40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Saljuska painaa 4.8kg(tiistaina/11vko)..aika pötikkä siis!:eek::)
..saas nähdä, milainen on aikuispaino?=)..

Bretagnen basseteilla n. 15-18kg ja mäyriksillä 7-14kg..johonkin sinne välimaastoon siis.
 
Viimeksi muokattu:
Heips taasen kaikki Ihanaiset Naiset :)

putunen Halinallet täältä tädin tulemisen johdosta :( No uusiin koitoksiin taas, usko ja positiivinen asenne ainakaan ei voi olla pahasta :heart:

Ninni69 Minä olen satavarma etten enää kykene raskautumaan ja silti ... hullu olen mutta on pakko saada haaveilla ... :heart:

valkeakuulas Ihanaa että saadaan joukkoon taas uusia :D Tervetuloa!

Minttu Haloo rouva :D Nyt on sitten oikeesti pakko levätä sen kätes kanssa, sulla on sitäpaitsi loma :D
Itselläni on kyynärät niin kipeät etten tahdo saada untakaan :(

Euphonia Noihin tulehduksiin auttaa kuulemma Karpalo joten käytä sitä antibioottien lisänä! Pikaista paranemista jotta pääset hoitoon ja piinailemaan. Halit
täältä, asutaan muistaakseni samassa kaupungissa :)

ottis ja mur-mur No dippasin minäkin tänään viimeisen negan :( Minut voi sitten poistaa tuolta RKTT:n listalta :'(

Teille kaikille toivon sitä suurinta ihmettä :heart::heart::heart: raskautumisiin :)D

Huomenna taas kullan luo... harmittaa että lopullinen muutto venyy ja venyy :(
 
mur-mur:Mä kertakaikkiaan repesin tohon sun kommenttiin Ottikselle:Kakkisjallis :LOL::LOL::LOL::LOL:
Minttu:Voi kurjuus:( Nyt olisi tosi tärkeetä ihan oikeesti että sun kätes olis mahdollisimman levossa. Mutta toisaalta ymmärrän kuinka vaikeaa se on.
ValkeakuulasTervetuloa tähän joukkoon ! Tää on niin mahtavan ihana porukka, ja siksi minäkin täällä palstalla roikun, vaikka kovin useasti on nyt tuntunut siltä, että meidän kohtalomme mieheni kanssa on elää lapsettomina, kuten tuossa taas vähän aiemmin kirjoitin. Mutta en mä voi olla täältä pois ! :)
Mafinka:Mä tiedän mitä se on kun on kulta siellä ja minä täällä.Tai pitäis kai sanoa, minä siellä, kulta täällä, koska Kultani luo muutin. Meillä sellasta elämää kesti 2v 4kk. Mikä on syy ettet ole päässyt muuttamaan ? Voimia muuton odotteluun!
EuphoniaHushus pois tulehdukset ! Paranemisia
Hyvää yötä kaikille ihanaisille !
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Mafinka Kiva kuulla sinustakin pitkästä aikaa. Harmi tosiaankin, että muutto aina vain venyy ku olet siitä jo niin kauan unelmoinut. Mutt ajattelehan, että sitä paremmalta se sittenkin tuntuu viimein toteutuessaan :kiss:.

Juu ja niinhän minäkin sitten illasta vajaan tunnin rakossa olleeseen pisuun yhden r-testin dippasin ja sitä jonkin aikaa tuijottelinkin. Negahan se. Toivottavasti on aamulla päässä älliä niin paljon, etten enää testaile. Tissit on kipeät ku mitkä. Tänään ku töissä jouduin taas kulkea paljon rappusissa, piti ihan pidellä niistä kiinni, ettei niin liike sattuisi. Nyt on sitten illasta ollut alamasulla tuntemuksia eli täti saattaapi tulla huomenna jo aamupäivällä. Pitää muistaa varata töihin side mukaan. Lähden tästä pisulle ja pesulle. Kauniita unosia, ihanaiset :heart:!
 
