40+ so what (vol. 3)

Mukavaa viikonloppua kaikille, viikko meni kovalla hyörinällä vettä tuli kuin aisaa, housunlahkeet useesti aivan märät kun töihn pääsi.Silmälasit tippu päästä ja kehyksistä lohkesi pala ja väri naarmuuntu yhdestä kohdasta mutta ei se haittaa, pakko käyttää että näkis lähelle katsoa sitä ovis testiä että mitä sieltä näkyy...

Kaikille hyviä unenlahjoja, lepäilyä ja voimien keruuta =)
 
Kiitokset vaan huomioinnista, lapsellinenmm:ssa kaksosten tai triplojen mahdollisuudesta..Jos vain verikoearvoja ja vointia katsoo, siellä oli kasoset :heart: + :heart: , mutta minulla tuttua tälläinen kokopäiväinen pahoinvointi kahdessa poikaraskaudessa, mitkä menneet siis loppuun asti....Niin miehelle sanoin, että kyllä siellä ilmeisesti Onni Pekka on kohdussa kasvamassa :heart: , hän sanoi, että saa siitä perhostuskaverin sitten itselleen....Ja kaksosista kun sanoin miehelleni tuon 8970HCG arvon saatuani, kun olisi puolet vähempi riittänyt noilla rv viikoilla ja päivillä. :heart: Hän sanoi , että sitä saamme , mitä olemme tilanneet ja samaa mieltä olen itsekkin! :heart: ..Minullahan se kahden munasolun irtoaminen melkein joka kierrossa ollut, jolloin ultrattu, eli enemmän sääntö , kuin poikkeus. :saint:

Rinnat ovat kasvaneet kuppikoon ja vatsalla en pysty enää nukkumaan, kun kohtu tuntuu kovalle, patjaa vastaan.. eli ei onnistu silleen nukkuminen, mutta nukuttaa hyvin ja usein, mies tehnyt kotitöitä ja ruokiakin, kun on lomalla tällä viikolla :D

Eli ei mitään valittamista , kaikki On Oikein Hyvin.

Kiitos myös matsalulle ja pyrstikselle!

Eli oikein mukavaa viikonloppua kaikille , me vietämme meillä sunnuntaina esikoispoikani synttäreitä, omia synttäreitäni, pv oli keskiviikkona ja tyttären avomiehen synttäreitä, eli triplajuhlat :saint: :heart: :D


Tyttären vauvan odotus sujuu hyvin pienokainen npultrassa, turvotus vain 0,2mm, eli todella vähän 78mm pituus, kuulemma pituutta hyvin , :heart: sykki 144 kertaa minuutissa(oikein hyvä) , siellä hän heilutteli käsiään ja polki jaloillaan, näen kuvat sunnuntaina :heart:

Nillanillalle myös terkkuja täältä!


Heippa siis! :heart:

 
PikkuMyylle Synttärionnittelut ihan alkuun :flower: .

Kovasti olette vakavia "jutelleet" ja vähän samanlaisia ajatuksia täälläkin. Olen jäänyt ihan koukkuun kaikenmaailman odotus-ja synnytys-sarjoihin ja niitä katselen itku silmässä ja haikaillen..Aattelen usein, että vielä kun saisi kokea r-testin plussan, odotuksen ihanuuden/kamaluudenkin(mulla mm.selkä tosi huonona silloin ja anemiaa pukkaa+alhaistakin alhaisempaa verenpainetta jne), synnytyksen, vauvan ekan kohtaamisen, imetyksen hankaluudet ja ihanuudet ja vauvan tuoksun yms.yms, niin nyt nauttisin niistä ihan kybällä. Mutta menisköhän se kuiteskaan niin? Luultavasti olisin yhtä itkuinen ja hormoonihermoinen kuin ennenkin, pelkäisin synnytystä ja väsyisin vauvaankin ihan niinkuin aiemminkin huonosti nukuttujen öiden jälkeen ja tuntisin huonoa omaatuntoa kaikesta mahdollisesta negtiivisesta valituksesta ja olisin olevinani maailman huonoin äiti :( .

