40+ so what (vol. 3)

pyrstötähti
voi miten silmäni kostuivat tosta pinnisjjutusta,muistan että tse kalusin oman pinnikseni reunat ihan piparille kun olin mummolassa ja vielä 5 veenä pistivät mut siihen kun olin niin kirpunkokonen. Ja omani olen hävittänyt sukulaisille jo ammoisina aikoina. Eli ei mitään vauvanvaatevarasatoja ole jälellä.

Olen nyt jo turvallisesti ylittänyt kynnyksen eikä täällä ole mitään pelottavaa, kauhia kiire vaan jatkuu ja kieron seuraaminenkin unohtuu tätikin tuli ja piti tarekistaa vanhasta pinosta oliko ajallaan ja oli se,ihan päivälleen. Nyt haluaisin mokomasta eroon jo kokonaan ja keväälläsitten on aika hankkia joku hillitsin tähän tulvimiseen. Merkillistä miten asiat menee aina kuten niitten pitääkin. Dinosaurushan oli pinossa ikätoverini ja kuumeili aikansa ja sitten luopuminen ja uudet elämän haasteet tempaisivat hänet mukaansa ja päätös oli nopea ja kiihkoton, näin vain oli. En tosin tiedä onko tämä pino väärä käydä näitä luopumisasioita mutta jokainen kulkee tämän kaarensa päähän. Empä toisaalta haluaisi tietää kuka meistä vielä vuoden kuluttua pinoilee näissä merkeissä mutta tuskin yli 48 vuotiaat kuitenkaan.

Niin, oli veikeetä kun mullekki tuli pari näppylää, kaulaan tosin, että matsalun oy iski. Ihanaa että meillä on aktiivisia kirjoittajia ja upeita uusia naisia. Pitäisköhän meidän koota novellisarja näistä kirjoituksistamme, niin upeita kuvauksia 40+ elämisen sietämättömästä keveydestä.

Joten rapistelkaa, rakastelkaa, yhtykää ja plussatkaa koko joukko joulun odotetuin lahja itsellenne. Öitä ja ihanaa huomenta aamuvirkuille. Ps. Minni007 onnea uudelle nikillesi!
 
Kiitos teille "ennustuksista" =) Olisi kyllä ihana juttu jospa se plussa sieltä tulisikin.Nyt on tuntemukset taas tädin puolella..Alamasulla juilii siihen malliin.Taitaa tulla lyhyt kierto :( .Armoton väsymys on kyllä vaivannut eilen ja tänäaamuna oli tosi vaikeaa nousta ylös ja nukahdinkin vielä uudestaan.Nyt on taas Terolutit mukana tässä kierrossa,jätin viimekierrossa ne pois.Voisikohan ne-tai siis niiden poisjättäminen-aiheuttaa aikaisen oviksen,tässä pähkäilen..Mutta nyt kutsuu työ,joten eipä muuta kuin menoksi!Hyvää työ-koti-vapaapäivää-kaikille MEILLE !
 
Huomenta kaikille ihanille naisille!

Nämä pimeät lumettomat marraskuun päivät meinaavat joskus nujertaa toivon, vaikka koskaan ei tiedä; löytyihän se myöhästynyt onnikin minulle keskellä pimeintä syksyä. Kun vain sen muistaisi ja osaisi pitää mielen pirteänä ja toivon ovet avoinna yllätyksille.

Matsalu, ei ole meillä vielä uutta hoitoa suunnitteilla. Yritetään julkiselle ja se saattaapi kestää, kestää... Mut toisaalta mulle pieni tauko on ihan tervetullut; yritän hoitaa vähän itseäin ja saada mielen + kropan kuntoon uutta yritystä varten. Joka siis toivottavasti vielä tulee.

Nillanillalle pitkää pinnaa piinallisiin viikkoihin. Toivottavasti nyt tärppäisi.

Elämänmakuista päivää ihan jokaiselle!
 
