40+ so what!!! (vol 5.)

taisi tuo henkinen väsyminen sittenkin johtua tulevasta plussasta.

Eilen sanoin: Salli vielä kuumeilu pienen hetken. Eipä ollut pitkä hetki :)

Mahtava plussaviiva onnittelut sinulle. Tarrasukkia pikuiselle mukaan matkaan:)

mimmimamma
 
WAAUUUUTSIII!! MUR-MUR Mahtavaaa!!!! Ihanaa!!! Mikä jouluylläri :heart: ! Mitä miehesi sanoi??? Uteliaana kyselen :D !! Varmaan jotain mukavempaa kuitenkin kuin mun jörrikkä joka murisi että menee silti karhumettälle... :whistle:

Nyt meitä on jo kaksi joulukuussa plussannutta!!! Ja lisää plussia muiltakin joulukuun puolelle vielä!!!? Nyt kunnon plussasuma jooko! :heart:
 
Mur-Mur Tarrasukkia ja enkeleitä toivon sinulle ja pikkuiselle :heart:

En minä kauheasti enteisiin usko, mutta aattona ajattelin ihan yllättäen itsekseni, että se Mur-mur on varmaan raskaana! Ja sitä oikeastaan tulin palstalle tarkistamaan. Mahtavaa =)
 
Mur-Mur JEEEE! Onnea! Mahtavaa! Näkyy selvästi tuo sinun plussa, ei tarvitse tosiaan tihrustaa, että ei epäílystäkään! + on. Liimaa, tarranauhaa ja sitä kunnon teippiä, jolla voi kaiken liittää lähti täältä erikois pikana sinne. Onko sinulla valmiina se toisen lääkkeen resepti vai sitkö menet sitten joulun jälkeen hakemaan?

Tämä loppuvuosi on ollut ihanan + rikas ja toivottavasti jatkuu samalla tavalla lopuunasti ja samaa rataa 2010!

Ikiemo hyvää rktt aikaa sinne.

Haave2010 ei ole ainankaan haittaa tuosta rentoudesta!
 
Mur-Mur voitko laittaa noiden tippojen koko nimen, niitä menen hakemaan, jos en pääsen ensi keirrossa aloittamaan hoitoa, on kroppa ihan sekaisin, ensin mitättöntä vuotoa kk aikaa ja nyt ihmeelisät pienen pientä rukeaa vuotoa edelleen... :| onkoha joku kysta??? vai vaihkarit??? vai liikaa sokeria??? kipuja ei ole, jote ei varmaan mikään tulehduskaan voi olla.

Voin päivittää tänään sitten illalla, jos vaikka Inia vielä on joulun vietossa.
 
Hmmmm erka..mitäkö mieheni sanoi?..no, ei mitään romanttista kyllä..Tökkäsin testin nenun alle ja olin hiljaa..mies kysyi: "mitä tuo sitten tarkoittaa?? ja vastasin: "mitäköhän niin"?..oli hän hetken hiljaa ja sanoi: "että olet tiineenä, niinkö"??..voi vitsi, miten romanttista..:p..kyllähän hänellä suupieltä nykii ylöspäin ja on selkeästi niiiiiin mielissään..mutta myönsi, että peloittaakin hieman..


Oivikki, tässäpä homeopaatisten tippojen nimi: Dr. Reckeweg ja R10<--tuo R10 se tärkeä muistaa kun käyt ostelemassa-ovat siis "vaihdevuositippoja"..toivottavasti noilla kiertosi tasoittuu.

Muista kysyä ostaessasi annostus ohje-minä itse katsoin netistä kun paketissa ei mitään mainittu?!..itse käytin näin: 15tippaa/3xvrk..vähensin ihan viime päivinä tuohon 15tippaa 1-2krt/vrk..ylläpitoannoksena saattaisi riittää 5-10tippaa/1xvrk..alkuun kuitenkin isommalla annoksella ja kolmesti vrk n. 3-4vko:n ajan!!

Fragmine resepti on olunna laatikossa jemmassa 13.5 lähtien=) ..jos huomisesta aamupisusta tulee yhtä vahva + viivanen, aloitan pistelyn samantein-tai mies pistää, mie en voi..tänään vielä uskalsin marevanin(1 1/2tbl)nappasta.