Olen siis tullut myös siihen tulokseen, että tämä oma vauvakuumeeni taitaa olla jonkinsortin ikäkriisiä, ikävä kyllä. Olen Pyrstiksen tavoin raotellut "SITÄ" ovea, eikä siellä yhtään hullummalta näytä, jos vain annan mahdollisuuden kaikelle muunlaiselle kivalle, kuin vauvaelämälle. Toisaalta taas, kun vauva-aika on niin lyhyt ja menee tosi nopeaan ohi, niin kovasti olisin sen hetken valmis odottamaan niitä muita kivoja juttuja =) .

Meillä on tulossa miehen kanssa keväällä 20-vuotishääpäivä, sitten esikkomme pääsee ylioppilaaksi ja lähtee kesällä armeijaan ja mahdollisesti jo sitä ennen muuttaa tyttöystävänsä kanssa kimppaan, niin johan sitä voisi alkaa vaikka harrastaa kaikkea "aikuisten" kivaa ja alkaa odotella mahdollista mummoutumista, iik :eek: .

Nyt kun on tullut ihan kivasti uusia pinoilijoita, niin senhän voisi vaikka aatella sillä tavoin, että "vanhoja" pinostelijoita alkaa kummasti plussautumaan ja näyttämään uusille mallia!

Ihan hirveästi toivon onnistumisia kaikille, mutta kuten monesti on sanottu, varsinkin Teille, jotka ensimmäistänne kovasti toivotte. Varmasti jokainen on sen ansainnut.

Rentouttavaa viikonloppua, meikälainen on töissä koko viikonlopun, mutta tokihan käyn pinon ainakin lukemassa.

Ja Gitten galluun vielä; Juu, aina olen käynyt joukkopapassa, kun kutsu on tullut.

Pilvis
 
Voi taivas Pilvis miten mun suulla puhuit viestisi alussa. Ihan samalla tavalla olen ajatellut, että jos edes kerran elämässään saisi vielä nähdä r-testin plussan, kertoa miehelle ihanat uutiset, yhdessä iloita, kokea odotuksen, synnytyksen tms., niin en valittaisi mistään, vaan nauttimalla nauttisin kaikesta. Musta tuntuu, että mulla jäi viimeksi se odotuskin niin kesken, kun lapsi syntyi jo 7. kuulla. Ja muutenkin koko se vauvan ns. normaali alkutaival jäi väliin: koskaan en saanut synnytyssalissa lasta rinnalle, näin hänet ensimmäisen kerran 3 tunnin kuluttua synnytyksestä, ensimmäiset maitotipat hän sai jonkun muun äidin maitoa nenä-mahaletkulla, 5 ensimmäistä viikkoa hän oli sairaalassa milloin minkäkinlaisessa vehkeessä letkulla tai piuhalla kiinni jne. jne.

Mutta meniskö toisellakaan kertaa kaikki (odotus, synnytys, äitiys jne.) niin kuin elokuvissa? Tosiasiassa kuitenkaan ei se odottaminen ollut 1. kerralla hehkeää, koska mulla oli raskausdiabetes (piikkiä piikin perään), järkyttävät liitoskivut jne. Synnytyksen jälkeen olin kuukausitolkulla itkuinen, hormonihirviöinen ja jonkin sortin baby bluesissa. Ajattelin, että mun viimeinenkin järjen ripe on kadonnut: ei ollut kyllä kaikki muumit laaksossa silloin. Mies oli kauhuissaan. Pelkäsin tappavani vauvan uniapneaan, olin mielestäni täysin kelvoton äidiksi, kun en edes 9 kuukautta osannut häntä odottaa jne. itsesyytöksiä, itsesyytöksiä.

Musta tuntuu, että pidän yllä unelmaa jostakin, mitä ei koskaan tule. En haluaisi siitä kuitenkaan vielä luopua. Ja mitään hiton ikäkriisiä en ainakaan tunnusta. Vaikka kai pitäisi.
 