Ottis
Ninni69 Meillä päinvastoin ei kauaa odoteltu ku muutettiin yhteen. Taisi olla aikalailla tasan neljä kuukautta ensitapaamisesta, mutt se oli ihan 'järkiajattelua'. Alkoi tuntua hullulta, ett mies maksoi vuokraa kämpästä, jossa kävi vain kerran viikossa kukat kastelemassa ku teki reissuhommia ja tuli viikonlopuiks mun luo. Minä en taas voinut kuvitellakaan muuttavani ku asuin ja edelleen asutaan omakotitalossa. Tosin jos nyt eläisin samaa tilannetta uudelleen, en niin nopeasti yhteen muuttaisi. Meillä romantiikka lopahti saman katon alla tyystin ja arki astui elämään heti.

Ps. Olen nyt kolmena päivänä totuttanut pentuja pantoihin ja nyt poikakin alkaa antaa pannan olla. Ne on jotenkin niin suloisia pannat kaulassa :saint:. Pojalla on musta ja tytöllä punainen. Molemmissa samanlaisia pikkukissojen kuvia ja heijastimet.
 
Ihanaa kun täällä on teitä himodippaajia :p. Minä olen myös aina tosi malttamaton ja tihrustelen testejä vaikka kuin aikaisin!
Tosin olisin kyllä toivonut Mafinkan ja Ottiksen testeihin toisiakin viivoja :hug:.

Se on kyllä jännä juttu, että kaksi viivaa raskaustestissä on aina yhtä jännittävä tunne;oli se sitten ensimmäinen tai viides kerta.
 
Ottis:Mulla oli tätä ennen se suhde, joka tulee usein mieleeni, kun omastasi kirjoitat.Exä oli niin samanlainen ja kun hänestä vihdoin pääsin irti, henkisesti väsyneenä, niin en todellakaan ollut valmis muuttamaan yhteen miehen kanssa uudelleen kovin nopeesti. Halusin ensin kunnolla ottaa selvää millainen tuo mies oikein on... Oon kokenut, että juuri oikeat ratkaisut tehtiin, pitämällä omat asunnot melkein naimisiinmenoon asti. Enemmän mä kyllä sinä aikana täällä olin kuin omassa kodissani.
 
Voi elämä..mie taas vetäisin kunnon tirsat: 21.00-00.00!!!!!
..juuri tulin suihkusta, olo kyllä siltihin aivan pöllämystynyt:O ja hirmuinen nälkäääää!!!!
..nyt jotahin evästä ja äkkiä!:popcorn:

Muille teille kauniitta unosia:heart:mie taas kukun..

Ps..ja Sallihan mammi myöskin miun kera..a r v a t k a a s vaan, onko nyt hällä virtaa ja meno päällänsä?..|O..:D
 
Viimeksi muokattu:
Öitä Ihunaiset, en taaskaan saa unta, tällä kertaa tosin nukahdin melko aikaisin illalla kun oli tuota univelkaa...

mur-mur Pennut kasvavat niin kovin äkkiä, ei huomaakaan kun pienestä nyytistä on tullut aikuinen koira :D Paino kannattaa pitää kurissa koska se vaikuttaa niin kovin paljon luuston kehitykseen kasvuvaiheessa, etenkin kun sinulla on pitkäselkäinen koira. Koiran luustohan on valmis vasta kun koira on vuoden ikäinen. Ihana tuo Salli on :D

Ottis Meillä kävi samoin edesmenneen kanssa: muutettiin todella nopeasti yhteen, toisaalta "järkisyistä" mutta pääasiallisesti rakkaudesta toisiimme ja yhdessä olemisen ja elämisen tarpeesta :heart::heart::heart:

Aikoinan kun olin juuri aloittanut opiskelun työn ohella ja koiraneiti oli vasta tullut taloon niin "ukkokulta" tapasi kirjoitella illalla kotikuulumisia minulle kouluun. Eräänä iltana viesti kuului: neiti tuli eteisestä "koppodi-koppodi" ukon luokse jotain suussaan. Ukko otti sen käteensä - näytti ihan koirankeksiltä ja kun hän sitä haistoi niin se olikin kissanpaska! Koira oli käynyt hiekka-astialla :LOL::LOL::LOL:

Ninni-Minni Syy muuton venymiseen johtuu puhtaasti siitä että asutaan eri paikkakunnilla, asunto on vielä myymättä ja työasiat kesken... :( mutta kyllä se tästä - vaatii vain kärsivällisyyttä... Olispa tuo Teidän 2v 4 kk se meidänkin "maaginen" raja yhteenmuutosta ... siihen olisikin sitten aikaan enää 3 kk :D

Valkeakuulas Olisihan se joskus ihanaa saada tuijottaa epäuskoisena kahta viivaa mutta sitä onnea ei kohdalleni ole suotu muuta kuin ovistikuilla :LOL: - ei edes yritystä ... Taitaa minulla kyllä olla jo munaskuukkelit ehtyneet kun elimistö ei anna minkäänlaisia tuntemuksia hormooneista - ei sitten yhtään mitään - en edes muista koska tisut olis kipeytyneet viimeksi! Hullua että sitäkin aikaa kaipaa kun ne joskus oli niin kipeät ettei olisi saanut koskettaa millään tavalla...

Ihanaa että on jo perjantaiaamu! Tänään vien kisutkin mukanani rakkaani luo :D

Oikein hyvää perjantaita kaikille! Toivotaan lämmintä viikonloppua, tai ainakin vähäsateista sellaista :D :wave:
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos halinallelähetyksestä Mafinka!:kiss: Voi kunpa saisit pian asiat järjestykseen ja pääsisit muuttamaan. Minä elin yli neljä vuotta eri osoitteessa kuin rakkaani, ja nyt muutama kuukausi ollaan asuttu yhdessä. Elämä tuntuu hyvältä nyt =).

Hyvä että Ninni69 olet positiivisella mielellä ja toivoa ylläpidät edelleen. :)

Ottis - mukavaa kun teille tuli ne kissanpoikaset :) vaikka varmaan niissä on aluksi aika lailla puuhaa ja kasvattamista, mutta sitten iloa myös paljon.

Mur-mur - kiva kun dippailet - ja ihanaa kun pienenpientä toivoa saa kuitenkin pitää yllä. :kiss:

Mintun kädelle toivotan paranemista! Ja testiin plussaa!
 
Hei ihanaiset!
Menee tuo aika niin nopeaa ettei MUKAMASTI kerkee käydä täällä olkkarissa muutako hätäsesti piipahtamassa ja nyt en ole kartalla yhtään teidän "räpätätien":LOL: jutuissa kun pitäs lukea joka päivä et olis ajantasalla=)
Valkeakuulas tervetuloa mukaan minunkin puolesta=)
ON: piti vaihtaa taas ne tärinätäti lääkkeet ja aloitin alusta näitten helvetin sivuoireitten kanssa:mad: Nyt jotenkin vaan mentävä 2-3 vkoa että pääsis johonkin toivottavasti hyvään oloon tai sanotaanko että normi oloon. Syksykin tekee aainakin miulla kepposen että hieman matalapainetta pukkaa mutta päivä kerrallaan jospa se tästä taas iloksi muuttuu.
Muksua päivää kaikille ja puhureita tietenkin:heart::heart:
 
Hei! Pitkästä aikaa teitä tulin moikkailemaan, toverit!!:wave:

Tänään tuli täyteen rv 20, eli jo puolivälissä porskutellaan!:)
Sairaslomalla olen ollut jo monta viikkoa ja olla öllöttelen kotona aikas hissukseen; jotain pientä kotihomaa aina välillä teen, mut kaikki vähänkin raskaammat hommat olen jättänyt miehelle. Suuri osa ajasta menee kyllä sohvalla köllötellessä ja tv: tä tuijotellessa ja sudokuja täytellessä..
Masu kasvaa ja pieni möyriikin siellä jo aikas tuntuvasti:heart:
Seuraava cervix- kontrolli ja samalla rakenneultra on tulevana maanantaina. Jännittää pirusti onko tuolla alapäässä kaikki ok, vai joko paikat on alkaneet antamaan periksi.:| Joitakin supistuksia olen jo tuntenut viime viikkoina, en onneksi päivittäin..

Kuulumisianne olen lukenut säännöllisesti ja tiedän siis "kaiken". Kaikille teille lähettelenkin kovasti tsemppihaleja ja onnistumispuhureita kiertoihinne!:hug:

Itse koetan pysyä kasassa vielä ainakin rv 25 asti, jolloin pienellä olisi mahdollisuudet pysyä hengissä jos päättäisikin syntyä.. Tällaista tämä raskauteni on- Lepoa, olojen kyttäilyä ja päivien laskemista eteenpäin, mutta onnellinen olen.:xmas:

Syysterveisin, Mindy ja masu rv 20
 
Ihunaa massukan kasvattelu aikaa siulle Mindy<3
..ja kyllä nyt kannattaahin elellä ihan hissunkissun ja kuulostella olojaan, on niin arvokas rakkauspakkaus kyydissä - ja nauttia vaan vaavin mylkkyämisestä masussa:heart::kiss:

Kaikille oikein rentoista ja mukavaa viikonloppua!

..mie täällä keittelen hernerokkaa
ja kohta alan väkräämään omppupomppu piirasta(toivottavasti yhtä njamia, kuin Ottiksenhin tekemä:p)
 
Heipat kaikille pitkästä aikaan.

Ei ole tullut kirjoiteltua tänne, vaikka lukenut olen uskollisesti päivittäin.
Ihanaa että on tullut uusia, oli se ikä sitten mitä hyvänsä.

Äläkä Valkeakuulas yhtään mietiskele monettako olet haaveilemassa, kaikki lapset ovat aina lahjoja. Ja jokainen ainutlaatuinen. Meillä nimittäin on niitä 8 kpl. :D

Jatkan kohta lisää.......
 
Ottis
Putunen Hups, onpas teilläkin ollut pitkä tutustumisjakso :), mutt nyt tuntuu varmasti hyvältä kun olette viimein päässeet saman katon alle :kiss:.

tattinen Voi pahus, että jouduit vielä vaihtaa lääkettä. Toivottavasti oireet hellittävät mahdollisimman pian ja pääset näihin normaalioireisiin eli r-oireita kehostasi bongailemaan =).

Mafinka Onpas ollut miehelläs ihuna ylläri koirankeksissä =). Jotain jännää tossa kakassa täytyy olla ku se niin kaivelluttaa :LOL:.

Mindy<3 Kyllä aika totisesti rientää ku sinäkin olet jo noin pitkällä. Tuntuu, että justiin plussasit. ota nyt ihan rauhassa töllötellen, että saat pienen turvallisesti maailmaan :heart:. Onnellista masunkasvattelua!!

mur-mur Jamia on varmasti sunkin omppupiirakka :p. Meillä oli töissä toissapäivänä hernekeittoa lounaalla ja otin lisääkin ja sit illasta ihmettelin ku niin rupsututti. Oli puheliasta hernekeittoa ku juttua riitti koko illan =).

bugsy Mä jäin odottelemaan jatkoja =).

ON Olin vähällä dipata ku tänään töistä tulin. Purkkiinkin jo pissasin, mutt järki voitti ja nakkasin pissan pönttöön.
 
Moikat kaikille!
Olen käynyt tässä päivänä muutamana lueskelemassa sivuja, että tiedän vähän, että mitä teille kuuluu. Kovasti tullut uusia kirjoittelijoita. Kiva juttu, ettei palsta kuihdu. Tervetuloa minunkin puolestani!