Taikakuulle peukutusta. Nillanillalle jaksamista piinailuun.

ON: Samanlaisia tuntemuksia kuin haaveella eli lyhyt kierto tulossa, täti taitaa jo kolkutella, koska aamuyöllä tuntui tätijuilintaa. Muita tätioireita: voisin jääkaapin sisällön lisäksi syödä vaikka koko jääkaapinkin, ruokahaluja ja mielitekoja riittää taas. Huoh, pareemp olla menemättä vaa'alle viikkoon. No, ihan hyvä, jos alkaisi uusi kierto, jos siinä vaikka ilmaantuisi ovulaatiokin.
 
Onnea Taikakuulle työpaikan johdosta.
Niin se talvi taas tuli, tai ainakin lunta... Kaamea ilma, räntää sataa taivaan täydeltä ja tuulee niin ettei tukka pysy päässä.

Lapselliselle suuret kiitokset listan päivityksistä. Ja viimeisenä toiveena on, että voit poistaa mut listalta.

Kaikkea hyvää teille kaikille! Plussia kovasti teille toivotellen
äippä
 



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

pääpilvissä (45)..........kp5/25-43.........?................1.yhteinen
Taikakuu (40)..............kp5/27-32.........?................2./1.yhteinen
gitte (39).....................kp7/28...............?................1.
Plättä (44)...................kp8/28-30.........?................7.
velmuliina74 (34).......kp8/24-30........yk2........... 6./1.yhteinen
mimmimamma (46).....kp10/27.............y6v...........4.
touhu tenava (45).......kp10/27-30.......y3v............6.
AinoEmilia (44)...........kp12/31-34.......?................4./1.yhteinen
Saara10 (41)..............kp12/28.............yk?............1.
Matsalu (44)...............kp16/24-25........?................1.
haave3 (39)................kp16/28.............?................3.
kenzie64 (43).............kp17/28-29.......yk3............4.
liiza (42)......................kp18/28............yk5.............4.
Solakka Silakka (39)..kp18/26-27.......yk1............1.
Nuusku (43)................kp19/28.............?................4.
Päikki (40)..................kp20/27.............y1,5v.........2.
Minni007 (44) .............kp26/28.............yk4...........2./1.yhteinen
Kirsikka68 (40)...........kp28/28-39.......?................5.

tirulii (40) ."tuubat poissa"...kp15/?... yk?.....1./1.yhteinen
nillanilla (41) "yksityisyrittäjä"......kp19/ 28-30.INS 17.11....1.
einiinvaan (42) toipuu km:stä....kp?............yk1..........3.
babo67 (41) piuhat katki..kp21/29-31..PAS?/09..5./1.yhteinen

Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/27 = 8,91 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.11.2008 mennessä "tavoite" = 6 - 7 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)



Mukana myös:
Pinon päivittäjä lapsellinen67
Taustajännäilijät pyrstötähti , Pilvenpyörä, vilmaville,ikiemo, Pömppöli ja baby5


"Kadonneet lampaat", ilmoitelkaahan itsestänne
Pennanen (41)............kp57/29-32........y0,5v........2.
Höpisijä (42)...............kp101/28............?...............3.
Elina67 (40)................kp?.......................?...............1.
ruujakengu...................kp121/28...........?...............3.
Mussukka67 (40)........kp174/29...........yk11........2./1.yhteinen
Hellu1...........................kp?/?...................?...............3.
[/i]

[/color] Pinon jättäneet: annastiina, äippä67, Riikkaliisa, kane, Karpalo67, keijukka, dinosaurus61



Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:


torpeedo (42)....17.4.2008..kp24....yk1..LA 31.12.2008

Mari66 (41)......9.6.2008....kp37.....y1,5v..LA 8.2.2009

päivänkakkara67 (41)..11.7.2008..kp40......................

mimuli (42).....30.7.2008...kp29..........yk4..LA 8.4.2009

äittä-67 (40).......15.9.2008....kp29.....yk1......................

