35+ Lapsettomat

Soulamama, upeaa! Tosi hienoa!:flower: Vedät nyt Rebecin, Katrinin ja minut mukaasi plussajunaan!

Toivorikas, kun jaksat, käy välillä ilmoittelemassa itsestäsi, jotta tiedetään täällä, että pärjäilet surun kanssa! :heart:

ON: itse olen flunssassa jo toista-kolmatta päivää. Toivottavasti pian helpottaa!
 
Viimeksi muokattu:
Ihanaa, Soulmama! Huimasti onnea :heart: :kiss: Voi mennä tosiaan nyt hieman aikaa, ennen kuin aivot tottuvat ajatukseen plussasta =)

Toivorikas, tule tosiaan kertomaan meille, miten jakselet surun kanssa... Tuon täytyy olla todella raskasta, kun pikkuinen selvisi kuitenkin niin pitkälle, että sykekin oli jo havaittu. Keskenmenot pitäisi kertakaikkiaan poistaa täysinä kohtuuttomuuksina niiltä, jotka ovat plussanneet pitkän lapsettomuuden ja hoitojen jälkeen :'(
 
Soulmama Kovasti onnea sinulle ja miehellesi, todella mahtava uutinen.:flower:

Tuo luo taasen itsellekin uskoa, että voisi joskus onnistuakin.
Huomenna töiden jäkeen viikonlopun viettoon kotiseudulle, L-rantaan. Teille kaikille okein mukavaa viikonloppua.
 
Lyhennetyllä listalla nyt hoidossa olevat ja hoitoa odottavat

pidempi lista löytyy sivulta 177
torstaina 9.12.2010


Laura-70 40.........................1. iui, testi ?
Rosmariini -74 35/36.............iui, testi 3.12
Hoppis73 37/40.....................2.icsi 2.pas testi 16.12
Rebec ?/?.............................1.ivf, veritesti 16.12
Katrin 38/34...........................4. iui, testi 17.12
Chloe70 40/43.......................3.ivf:n 1.pas joulukuu
Myy75 35/45..........................1.iui joulukuu
Frangipani 35/39...................1 ivf tammikuussa -11
Seinäkukkanen 45................. adoptio-alkion siirto tammikuussa?
StellaR 38/45........................5.ivf?
Vesiheinä 39/43....................3.ivf syksy?
Relish 35/38.........................1.ivf ?
MariAnne-S 40/37.................6.ivf?
Ninnatar 36/32.....................?
Sointu2010 41.....................2.icsi tammikuussa
Arielle75 35.........................4 ivf/icsi?
Carinna 38/34.....................3.icsi:n 1.pas?
Sharlin 35/41.......................2. yritys luov. munasoluilla epäonnistui, jää tauolle
janetski74 35/35...................4.icsi?
Iines-74 36/41......................4.ivf?
Niiskunen 36/29.....................ivf-suunnittelu?
Hope 35/?.............................pas?
Armi74 36/34........................3.iui?
Miisamari 36/36.....................5.icsi, seuraavaksi lahjasolut?
Hiiripöllö............................ ....3.ivf, jatko?
Fiia 69 41/36 ........................1.icsi, PAS alkuvuodesta -11
Solakka Silakka 41/40............2.ivf, siirto luovutettuihin soluihin?
pekku 35...............................2.ivf 1. PAS alkuvuodesta -11
ekavekara- 40+, fel................2.ivf:n 1.pas siirto: ei selvinnyt sulatuksesta, jatko?
Polkka 36/33..........................1.iui, hoidot jatkuu alkuvuodesta -11
toivorikas-72 38/47.................4.icsi, 6. siirto meni kesken :(