Lumeton..tiedätkös..mie ajattelin, että jos NYT ei ole tärppi käynyt on ihme juttu..ja jos ei onnistunut nyt, niin ei sitten miloinkaan enää!!..katsos, mehän harrastimme mieheni kera sitä "villiä iltapäiväsexiä" hänen palattuaan mummulasta poikasen kera..lapsi läksi naapuriin hetkeksi leikkimään ja me pupustetiin pikaisesti. ;):p ..tärppi kävi varmasti just silloin!!!:D

..silläpä yöllä pettymys kaihersi hirmu kovasti, kun juuri tällä kertaa työstettiin tätä ihmisen tainta niin sitkeään&usein..ja illasta vuoto alkoi..:ashamed:

Nyt täytyy rientää pukemaan, miulla vain aamutakki päällä..tulee ne vierahat kohta puoliin-2xsiskot, toisen siskoni poikanen ja toisen mies..ajattelin heille jo "salaisuuden" kertoa, enhän mie malta suutain pittää kiinni!!! :whistle: ;)..hyvä nähdä heidän ilmeensä kun paukautan kertoa&näytän r-testin-eivät nimittäin uskoneet, että enää raskautuisin. =)

..palailemisiin..ja kauniisti kiitän edelleen Onnitteluista, lämmittää miun mieltäni kovasti!!!:heart::flower: ..ja vielähän tämä pikkuisen pysyminen kyydissäin on epävarmaa hieman..toivon&uskon, että menisi kaikki hyvin loppuun saakka :)

mur-mur
 
Ottis
Mur-mur Sinä sen teit =) :hug: :heart: :flower:!! Plussasist kaikista epäilyksistäsi huolimatta. Lueskelin eilisiltaista juttuasia ja todella olit jo luovuttamassa ja meitäkin vähän jättämässä. Mahtavaa oli sit seuraavaa viestiä lukea, että PLUSSASIT!! Jee, tuo on aivan mahtavaa :whistle:.

En sitten muita viestejä heti malttanutkaan lukea ku piti sua päästä onnittelemaan, mutt palaan juttuun myöhemmin paremmalla ajalla :saint:.
 
Heippaus kaikille! :heart:

Ihanaa Mur-mur sinä olet saanut plussan , onneksi olkoon ja paljon tarraliimaa, että pieni kasvaa vauvaksi asti!! :heart: :flower:

Olimme eilen tanssimassa mieheni kanssa , ihanaa oli!! :heart:
Aamulla heräsin 7 aikaan, en uskaltanut testiä tehdä niin, että olisin valvonut tulosta, vaan pissasin purkkiin , kastin testin siinä ja laitoin kaappiin kuivumaan , menin takasin nukkumaan;=)..vasta 11 maissa uskalsin sitä katsoa, oli ihmeellinen olo, odotin , että se on nega, pelkäsin jopa melkein , että se on plussaa, keskenmenojeni takia.
Tulos ihan nega se oli, ei aiheuttanut kovasti edes surua puseroon :D Hyvät oireet oli, mutta tästlähin uskon, että oireettomuus on minun kohdallani mahdollisesti plussanmerkki. :LOL:
Ensin ajattelin, että jään tuonne taustailemaan, kun ei ole plussaa vieläkään tullut 4ssä kierrossa..mutta äkkiä ajatukset muuttui ja tilasin jo ovis ja raskaustestejä, yhden kierronhan olin jo ilman niitä :D
Miten niitä clomeja, määrätäänkö niitä helpolla, kertokaahan niitä käyttäneet?, Kiitos jos joku vastaa! :flower:

Menkkatuntemuksia ei ole vielä, mutta varmaan huomenna töissä alkanevat! :saint:
Eli leppoisasti meni tämä negakin, onnellinen olen Mur-murin puolesta!! :flower:

Ja kaikille plussakasta aaltoa, ovis ja raskausplussien muodossa lopuksi toivottelen! :heart: :flower:

mahdotontako :heart:

 
Ottis
Mahdotontako Hyvä, ettet päättänytkään luovuttaa :saint:. Eiköhän toi mur-murin plussa meihin kaikkiin taas vähän uskoa luo =).

Nillanilla Sinä siis olet myös ihan itsekses yrität vauvelia touhuta, niinkö? Välillä se tuntuu miehenkin kanssa kuin yksin touhuais, mutt tsemppiä sulle nyt ihan erityisesti seuraavaan yritykseen.

ikiemo Mun mammani sai ensimmäisen lapsen 17-vuotiaana ja pyöräytteli niitä suht' tasaisin väliajoin koko ikänsä, mutt puolet katraasta kuitenkin ton 35-vuoden rajapyykin jälkeen, jolloin hedelmällisyyden sanotaan erityisesti laskevan. Mutt kuten täällä on usein todettu, ikä on vain luku :).

Mulla on nämä joulupäivät menneet silleen kivasti, ett pahimmasta kuumeilusta olen päässyt eroon ainakin toistaiseksi. Tosin nyt tuntuu ovis siihen tahtiin lähestyvän, ett on parempikin pysytellä ihan täällä livessä :saint:. Kivaa illan jatkoa kaikille ja paljon plussia jatkossakin!
 