...Pikkumyy syntymäpäiväsi johdosta! Olet syntynyt samana päivänä kuin minun kaksi vanhinta lastani. Minä tulen ihan kohta perässä.... Tuntuu hienolta lukea kuinka positiivisesti suhtaudut pahoinvointiinkin! Itse olen ollut niin järkyttävän pahoinvoiva kolmessa raskaudessani ja oksentanut ihan koko ajan, että olen ollut totaalisen toimintakyvytön. Kaikista huonovointisin olen ollut tyttöraskaudessani, mutta en oikein tiedä voiko sukupuolta päätellä huonovointisuuden perusteella. Jännityksellä odottelemme onko siellä sinulla tosiaankin kaksi asukkia....
Minulla on todella hektinen työjakso meneillään, mutta palailen palstailemaan, kun ehdin kirjoitella enemmän...Mielenkiintoisia filosofisia pohdintoja vauvakuumeen taustoista ja ovien availuista ja ikäkriisistä..ja Matsalun oireyhtymä! Matsalulle ja muille hurjasti onnea! Minäkin muuten kärsin ajoittaisesta unettomuudesta ja se kyllä liittyy ihan selvästi isoihin asioihin, mieli pyörii ylikierroksilla ja on vaikeaa rauhoittua.
Me olemme tänään tehneet ison päätöksen ja isä jatkaa meillä koti-isänä ainakin syyskuun alkuun asti. Minä pidin äitiyslomaa nelisen kuukautta ja siitä asti on mies ollut kokopäiväinen koti-isä. Päivähoitopaikat ovat tiukassa ja meille tarjotut vaihtoehdot eivät olleet kovin houkuttelevia. Minulla on paljon viikonlopputöitäkin, joten emmeköhän pärjää kuitenkin ja Mitja saa olla nyt pidempään kotona. Isi ja poika ovat tulleet nyt monena päivänä vastaan minua töihin ja olemme kävelleet vielä pienen hetken yhdessä ennen pimeää. Minua ei vauva-arki väsytä, työ väsyttää huomattavasti enemmän. Olen kyllä onnekas, sillä en ole ennen kokenut näin tasa-arvoista suhdetta ja meillä koti-isyys on varmaan ihan alusta asti entisestään lähentänyt isää ja poikaa.
Emme nyt tässä kierrossa aktivoidu oviksen aikoihin ollenkaan, mutta kuumeilemme kyllä ja ensi kierrossa kyllä otamme kaikki mahdolliset keinot käyttöön.... Pyrstishän kaipasi tänne miestenkin kirjoituksia. Katsotaan saisinko vauvakuumeisen mieheni kirjoittamaan tänne ajatuksiaan...Hellyttävästi hän käy joka viikko Mitjan kanssa ainoana miehenä vauvakerhoissa ja helmivauvojen tapaamisissa ja hienosti on mennyt...Eiköhän hän tännekin voisi tulla kirjoittamaan....
 
Moikka!
Mulle tarjottiin aivan tästä asuntoni nurkan takaa vakituista työpaikkaa palvelutalosta ja sitten soitettiin samaan aikaan päiväkodista avustajan paikkaa kun hain,mutta tuo avustajan työ on määräaikainen ja palvelutalon vanhusten hoitotyö taas vakituinen,minulla oli miettimistä koko tämä viikko kumman valitsen ja päädyin nyt sitten tuohon palvelutaloon,että menen dementiavanhuksia hoitamaan ja kun se on vakituinen työ kaikenlisäksi,jotenkin tuo,että tietää,että työ on vakituinen vaikutti päätökseeni mennä hoitamaan vanhuksia ja sanoin ei avustajan työlle päiväkotiin.Kyllä mä hakemuksia eri paikkoihin olenkin laitellut kun laskin niin peräti 26 paikkaan laitoin hakemukset tässä parin viikon aikana ja vain kaksi oli vakituista työtä ja loput määräaikaisia.

Nyt lähden ostoksille ostamaan joululahjaa kaverille ja ilma ei houkuttele ulos ollenkaan,päinvastoin!

Mukavaa viikonloppua teille kaikille!
 
