40+ so what wol.13

jotenkin en tiiä miksi mutta nyt ei ees tunnu pahalle vaikka herkkä oon niin aattelen kovasti vaan eteenpäin elämää ja tiedän että luoja vielä suo sen pienen meille ehkä nyt vaan ei ollut oikea aika ..... mutta se aika tulee mä tiedän sen.Mulla on rinnalla elämäni ihanin ihminen jota rakastan niin että välillä oikeasti ihan sattuu.Olen kovin tunneherkkä ja mieheni sen tietää ja varmaan siksi mua rakastaa kuten minä sitä
Voi sie ihunainen :heart: Jospa se oikea aika koittaisi nyt ja tässä kierrossa :kiss:
 
Ikkks... tattinen =) Teillä on jännät paikat! Tunnen sen ihan virtuaalisestikin. Peukut on täällä pystyssä :heart:

Kiitoksia Tsempityksistä Dpo8 olisi vasta keskiviikkona, mutta jos sitä pikkuisen jo vähän aikaisemmin :D

Täällä on aiva mielettömän ihana päivä, ei voi vaan olla hymyilemättä! Enää ei tarvitse odottaa Kevättä vaan Kesää

Ja pienenmoinen pehmustelu kovalle kolaukselle on jo aloitettu :ashamed: Löytyihän niitä tekosyitä, miksi ei juuri nyt ei haittaa, vaikkei tärppää.... Niinpä... sellaista se on elo ennen testausta...
 
jotenkin en tiiä miksi mutta nyt ei ees tunnu pahalle vaikka herkkä oon niin aattelen kovasti vaan eteenpäin elämää ja tiedän että luoja vielä suo sen pienen meille ehkä nyt vaan ei ollut oikea aika ..... mutta se aika tulee mä tiedän sen.Mulla on rinnalla elämäni ihanin ihminen jota rakastan niin että välillä oikeasti ihan sattuu.Olen kovin tunneherkkä ja mieheni sen tietää ja varmaan siksi mua rakastaa kuten minä sitä
Voi miten ihanasti kirjoitit :heart: ihan kylmätväreet tulia aaahhh:kiss::heart:

Kyllä se on ihanaa kun on vierellä ihminen jota rakastaa ja ymmärtää niin kuin se myös sinua

Täällä mennään aikalailla samoilla linjoilla
 
Huomenta!


No pitihän sitä harjotella tänä aamuna testiviivan etsimistä... Onko se lähellä kontrolliviivaa vai kenties lähempänä imutyynyä :D No ei selvinnyt ;) Viime yönä mukavasti kuumotteli vatsalla ja hieman selässäkin. Nyt vain jäljellä oma tavallinen selkäkipu, mikä toisinaan kiusaa.
Mut nyt mä aion olla ihan siististi Cool...

Missäs Ovat Anuliini ja Esteri ? Huhuu
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: äiskä-73


Tiistai 16.4.2013

Nimi / ikä..................Kp......................yrityskerta

Glearblue (42).............kp 4/28...........yk 19
Esteri1 (39)................kp 29/28............yk 6
Pippuri-Piia-70 (40)....kp 14/26-28..........yk 5?
anuliini72 (41)...........kp 27/27.............yk 2
Oliivitar (42)..............kp 26/26-34........yk 4
Tepias (42)................kp 16/26-29.........yk 10
sarialeksandra (42)......kp 42/30...........yk 2v
tattinen (42)...............kp 11/28............yk 30
Marza (42)..................kp 3/30..........yk 2v
Talvi-74 (39)...............kp 12/25-28...........yk 2
Minttu71 (41)..............kp 26/30............yk 4
Tintti-Tiivari (42)..........kp 20/26............yk 8
Mamma vaan (41).......kp 6/24............yk 2v
Fiialiia (40+)...............kp 3/27-30.......yk ?
äiskä-73 (40)..............kp 2/30-33........yk 6



Piinailupäivät:
oliivitar (42)........ dpo 7


Plussanneet:
Sirppuliini (40)..........28.3.13.....yk 2



Taustailijat/kadonneet:
Rominas (42v)............kp?/26-27.........yk2
Morticia (44)..............kp?/29-35.........yk4
D-mamma (43)...........kp?/?................yk?
sinivatukka (43)..........kp?/22-32.......yk4


 
Viimeksi muokattu:
Hei vaan kaikki :heart:

Mulla on nyt niin vahva tunne että kohta palaan tohon teidän listalle takaisin :ashamed: edelleen liuska testit on vahvemmin ruvennut vaan negautumaan ja tänään juuri äsken vessassa käydessäni kun pyyhin paperiin tuli verta,,, ei tainut tämä pikkuinen olla niin vahva että ois jaksanut pysyä matkassa :'( en oo asiasta vielä miehelleni maininnut enkä oo uskaltanut digiäkään tehdä... jos ei oo kunnolla alkanut vielä huommenna vuoto niin teen digin sitten...
Eipä oo mulla aikaisemmissa raskauksissa ollutkaan tämmöstä jännäystä :ashamed: nyt on kyllä vähän liiankin piinallista :'(

Mutta tsemppiä ja plussatuulia teille tänne :kiss::heart:


P.S- Ehkä olen hätähousu mutta jotenkin vaan täytyy kokoajan tarkkailla itseäni ja raskauteni kulkua :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Kännykällä olen yrittänyt kirjoittaa, mutta kaikki häviää... Eli meidän odotuksemme palkittiin pe 12.4. pienen ja täydellisen tyttövauvan syntymällä :heart: Kävimme jo torstaina näytillä svo:lla, kun yöllä pöksyyn lorahteli vaaleanpunaista tavaraa ja supistuksiakin oli ollut jo useamman viikon ajan silloin tällöin.