Rva Pikkumyy (43)..24.10.2008..kp28..yk2..LA 4.7.2009


[/b]





40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1. http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636



 
Hei taas! Ensi järkytyksestä selvittyäni olen taas maankamaralla ( jotenkin) ei oikeen millään usko tuota plussaa todeksi, jotenkin se on ollut jokseenkin mahdoton yhtälö, kun miettii mm. ikää, edellisiä raskautumisia( nämä siis avustettuina) ja lääkärin sanoja, noh mies ei kyllä kovin ollut innoissaan koko asiasta ja oli siitä kyllä suoraan sanoen järkyttynyt, puhui jopa keskeytyksestä , voitteko kuvitella, se ei kuitenkaan tule kuuloonkaan, näin nyt mennään ja se mitä matkan varrella tulee tapahtumaan se tapahtuu...onneksi ukko on ulkomailla viikon, joten miettiköön siellä aivan rauhassa tilannetta.....
Omaa napaa...paleltaa, väsyttää, rinnat kosketusarat, pissahätä usein ja kohdussa jotenkin painon tunnetta, hieman selkäjomostusta, erona edellisiin; nyt enemmän rinnoissa tuntemuksia ja totaalista väsymistä....

Huiskautan kaikkille :wave: tärppiä !!!

Ja ihanaa kun tuli hieman lunta ja ilma on kirpeä.... :xmas:
 
TAIKAKUULLE onnea uudesta työpaikasta, se piristää kun kuviot muuttuu. MATSALU, ymmärrän, minäkin kävin ekaksi yhdessä jossa mulla meni herne nenään (jälkeenpäin ajateltuna ehkä ihan tyhmästä asiasta) ja vaihdoin klinikkaa mutta eihän niitä kovin monta suomessa ole ja piirit pienet. KAIKILLE jaksamista näin pimeällä ajalla, aurinko kyllä ihanasti näyttäytyi tänään B)
 
Heippa kaikille! Kiireinen työpäivä, ei ole ehtinnyt edes palstautumaan. Äipälle heippa ja ihanaa elämää, mihin sitten suuntaatkaan. Taikakuu: :flower: :flower: :flower: .

Tipsuli, miehet päästelevät suustaan joskus kummallisia asioita. Kyllä siippasi sopeutuu, kunhan saa vähän aikaa. Kumminkin varsinaisen lottovoiton olette saaneet! Tohtiiko udella, miksi lääkäri päätteli sinun hedelmällisten vuosiesi olevan jo ohi? Kiinnostaa tietää, kun olet samanikäinen kuin minä.

Lunta odottelen, sitä on luvattu tänne etelään huomiseksi. Tulisi edes vähän valoa tähän marraskuiseen pimeyteen. Hormonirintamalla ei mitään uutta.
 
:heart: vastaan kysymykseesi, no mulla kun nämä kierrot ovat heitelleet sinne sun tänne, on ollut ylipitkiä ja alipitkiä kiertoja ja just noita kaikkia ihme oireita....oikeastaan sanoisin, että vasta jonkin aikaa sitten lopetin vauvasta haaveilun, kun on näitä tässä jo ja kun sitten lääkärikin oli sitä mieltä, että kyllä se rouva on niin, että teillä taitaa biologinen lisääntymisaika olla takanapäin, kuitenkin 2-vuotta aiemmin, kun olin käynyt myös gynellä ja hän laittoi kokeisiin, josko olis viitteitä lähestyvistä vaihdevuosista, mutta ei ollut, oli vaan tämä iki-ihana PMS..kuitenkin meidän ikäisten naisten iässä kuitenkin on vuosikin jo kuulema sellainen tekijä , että kaikki voi muuttua....no tässä sitä nyt ollaan ja ihmetellään :heart:

Aiemmin joku pinossa kertoi, että ei usko omalle kohdalleen tälläistä, empä uskonut minäkään. Olemme mieheni kanssa käyneet vuosia takaperin sellaisen rumpan vauva asioissa läpi ; ei olLut helppoa saada vauvaa, oli 4 tuulimunaraskautta peräjälkeen ja sitten vihdoinkin raskaana ja odotin kaksospoikia, jotka sitten menetimme rv 20, mutta sitten saimme nämä kaksi ihanaa tytärtä ja nyt tämä, että kyllä se elämä vaan aina jaksaa yllättää, vaikka se ei juuri tässä hetkessä aina siltä voisi tuntuakkaan....