Vaikka ei ole juuri ehtinyt "ilmoittautua"!Olen kyllä ahkerasti palstaillut taka-alalla..Omaa napaa sen verran että oviksen bongasin eilen,kp vasta 11!Tuntemukset oli kyllä sitä luokkaa alavatsalla että niin ajattelinkin,mutta yllätyin kyllä..No onneksi ovis tuli tällä kertaa "hyödynnettyä",eli kp 10 ja kp 11eli juuri oikeaan aikaan.Oviksen bongasin Clearbluen digitaalisella testillä,kun sellainenkin tuli tässä hankittua :) Eipä muuta kuin kovasti muillekkin onnea oviksen bongailuun ja vielä enemmän raskausbongailuun!Kovasti vielä sitä yhtä pientä ihmettä toivoen Haave3
 
HAAVE3:peukkuja kovasti sinulle oviksen hyödyntämisen takia!Toivottavasti se tuottaa tuloksen ja kyydissä olisi salamatkustaja ensi kuulla,tule kertomaan kuulumiset ensi kuulla miten kävi,pitelen peukkuja sulle!
 
pyrstötähti
ei auringon tippaa vain silloin tällöin mukavia räntäisiä huiskaleita tipahtelee mustaan maahan täytyy kyllä pistää kaikki positiiviset energiat liikkeelle ettei ota pelkkää menolippua aurinkoon.

Vähän tasaisen tylsää nyt kun ei kenelläkään ole mitään haamujakaan testereissä! Ollaanko muuttamassa koko porukka samaan kiertoon kun nyt jollotellaan vaan katsellaan.

Kohta tmäkin merkillinen ja erilainen vuosi on jäämässä historiaan ja omalla kohdallani ses olikin kyllä kummallisuuksien vuosi. Kuumeilu sinällään onkin meille naisille luonnollista mutta omalla kohdallani sitä ei ole koskaan tapahtunut ennen joten käyhän se näinkin, parempi myöhään kuin ei koskaan, ihana kokemus ja matkahan tämä on ollut eikä onneksi vielä läheskään loppu. Oi olisimpa minä selvännäkijä ja näkisin ketkä plussaavat vielä tämän vuoden puolella. Periaatteessa kuitenkin kaikki joilla teknisesti raskautuminen on ylipäätään mahdollista vielä voivat sen iltatähtenssä tähän meidänkin pinoon saada. Tietty se ikäkysymys on entistä merkitsevämpi kun mennään yli neljänkympin, ainakin minä ajattelen että 40-42 vuotiaalla on huomattavasti paremmat mahikset kuin 45-49 vuotiaalla siinä se muutama vuosikin kyllä tekee ikärenkaita vääjäämättä hedelmällisyyteen. Minä muistan että vuosi sitten ajattelin että tyyliin kaikki joilla vielä on kierto säännöllinen voivat raskautua ja niinhän se tietty onkin mutta että nyt kun tiedän asiasta hirveän paljon enemmän en viitsinyt sanoa ystävälleni jolla on klipsit ja hän on 48 vuotias ja hän tuumasi että hänkin varmasti tulisi heti raskaaksi jos ei olisi tuubat tukossa, että ei se ihan niin ole että pelkillä kuukautisilla vauvoja saadaan :LOL: mutta lapsellinen sanoi kerran hyvin kun tuolla valittelin että saahan se olla ärhäkkä viiva ovistesterissä, eikä se mitään silti todista, että on se joka tapauksessa tärkeää että on ylipäätään ovis ja kuukautiset ja säännöllinen kierto kyllä se on tietty jonkinlainen edellytys ja lähtökohta.

No tätä jaarittelua taas tulikin. Minä olen saanut rautaisen annoksen ihanaa vauvantuoksua olen aivan huumattuna mutten yhtään kaihomielinen, ja se tuntuu hyvältä, minä aloin tosissani pelkäämään jossakin vaiheessa että entä jos minusta tulee ihan hysteerinen ja pakkomielteinen tämän kuumeilun kanssa eikä mikään muu tunnu enää miltää. Elämässä pitää ja saa kaikki tuntua joltakin, olkoon se tunne hyvä tai paha tai ei mistään kotoisin tunteet ovat tärkeitä sillä ne ovat ainoa asia maailmassa joka ei valehtele. Jos sinusta tuntuu pahalta ja vaikka kaikki yrittävät sanoa että älä välitä niin se ei auta. Ja samoin jos sinulla on hyvä tunne niin sekin on oikeassa.