Putuselle ensiksiksi suuret pahoittelut! Ihanaa kumminkin, että jaksat olla positiivinen. Niinhän se on, että niistä onnenhetkistä pitää iloita ja olla tyytyväinen, mitä elämässä jo on. Kaikki muu vaan on sitten sitä plussaa päälle. :heart:

Mur-murille onnea uuteen työhön. Tai ainakin ymmärsin niin, että olet siirtymässä nyt työelämään. Varmasti jännää, mutta silti ihanaa. Uusia juttuja ja tuulia! :)

Ottikselle onneksi olkoon kateista! :) Isäni otti myös kesällä pienen kissanpennun ja onhan se karvapallo tosi suloinen.

Mintulle pikaista parannusta käden kanssa. Suosittelen myös täyslepoa. Muuten et saa kättä kuntoon, vaan se vaivaa aina. Eli nyt vaan yrität kärvistellä tekemättömiä töitä. Kyllä se on sitten vaivan väärtti, kun käsi alkaa taas toimia normaalisti.

Mafinkalle pahoittelut, ettet ole vielä päässyt miehesi luo muuttamaan. Meilläkin yhteenmuutto vei oman aikansa, koska molemmila omat asunnot ja en halunnut muuttaa heti yhteen. Jotenkin ajattelin, että se romantiikka säilyy pidempää, jos ei tartte toisen haisusukkia olla heti keräilemässä sohvannurkista pyykkikoriin. Ja tämä ratkaisu osoittautuikin parhaaksi mahdolliseksi. Ostettiin sitten suoraan yhteinen asunto, ettei sitten kummankaan tarvinnut muuttaa toisen nurkkiin.

Pikkutirrille tsempitykset uuteen plussaukseen!! :heart: Täytyy sanoa, että olet kyllä tosi taitava ompelija pikkutytöllesi!!

Kaikille muillekin kovasti tsempityksiä plussauksiin ja muutenkin hyvään elämään! Ihanat lämpimät ilmat tulossa, joten yritetään nauttia niistä.

Omaa napaa sen verran, että massu kasvaa, vaikkei juurikaan vielä missään näy. Nyt olisi menossa rv 9+6. Ultrassa käytiin ja kaikki oli vallan mainiosti. Siellä sitä pikkuinen pyöri ja hyöri ja olo on tosi onnellinen - miltei epäuskoinen. Huonoa oloa on aina aamuisin, eli aloitan aamuni aina tuoremehun ja yrjöämisen kera. Mutta luulisin, että jos vanhat merkit paikkansa pitää, niin aikansa yrjöilen ja sitten se taas loppuu. Oikeastaan mitään muita oireita ei ole. En ole sen kummemmin väsynyt ja olen jaksanut pikkumiehen kanssa temmeltää niinkuin aiemminkin.

Pikkumies oppi kesän aikana kävelemään ihan itsekseen ja voi sitä töpötyksen määrää. Kaikki paikat pitää rapeltaa ja kaikki asiat se huomaa. Miten niin pieni ihminen voi ehtiäkin sellaisilla töppöjaloilla joka paikkaan. Kovasti on kiinnostunut parvekkeella ktselemaan ohikulkijoita - erityisesti moottoripyörät aiheuttavat erityisinnostumista.

Ollaan aloitettu pottatraining ja samoin tarkoitus olisi, että poika pikkuhiljaa oppisi syömään ihan itsekseenkin. Eli kaikenlaista uutta kehitystä on tapahtunut.

