja temppunsa :D
naurattaa kun poika on oppinut hyviä taitoja, osaa kätellä ja sanoa päivää ("päiää") ja sanoo nyökytellen "kyllä" toi varsinkin on tosi söpöä :heart: hirveesti tulee uusia sanoja ja tosiaan pari kolmen sanan lausettakin on jo kuulunut mm. "isi tekee ruokaa".noita ei kyllä usein kuule.enemmän niitä 2 sanan juttuja.

päivittäin vilho muistaa vielä tutin, mutta sit muistaa aina sanoa että tutti rikki ja selittää kuinka vaarilla ym. sukulaisilla on mennyt tutti rikki. vieläki ihmetyttää miten siitä ei tullut kauheaa taistelua...

nyt vilho ja mies on ollut flunssassa, vilho tosn alkaa olla jo terveiden kirjoissa, mies vielä jaksaa sairastaa.
 
Se on syksy nyt, sairasteluista päätellen. Pikaisia flunssaparanemisia HM:n, Luminkan, mannan ja noonien perheille!

Luminkalle paljon jaksuja ja parempia öitä!

Ja Mannalle tsemppiä tutista vieroitukseen! Meillä meni muutama viikko ennenkuin alkoi nukahtaminen onnistua, mutta nyt on tutti menneen kesän lumia :)

Nukahtaminen sen sijaan on välillä yhtä tuskaa, kun poika huutaa noin 20 kertaa "peitto päälle!". En tiedä olisko osaltaan sitä, kun nukkuu nyt omassa huoneessa, oliskohan peiton potkiminen vain keino saada iskä/äiti käymään huoneessa... Ja lisäksi melkein joka ilta on alkanut tulla yövaippaan kakka tai pissa ennen nukahtamista, mikä sotkee osaltaan nukahtamista.

Ollaan edelleen raivokkaasti etsitty uutta asuntoa itsellemme, tänään taas käytiin kahdessa esittelyssä. Yksi ehdollinen ostotarjous on jo tehty meidän nykyisestä asunnosta (oman asunnon myyntiehto) ja odotellaan tuomiopäivää, milloin tää lähtee kämppä alta.

Kovasti vaan mietitään, että pitäiskö ostaa vain sellainen meidän nykyiselle perheelle sopiva asunto (2 makkaria ja jonkinlainen työtila), vai sellainen johon mahtuisi enemmänkin porukkaa (lue: toinen lapsi) ja olis isompi "loppuiän" asunto. Pikkusisarus vaan jaksaa odotuttaa tuloaan, mutta jotenkin toivotaan että sellainen kuitenkin jossain vaiheessa saatais aikaiseksi. Asuntoja onneks on jonkin verran tarjolla (etsitään etupäässä rivaria), etenkin jos on valmis vähän remppaamaan.
 
Myöhästyneet synttärionnittelut Noonielle!

Luminka,
kyllä mullakin tulisi itku... voimia vielä teille arjen keskelle ja toivotaan että lasta riittää!

Tulin näin kello 3 aamuyöstä nettiin pyörimään kun en saa unta (eka yö kun Maya nukkuis pitkään aikaan) Mun vanhempien talo paloi eilen.... ihan kamala juttu, vaikka onneksi ei kukaan ihminen palanut. Ihan poroksi talo ei palanut, vaikka onkin vanha puutalo, mutta tosi paljon paloi, yksi osa (mm makuuhuone) talosta sisältä ihan kokonaan, kaikkine sisältöineen tietenkin. Ja tiedän ettei tän kaiken keskellä sais sitä surra, mutta mun hääpuku kans paloi sinne varastoon. Se oli erityisen rakas mulle, koska olin sen itse suunnitellut, ja oli aika huikean arvokaskin... Mutta valvottaa jotenkin suru ja huoli vanhempieni puolesta. Eivät kuulemma ennnen ensi vuotta saa taloa rempattua asuinkelpoiseksi joten saa nähdä missä asuvat. Meille tulee huomenna ruokailuille, sen pidemmälle en tiedä. Olisipa itsellä isompi koti että vois edes olla täällä...
 
