40+ so what!!! (vol 5.)

MUR-MUR sinä teit sen,ONNEA ONNEA :heart: :hug:
On sinulla ollut aikamoinen joulunaika tunteet on saaneet kyytiä laidasta laitaan mutta onneksi tämä viimeinen ihana uutinen muutti kaiken,kovasti onnea matkaan ja äläs jätä meitä kokonaan.

Minut voi laittaa RKKT listalle, tänään dpo 2,vaikka vahvasti luulen että tuli huti kierros koska joulu sotki lemmiskelyt kokonaan ja en jaksa uskoa että 19.12 talteenotetut siemenet olisi jaksaneet odotella 25.12 asti toiminta kuntoisina,siis silloin limojen perusteella päättelin oviksen olleen,tikkuja ei ollut nyt käytössä.

Tervetuloa minunkin puolesta MammaStella,aika uusi olen itsekin täällä ja kaiken lisäksi "alaikäinen! 36v.:LOL:

Tasapuolisesti kaikille ++++ :whistle:
 
Paljon onnea mur-mur :flower: ja tervetuloa uusille :wave: !

Minä joulun aikana testasin neljänä päivänä ovulaatiota Pregcheck-nimisillä tikuilla. Kp 14, 15 ja 16 viivat oli suunnilleen samanvahvuisia. Kp 17 ei kunnon viivaa enää tullut.

Vaikea tarkkaa ovispäivää tuosta päätellä, mutta olettaisin, että perjantai olisi dpo 1, koska alkoi paleltaa kovasti ja oli vähän lämpöä. Saattoi johtua myös siitä, että oli kipeä olo ja päätä särki, tai sitten se nuo oireet liittyi ovikseen??!! Eli minut kai voi laittaa tuonne jäännääjien osastolle :xmas:, eli nyt siis dpo 4.
 
Tervetuloa MamaStella!
MInäkin olen uusimpia täällä porukassa, 12 ja 14 vuotiaat lapset edellisestä, ja uuden miehen kanssa yrittelemme ensimmäistä, sterilisaation purku vasta marraskuussa mulle.
Kahdet menkat ollut sen jälkeen.
MInäkin olen päättänyt että jos plussan saan, niin en puhu kellekään mitään, jos vain pystyn, ennen kun alkaa näkyä päälle. En kauheasti saa ymmärrystä ystäväpiiristä enkä ainakaan suvustani, heille näin paljon nuorempi MUSTA mies on ollut todella musta vävypoika, synkkääkin synkempi, ai kauheeta vielä muslimi ja voi herran jumala älkää nyt vaan lasta hankkiko se vie sen mennessään afrikkaan ja varmaan sillä on jo siellä vaimo odottamassa jee jee. Välillä meilläkin on mennyt huonosti, uusperhe, kulttuurierot ja kun olen erehtynyt kuuntelemaan epäilijöiden kannustusta se on todella heijastunut riitoina minun ja miehen välille, nykyään en juuri kuuntele enkä puhu asioistani, siksi tämä palsta on mulle kullan arvoinen asia että saan jossakin jakaa tuntemuksiani vauva-asiasta ja saada vertaistukea aikuisilta naisilta samassa tilanteessa.
 
Kiitos Onnen toivotuksistasi onlydream =)

Niin..limat tuli launtaina ja oli paljoooooon..sitten pupustelu tapahtui sunnuntaina myöhemmin iltapäivästä. Lemmittiin oviksen molemmin puolin, joka toinen päivä!:D
uskoisin ovis+ tulleen(ilman tikutusta) silloin lauantaina.


Olihan se sellaista matalapainetta ja surullista oloa joulun alla..vaan onnekseni iloksi muuttui :) ..pettymys oli todella kova joulupäivänä kun vuotoa pikkasen tuli ja ajattelinkin että tässäpä tämä sitten..toivo sitten Tapanina heräsi kun aamulla huomasin siteen olevan puhdas ja silmät levisivät totta tosiaan, teevadin kokoisiksi kun plussaviiva piirtyi aikas heti testiin:heart:..tulipa suusta joku "voima sanakin" ;)


Soittelin tänään Ä-polille ja sieltä sitten vielä neuvolaan. Vielä pitää pirauttaa neuvolan lääkärille, joka laittelee lähetteen Ä-polille. Normaalisti eka ultra tuossa 7-8vko:n paikkeilla mutta mie saan käydä hieman aiemmin n. 6vko:n tietämillä, ehkä aiemminkin.