Plussanneet


Tikru70, tyttö syntyi 22.8.09.......... (3.ivf)
Maaria, poika syntyi 17.12.09........ (5.icsi)
Vaahtokarkki, tyttö syntyi 13.1.10 ..(3.icsi)
sarina13, tyttö syntyi 17.2.10..........(1.ivf:n 1.pas)
talvikauris, poika syntyi 24.3............(1.ivf)
tiki-71, LA 24.5.10 (tuplat).............. (3.ivf)
vilhelmiina72 (tuplat)..(1.siirto luovutetuilla, taustalla 6 ivf:ää omilla)
Auringonkukka, tyttö syntyi 30.5.10....(3.icsi)
tyhmäblondi73.......................... ..... (1.ivf:n 1.pas)
idaliina, poika syntyi 21.7.10 ........... (2.icsi)
Möhkö-72...................................... (1.ivf/icsi)
mileena................................. ........ (luomu)
Wäinö................................. ...........(luomu, inssiä odotellessa)
Mullu, LA 21.10.10.........................(3.icsi :n 2.pas) poika syntyi 29.10
meriharakka............................. ......(2.ivf)
jipsis.................................. .............(luomu)
Villiheinä, LA 20.11.10....................(3.ivf/icsi)
Siiri Sisilisko............................... .....(luomu)
wellamo................................. .......(1.ivf:n 3.pas)
karmilla................................ ........(1.ivf)
PetKat.................................. .......(1.ivf)
Liisa34................................. .........(1. icsi:n 1.pas)
vilkas75................................ .........(1.iui)
wabisabi................................ .......(2.ivf)
Anja73.................................. .......(1.iui)
Miso.................................... .........(1.ivf)
Libby ........................................ ..(1.ivf)
Hysteria................................ .......(1.icsi)
Marinatar............................... .......(4.ivf)
ikäneito70 40.................................(1.iv f/icsi:n 1.pas)
Salina 38/?.....................................lu omuna puregonin kera
Kukka73 37/42................................1.icsi
Sinivatukka 40/37............................3.ivf, tuli ero, uusi mies ja luomuplussa
Soulmama 37/40.............................2. ivf
 
Kiitos kaikille! Tosiaan ClearBlueen tuli niin selkee risti kun vaan voi, ei tarttenu kauaa odottaa. Onnex töissä oli kiire päivä, ei ehtiny panikoimaan. :) Mies tuumasi, että oli vasta iltapäivällä Prismassa tajunnu, että voi perkele. :D Ihku osti mulle kukan ja sydänsuklaata. Mulla oli tänään nimipäiväkin. Huomenna aamusta sitten veritestiin. Nyt sitten jännätään jatkoa ja että onko kyydissä 1 vai 2... :heart: Mutta vielä voi olla monta mutkaa matkassa. Pitää yrittää vain uskoa, että maaliin vielä päästään!

Hoppis toivottavasti flunssa hellittää. Muista levätä.

Ja sovitaanko kaikki muut piinailijat, mä kaappaan teidät junaan matkan varrelta kyytiin! ;)
 
Soulmama: Juu, kyllä passaa minulle ja varmasti kaikille että hypätään samaan junaan :) Voi vitsit että olenkin iloinen sinun puolestasi, eilisen päivää hehkutin asiasta yhdelle jos toiselle, niin olin onnellinen puolestasi. Se toi niin kovasti toivoa itsellekin, teillä kuten myös meillä kun on todella pitkä lapsettomuustausta :D
Hoppis73: mikä on sinun vointisi? Katsoin että meillä on siis sama veritestipäivä. Entä Katrin?
 
Soulmama Siis wautsi wau vielä. Meillä olikin sitten nimpparit samana pvänä, joten onnittelut siintäkin :)

Itse testailen ensi viikonpuolessa varmaankin, vaikka ikävä kyllä päivä päivältä tuntuu selvemmältä että menkat on tulollaan.
Rebec ja Hoppis73 Pidän peukkuja teille :)
 
Toivorikas, pitääkö sinulle tehdä kaavinta? Tämä ei tietysti lohduta pätkän vertaa, mutta eikö teillä ollut hyvin alkioita pakkasessa? Sinun elimistösi on varmaan vastaanottavainen uudelle raskaudelle nopeasti. Näin olen ymmärtänyt, että keskenmenon jälkeen tapahtuu. Toivottavasti heti seuraava tärppää. Toivon sinulle ja miehellesi paljon jaksamista!! :heart:
 
Sama juttu täällä, päivä päivältä tuntuu siltä että menkat alkaa milloin vaan. :|Minulla on ollut punktiosta lähtien näitä menkkatuntemuksia ja vähän vaikka sun mitä kivistyksiä ja paineen tunnetta. Tissit on turvonneet, päätä särkee, hermot on kireellä, ihan kaikkee maan ja taivaan väliltä eli varmaan voipi laittaa kaiken Lugejen piikkiin. Yök mitä mömmöjä :x On ollut täysi mahdottomuus olla olematta ajattelematta tätä tilannetta ja omaa oloa. Välillä on toiveikas olo kaikesta huolimatta, mutta kyllä se vaan vaihtuu nopeasti siihen että mielessäni yritän valmistautua pettymykseen. Ärsyttää kaikki tämä koska ei ikinä normaalissa kuukautiskierrossa tämmöisiä oireita ja taistelua ole. Meille tehtiin tosiaan aikoinaan jopa 6 inseminaatiota, jokaisella kerralla toivoin niin hirvittävästi, koska lääkärit hehkuttivat jokaiselle kerralla kuinka loistavalta tilanne näytti raskauden kannalta. Ja PYH sanon minä, ei yhden ainotta positiivista testiä :headwall:
Silti toivon meille kaikille sitä että nämä olot vaihtuisivatkin kuitenkin hyviin uutisiin. Voimia ja tsemppiä teille ja kaikille muillekin :)
Ps. itse taidan odottaa veritestipäivään, KYSistä sanoivat että siihen on mentävä vaikka vuoto alkaisikin.
 