Tunteikasta viikonloppua ja lemmekkäitä tuokiota elämää suurempiin rakkaustarinoihinne, kukiin oman näköisiinne ja ikiomiinne, näihin tunnelmiin täältä marraskuun hämärästä pyrstis with feelings
 
Ihana ilma tosiaan, ihan pimeää ja sateista. Kynttilän valo loistaa, sisällä kyhjötetään, uunissa kypsyy ranskalainen broileripata ja punkkupullo on jo avattuna. Miehen kanssa käydään painavaa periaatteellista kiistaa: saako täytelakupussista valikoida mieleisensä vai pitääkö ottaa satunnaisotannalla, mitä käteen sattuu.

Pyrstis sanoi, että tunteet eivät koskaan valehtele. Pääsääntöisesti se kai niin onkin, mutta minulla on kyllä muustakin kokemusta. Menneet traumat ja sielunvammat voivat vuosien päästä ilmineerata itsensä tunteina, jotka eivät ollenkaan liity juuri silloin käsillä olevaan tilanteeseen. siinä sitä sitten onkin hukassa toden teolla. Joskus järki on luotettavampi apuri kuin tunteet.

Uskon, että osaan nauttia tästä avioliitosta toden teolla osittain juuri siksi, että onni on tullut myöhään ja vaikeiden vaiheiden kautta. Me tiedämme molemmat pohjamutia myöten, millaista on elää yksin. Emme tosiaan yhteiselämässämme viitsi välittää ja valittaa pienistä. Jotenkin ajattelen, että osaisin nauttia vauvastakin samasta syystä. Mutta eihän sitä tietysti voi etukäteen tietää...

Muuten ei Matsalulla ole matsalun oireyhtymää eikä mitään muutakaan oireistoa. Tuhrua oli taas tänään hiukan, mutta ei mitään muita tuntemuksia. Luin tuolta nettisivuilta, että hcg:tä erittyy mitattavia määriä 10 pva ovulaatiosta. Tuskin siis kannattaa vielä maanantaina mihinkään veritestiin rynnätä, kun oviksesta on vasta 8 pva. Rapistelen nyt ensi viikolla noita eilen saapuneita Mammaksin superherkkiä testejä ja jos siellä jotain näkyy, lopetan sitten sumuttelut. Ei tässä oikein muuta voi kuin luottaa hyvään onneensa.

Mukavaa viikonloppua kaikille!
 
Meni tämäkin päivä sitten vesisateessa sekä töissä, aamulla testasin ovistestiä negaa näytti ja olin siittä hyvilläni koska huomen aamul ois parempi mahis tai jopa maanantai aamul :kieh:
Matsalu kirjoitti tunteista jotka voivat ilmineerata vuosien päästäkin käsillä olevaan hetkeen, yhdyn samaan koska kokemusta siittä on ja silloin onkin ihan hoo moilasena että kuinkas nyt näin kävikään siinä sitä saa sitten miettiä että mistä nämä tunteet oikeesti on lähtöisin ja huomaa ettei ne liitykkään käsillä olevaan tilanteeseen mitenkään ja saatikka että vastapuoli onkin vielä enemmän ymmällään...Mutta niinhän se menee minkä taakseen jättää sen edestään löytää.

Kummallista, joulu taitaa tulla vuosi vuodelta aina vain aikaisemmin minäkin tänään mietin joululahjoja mutten tehnyt asian hyödyksi vielä mittään, kynttilöitä laiton palamaan ihanaa tunnelmaa ne luo, kohta varmaan alkaa näkymää paljon jouluvaloja...
 
Ai ai pyrstis mihin sä jätit meidän 42-45 vuotiaat, no joo mahikset ei kylläkään meilläkään suuret.

Matsalu: joo mun mielestä toi täytelakupussijuttu on elintärkeä asia...hmm... en kerro tässä kantaani.


Mulla oma olo jännä, tänään aamulla heräsin 7:30 syömään aamiaista (kun oli salibandypeli klo 10.00) ja ennen ja jälkeen syönnin kauhea paha olo...autossakin vielä kun ajelin hallille oksetti, juu taas uusi finni löytyi naamasta. Lähden nyt kuitenkin siitä että ei ole tärpännyt ja mietin vaan liikaa olotilojani...