Ensimmäinen neuvola aika on sitten 20.1 klo. 13.00..jännää.. =) ..vaan harmikseni, se ihana neuvola täti jää tällä viikolla eläkkeelle. :( ..mutta kehui kovasti nuorempaa uutta työkaveriaan että on asiantunteva ja mukava.

Koetan kuulostella oireita ja muuta ei ole kuin hieman pinna tiukalla(ei koko aikaa-onneksi)olo ja kuumia aaltoja pukkaa myötäänsä!:p

vauvatoive10 kyllä miullehin tämä palsta ollut, ja on edelleenkin, tosi tärkiä!!!:heart:


..miepä taas sinne neuvolan lekurille yritän, on kuulemma myöhässä..

Mukavan muikeaa pakkas maanantaita ja ++++++++++tuulia!!!

((muoks)) sain neuvolan lääkärin kiinni ja laittelee lähetteen Ä-polille..jään nyt vain odottelemaan sieltä soittoa tai kirjettä. =)


mur-mur ja pienen pieniäinen 4+2 :heart:
 
Mä oon niin katvealueella, ette ole pystynyt lukemaan viestejä, mutta mur-murin iloiset uutiset olen pongannut. Onnea vielä kerran.

Mulla täti tuli kylään vasta tänään, kp 33, joten tuli pitkä kierto. Nyt siis voi poistaa rktt-listalta ja kp:ksi 1/28-32.

tarvisen myös tuuraajia tämän viikon päivityksille to-pe. Kiitos, jos joku ehtii.

Oikein mukavia loppuvuoden päiviä kaikille!
 
Mä oon niin katvealueella, ette ole pystynyt lukemaan viestejä, mutta mur-murin iloiset uutiset olen pongannut. Onnea vielä kerran.

Mulla täti tuli kylään vasta tänään, kp 33, joten tuli pitkä kierto. Nyt siis voi poistaa rktt-listalta ja kp:ksi 1/28-32.

tarvisen myös tuuraajia tämän viikon päivityksille to-pe. Kiitos, jos joku ehtii.

Oikein mukavia loppuvuoden päiviä kaikille!
 
Tirlittan1968
Mur-mur onnea onnea onnea !!! Melkein tuli tippa linssiin kun luin että olet plussannut! Aivan ihania uutisia ja tämä kannustaa meitä muita jatkossa paljon.
Mulla tänään ovis+ ja huomenna voi lisätä RKTT listalle. Ja listassa on että mulla on ennestään 2 lasta mutta 1 on ennestään jos päivittäjä viitsii korjata.
 
Kovasti rktt-lista taasen kasvaa =)..
Hurrrrrjaaaaastiiiii++++++++sätehiä!!


Tirlittan1968..mie kovasti teitä muitahin odottelen, tulkaa perästä!!!!!:heart::wave:

..itse en tohdi vielä "odottajiin" siirtyä, katselen/kuulostelen hetken vielä..


Terry64 ISO pahoitteluni tädin hyökkäyksestä:hug:..kyllä sullahin vielä tärppää, usko poijjes:heart:
 
Terry :hug: tädistä. Testailitko ollenkaan kun kierto tuollai venyi??

Vieläkin leijutaan onnellisena Mur-murin plussasta..ja rktt-lista on kohta niin pitkä että sieltä niitä plussia toivottavasti lisää ropisee :heart:

Mulla vimeiset piinapäivät menee tuskallisen hitaasti. Joulun alla ja pyhinä oli niin paljon tekemistä, että aika meni kun siivillä mut nyt se ajankulu aivan pysähtyi :eek: Tässä sitä istutaan jä kärvistellään. Ajatukset keikkuu täydellisen pessimismin ja hienoisen optimismin välillä. Nyt on ilmaantunut jo ajoittain kovakin menkkajomotus eli ehkä se täti vaanii nurkan takana :ashamed: Viimeksi luget piti vuodon poissa..saa nähdä miten nyt kun omaa keltistä ei ole ollenkaan.

Kai sitä täytyy yrittä keksiä jotain tekemistä...

