35+ Lapsettomat

Hei. Minulla tänään pp3 ja uskomatonta kuinka tämä olo voikin vaihdella epätoivon ja toivon välillä, rasittavaa : / Semmoista läksin kysymään että onko ihan normaalia ja liittyykö jotenkin lugeihin tai muuten vaan että minulle nousi eilen illalla vähän lämpöä 36,8? Tänä aamuna mittaisin uudestaan ja nyt mittari näytti 37,3. En koe itseäni mitenkään kipeäksi, yöllä tosin heräsin karmeisiin menkkakipuihin ja ajattelin jo että tässäkö se nyt sitten olikin. Mutta kivut loppuivat ja nyt on ihan hyvä olo. Noita menkkakipuja minulla on ollut punktiosta lähtien mutta yöllä ne jotenkin yltyivät kummasti.
Kiitos jos joku voipi vastata =) Tämä on ensimmäinen IVF hoitoni ja kaikki on ihan uutta. Olen reagoinut hirmu herkästi kaikkiin lääkehoitoihin tähän mennessä ja näemmä nuo Luget eivät tee poikkeusta. Ihan hirvittävän paha olo on koko ajan ja voi pojat tätä ruokahalua, voisin olla koko ajan syömässä :LOL:
 
Kiitos Sharlin kun vastasit niin nopeasti =) Ei siis varmaan syytä huoleen tuon lämmönnousun kanssa, kun ei kerran ole mitenkään sairas olokaan... Ihan hirveätä tämä kuinka sitä seuraa jokaikistä tuntemusta kehossaan, vaikka kuinka yritän olla ajattelematta koko asiaa. Ja toisaalta se on vähän vaikeata kun alusta asti olo on ollut niin huono. Voimia kaikille muillekin! Ja Hyvää Itsenäisyyspäivää!
 
Joo, käsittääkseni pieni lämmönnousu on ihan normaalia. Joten ei kannata panikoida. Mulla kans aluksi noi luget teki vähän huonoa oloa, varsinkin jos pääsi veren sokerit laskemaan. Eli mun piti ainakin syödä säännöllisesti. Nyt sit olo on tasaantunut. Eiköhän sullakin elimistö sitten ala pikkuhiljaa tottumaan noihin mömmöihin. :)
 
Heippa kaikille ja kiitos paljon niistä kannustuksista viime viikolla!

Rebec, tosi hienoa, että teillä on hoidot tähän asti menneet niin hyvin! Minäkin ekalla IFV-kierroksella seurasin kroppaani hyvin tarkkaan ja mittasin mm. lämpöä. Minulla normaali lämpö on 36,5 ja silloin oli 37,5. Hormonit vaikuttivat minuun siten, että rinnat paisuivat ja muuttuivat vähän aroiksi, paleli ja oli kuuma vuorotellen ym. Joillain nuo oireet ilmeisesti ovat sitä itseään ja joillain vain hormonien luomaa harhaa. Toivottavasti sinulla ne tarkoittavat tuota ensimmäistä!! =) Viime PASissa tunsin voimakkaita nipistyksiä alavatsassa vaikka minulla ei ollut mitään hormoneja käytössä. Mutta ei niistä oireista ainakaan huolissaan kannata olla niin kauan kun olo kuitenkin on suht normaali. Minä olen lakannut analysoimasta, koska joka kerta luulen olevani raskaana syystä tai toisesta :ashamed:

Polkka, toivottavasti teidän hoidot nyt kuitenkin jatkuvat pian. Minulla on yleensä hyvin säännöllinen kierto mutta yllätys yllätys, hoitojen aikana ei ihan tiedä, kuinka menkat tulevat. Ehkä teilläkin hoidot saavat aikaan pientä epäsäännöllisyyttä siten, että seuraava kerta kuitenkin tulisi odotettua aikaisemmin.

Frangipani, minustakin on kivaa, että olet takaisin palstoilla :heart: vaikkakin enemmän toivoisin, ettei sinun tarvitsisi täällä enää olla. Samaa toivoisin kaikille muille ja itselleni =). Minäkin vähän olen epätoivoinen joulun suhteen. Jälleen uusi "lastenjuhla" ilman lapsia. Ja kaikki ne joululahjat, jotka on muiden lapsille hankittava :'(.(vaikka mielelläni ostan kyllä ja heitä ilahdutan!).

Solakka Silakka ja Ekavekara, missä siellä Suomessa tehdään noita fragmentaatiotestejä? Kysyin meidän klinikalta ja he sanoivat, että ainoastaan, jos on joku perinnöllinen sairaus... Haluaisin myös tutkia asiaa, jos tälläkään kertaa ei onnistuta.

ON: takaisin Tukholmassa. Pp3 täälläkin eikä mitään tuntemuksia. Mutta koitan olla analysoimatta :kieh:
 
Viimeksi muokattu:
Solakka Silakka, kiitos tiedosta! Kävin vähän lukemassa noista testeistä ja ymmärsin, ettei niitä kovin monessa paikassa Suomessakaan tehdä.

Miten te muut piinailijat jaksatte? Minulle ei tänne mitään ihmeellistä... Soulmama, millaiset fiilikset, kun niin pitkällä piinailussa jo olet?
 
Moikkamoi! Mulla iski maanantaina ihan ihme särky kankkuun. Ei ollut normaalia lihassärkyä eikä issias-särkyä, vaan ihan erilaista. En saanut kunnolla nukuttua, koska kun olin kylelläni niin kankkua särki vimmatusti. No, tiistaina sit yritin päästä lekurille. Mulla on kerran ollut veritulppa pohkeessa, joten pelkäsin että jos se nyt ois tullut lantion seudulle, kun hormooneja on pumpattu kroppa täyteen. En päässyt työterveyteen vaan käskivät mennä sairaalalle päivystykseen. Oli niin hankala päästä töistä, joten en sitten mennyt. Illasta alkoi helpottamaan ja sitten yöllä sainkin nukuttua kunnolla. Ja tänään kankku tuntuu paremmalta. Mutta kyllä se taas pani mietityttämään, että jos on tulppa ja tulee taas verenohennuslääkkeet, että mitä se vaikuttaa tähän projektiin....

Alavatsassa on aina välillä pientä juilintaa. Eilen mittasin lämmöt, 37,4. Saas nähdä....
 
Soulmama, toivottavasti kaikki on nyt ok. En usko että siitä verenohennuslääkkeestä olisi ainakaan haittaa, olen kuullut että Klexane saattaisi jopa auttaa kiinnittymistä ja estää keskenmenoja (veritulppiin liittyviä siis...) Onko sinulta testattu veren hyytymistekijät?
 
Joo, Pekku kyllä multa testattiin silloin ne hyytymistekijät, eikä mitään kummallista löytynyt. No, nyt kankku on taas normaali. Oisko ollu sitten vaan joku hermopinne tai jotain. Tai sit hermot niin kireellä, että kiristää kankusta asti... :kieh::LOL:
 
Wautsi wau, mahtavaa ja ihanaa! Onnea ihan hirmuisesti Soulmama ja mies! :) Sinä olit täällä ensimmäinen jonka kirjoittelua aloin seuraamaan ja jotenkin vaan oli sydämessä semmoinen olo että teillä onnistuu! Tämmöistä omaa ajatteluahan tämä on, voihan sitä olla väärässäkin kun kaikkien puolesta niin toivoo. Mutta siis kertakaikkiaan miten ihanaa kun se osui nyt oikeaan. En meinaa housuissani pysyä kun niin olen onnellinen teidän puolesta :LOL:
 

Yhteistyössä