Niin ja siskoni oli ihan onnessaan ,kun hänelle kerroin ja samoin vanhemmat lapseni, ihan olin yllättynyt näistä reagtioista!

Pirtsakkaa illan jatkoja kaikille :xmas:
 
Ihanaa kuulla plussauutisia tähän pinoon!Ehkä se meitä muitakin vähän lohduttaa!Ja kyllä se mies siitä leppyy,usko pois!Teilläkin jo isot lapset ensimmäiset,joten varmasti innoissaan tulevat sitten vauvaa hoitelemaan!Itsellä tämä haaveilu vaan jatkuu..tuntuu että pms-oireita,vai mitä..alavatsalla painon tunne,keskellä.Ja kaikki ärsyttää ja viluttaa.. :( Onneksi pääsee saunaan!!
 
Heippaus kaikille,ja suurenmoiset onnittelut Pikkumyylle :hug: ,olen juonessa mukana,mutta olen jo lopettamassa haaveilua vauvasta,olen onnellinen siitä minkä olen saanut ja se on enemmän kuin paljon,hampaan kuvat häkkisängyn reunassa muistona,vauva ajasta,monta ihanaa nuorta kulkee rinnalla ja minä heidän rinnalla,toisiamme tukien,pitäkää huoli toisistanne,pysykää vahvoina niin heikkoina hetkinä on helpompaa,ajatuksin
annastiina,minut voi poistaa listoilta :hug: :hug: :hug:
 
ja sitkeästi aion vielä yrittää. Ei ole tunnetta tällä hetkellä että tärppäisi ja olen jo kerran oven sulkennut ja toiselle puolelle talsinut... ei ikä pelko vaivaa kun mies on nuorempi ei vielä 40 +.
Niin kauan kun kuukautiset tulevat ajallaan on vielä toivoa ja fsh hieman yli vuosi sitten oli 3,8 joten vaikka vuodessa heikkenee niin tuskin vielä yli 10 on kun mulimenia nappailen :)

ja tällä hetkellä lapseton mies nauttii minun nuorukaisista. On heille se isä mitä heillä ei ole ollut elämässään. Tunne on aivan ihana. Tekee minut onnelliseksi.

mimmimamma joka elää toivossa ja + tulee jos on tullakseen...tai sitten seuraavaksi lapsenlapsia minulle mutta ei miehelleni, jonka omia lapsia pitäsi saada elämäänsä.
 
Huomenta!

Annastiina :wave: .

Lunta luvattiin eilisessä säätiedotuksessa, mutta mitään ei näy. Meitä on petetty!

Hmmmmm... Jos minulla tosiaan oli ovis jo kp 6, kuten lääkäri oli näkevinään, menkat voisivat alkaa vaikka tänään. Mullahan on tuo luteaaliaika normisti 11 vrk. Ja kas, nyt onkin ilmestynyt pikku tuntemuksia kohdun tienoille. Katsokaamme, aukevatko padot.
 