Muuten kiitos Pyrstiksen (tavallaan) vihjeestä, vaihda nikkini tuohon Minni007, koska siis viimevuonna kun tänne liityin niin Minni nikki oli jo käytössä ja sitten vaan tempasin perään vuosiluvun ja olen oikeesti miettinyt että vaihtaisi nikin johohkin muuhun ettei tuo vuosiluku olisi ikäänkuin rasitteena nyt Pyristis antoi mulle erittäin hyvän vinkin mikä tuleva nikki voisi olla.

eli kohta double 0 seven Minni ( ei ole kaiken sääntöjen mukaisesti kirjoitettu mutta hitsit siitä)
 
Täällä ei ole enään mitä jännittää..siis menkat alkoi tänään.Masentaa niin..Kuinka kauan tälläista jaksaa.Joka kerta tuntuu entistä pahemmalta kestää..Mikä minussa on vikana? Tai niin minä olen sen ajatellut että minussa se vika on.. :ashamed: :'(

 
Kiitokset Kenzie :flower: , johan on sattumaa, että 2 lasta syntynyt samana pvnä kuin minä, no minullahan jos sektio olisi ollut 3 pvää ennen olisin saanut esikoispojan 19v synttärilahjakseni :heart:

Taikakuulle
: Tsemppiä, kun menkat taas alkoivat!! :hug: :hug: Harmistus! :headwall:
Niin eihän se vika millään varmalla ole sinussa, kyllä miehessäkin tapahtuu muutoksia yli 20 vuodessa, joten voi sitä vikaa löytyä sieltäkin suunnasta. Tai sitten ei ole vikaa kummassakaan, muttei ole vaan vielä tärpännyt. Ei se niin helppoa ole aina. :ashamed:

Mukavaa sunnuntai päivää kaikille ja PlussailuOnnea
! :heart: :flower:



 
Hei taas kaikki!
Pahoittelut Taikakuulle :hug: ja muille, mistä niitä oireita aina tuleekin, että ehtii jo kuvittelemaan ja toivomaan vaikka miten pitkälle? Mutta uutta yritystä ja uskoa parin viikon päähän, sitten laitatte superainekset liikkelle.

Herättiin jo yöllä miehen kanssa katsomaan, kun lunta sataa. Sellaista märkää tököttiähän tuo, tuskin edes jää maahan, mutta valaisee silti maisemaa, ei ollenkaan enää niin synkää ja mustaa. Kissa pyrki aamulla ulos ja pisti jarrut päälle terassilla, iik, mitä tuo valkoinen jäinen aine on? :LOL:

Ensi viikolla odottelen ja herkistelen oireita, ehkä tulee, ehkä ei..

Mukavaa alkuviikkoa kaikille!

SS
 
Taikakuulle vyörytän sympatiaa :'( ja halikset :hug: . Ei sinussa välttämättä mitään vikaa ole, vanhemmiten raskautuminen vain kestää kauemmin, ei sille mitään voi. Kärsivällisyyttä toivon sulle, vielä se voi natsata.

Minnille pitelen peukkuja ja varpaita! Ja kyllä voisit sanoa mielipiteesi tuosta lakupussijutusta, koska kaipaan selustatukea. Mun mielestä saa valikoida, varsinkin kun on itse pussin ostanut!

Itsellä hoitotaival sitten taas alkoi. Aamulla testasin herkällä r-testillä negan ja saman tien nuuskaisin ensimmäiset Synarelat sieraimiin. Erittäin kiinnostavaa nähdä, tuleeko mulle nyt ihan kaikki vaihdevuosioireet. Saapa harjoitella etukäteen sitäkin elämänvaihetta!
 
Taikakuulle, pahoittelut negasta.
Matsalulle tsemppiä hoitoon.
Itse testasin ovisnegan aamulla taitaa mulla mennä ohi tämä kierros, huomen vielä koitan ehkäpä tiistainakin sen jälk taitaa olla jo myöhäistä.
PlussaOnnea sitä yrittäville ja kaikille hyviä vointeja.
Lunta näin telkkarista kun katsoin vähän aikaa mailmancupin kisoja Leviltä ja täällä sataa taas vettä.
 