Vähän myöhässä toivottelen rauhallista joulunseutua kaikille :heart: Ihania viestejä olette laitelleet! mur-mur Iso :hug:!!!! Oikeasti, oli liikuttavaa lukea ajatuksiasi sivuilta 91-92 tai jtn., ja sitten tuo uskomattoman upea uutinen! Plussa! Siinä yhdessä vaiheessa ajattelinkin, että mitä hittoa, nainen on vasta 44, ja nyt jo antaa periksi :LOL: Oma isoäitini sai kuopuksensa 49-vuotiaana, repikää siitä :LOL: Voi, kuinka ihanaa...!!! Mimmimamma kirjoitit myös ihanasti kaverin äidistä, ja itsestäsi...Kuplinta kuulostaa mukavalta oireelta :)

Mahdotontako Minäkin ajattelin vielä kerran kokeilla Clomeja, joten sama käyttökokemus kiinnostaisi...

Hyviä joulunjatkoja vain kaikille, tänne ei mitn ihmeempiä...:heart:


 
[/url]



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

nillanilla (42)..............kp3/28-33........yk7.........1.
vauvatoive10 (42)......kp4/28-31..........yk2.........3./1. yht.
Rinja (39)...................kp6/24.............yk6..........?
Solakka Silakka (40)..kp7/24-27........yk17........1.
Iida-Karoliina (45).....kp7/23-26.......yk8...........5./1. yht.
Ottis (42)....................kp7/25-27.........yk6........1.
Leena65 (44).............kp7/25-27........yk7........3./1.yht.
haave2010 (43).........kp10/29-30..yk11......4./1.yht.
Tirlittan1968 (40)......kp12/28..............yk5...........3.
ikiemo (45).................kp13/20-50........y?..........4.
oivikki (41).................kp13/23-27.........yk8...........1.
Emily67 (42)...............kp14/24-28........yk4........3./1.yht.
Siiri Sisilisko(39)........kp14/28..............yk21..........1.
onlydream (36)...........kp15/23-29............yk?...........3.
mimmimamma (47)....kp16/28..............?.............4./1. yht.
Roosamaria69 (40)....kp17/28................yk8......3.
Inia (42).................kp19/26-30.......yk16....1.
Räystäspääsky (43)...kp24/24-29............................4.
Pinkki69 (40).............kp24/26-28.........y.n.2v......1.
haave3 (40)................kp26/28........?............3.
Lumisydän (45)..........kp26/28-32.....?............?.
liiza (43).....................kp26/24-25............yk20........4.
Wiara (39)..................kp26/24-28............yk6..........1.
Mahdotontako..............kp28/30............yk2..........1.yht.
Ämy (40).....................kp29/25-28...........yk4.........4.
Sariella09 (43)...........kp29/40............yk?..........5./1.yht.
Terry64 (45)...............kp31/25-29..........y.2,5v.........2.
nallekalle (40)............kp51/?...........yk1...........6.
Taikakuu (41).............kp66/27-32.........?.............2./1.yht.
pääpilvissä (46)..........kp82/25-43........?............1.yht.


Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/27 = 8,91 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.1.2009 mennessä "tavoite" = 8 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)


RKTT
Ämy (40).....................dpo15
Mahdotontako.............dpo12
Terry64 (45)..............dpo12
Pinkki69 (40)..............pp10
ikiemo (45).................dpo2

[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1; seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0; sitten dpo1, jne.; hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.


Plussanneet eli yrjöklubilaiset:






torpeedo (42)..17.4.2008/kp24...yk1..poika 30.12.2008
Mari66 (41)......9.6.2008/kp37.....y1,5v....poika 5.2.2009
päivänkakkara67 (41)..11.7.2008/kp40....................
mimuli (42).....30.7.2008/kp29..........yk4.......poika 31.3.2009
äittä-67 (40).......15.9.2008/kp29.....yk1....................
Karpalo67 (42)..........22.4.2009.................
velmuliina74 (34)..2.5.2009/kp24(24-30), yk7..6./1..LA 14.01.2010
OnniMaija (41)....11.5.2009/kp31 (28-30), yk3...5....LA 16.01.2010
tirulii(40)..15.5.2009/kp27/pp10..1./1.yht...LA24.01.2010
Murmukka (43)..........18.10.2009/dpo11/kp24 (28)
star-67 (42).....21.10.2009/kp26 (26-46)...yk10.....3.
Päikki (41)...25.10.2009/kp30. .y.2v...2.
Jadette (40).....29.10.2009 kp30/28-32/dpo15.....yk9....3.
Enkelinäiti (33)............17.11.2009 kp26/25-27..........yk2...........5.
erka (36).....................16.12.2009 kp30/27-30........yk2.......3.
mur-mur (44)..............26.12.2009 kp30/27-29............yk9..........3.