Pinkkis
 
Ja hirmusti onnea myös Erkalle ja Enkelinäidille, en ole tainnut teitäkään vielä onnitella :heart: .
Mahdottomasti tarrasukkia, teholiimaa ja onnea matkaan.

Mun oli pakko tulla kertomaan teille ihanille ladyille meidän Joulusta.
Vietimme ihan Joulun kotona ihan vaan kolmistaan oman perheen kesken (tai no viisihän meitä on, kaksi koiraa mukaan luettuna).
Oli siis ensimmäinen joulu oman lapsen kanssa ja parempaa ei voi toivoa. Illalla kun kaikki muut olivat menneet jo nukkumaan. Etsin kaapista jotain ja käteeni osui raskaustesti paketti, siellä sisällä oli jäljellä vielä plussatikut tuosta meidän pojasta yli vuoden takaa (juu kaikki neljä ;) ). Lisäksi siellä oli yksi käyttämätön erittäin herkkä testi.
No mitään sen enempää ajattelematta testasin, kun tuo kierto on ollut taas niin sekaisin. Ja PLUSSAA näytti!! No mies oli herätettävä taas tikkua katsomaan.
En kyllä jaksa vielä uskoa tätä todeksi, joten tilasin tänään ajan muutaman viikon päähän varhaisultraan. Katsotaan sitten asiaa lääkärin kera.

Se mikä tästä tekee mielenkiintoisen on että taas käytin tässä kierrossa noita "kanatippoja". Itse otin niitä lähinnä että tuo kierto palautuisi normaaliksi. Se on ollut
ihan sekaisin synnytyksen jälkeen. Mutta täytyy sanoa että ainakin tälle vanhalle kanalle nuo tipat tuntuu sopivan.

Mukavaa loppuvuotta teille kaikille ihanille naisille ja ennen kaikkea toivotan teille ihan jokaiselle erittäin plussa rikasta vuotta 2010!!!

t. Onnesta pyöreä Mari =)
 
Ajattelin tulla muutaman hetken tauon jälkeen kurkkaamaan, mitä teille kuuluu ja kylläpä kannatti!! Onnea MUR-MUR :flower: . Aivan valtavan iso halaus sulle. Olen niiiin onnellinen sun puolesta ja lukaisin noita aiempiakin viestejä, että olit sinäkin jo ajatellut laitaa kuumeilulle stopin, vaan eipä sitten tarvinnut kun sait mitä ihanimman yllärin. Ja nuo viivat ovat niin selkeitä. Miten ihanaa!

Miten muut rktt-listalaiset? Kivat dpo-päivät menossa joten ehkäs niitä plussia pukkaa lisää. Toivotaan niin.

Mulla ei siis yritystä tässä kierrossa. Viimeksi ollut seksiä itsenäisyyspäivänä... Mut ehkäisyä en aloita ja saman miehen kanssa kokeillaan edelleen. Näin on toistaiseksi sovittu.

 
Terry64 Olen oikein pahoillani tädistä, mokoma akka. Kyllä kuitenkin tuon murmurin esimerkkiä seurataan ja onnistutaan vielä pahainen akka voittamaan. Jookos.

Onnea Mari66.. Teille tuli näin pian uusi vauva, ompa ihanaa. Näinhän sen pitääkin mennä, eikös vain.

Tämä palsta on myös minulle tosi tärkeä, voipi tuntojaan täällä turvallisin mielin purkaa. Ja olla mukana muiden samanikäisten kuumeilioiden ILOISSA, ONNEN HETKISSÄ. Sekä siinä pettymyksessä joka on niin tuttu tunne itselleen myös.
Tänään mullakin vasta kunnon limat tuli?? Ei tuo oilin tulopäivä aivan varma nyt ole, mutta ei noilla tiluillakaan minusta niin varma ollut. Voiko ihan tarkkaan aikaa tietääkkään. No, pupuillaan onneksi tarpeeksi usein, jospa sattuisi oili ja simppa kohtaamaan ja tykkäisivät toisistaan tosi paljon :LOL:

Pinkki: Jaksuja piinaavaan odotukseesi :hug: Jospa täti ei tule laisinkaan
:heart:
 
Mari66 Lämmin kiitos Onnittelusta =)


Mahtava uutinen myös siulla-ihanaa:wave:..ja Hurjan paljosti Onnea, tarraa&liimaa!!!!!!:heart:

..mites siun La. sattuukaan?..aikas lähelle samoihin miun kanssa, arvelen.. :)

Leena65 Lämmin kiitos sinullehin onnetoivotuksistasi!!..nyt keräile voimia ja simpat otat taltehen seuraavalla kierrolla ;) ..toivon kovin että onnistuu!!!:heart:



Tänään neuvolan lääkäri yllättäin vielä soitteli miulle ja tarjosi aikaa 8.1 klo 12.00 Sepä onkin sitten tuolla Ehkäisyneuvolan puolella, hän kun sattui olemaan juuri silloin siellä klo. 12-14.00 välillä töissä.

Vähän huvitti että ehkäysyneuvolaan menen ultraan..:D ..vaan siellä on lääkärin mukaan kahdet laitteet, toiset oikeinkin hyvät. Lääkäri haluaa lähinä tarkistaan alkion paikan(ettei ole tuulimuna)ja sydänäänet kenties jo näkyisi/kuuluisi..viikkoja olisi silloin kiekon mukaan laskettuna 6+0

 
Onnea mur-mur

Aivan mielettömän ihana yllätys! :heart: Ja jotenkin niin uskomatonta! Olit jo aivan luovutusfiiliksissä! Miten ne menkat voikaan sitten hämätä kipuilulla ja vuotelulla noin? Ja käsittämätöntä että ennustaeukko vielä osui oikeaan, vaikka ihan huuhaata se oikeasti on!! Siis niistä iltapäiväkaffeistako tuo vauva lähti aluille?? Muistan kyllä sen kun kerroit ja hehkuttelit niin onnellisena silloin.. :heart: Nyt toivotaan paljon liimaa sinne oikeaan paikkaan..! Hyvä kun sait pian ultra-ajan!

Onnea myös Marille ihanasta uutisesta. Jaa-a saattaa tietty olla kanatippojen ansiota, mutta vahvasti kyllä puhutaan, että kun synnytyksestä on noin vähän aikaa, niin on paras hetki tärpätä uudelleen..! Itse en saanut Mulimenista apua, mulla ovis on säännöllinen, kait sitten joku muu vika on..

Terrylle pahoittelut tädistä :hug: Mutta älä huoli.. me plussataan ensi vuonna!!

Tervetuloa joukkoon MamaStella kerro kiertopäiväsi sun muut.. siis jos haluat listalle mukaan!

Pinkkis plussaa sinäkin!! Älä niistä oireista välitä, kun ei ne näköjään mitään tarkoita..

Mitähän muuta piti kommentoida... tarkistakaa kiertopäivät ja muut tiedot jotta oikein, menin kyllä mur-murin plussasta ihan sekaisin...
 
Heippaus kaikille! :flower: :heart:

Täällä siis mennään jo tässä uutta kiertoa :D

Päivittäjälle kp 2/29, taitaa vakiintua tuohon 29 päivään menkat, joten ovistestejä odotellessa :D


Nyt jatkan lukemista ja jatkan sitten kirjoittelua, ilm jokin ihana yllätys Marin suunnalta? :heart:

mahdotontako :heart:

Onnittelut Marille ihanasta plussayllätyksestä!!! :heart: :flower:
Edelleen myös Mur-murille: Ihanat Onnittelut plussauksesta!! :flower: :heart:

Pinkkis: Muista oireettomuus on myös raskausoire, joten Onnea jotta keskiviikkona plussa syntyy testiin!! :heart: :flower:

Nyt värin pesuun pois hiuksista :LOL:
 
[/url]