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

pääpilvissä (45)..........kp3/25-43.........?................1.yhteinen
Taikakuu (40)..............kp3/27-32.........?................2./1.yhteinen
gitte (39).....................kp5/28...............?................1.
Plättä (44)...................kp6/28-30.........?................7.
velmuliina74 (34).......kp6/24-30........yk2........... 6./1.yhteinen
mimmimamma (46).....kp8/27...............y6v...........4.
touhu tenava (45).......kp8/27-30.........y3v............6.
AinoEmilia (44)...........kp10/31-34.......?................4./1.yhteinen
Saara10 (41)..............kp10/28.............yk?............1.
Matsalu (44)...............kp14/24-25........?................1.
haave3 (39)................kp14/28.............?................3.
kenzie64 (43).............kp15/28-29.......yk3............4.
liiza (42)......................kp16/28............yk5.............4.
Solakka Silakka (39)..kp16/26-27.......yk1............1.
Nuusku (43)................kp17/28.............?................4.
Päikki (40)..................kp18/27.............y1,5v.........2.
Minni-07 (44) .............kp24/28.............yk4...........2./1.yhteinen
Kirsikka68 (40)...........kp26/28-39.......?................5.
äippä67 (41)...............kp46/26-39.......y1,5v........2.

tirulii (40) ."tuubat poissa"...kp13/?... yk?.....1./1.yhteinen
nillanilla (41) "yksityisyrittäjä"......kp17/ 28-30.....yk?......1.
einiinvaan (42) toipuu km:stä....kp?............yk1..........3.
babo67 (41) piuhat katki..kp19/29-31..PAS?/09..5./1.yhteinen

Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/28 = 9,24 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.11.2008 mennessä "tavoite" = 6 - 7 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, taukolaiset, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)



Mukana myös:
Pinon päivittäjä lapsellinen67
Taustajännäilijät pyrstötähti , Pilvenpyörä, vilmaville,ikiemo, Pömppöli ja baby5


"Kadonneet lampaat" ja taukolaiset, ilmoitelkaahan itsestänne

Pennanen (41)............kp55/29-32........y0,5v........2.
Höpisijä (42)...............kp99/28..............?...............3.
Elina67 (40)................kp?.......................?...............1.
ruujakengu...................kp119/28...........?...............3.
Mussukka67 (40)........kp172/29...........yk11........2./1.yhteinen
Hellu1...........................kp?/?...................?...............3.
Kesälomatauko 10.6.2008 alk.: annastiina (42)..kp5?/30..?..6.
Palstatauko 8.5.2008 alk.: (kp8/28) Karpalo67 (41)[/i]

[/color] Pinon jättäneet:Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61



Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:


torpeedo (42)....17.4.2008..kp24....yk1..LA 31.12.2008

Mari66 (41)......9.6.2008....kp37.....y1,5v..LA 8.2.2009

päivänkakkara67 (41)..11.7.2008..kp40......................

mimuli (42).....30.7.2008...kp29..........yk4..LA 8.4.2009

äittä-67 (40).......15.9.2008....kp29.....yk1......................

Rva Pikkumyy (43)..24.10.2008..kp28..yk2..LA 4.7.2009


[/b]





40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1. http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636
 
Hyvää alkanutta viikkoa kaikille! :)

Ei sellainen suuri jännäysviikko vielä tämä... taitaa mennä se suurin "ryntäys" ensi viikolle. Mutta voimmehan jo tunnelmaa kohottaa tässä. Ja ainakin Minniä jännäämme kyllä jo tällä viikolla. Oireet kuulostavat ainakin hyvälle. :heart: Kirsikallakin päivät alkaa olemaan hyvällä mallilla. :) Jospa se marraskuun ensimmäinen plussa sieltä paukahtaa. :p
Missäs äippä on? :wave:
 
Hiljaiseloa elellään sekä palstalla että kotona. Minnin kuulumisia kovasti odottelen. Raportoihan oireistasi! Olisi mahtavaa ja rohkaisevaa, jos ikätoveri plussaisi... Tai järjestäisi edes kunnon piinat palstakavereillekin!

Lapsellinen, mikä sulla nyt on oma tilanne? Kerrot nykyisin niin kovin harvoin omasta kierrostasi. Vai jumittaako hormonitoiminta edelleen?

Etelässä oli eka pakkasaamu. Palelsi, mutta piristi. Suhauttelen toista päivää Synarelaa: ainakaan vielä mitään mummokuumeen oireita ei ole ilmestynyt!



 

Yhteistyössä