Mukavaa syksyä kaikille! Toivotaan jokaiselle tänne kirjoittelijalle sitä suurta plussaa!! :heart: :heart:
 
Ottis

Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

putunen (42).............kp 3/25-26.......yk yli 1v..............3./1.yht.
Zillian (42).................kp7/27-35........yk 2v....................4./1.yht.
pikkutirri (42)............kp8/28-32.........yk9(06&8/11)...4./2.yht.
ail (35)......................kp11/29...........yk1.......................5.
Nöpsö (43)................kp11/29-32.......yk?........................2.
Ninni69 (42)..............kp12/23-30.......yk 3v.....................1.
Mahdotontako (46)....kp12/23-30.......yk15.......................1. yht.
anjamarita (42).........kp16/28-41.......yk0.......................2.
tattinen (41).............kp16/22-28......Yk10(2km.)5/1.yht.
Euphonia (40)...........kp21/25-26......yk21......................1.
Minttu2011 (43)........Kp22/27-29......yk11( 04/11)...3.
Ottis (44)..................Kp26/25-32......yk23( 08/09)...1.
PerNilla (41)..............kp36/28...........yk 1.......................1.yht.


Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Tringa

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky, Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, mur-mur






minttu2011 (43)........dpo10

Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä


:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee
 
Viimeksi muokattu:
Voihan..:kieh:

Olihin niin reippahasti tällä kertaa tuota piirastaikinaa..että saamari tulee yli piirakkavuoan!!!!
..mie kun laittelen aineet AINA mutu tuntumalla, koskaan en mittaile..ja tämä sitten palkka..v***u, mikä käry kämpässä!:mad:

..toivottavsati edes on namia..on kauhea siivo nyt uunissa: /..sain laiteltua pellin alle, että siihen enimmät taikina kuohut valuis - onneksi.
 
Ottis
Salme71 Ihana kuulla sinusta ja että masuasukilla kaikki hyvin :heart:. Ihana on varmasti myös kuullostella pienten töppösten suhinaa =). Onnellista masunkasvattelua ja onnistunutta pottatreeniä myös :flower:!
 
Ottis
mur-mur Tekevälle sattuu. Minä aina mittaan kaiken eli olen tylsä leipuri, mutt silti mullekin on ainakin kerran käynyt just noin, ett taikina valuukin vuoan reunojen yli. Makuhan se on pääasia :p.
 
No niin takaisin sorvin ääreen. Eli mies tuossa tuli käymään ruokatunnilla ja sotkee aina meidän rutiineja täällä. Olen kyllä suoraan sanonutkin, että olisi parempi että ei tulisi ollenkaan, koska varsinkin kaksostytöllä on vaikeuksia sitten päästää isää takaisin töihin. Heti ikävä alkaa.

No täällä sitä yritetään saada laihdutusta käyntiin. Olen ihan tehnyt omalta kohdaltani nyt selvän suunnitelman, että missä rytmissä yritän saada itseni hyvään kuntoon. Jos sitten uskaltaisi vielä sitä myöhäisillan tähteä alkaa haaveilemaan. taitaa olla jo aamuyön tähti.....

No kuitenkin, täällä oli taas vihtahousu eilisen päivän, eli meikäläisen vi...s oli huipussaan. Varsinkin nyt tuo miehen suku, mikäs muukaan, ottaa aina tasaisin väliajoin niin nuppiin, että en aio enää olla missään tekemisissä koko porukan kanssa. Ajatelkaa, että miehen äiti, jolla siis EI ole dementiaa, ei muistanut mikä meideän nyt 5kk ikäisen tytön nimi olikaan.

Miehen veljen vaimo saa kohta vauvan, eli ihan tällä viikolla LA, heidän ensimmäisen yhteisen lapsensa, ja kyllä on niin maailma sekaisin ja anoppi lähinnä rakastaa tätä ihanaa miniäänsä. itse en siis kuulu niihin rakastettaviin miniöihin :LOL:. Koskaan anoppi ei ole käynyt kylässä omasta halustaa koko 23 vuoden aikana, ei siis koskaan.

olisko näin hyvä, mutta puhujana nainen:

katso liitettä 13560

Aina on pitänyt käskeä synttäreille, hakea ja viedä ja tuoda jne... ja paskat sanon minä. Antaa olla sitten. Nämä miehen toisten sisarusten miniät ja miehen sisko on niiiiin pirun hyvää pataa, ja ihan kiertelemättä tekivät nyt kesällä selväksi, että eivät kaipaa meikäläisen pärstää. No, en aio enää ahtautua heidän kekkereihinä.