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

pääpilvissä (45)..........kp6/25-43.........?................1.yhteinen
Taikakuu (40)..............kp6/27-32.........?................2./1.yhteinen
gitte (39).....................kp8/28...............?................1.
Plättä (44)...................kp9/28-30.........?................7.
velmuliina74 (34).......kp9/24-30........yk2........... 6./1.yhteinen
mimmimamma (46).....kp11/27.............y6v...........4.
touhu tenava (45).......kp11/27-30.......y3v............6.
AinoEmilia (44)...........kp13/31-34.......?................4./1.yhteinen
Saara10 (41)..............kp13/28.............yk?............1.
Matsalu (44)...............kp17/24-25........?................1.
haave3 (39)................kp17/28.............?................3.
kenzie64 (43).............kp18/28-29.......yk3............4.
liiza (42)......................kp19/28............yk5.............4.
Solakka Silakka (39)..kp19/26-27.......yk1............1.
Nuusku (43)................kp20/28.............?................4.
Päikki (40)..................kp21/27.............y1,5v.........2.
Minni007 (44) .............kp27/28.............yk4...........2./1.yhteinen
Kirsikka68 (40)...........kp29/28-39.......?................5.

tirulii (40) ."tuubat poissa"...kp16/?... yk?.....1./1.yhteinen
nillanilla (41) "yksityisyrittäjä"......kp20/ 28-30.INS 17.11....1.
einiinvaan (42) toipuu km:stä....kp?............yk1..........3.
babo67 (41) piuhat katki..kp22/29-31..PAS?/09..5./1.yhteinen

Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/27 = 8,91 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.11.2008 mennessä "tavoite" = 6 - 7 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)



Mukana myös:
Pinon päivittäjä lapsellinen67
Taustajännäilijät äippä67, pyrstötähti , Pilvenpyörä, vilmaville,ikiemo, Pömppöli ja baby5


"Kadonneet lampaat", ilmoitelkaahan itsestänne
Pennanen (41)............kp58/29-32........y0,5v........2.
Höpisijä (42)...............kp102/28............?...............3.
Elina67 (40)................kp?.......................?...............1.
ruujakengu...................kp122/28...........?...............3.
Mussukka67 (40)........kp175/29...........yk11........2./1.yhteinen
Hellu1...........................kp?/?...................?...............3.
[/i]

[/color] Pinon jättäneet: annastiina, Riikkaliisa, kane, Karpalo67, keijukka, dinosaurus61



Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:


torpeedo (42)....17.4.2008..kp24....yk1..LA 31.12.2008

Mari66 (41)......9.6.2008....kp37.....y1,5v..LA 8.2.2009

päivänkakkara67 (41)..11.7.2008..kp40......................

mimuli (42).....30.7.2008...kp29..........yk4..LA 8.4.2009

äittä-67 (40).......15.9.2008....kp29.....yk1......................

Rva Pikkumyy (43)..24.10.2008..kp28..yk2..LA 4.7.2009


[/b]





40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1. http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636
 
kun aina kun netin avaan niin täältä palstalta itseni löydän :LOL: Ehkäpä se on tämä teidän mukava seura ja hyvät jutut. Ei kai se ole kuitenkaan kiellettyä käydä kurkkimassa kuulumisianne ja ehkä jotain kommentoimassa vaikken enää pinoon kuulu?

Lämmin kiitos kaikille hyvän jatkon toivotteluista ja hyvää vointia teille kaikille :hug:
 
Huomenta!

Tänne se on tullut yön aikana talvi..Lunta on tullut ihan reilusti ja pakkasta on -4,5 astetta.Aivan ihanaa! On niin hienon näköistä kun on lunta.Oli kyllä tarkoitus lähteä pyörällä kauppaan,mutta teitä ei varmaan ole aurattu.. :eek:

Mukavaa Torstaipäivää kaikille! :wave:
 
äippä: Meinasinkin eilen laittaa viestiini, ettei ole kiellettyä palailla takaisin ja käydä täällä. :heart: :p Mä voisin laittaakin sinut tuonne taustajännäilijöihin...

Minni ja Kirsikka: teillä olisi vielä mahkut kasvattaa tänään plussanneiden pinoa ennen "laskentakuukauden" vaihtumista. :heart: :whistle:
 

Yhteistyössä