Voi manna, kovasti koetellaan sielläkin. :hug:

Käytiin tänään lääkärillä, Oskarilla lähes 40 kuume nyt kolmatta päivää ja Kasperilla alkoi yöllä särkemään korvaa kanssa. Lääkäri sano että ei näe Oskun korvaan kunnolla (piti puhdistaakin) mutta epäili että olis tärykalvo puhjennut. Ja Kassulla on korvatulehdus. Eli apteekin kautta kotiin. Uusinta uutta mulle oli että lekuri kirjoitti silmätippareseptin että pitää niitä tiputella korvaan... Kaikkea sitä oppiikin.... Nyt toivotaan että Wilma ei saa tautia. Unettomat yöt rupeis kyllä mun puolesta piisaamaan. :mad:

Ei nyt lennä ajatus. Kahvin keittoon.
 
Hmph. Eipä pitäsi mennä kehuskelemaan, Wilma heräsi päikkäreiltä ja on nostattanut pikku kuumeen. Pah. Mutta lääkäri kyllä sanoi ettei neidin korvissa ollut mitään ongelmaa (pyydettiin samalla rahalla kattoon myös sinne ). Että silleen sitten... :kieh:
 
Manna, paljon jaksamisia ja halauksia teidän perheelle! Onneksi ei ihmisille käynyt mitään. Ovatko vielä ihan shokissa? Voi surku sen hääpuvun kanssa :'(

HM, paranemisia pojille ja Wilmalle! Sairastelu sucks!

Keiju, etsiskellään pääasiassa Jynkkä-Särkiniemi-akselilta, kriteerinä pyöräilymatka keskustaan ja hyvä bussiyhteys yliopistolle (eli käytännössä Kuopion eteläpuoli). Ensin ajateltiin keskustaakin, mutta nyt on kun kierrellyt rauhallisilla asuinalueilla, niin ei enää keskustan kerrostalo houkuta.
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos teille :) On tää elo kyllä niin vuoristorataa että! Välillä tuntuu ettei millään jaksa, sit taas on kaikki hyvin. Ei passaa vaan jäädä liikaa murehtimaan ja miettimään.
Paljon täytyy olla tekemistä koko ajan! Olenkin neulonut taas niin paljon että käsiin koskee. Kodin yritän pitää siistinä, tulee siitä parempi mieli kun on puhdasta :)

Noonie: Mulla kipeytyy lonkat vaikken raskaana olekaan
Nyt varsinkin kun joudut nukkumaan raskautesi takia kyljellään, ei kannata siirtää päällimmäistä jalkaa silleen "eteenpäin koukkuun". En nyt osaa selittää. Kuitenkin, se venyttää jotain lihaksia ja niveliä tms. huonossa mielessä.
Itse korjasin nukkuma-asentoni, hävisi kivut aika hyvin!

Maikki: kyllä melkein sinuna ostaisin kerralla isomman =) Mekin kun tästä kolmiosta joskus muutetaan, ostetaan varmasti sellainen jossa kelpaa/mahtuu asustella piiiitkään.

HM:n lapsosille paranemiset! Niin siinä käy kun ennättää kehua ;) Meillä kans meni noin... :)

Meillä flunnsa meni onneksi ohi! Vähän itse kullakin vielä räkä valuu, mutta muuten ok. Esikoinen oli tänään 3v. kerhossa, niin hymyssä suin ollut koko päivän =)
Pienemmän tytön kanssa käytiin sillä aikaa lenkillä, ihanan aurinkoinen syyssää!
 
Niin ja Maikki, ihan selvästi vaikuttaa että teillä poika hakee huomiota, testaa rajojaan ja teidän kärsivällisyyttä tuolla peiton potkimisella :D
Minä varmaan pari kertaa kävisin laittaa, ja sitten jos vielä peitto lentää niin antaisin olla. Meillä tuo isompi neiti testaa monta kertaa viikossa, eikö hän vois määrätä omista asioistaan enempää ;) Eilen joutui jäähylle kun ei vienyt purkkaa roskiin lukuisista pyynnöistä huolimatta. Kodinhoitohuoneessa oli jonkin aikaa, kohta kiltisti kipitti roskikselle =)