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Terry64 (45)................kp1/28-32..........y.2,5v.........2.
Mahdotontako...............kp2/29............yk3..........1.yht.
Ämy (40).....................kp4/25-28...........yk5.........4.
nillanilla (42)..............kp5/28-33........yk7.........1.
vauvatoive10 (42).....kp6/28-31..........yk2.........3./1. yht.
Rinja (39)....................kp8/24.............yk6..........?
Solakka Silakka (40)..kp9/24-27........yk17........1.
Iida-Karoliina (45)......kp9/23-26.......yk8...........5./1. yht.
Ottis (42).....................kp9/25-27.........yk6........1.
Leena65 (44)...............kp9/25-27........yk7........3./1.yht.
haave2010 (43)..........kp12/29-30..yk11......4./1.yht.
Tirlittan1968 (40).......kp14/28..............yk5...........2.
ikiemo (45)..................kp15/20-50........y?..........4.
oivikki (41)..................kp15/23-27.........yk8...........1.
Emily67 (42)...............kp16/24-28........yk4........3./1.yht.
Siiri Sisilisko(39)........kp16/28..............yk21..........1.
onlydream (36)...........kp17/23-29............yk?...........3.
mimmimamma (47).....kp18/28..............?.............4./1. yht.
Roosamaria69 (40).....kp19/28................yk8......3.
Inia (42)..................kp21/26-30.......yk16....1.
Räystäspääsky (43)....kp26/24-29............................4.
Pinkki69 (40)..............kp26/26-28.........y.n.2v......1.
haave3 (40).................kp28/28........?............3.
Lumisydän (45)...........kp28/28-32.....?............?.
liiza (43)......................kp28/24-25............yk20........4.
Wiara (39)...................kp28/24-28............yk6..........1.
Sariella09 (43)............kp31/40............yk?..........5./1.yht.
nallekalle (40).............kp53/?...........yk1...........6.
Taikakuu (41)..............kp68/27-32.........?.............2./1.yht.
pääpilvissä (46)...........kp84/25-43........?............1.yht.


Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/27 = 8,91 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.1.2009 mennessä "tavoite" = 8 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)


RKTT
Pinkki69 (40)..............pp12
Roosamaria69 (40).....dpo4
ikiemo (45).................dpo4
onlydream (36)...........dpo2
Iida-Karoliina (45)......dpo1
Tirlittan1968 (40).......dpo-1
[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1; seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0; sitten dpo1, jne.; hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.


Plussanneet eli yrjöklubilaiset:






torpeedo (42)..17.4.2008/kp24...yk1..poika 30.12.2008
Mari66 (41)......9.6.2008/kp37.....y1,5v....poika 5.2.2009
päivänkakkara67 (41)..11.7.2008/kp40....................
mimuli (42).....30.7.2008/kp29..........yk4.......poika 31.3.2009
äittä-67 (40).......15.9.2008/kp29.....yk1....................
Karpalo67 (42)..........22.4.2009.................
velmuliina74 (34)..2.5.2009/kp24(24-30), yk7..6./1..LA 14.01.2010
OnniMaija (41)....11.5.2009/kp31 (28-30), yk3...5....LA 16.01.2010
tirulii(40)..15.5.2009/kp27/pp10..1./1.yht...LA24.01.2010
Murmukka (43)..........18.10.2009/dpo11/kp24 (28)
star-67 (42).....21.10.2009/kp26 (26-46)...yk10.....3.
Päikki (41)...25.10.2009/kp30. .y.2v...2.
Jadette (40).....29.10.2009 kp30/28-32/dpo15.....yk9....3.
Enkelinäiti (33)............17.11.2009 kp26/25-27..........yk2...........5.
erka (36).....................16.12.2009 kp30/27-30........yk2.......3.
mur-mur (44)..............26.12.2009 kp30/27-29............yk9..........3.



Mukana myös:
Taukoilijat / Taustajännäilijät / Pinon jättäneet

Hastu39, gerpera, Hemppaliina, Hysteria, siira, lumeton, Uudi, äitijo2x, anjamarita, Saara10, Minni007, Matsalu, babo67, sinisyys, kenzie64, lapsellinen67, Karpalo67, äippä67, Pilvenpyörä, vilmaville, Pömppöli, baby5, touhu tenava, AinoEmilia, Plättä, pyrstötähti, Nuusku, Kirsikka68, Höpisijä, Elina67, ruujakengu, Mussukka67, Hellu1, einiinvaan, Rva Pikkumyy, gitte, Pennanen, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61

40+ SO WHAT (VOL. 4)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1406929
40+ SO WHAT (VOL. 3)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1225015
40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1.
http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636
 
Hei
Ja kiitos tervetulotoivotuksista. n.9v sitten olen viimeksi jossain palstaillut.
Vielä ei ole menkkoja synnytyksen jälkeen alkanut. Eli ei ole vielä kiertopäiviä antaa. Ihan mielelläni listoille liityn. Mitäs muuta pitäisi kertoa kuin kiertopäivät?
 

Yhteistyössä