Rebec, niin, kyllä meidänkin täytyy testata vaikka menkat alkaisivatkin. Minulla on testipäivä myös siellä ensi viikon lopussa, mutta menkkojen pitäisi alkaa ma-ke eli testi on enemmän varmistusta. Ehkä nuo oireesi ovat kuitenkin raskaudesta, toivotaan niin ainakin =). Minulla ei edes nipistele missään, joten alkaa tuntua vähän toivottomalta tämä kerta.
 
Mulla oli kans alkuviikosta menkkamaisia kipuja. Keskiviikkona kun oltiin iltapäivällä palaverissa, väänsi mahaa niin, että piti melkeen lähteä palaverista pois. Sitten yhtä äkkiän alko helpottamaan, kesti n. puoli tuntia. Kyllä mä kans siinä vaiheessa ajattelin, että ei tästä mitään tuu. =) Edelleen on alamahassa sellaista kummallista paineen tunnetta ja arkuutta, ei tee mieli hyppiä. Pitää kysyä tästä, kun maanantaina soittavat klinikalta veritestin tuloksista.

Veritestihän tehdään yleensä vaikka menkat alkaisivatkin. Näkevät, että tapahuiko mitään kiinnittymisen yritystäkään.

Yrittäkäähän piinailijat vain kestää siellä ja älkää manatko piruja seinille ennen aikojaan. :p

Käytiin muuten kans katsomassa Rare Exports-leffa. Olipahan erilainen joululeffa, mutta minusta tosi hauska. :)
 
Okei, no nyt selvisi että miksi se veritesti pitää tehdä vaikka vuoto alkaisikin, kiitos tiedosta =)
Mä olen aikoinani tehnyt sen sata apteekin raskaustestiä, nyt en aio tehdä yhtään. En kestä katsoa niitä negatiivisia tuloksia. Odotan siis sitä veritestiä. Riittää jo se pettyminen että vuoto alkaa tai toi veritesti on negatiivinen. Huono päivä TAAS :headwall: Ei taida musta olla näihin rankempiin hoitoihin, tää on ollut ihan liian raskasta kaikinpuolin : /
Mut Soulmama, mä olen niiiiiin iloinen sun puolestasi. Sen ajatteleminen tuo helpotusta tähän omaan oloon. Plussatkaa nyt muutkin, iloitsen sitten teidänkin puolestanne!=)
 
Soulmamalle ONNEA ja ainaskin viis pakettia tarrasukkia virtuaalisesti, ole hyvä! Toivotaan että kaikki menee nyt hyvin! Mä vähän arvelinkin jotain tuollaista uutispommia... Kävin täällä palstalla yks yö ja huomasin että sinäkin olet täällä, "vihreä valo paloi". Kun vielä luin niistä sun ihme tuntemuksista kankussa ja korkeasta lämmöstä niin aattelin että joopajoo. Olen kerran elämässäni ollut lyhyesti raskaana, eikä silloin tullut uni silmään, lämpö pysyi korkealla ja oli niin maan kummallisia vihlaisuja, siis ihan hassua ja hassuissa paikoissa. Tietenkään ei aina mene näin ja joskus ei kuulemma ole oireita minkäänlaisia, mutta varmaan aika usein on juuri tuollaisia hämytuntemuksia.

Ja mullakin oli muuten nimppari 9.12. Kattokaa vaikka kalenterista: Polkka. Hih. ;)

Tsemppistä kaikille. Ne jotka ei nyt nouse junaan niin sovitaanko että nähdään aseman kahvilassa ja noustaan sit seuraavaan tai sitä seuraavaan viimeistään. Sellasta se on.
 