Mannalle vielä halit, tulipalot on kamalia. Harmi kun pukusi tosiaan meni siinä : /
 
luminka, joo oon huomannut että se koukkuasento ei oo enää hyvä, nyt yritän pitää aika suorana sitä päällimmäistä jalkaa ja ehkä vähän koholla vielä kun turvottaa pirusti.
ja täältä vielä halit mannalle ja perheelle, tulipalo on kyllä tosiaan pahimpia asioita mitä voi tapahtua vaikka menis "vaan" omaisuutta :(

täällä tänään huomattiin että toi meidän pieni ihmemies tietää värit! mies äsken leikki palikoilla Vilhon kanssa ja pyys ottamaan eri värisiä palikoita ja hienosti tiesi minkä palikan ottaa! oltiin ihan ihmeissämme! :heart: ja sanoja tulee joka päivä uusia, ja joskus niitä kolmen sanan lauseitakin. tänään uusin "oikein sanottu sana" oli paloauto :) ja edelleen naurattaa kun poika sanoo johonkin kysymykseen päätään nyökytellen "kyllä" :heart:

meillä pojan omapäisyys ja temperamenttisuus on taas kans ihan uusilla asteikoilla. nyt on tullut jotain ihme raivoamista nukkumaan mennessä. varsinkin jostain syystä miehen kanssa on tätä. eilen aloitti illalla taas kun oli miehen vuoro nukuttaa (yritetään vuoroilloin nukuttaa ettei alkais suosiin toista ja sit toinen vanhempi sais "omaa aikaa") hirvee itkuraivo ja puri miestä ja ainoa paikka mikä ois ollut lopulta hyvä oli miehen syli.siihen ois sit pitänyt nukuttaa! no sit tein sen virheen että menin sinne mukaan ja tottakai sit piti muka äidin ehdottomasti tulla nukkumaan ja ottaa syliin... :stick: lopulta tilanne rauhoittui kun aika ankaralla äänellä puhuin pojalle siitä kuinka isi on hyvä nukkumakaveri ja mulla on just muka jotain tosi tärkeetä hommaa tietokoneella ymsyms. lopulta poika asettui lueskelemaan vielä iloisesti iltasatuja miehen kanssa ja nukahti hyvin (tosin kello tais olla lähempänä puolta 11 taas). onneks sit nukkuikin aamulla ennätyspitkään, yhdeksään!!

jos jo yhden lapsen ja miehen flunssassa (ja omassa sairastumisessa) on kestämistä niin en uskalla kuvitellakaan miten rankkaa HM:llä on!:hug:
 
Luminka, me ollaan kans kallistumassa siihen suuntaan, että nyt katsellaan kunnolla isompaa asuntoa, eikä sellaista, josta pitää sit parin vuoden päästä olla taas muuttamassa.

Ja joo, tosiaan on pojalla huomion hakemista siellä sängyssä. Tänään tosin tuli yllättävä pyyntö nukkumaanmenon jälkeen, alkoi sängystä kuulua vieno pyyntö: "äiti XXX tänne" (XXX=miehen sukunimi, minulla oikeasti eri sukunimi). Menin kysymään, mikä hätänä, niin poika halusi potalle ja pissasikin sinne. Jee!

Tuo sukunimijuttu on tosiaan kans hauska, poika usein luettelee, keitä on esim. lähdössä puistoon: "Otso XXX, iskä XXX, äiti XXX". Ja ilmeisesti kun jotain haluaa kovasti, sanoo koko nimellä, esimerkiksi eilen rappukäytävässä totesi: "Otso XXX mahtuu tuohon syliin" ja osoitti mun vatsan kohtaa (kun käsissä oli neljä muovipussia ja piti päästä rappuset kolmanteen kerrokseen :headwall: ) Yritin sanoa, että Otso XXX periaatteessa mahtuis syliin, mutta ei ole käsiä joilla pitäis kiinni :ashamed: :heart:

