35v+ odottajat, vol 3

Zantra, eihän sulla sitten paljoa ole tuota painoa kaikenkaikkiaan tullut. Minulla tuo 10 kiloa on tullut aina jo puoleenväliin mennessä. :D
Nyt jo on tuskaa saada housut mahtumaan jalkaan ja johtuu siis suurimmaksi osaksi kasvaneesta ruokahalusta ja kun ei millään voi mennä tyhjällä vatsalla nukkumaan.

Ja spookymama, meillä hääpäivän unohtaa säännönmukaisesti aina molemmat, sitten jossakin vaiheessa muistaa että ai hiivatti, siinä sekin meni! Toissakesänä kun oli 10-vuotis hääpäivä, niin olimme kyllä ajatelleet etukäteen sitä vähän erikoisemmin juhlistaa, mutta niin se vain jäi ihan normipäiväksi, kakku taidettiin häthätää kyhätä, siinä kaikki. Ei taideta ukon kanssa olla ihan siitä romanttisimmasta päästä. :D

mulla on alkanut aika karmea väsymys, olo on ihan rätti ja vaikka kuinka nukkuisi, niin ei tunnu yhtään virkeältä. Mutta ehkä se tästä.
Meriaani 8+0
 
Onnea Riituli on se vaan niin kun saa vauvan rinnalleen niin se synntys unohtuu :flower:

Nyt ollaan terveitä (koputtaa omaa päätään) ja ollaan ulkoiltu ahkeraan koko alku viikko uusilla kärryillä tietty mikäs sen mukavanpaa.
Joo hääpäivä meni ja oli tytön synttäreitä vietellessä. No mies mulle kipasi kaupasta kamalan ison pussin irtareita vieläkin niitä tuolla hyllyllä. Olenko mä jotenkin kipee tai jotain mutta mulle ei toi makea maistu :eek:

Me odotellaan tällä vauva uutisia kummi tytön LA olis huomenna mutta ei oikeen anna edes viitteitä siitä että olis maailmaan tulolla mitään kiirettä. Ihanaa päästä tuoksuttelmaan juuri syntynyttä vauvaa.
Toisella kaverillani on LA 2 viikon päästä joten paljon vauvoja tässä kuussa. Ihanaa itelleenkin kun omaan LA on vielä niin pitkä aika vaikka kyllä se aika menee kumminkin nopiaan.

Mutta nyt laittaa ruokaa ja sitten salille.
 
Riitulille onnittelut pojasta :flower:

SpookuMama:kuullostaa todella huolestuttavalta,jos ei irtokarkit maistu ;) Mulla ei kolmosen odotuksessa maistunut ollenkaan.nelosen ja tässä onkin senkin edestä maistunut.

Meriaanille jaksuja alkuodotukseen :hug: Kyllä tuo väsymys jossain vaiheessa helpottaa.

Nyt tarvii mennä laittaan pyykit kuivuun.Selkää särkee ja masusta ottaa,muttei auta :wave:
 
Zantra
Meillä ei pääse yleensä hääpäivä unohtumaan, koska se on syntymäpäivääni edeltävä päivä. On sitten eri asia miten hääpäivää tulee juhlistettua, yleensä kuitenkin kokkaamme jotain erityistä. Toinen päivä, mikä yleensä tulee muistettua on meidän seurustelumme vuosipäivä, koska ehdimme seurustella aika pitkään ennen kuin saimme aikaiseksi mennä naimisiin.

Koita Meriaani jaksaa, se väsymys voi kyllä olla hurjaa ja niin kuin sanoitkin, tuntuu ettei siihen nukkumiset välttämättä auta.

Eilen oli laskettu aika, nyt alkaa nää päivät tuntua tosi pitkiltä vaikka tiedän, että aika varmasti kymmenen päivän sisällä tulee valmista.