Mukana myös:
Taukoilijat / Taustajännäilijät / Pinon jättäneet

Hastu39, gerpera, Hemppaliina, Hysteria, siira, lumeton, Uudi, äitijo2x, anjamarita, Saara10, Minni007, Matsalu, babo67, sinisyys, kenzie64, lapsellinen67, Karpalo67, äippä67, Pilvenpyörä, vilmaville, Pömppöli, baby5, touhu tenava, AinoEmilia, Plättä, pyrstötähti, Nuusku, Kirsikka68, Höpisijä, Elina67, ruujakengu, Mussukka67, Hellu1, einiinvaan, Rva Pikkumyy, gitte, Pennanen, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61

40+ SO WHAT (VOL. 4)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1406929
40+ SO WHAT (VOL. 3)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1225015
40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1.
http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636
 
Oivikki siskot tietty olivat iloisia puolestani ja huumorin kukkasia sateli, välistä oikkein raskastahin huumoria;) ..ihan meidän siskosten tyylistä!!! =)

Mie olen mammutti-mamma ja saan pikku-mammutti vaavin..tuo oli vihjaus elopainostani ja millainen sitten olenkaan viimeisilläni-mammutin kokoinen, tuumasivat siskoni..:D..onneksi ovat sen verta rakkaita, etten kumpaisistahin tehnyt kukkakeppejä meidän huonekasveille..:LOL:

..että tommottii hjuumöriä meillä.. ;)

Onpa niin mahtavaa nähdä ittensä tuolla plussanneissa..en voi edes sanoin kuvata..:)
 
Voi mitä ilouutisia täältä löysinkään. Mur-mur kultaseni sydämelliset jättionnittelut sinulle. Siis aivan mahtavan ihanaa. :hug: :flower: :heart:

Kaikkea hyvää odotukseen ja enkeleitä vierellesi, että kaikki menee hyvin.
Muistan sinua ja pientä ylöspäin. Rakkaudella Uudi

Muillekin ++++ pilviä ja iloisia aikoja.
 
Wau! MurMur :heart: ONNEA :flower: Nyt lähtee rekkalastillinen liimaa ja tarraa sulle että pikkuinen pysyy kyydissä

ja taisi se Elli tietää, hyvä niin... pitääkö meijän kaikki nyt siltä kysellä että miten meille muille käy? =)

Paljon kuplintaa sulle ja Mimmimalle kans!

Ja unohtamatta muitakaan rktt listalta, kuinka Ämyllä menee?


 
Ämy
Mur-mur Oikein paljon onnea!!!!!

Minut voi ottaa pois rkkt listalta, tänään kiertopäivä 2. Nuorempana näillä muutamilla yrityskierroilla olin jo raskaana joten iällä lienee merkitystä ja kovasti pohdin että taitaa minun kohdalla nuo hedelmälliset ajat jo olla takanapäin. Olen lukenut että kierron lyheneminen 3-4 päivällä hedelmälliseen ikään verrattuna merkitsee hedelmällisyyden heikkenemistä ja minulla on juuri niin käynyt. Samoin oviksesta lähtien oleva tissipingotus on ilmaantunut neljän kympin korvilla.Mitä mahtanee se kertoa....

Tsemppiä meille kaikille missä tilanteessa ikinä olemmekaan!!!!
 
Ämy mie tosiaan olisin jäänyt taustailemaan ja hiljaksiin mietinyt luopumista koko vauva haaveesta, mikäli tärpi ei olisi nyt käynyt.

..vielähän tässä voi tapahtua vaikka mitä..toivoa voin vain parasta ja että pieni jaksaa kulkea mukana sen 9kk:tta:heart:..


Muillehin niitä Onnen pipanoita paaaaljoooon!!!:heart:
 
Mur-mur onnea !!!!!
En keksi enää mitä lisätä siihen mitä muut ovat sanoneet, muuta kuin että uskotaan itseemme ja onneemme ja kannustetaan toisiamme, mur-mur sinä meille todistit että se kannattaa!
Missä on Iida-Karoliina, mulla on ikävä sinua?
 
Kaikkea hyvää sinulle Mur-Mur - toivottavasti kaikki hyvin menee ja plussatuulet jatkuvat muutenkin näillä palstoilla! Huomenna on vielä huilipäivä ennen töihin paluuta... Rentouttavaa sunnuntaipäivään siirtymistä ja hyviä öitä kaikille - nukuttaahan tuota jo |O Eilen meni puoli kolmeen yöllä "pupustellessa"; kiitos vaan vinkistä Mur-Mur... ;)
 

Yhteistyössä