Uutta on puheessa myös kysymyslauseet, joita on alkanut tällä viikolla tulla. Monta kertaa päivässä kysyy: "mitä iskä/äiti/... tekee?". Ja värejä kans on treenattu kovasti, poika tietää jo, että kun liikennevaloissa on "punainen mies", niin ei saa mennä. Muita hauskoja juttuja on esimerkiksi Otson tyyli sanoa aina "parit" ja "pikkusen". Milloin haluaa "parit tomaatit", milloin "pikkusen juustoa" :heart: Ja tänään hoki kauppareissulla: "Aika pimeetä!", kun alkoi jo hämärtää. Ei voinut olla hymyilemättä =)

*muoks* sori omanapaisuus, mutta on ollut tällä viikolla niin paljon hauskoja juttuja ja kehitysaskeleita, että piti ihan kirjoittaa ylös.
 
Viimeksi muokattu:
Meillä on esikoisen ansioista pienempi huudellut NINÄ tai MINÄ jotain 1,5kk! Kun kysyy esim. pöydässä et kuka ottaa maitoa, kuuluu kuorossa minä minä =)

Ja maitoa yks ilta pyysi lisää: LISSÄÄ TUOHON. Ja käsi oli tyhjässä mukissa :) Ja heti perään KIITOS :D

Eräs päivä innoissaan katsoi ulos, hoki TATO TATO (kato kato). Aurinko oli alkanut paistamaan :)

Aamupäivällä leivoin perunarieskoja ja kaura-omenapaistosta vaniljakastikkeen kera. Ai kun oli hyvää! Siivosinkin vielä lattiat ja tasot, meillä ei katota päivää koska siivoillaan =)
Eilinen meni mummolassa, oikeastaan ihan koko päivä. Äiti laitto mut leipoo siel pullia, rieskaa ja olin vielä ruoan teossa auttamassa. Varsin keittiöpainotteinen viikonloppu ;)
 
Heippa töistä! Tauti alkaa siis olla taitettu ja pari päivää olen käynyt töissä tekemässä. Mutta käsittämätön päänsärky on kyllä joka päivä aamusta iltaan kaverina. Pärjäisin ilmankin kyllä. Aika raivostuttavaa.

W ja O alkavat hissuksiin olla myös terveiden kirjoissa, parina päivänä ollaan uloskin päästy, sateenkin uhalla. Eilen olivat innoissaan kun käytiin Citymarketissa ja siellä oli jotkut lastenpäivät, vastaan käveli prinsessaa ja pandaa, ja sitten näkivät Mimin ja Kukun. Saivat lakupötkötkin maisteltavaksi. Tänä aamuna neiti kylläkin uhmaili oikein urakalla, makasi levynä lattialla ja huusi. Ei syönyt eikä juuri muutakaan. Kiva. Mutta isi hoitakoot neidin uhmat, mä kökötän töissä :D

Työt kutsuu taas, tarvii mennä!
 
Uusi sana : Ohhoh. Sitä kumpikin hokee nyt sitten urakalla. Jopa pottaan tullutta pissaa piti ihmetellä ja yhdessä hokea "ohho". Äidillä oli naurussa pitelemistä :D

Vapaapäivä, mikä ihana autuus. Kaksikko nukahti juuri, mies on silmälääkärillä ja koululaiset tulevat vasta parinkymmenen minuutin päästä kotiin. Ihana hiljaisuus. Taidan mennä nauttimaan siitä sohvalle...
 
moi!

Esikoisella oli tiistaina ihme pöpö. Kerran oksensi ja kuumetta piti seuraavan päivän ja yön? Muilla ei ole mitään, ja tuolla neitikin jo leikkii täysillä.

Pikkuneiti pitää lastaa joulukuulle saakka, jolloin mahdollisesti otetaan pois päiväkäytöstä. En uskalla hurrata ollenkaan, siitä se jännitys vasta alkaakin. Kuinka kehittyy kun pääsee harjottelee kävelyä. Kontrolleja tulee olee paljon, ja edelleen mahdollista että vielä joutuu leikkaamaan.
Hetkeksi nyt helpottaa, ei tarvitse ravata sairaalalla 2x/kk.