Synnytys lähti käyntiin seuraavana yönä, ja klo 4.55 oltiin sairaalassa. Siitä sitten hommiin, ja klo 10.41 syntyi pitkähiuksinen tyttömme, 3635g ja 50,5 cm. Kaikki meni hienosti, joskin kärsin nyt postspinaalista päänsärystä, jonka toivon menevän ohi ilman sairaalakäyntiä.

Reilut kaksi vuotta sitten päätimme kokeilla onneamme, ja vaikka suruakin matkaan mahtui, se kannatti kyllä :heart: Toivotan tsemppiä ja jaksamista kaikille teille muillekin, jotka nyytistä vielä haaveilette. Ja oikein tärppirikasta kesää - lämpimien kesäiltojen tulos se tämä meidänkin kaunotar on :)
 
Heissan Kaikki :heart:

Palasin nyt tänne kuumeilulistalle teidänkanssa :)
Ei tämä matkalainen jaksanut matkassa mukana :'( nyt jo vuodan sen verran että saa sidettä housuihin laittaa,,, jatketaan kp 1 ja yk 6 täällä pyörähtää käyntiin. Nyt ei jaksa kirjoittaa enempää itkettää niin :'(
 
Voi äiskä, rakas ystävä ihuna..miten surullista:'(
..olen niin pahoillani puolestais:hug:
Kovasti voimasia siulle sinne ja miehelleis jaksuja myös:heart:
Kiitos mur-mur:heart:
Kyllä se taas tästä käynnistyy, lapset pitää äitin vireessä ;)
Osaatko sanoa tai oletko lukenut että jos on tällainen varhainen keskenmeno niin kuinka kauvan raskaustesti näyttää vielä plussaa? käsittääkseni kuitenkin on vielä hormooneja kehossa, aattelinvaan kun tein juuri ennen vuotoja CB:n ja näytti 1-2rask. edelleen,,, ihan vaan kiinnostaa,,, ja jotkuthan on edelleen raskaana vaikka menkat tulee,,, kaikkia aina miettii kun tällasta tulee, mulle ei vaan oo aiemin käynyt näin että testit näyttää plussaa ja sit kuitenkin tulee mengat, se on joko + tai -.
 
Äiskälle iso lohtuhali ja pahoittelut tätäkin kautta. Niin surullista ettei pieni jaksanut pysyä matkassa. :(

WP, suuren suuret onnittelut pikkuisesta prinsessasta. :heart:

Mä bongasin pitkästä aikaa ihan selkeän ovisplussan. Pari päivää sitten heiluteltiin peittoja ja tänään ajattelin toistaa toimenpiteen. Sitten vain jännäämään.

Hyvää alkanutta viikkoa kaikille.
 
Mä bongasin pitkästä aikaa ihan selkeän ovisplussan. Pari päivää sitten heiluteltiin peittoja ja tänään ajattelin toistaa toimenpiteen. Sitten vain jännäämään.

Hyvää alkanutta viikkoa kaikille.
No niin Morticia nyt sitten ruvetaan jännäämään miten edistyy piinapäivät :popcorn:
Kovasti on täällä peukut ja varpaat pystyssä siun tärpille :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiskä-73;28342224:
Kiitos mur-mur:heart:
Kyllä se taas tästä käynnistyy, lapset pitää äitin vireessä ;)
Osaatko sanoa tai oletko lukenut että jos on tällainen varhainen keskenmeno niin kuinka kauvan raskaustesti näyttää vielä plussaa? käsittääkseni kuitenkin on vielä hormooneja kehossa, aattelinvaan kun tein juuri ennen vuotoja CB:n ja näytti 1-2rask. edelleen,,, ihan vaan kiinnostaa,,, ja jotkuthan on edelleen raskaana vaikka menkat tulee,,, kaikkia aina miettii kun tällasta tulee, mulle ei vaan oo aiemin käynyt näin että testit näyttää plussaa ja sit kuitenkin tulee mengat, se on joko + tai -.

Tuo HCG:n lasku on niin henk koht - toisilla nospaan ja toisilla t o s i hitaasti..itselläni aina nopsaan nämä alkuraskauden keskenmenot hiipuneet jo testeistähin(rv5-7)

Aina, mitä pidemmälle raskaus edennyt, lasku kuitenkin hitaampaa.

CB:n digi on tosi herkkä..ja jos nuo liuskat ei enää juurikaan haamuttele, uskoisin diginkin kohta näyttävän sitä "ei raskaana"..
..voi miten suruista kyllä:'(
Uskon kyllä että vielä siulla kuitenhin oikein hyvät mahdollisuudet raskautua ja pieni lopulta saada syliin:kiss:
..ja ihmettä toki toivosimme siulle - että vuoto olisikin vain alkuraskauden vuotoa, voi ihuna miten toivoisinkaan niin olevan:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Niin..tein muuten tällä kiertoa Kp4 sen FSH testinkin(en muistanut Kp3 ja aamupisuunkaan en muistanut..sama piä kun kesät ja talvet:p)..ja miusta se viiva oli jo vahvempi kuin aiempina dippailukertoina: /..ei kuitenkaan vielä tasavahvat viivaset - positiivinen testi.

..seuraavan dippaan Kp9/keskiviikkona 17.4..
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: äiskä-73
WP:lle perheineen vaaleanpunaiset vauvaonnittelut :flower:

ÄISKÄlle tsemppiä, hiukan ehkä minulla vielä toivo nostaisi sinun kohdalla päätään. Josko se olisikin alkuraskauden aikaista vuotoa? Oletko vielä digin jälkeen testannut uudestaan?

Itse taas mietin, että mille sitä alkais. Mutta ehkä tässä taas vaan mennään päivä kerrallaan.
 

Yhteistyössä