Aurinkoista ja hyvävointista viikonloppua kaikille!! =)
Zantra 40+1
 
Zantra:varmasti aikas on pitkää.No kukaan ei masuun ole jäänyt ;)

Täällä väsymystä ilmassa.Nyt alkaa tytötkin parantuun onneksi.Sais kyllä olla taudit sit vähäks aikaa meiltä poissa.
Kovasti tekis mieli tehdä tulevalle vaateostoksia.Kesävauvalle,kun ei kerran vaatteita löydy.Nuorimmainen syntyi tammikuussa kerran.
Ens viikolla onkin neuvolakäynti onneksi.Saa kelanpaperit täytettäväksi.

Mukavaa viikonloppua kaikille =)

äiti-kengu ja pikku-kengu 22+1 :heart:
 
Hei!
Meille on myös syntynyt vaavi :)

Laskiaistiistaina 24.2. Klo 4:53 Poitsun pötkäle
:heart: :heart: :heart:

Mitat: 4745g 52cm ja pipo 37cm

Kirjoittelen tuolla helmivauvoissa..
Hyviä Jatkoja kaikille mammoille.... Kevään odotusta..
 
Hyvää naistenpäivää kaikille :flower:


Meilläkin ollaan jo onneksi terveitä.Kävin eilen kestokipinässä.Kirppispuolelta löytyi imetystoppi ja tulevalle vaippakuoria.Kantoliina on harkinnassa.Niitäkin mll vuokraa kyllä.
Onko teillä suositella hyvää kantoliinaa?

Mukavaa sunnuntaita kaikille.

äiti-kengu ja pikku-kengu 22+3
 
Seranzulle ja Prillille onnea pikkuisista. :flower:
Ja Zantralle jaksamista viimeisiin odotuspäiviin. :)

Äiti-kengu, hienoa että olette kaikki tervehtyneet. Kantoliinoista sen verran, että mulla aikanaan ollut kolme erilaista kantoliinaa, enkä yhtäkään oppinut kunnolla käyttämään. :eek:
Yritystä kyllä oli, mutta ihan pari kertaa sain vauvan tyytyväisenä siinä köllimään, mutta jotenkin se vain ei toiminut mulla. Mä olen ajatellut vuokrata mll:ltä turvakaukalon, kuten viimeksikin, kunhan otan selvää onko tällä paikkakunnalla edes mahdollista.
Hyvää naistenpäivää kaikille!
Meriaani 8+5
 
Zantra
Hyvää naisten päivää kaikille ja kiitos tsempityksistä! Täällä edelleen yhtenä kappaleena.

Kantoliinoista ei ole minkäänlaisia kokemuksia. Itse olisin ehkä kokeillutkin, mutta mies ei ollut yhtään innostunut aiheesta vaan kannatti kantoreppua. Meillä olikin käytössä BabyBjörn esikoisen ollessa pieni ja Patapum hänen ollessaan vähän isompi. Tuo BabyBjörn kyllä ainakin minulla väsytti selän/niskat aika nopeasti, sen sijaan Patapum oli minusta loistava, mutta sen kanssa tarvi aina apua (siis että lapsen sai siihen).

Zantra 40+3
 
No niin nyt se sitten on meitin kummi tyty maailmassa :heart: Ekat kuvatkin nähty pikkuisesta ja aivan kamala halu saada neiti syliin.
Pitää vaan malttaa hetki jotta päästään kyläilemään ja antaa perheelle aikaa sopeutua uuteen tulokkaaseen.
Pakko sanoa että ystäväni on aikamoinen synnyttäjä neiti oli maailmassa vähän ennne 11 eilen ja kotona oltiin jo 17 aikaan. Mitäs sitä turhaan sairaalassa makoilee jos kaikki menee hyvin.
Mä haluan kanssa tollaisen poliklinikka synnytyksen jos vaan mahdollista sairaalassa olosta en yhtään meinaa tykkää.
 
Spookymama:no en tykkää minäkään sairaalssa olosta.Nelosesta olin jo kotona samana päivänä poika syntyi aamulla ja iltapäivällä olin kotona.Samoin ajattelin tämänkin kohdalla tehä.

Zantralla jaksuja piinaaviin loppupäiviin :hug:

Huomenna neuvola,tulen sit illasta kertoileen kuulumiset :wave:
 
Zantra
Heissan taas.