Nyt saadaan rauhassa alkaa järkkäämään 2v synttäreitä :O Miks nää on jo niin vanhoja! Vaikka pieniä silti, mutta vastahan tuo syntyi.. niisk...
Harmittaa kun ei voi ostaa mitän ihanaa mekkoa, tai katsoo nyt raaskiiko. Kun mekko on konttaavalla erittäin epäkäytännöllinen...
 
Moikka,

Täällä Leevi jo paranemassa, Juusolla sit aamulla koski kurkkuun ja yski mut seurataan.
Toivottavasti ei tartuta Leeviä kun ei sais nyt sairastua kun se risojen leikkaus ja korvieputkitus on 8.10 (Leevin 2v päivänä just)

Tämä viikko on ollut yhtä huisketta, mies tekee yövuoroo jonne lähtee viiden maissa illalla ja palailee seuraavana aamuna seiskan aikaan. Keretään n. tunti nähdä päivvässä. Hyvin on poikien kanssa illat mennyt, kaveri muksunsa kanssa ollut leikkimässä meillä. Yöt on ollut taas tosi levottomia, Juuso kävelee unissaan ja sitä on sit tehnyt nyt joka yö tällä viikolla. Yks yö unissaan laitto valot poikien huoneeseen ja pissi seinään, sit heräs kun vein vessaan ja säikähti.Voi sitä huudon määrää, Leevi aloitti myös itkun niiiin hohhoijaa. Ite oon nyt sit ihan poikki ku en oo nukkunu.

keiju ja poijat
 
Voimia Keijulle yksinhuoltajailtoihin!

Mulla on harvinainen viikonloppu ihan vapaaherrattarena, kun mies lähti pojan kanssa mummolaan jo torstaina. Itsellä tosin on pitkät soittoharjoitukset sekä la että su (ja siksi en lähtenyt mummolaan), joten en ehdi pahemmin kotona loikoilla. Ihan outoa kun ei tarvitse miettiä ketään muuta kuin itseään :whistle: Ja töihinkin ehtii aamulla tosi paljon nopeammin.

Me tehtiin tänään ostotarjous yhdestä asunnosta (keiju, se on Jynkässä), ja nyt odotellaan huomiseen saakka, mitä myyjä vastaa.

t. maikki, ilman poikia
 
maikki, toivotaan että tarjous menee läpi :)
Meidän asuntokauppoihin ei kuulu uutta, esittelyja on jne.
Vietähän mukava viikonloppu omasta seurastasi nauttien :D

Tänään ois tiedossa tyttöjen kanssa syömään menoa illasta, yks parhaimmista ystävistä muuttaa Ouluun niin läksiäisiksi sit lähetään syömään ja juoruumaan :)
 
ihan outo olo kun Vilho lähti mummolaan hoitoon muutamaks päiväks. Me ollaan miehen kanssa oltu kaksistaan kotona viimeks marraskuussa 2008! että semmosta! nyt sit mietitään että mitä ihmettä täällä tehdään :LOL: ei oikein osaa olla kun on niin päivät rytmittynyt tuon pojan mukaan.
ehkä sohvalle löhöön ekaks ja joku leffa pyörimään, sitä luksusta ei ookkaan sit hetkeen ollut! :)
ja ihan hullua mut poika on ollut tunnin poissa ja nyt on jo ikävä :O
hauskaa viikonloppua kaikille!
 
Noniin, nyt ollaan sairaana täälläkin :snotty:. Otsolla taas tuttuun tapaan hengitys vinkuu ja rohisee heti kun on flunssa. Mennään tänään heti lääkäriin, vaikka tod näk tuo on taas joku virus, joka menee odottamalla ohi. En vain halua enää sitä tunnetta, kun kerran kotona vaan oltiin ja ihmeteltiin, ja sit pojalla olikin keuhkokuume :ashamed: Äsken poika valitteli, että pää on kipeä ja sitten näytti selkää ja sanoi, että "tuossa on pipi".

Noonie, toivottavasti oli virkistävä vapaailta miehen kanssa :heart:

Keiju, ei mennyt meidän asuntotarjous läpi, katsellaan nyt jos yrittäis eri taktiikalla muutaman päivän päästä.
 

Yhteistyössä