Viimeksi muokattu:
Pakko kertoa tähän pikku kevennys, muuten kun olen niin synkistellyt tätä piinistelyn ja epätoivon kurjuutta. Minulla kun näitä kaikenmaailman oireita on ollut hoitojen aloittamisesta alkaen ja siirron jälkeen vieläkin enemmän, niin tänään sitten sattui hassu juttu. Makasin sängyssä ja valitin miehelleni että hänen sukkansa haisevat kamalasti sukkahielle. Ja mies tunkemaan sukkaa nenän eteen vahvistaakseen että ei hänen sukkansa kyllä haise. No sitten haistelin omat sukkani, josko ne olisivat tuon kauhean löyhkän lähteenä, mutta ei. Silti tuo hirvittävä lemu vaan nousi nenään. Enkä luovuttanut vaan jatkoin salapoliisin työtä hajunlähdettä etsien. Ja niin vain sängyn alta piilosta löytyi likainen, hikinen, haiseva sukka! Ja TIETENKIN, tässä tapauksessahan se sai heti toivonkellot kilisemään tämän hormonihirviön päässä. Eikö siis tästä voisi ehdottomasti tehdä sen diagnoosin että raskaana ollaan??? Heh, heh :LOL:
 
Hei

Pakko tulla kommentoimaan Rebecin juttua! Nauroin sille ihan katketakseni :) Me taidetaan mennä samoilla piinapäivillä, ja tänä aamuna kun menin keittiöön, niin mikä kauhea haju! Mikä, mikä täällä haisee. Jaa roskispussi. Olin yökkäilen viemässä sitä ulos, kun mies tuli vastaan ja ihmetteli yökkäilyjäni. Selitti, että yhden piippurassin sinne tänä aamuna laitoin. Niin että samat sanat Rebec, raskaanahan sitä :LOL:
 
Rebec ja Minska, voihan hikisukka :LOL: Tuohan voi hyvinkin olla "se" merkki.

Mulla kans yks kevennys. Käytiin tänään kaveripariskunnan luona, heillä 6 viikon ikäinen vauva ja 6 kuukauden ikäinen kääpiösnautseri. Ihmettelin, kun Otto-koira haisteli heti alkuun kauhean tarkkaan mun naamaa. Sitten istuttiin keittiössä ja se tuli raapimaan mua ja kun aloin kädellä rapsuttelemaan, se yritti jäpiä sitä! Piti oikein kunnolla torua, että jätti mut rauhaan. Ei oo ennen tuota tehny, ilmeisesti mä haisin jotenkin "hedelmälliselle". :LOL: Ei oo kuulemma muita koskaan ennen yrittäny jypyttää.
 
Soulmama ja Minska :LOL: Eihän tässä mitään testejä tarvita, ei muuta kuin synnytykseen vaan valmistautumaan :LOL:
Minska: en tuolta äkkiseltään löytänyt sinun tietojasi listalta, mikä hoito sinulla on meneillään? Kiva tietää että ollaan samoilla piinapäivillä. Tsemppiä sinulle piinistelyyn ja toivotaan että kumpikin päästään Soulmaman matkaan plussajunaan, ja tietty kaikki muutkin täällä piinistelijät ja hoidoissa olevat =)
Soulmama: ihana tuo sinun koirajuttusi, meillä on myös kääpiösnautseri ja voin elävästi kuvitella partasuun käyttäytymisen. Olet minulla usein mielessä, kuinka olet jaksellut?
ON: tänään siis pp10, en jaksa uskoa onnistumiseen, mutta silti pieni toivonsiemen sisällä on, jospa sittenkin...
Kuinkas muut piinistelijät jakselevat?
 
Rebec meillä on kotona suursnautseri, 10 vuotias vanhaherra. =) Yritähän siellä jaksaa vielä uskoa ja toivoa ja piinistellä.

Tosiaan Minska jos haluat että laitan sut listoille, niin laita tiedot, niin voin lisätä.

Soitin tänään klinikalle, veritestien tulos perjantailta oli 170 eli ihan ok. Eka ultra on 3.1, joten sinne asti jännätään, onko kyydissä 1 vai 2. Muutoin olen voinut hyvin, alavatsa on vielä vähän arkana ja pissan pidättäminen tekee kipeää, yöllä herään aina siihen ja pitää käydä pissillä. Menenkin tänään varmuudeksi virtsatestiin, et jos on pissatulehdus. Ja tissit on kans arkana. Mies kyselikin, että tuleeko sulle DD-tissit? :D Luget sai onneks tiputtaa 2:een päivässä. Vielä 9 päivää noita inhoja palleroita...
 

Yhteistyössä