Oikein vi...aa, koska miehen veljen ex-vaimo oli aivan mahtava tyyppi ja edelleen ollaan hyvissä väleissä. No ehkäpä tämä juontaakin juurensa sitten sieltä. Sen vain sanon, että jos meikäläisen mies olis yhtään samanlainen kuin veljensä, niin en olisi itsekään jaksanut katsella koko äijää.

Toivottavasti tämä ei ole totta:


katso liitettä 13559


Jatkuvasti käy äitiään ja tämän huushollia hoitamassa ja oma perhe tulee sitten jossain siellä häntäpäässä. On muuten tosi mielenkiintoista seurata miten "unelma-avioliiton" käy nyt kun tulee yhteinen vauva. Tämä kyseinen veli ei nimittäin ainakaan aikaisempia lapsia hoitanut paskan vertaa, vaan jätti kaikki surutta ex-vaimolleen. Mutta äidilleen tietenkin käy tekemässä kaiken. Ja kaikki vikahan se oli siinä ex-vaimossa muutenkin, että sen takia erokin tuli.

vaikka olihan niillä joskus näinkin:

http://www.cartoonstock.com/lowres/amc0278l.jpg

Ajatelkaa, että tämä veli oikein hehkutti miehelleni kuinka mahtavaa seksielämää heillä oli tämä uuden vaimon kanssa. Nainen kun vonkasi jatkuvasti mieheltään, jopa niin paljon ettei mies raukka tahtonut jaksaa|O ja tiesi vallan hyvin, että meillä oli silloin vähän viileämpi aika meneillään. No tuskimpa heilläkään enää niin hehkeää on. Ainakin vähän on sille jo näyttänytkin.



Tämä veli sanoikin minulle, että ei aio nousta kertaakaan sitten kun kakara itkee, vaan aiko muuttaa sitten toiseen huoneeseen nukkumaan. Eipä käy kateeksi, mutta hyvin on vakka kantensa valinnut.

Anteeksi siis nyt tämä vuodatus, mutta koko viimeyön taas "herkuttelin" ajatuksilla siitä, että ei tarvitse olla enää missään tekemisissä. Pitäkööt pikkupiirinsä, onneksi on muitakin ihmisiä olemassa.

Ja ainakin te rakkaat olette täällä.....

Joo, yritin saada kuvia tänne, niin eihän se prhana onnistunut, jotkin liitteet tulee vaan ja tämä p..a kone tökkii, jää jumiin, takkuilee ja mulla menee kohta hermot...... mää niin olisin halunnut nuo kuvat tänne..:headwall:
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
bugsy Olipa ihanan elävää tarinaa taas :). Oletpa hankalaan sukuun päässyt. Mä saan kai olla onnellinen, ett mun anopilla on niin vakava dementia, sillä hän on niin junttura luonne, ett jos 'pelais' täysillä, vois meilläkin olla yhteenottoja, ainakin toisinaan. Tosin viime lauantaina meidän anoppi oli ihan selkeällä mielellä ja muistikin pelasi taas pois tietensä. Eikä halunnut anoppi heti kahvit saatuaan takas hoitolaitokseenkaan, vaan saimme pitää hänet koko päivän mökillä. Ei hattumpaa. Ja samalla tuli purettua kasvihuonekin anopin valvovan silmän alla. Valituksia ei kuulunut, vaan tasaisin väliajoin kissojen kutsuhuutoja =). Mä vähän epäilenkin, ett kissat sen teki, ett anoppi niin hyvin mökillä viihtyi :LOL:.
 

Yhteistyössä