Viime yönä valvoin jo pari tuntia kipeiden supistusten takia, mutta ne hiipuivat vielä kuitenkin. Lupaavaa kuitenkin :)
Neuvolassa oli tänään kaikki ihan mallillaan, tosin toi paino pompsahtelee edelleen melkein kahta kiloa viikossa. No, ei kyllä ole tullut yhtään kontrolloitua herkkujen määrääkään... :p

Hyvää viikkoa kaikille!
Zantra
 
Jaahas Zantra, vieläköhän olet yhtenä kappaleena? :) Itse muistan toisesta lapsesta että kun yhtenä yönä oli kipeähköjä supistuksia jotka loppuivat, niin vuorokausi myöhemmin oli jo vauva kainalossa. :heart:

Mä en myöskään millään jaksaisi makailla siellä sairaalassa, mutta mites te jotka olette päässeet samana päivänä kotiin, niin onko se selvinnyt siinä synnytyksen jälkeen vai onko siitä pitänyt jo etukäteen ilmoittaa, että tämmöinen toive olisi? Entä pitääkö siellä sairaalassa sitten usein käydä vauvan kanssa näytillä?

Meillä on nyt sitten esikoinen vatsataudissa ja itsellä opn koko ajan hiukan etova olo, johtuneeko sitten raskaudesta vai onko se iskemässä minuunkin, mutta todennäköisesti käy koko porukan läpi. :(
Mutta eiköhän tästä selvitä. Hyvät päivänjatkot kaikille!
Meriaani 9+0
 
Zantra
Meriaani, vielä vaan yhtenä kappaleena.

Tänään on supistellut melkein koko päivän, mutta vaan 15-20 minuutin välein ja välillä on tullut pidempiäkin taukoja. Niin että lisää kipua, säännöllisyyttä ja kestoa noihin toivoisin, mutta en ole vielä tämän päivän osalta heittänyt kaikkea toivoa. Tämä menee niin eri lailla kuin esikko joka alkoi vesien menolla ja lähti sitten saman tien säännöllisesti supistelemaan. Eilisellä neuvolakäynnillä th oli sitä mieltä, ettei pää ole kunnolla kiinnittynyt ja ohjeisti tilailemaan ambulanssia jos vedet menee kotona.

Zantra 40+5
 
meriaani:kätilö tiesi,etten ole siellä kauaa.Muisti edellisestä synnytyksestä.Nuorimmaisen katsoi lääkäri osastolla.Yksi käynti oli samalla viikolla vielä lääkärillä.Joka oli yhtä tyhjän kanssa käynti.
Paranemista potilaalle!

Zantra no toivottavasti supparit tihenee :hug:

Eilisessä neuvola käynnissä painoo tullut 1120/viikko :ashamed:
rr 135/80
sf 20
Kaikki oli muutoin ok.Seuraava käynti on 8.4 ja lääkäri 28.4

Nyt lähden kävelylle,kun mies saapui tontilta. :wave:
 
No missäs kaikki ovat?
Mites Zantra, jokohan on nyytti kainalossa?

Äiti-Kengu, onko sulla paljon tullut turvotusta, vai mistä tuo painonnousu? Turvotus ainakin itsellä nostaa aina nopeasti painoa ja toisaalta loppupuoliskolla on paino myös välillä tippunut.
Nyt en ole edes uskaltanut mennä vaakaan, kun ruoka maistuu ihan liikaa. :D

Jaahas, nuorin heräsi, pitää mennä
Meriaani 9+3
 
Meriaani:no ei ole turvotusta :ashamed: Tän hetken nuorimmaisesta painoo kaiken kaikkiaan tuli 12kg.Eikä siinä ollut tälläistä painon nousua,kuin rv37.Olen aivan ymmälläni.
Kävely tuottaa häpyluuhun kipua töitten jälkeen.Liikunta on ollut liian vähäistä.työt kuluttaa vaan aika paljon voimia.
Jaahas nuorimmainen huutaa pyyhkiin :wave:
 

Yhteistyössä