40+ so what wol.13

Taukolainen palaisi kuumeilemaan kanssanne :wave:

Oon ollut pitkään taukoilemassa, pari vuotta varmaankin :whistle: ja päässyt aikuisen naisen ikään, täytin 40v. ja aattelin että nyt varmaan pitäis toimia jos aikoo..mulla vaan toi pco haittaa ihan pikkasen näitä raskautumistoimia :( mutta, ei vielä kirvestä heitetä kaivoon, eihän? Nyt kp 1 ja tosi yrittäminen alkaa sitten toivottavasti toisessa kierrossa, kun gyneltä haettu ensin ainakin clomit apuun ;)

Mahtaakohan täällä olla ketään enää mulle tuttuja, toivottavasti ei. Rupeen nyt pikkasen lukasemaan viimeisimpiä viestejä, että tiedän missä menette :)

Mukavaa lauantai-iltaa kaikille :)

-Justis-

Minä täällä..tuttu..Heips!:rolleyes:
Kiva kun tulit kuumeilemaan:kiss:

..ja miehän en kuumeile varsinaisesti(muuten vaan ovista tikuttelen..:whistle:)..kunhan vanhasta tottumuksesta täällä roikun ja ihunaan seuraan tykästyneenä, en poiskaan osaa olla..:):heart:
 
Viimeksi muokattu:


Sunnuntai 21.4.2013

Nimi / ikä..................Kp......................yrityskerta

Glearblue (42)..............kp 9/28.................yk 19
Esteri1 (39)..................kp 6/28..............yk 7
PippuriPiia-70 (42)........kp 19/26-28..........yk 5?
anuliini72 (41)..............kp 32/27...............yk 2
Oliivitar (42).................kp 2/26-29..........yk 5
Tepias (42)..................kp 21/26-29...........yk 10
Marza (42)...................kp 8/30.................yk 2v
Talvi-74 (39)................kp 17/25-28...........yk 2
Minttu71 (41)...............kp 7/30................yk 5
Tintti-Tiivari (42)..........kp 25/26................yk 8
Mamma vaan (41)........kp 11/24..................yk 2v
Fiialiia (40+)................kp 8/27-30..............yk ?
äiskä-73 (40)...............kp 7/30-33..............yk 6
mamuska7 (39)...........kp 26/28-32.............yk ?
Justiina (40)...............kp 2/?....................yk ?



Piinailupäivät:

mamuska7 (39).... dpo 12




Plussanneet:

Sirppuliini (40)..........28.3.13.....yk 2






Taustailijat/kadonneet:
Rominas (42v)............kp?/26-27.........yk2
Morticia (44)..............kp?/29-35.........yk4
D-mamma (43)...........kp?/?................yk?
sinivatukka (43)..........kp?/22-32.......yk4
sarialeksandra (42)......kp?/30...........yk2v


 
Huomenta ihunaiset :heart:

Justiina tervetuloa mukaan kuumeilemaan =) jotenkin on himmee muistikuva että olisit juu aiemminkin kuumeillut täällä,,, niinkuin itsekin.
Ja toivotaan sitä ihanaa pylläriä siulle 40v lahjaksi Onnea :heart:
Lisäilin siut listalle :D
 
  • Tykkää
Reactions: Mafinka
Voi onhan täällä tuttuja :kiss: ja kiitos tervetulotoivotuksista :)

Kiitos Äiskä, kun lisäsit listalle :) Yk on periaatteessa vielä 0, kunhan tästä saa ne clomit kehiin niin sit ilmoittelen yk1:n kun sen aika tulee ;)

Eilen ukkokullan kanssa juteltiin asiasta ja se oli jotenkin onnellisen ilahtunut mun innostuksesta :heart: ihan turhaan taas mietin asiaa itsekseni, kun ajattelin sen puolesta :whistle: ettei se haluis enää yrittää :ashamed:
No, kyllä me ollaan vuosien aikana yritettykkin, meidän pitäis varmaan saada joku sinnikkyysmitali, kun talvisodan hengessä tahkotaan eikä periks anneta, jumalavita! :LOL:
Ei vaan, kyllä meilläkin näiden vuosien varrella on tullut tähän touhuun burnout, pakko vaan keskeyttää yrittäminen kun pää, etenkin mun, ei oo aina tuntunu kestävän..vaikka kuinka oon yrittäny aina pitää coolia linjaa, ni ei ihan oo onnistunut :whistle: nytkin lupaan pysyä kuumenematta liikaa :p

Mur-mur ja Oliivitar Mitäs teille kuuluu?
Mafinka Ihan kuin nikkisi jotain kelloja soittais päässäni ;) Kuumeiltiinko edellisellä kerralla samaan aikaan?

Nyt ukkokullan kainaloon leffaa kattomaan..tekis mieli kyllä mennä pihahommiinkin, mutta nuo lumikasat vielä pikkasen haittaa tota pihan kupsuttelua :LOL:

Aurinkoista sunnuntaita kaikille :kiss:

Justis :wave:
 
Justiina Kyllä me kuumeiltiin kovastikin viimeksi yhtä aikaa. Sinulla taisi vaan olla silloin jokin lopputyö menossa ja pelleiltiinkin tässä "tyttöjen" kesken että voitais kukin vuorollaan tehdä aina jokin osa valmiiksi sinulle ettei sun yksin tarvitse sitä tehdä kokonaan :LOL: Ihanaa että Teillä on taas intoa kuumeiluun :heart: Plussatuulosia sinne myös puuuuuuuh :whistle:

Oikein kaunista sunnuntaipäivää kaikille Ihanaisille Naisille, onkos kukaan vielä rapistellut :D
 
  • Tykkää
Reactions: äiskä-73
On kyllä niin mahtava auringonpaiste ulkona ja viimesetkin lumet rupee saamaan kyytiä,,, vielä ei hirveemin pääse kupsuttelemaan juu tuolla ulkona vaikka haluiskin, hitusen haravoin pihaa niistäkohdin josta oli maa päässyt jo kuivumaan

Ja tänään on sitten tämän naisen vuoro kellistää tuo mieskulta peitonalle kanssani peuhailemaan
Kun tuo vuotopahanen jätti rauhaan :D

Täältäkin ihanaa Sunnuntaita kaikille ihunaisille :wave:
 
Viimeksi muokattu:
Maailmankirjat on nyt sekaisin! Kurvasi se tätsy nyt vielä tännekkin kylään parin kuukauden paussin jälkeen. Mulla on kierto pidentynyt samoin kun vuotopäivät, vuoto on vaan niukempaa. No gyne oli viimeksi sitä mieltä kun kävin näyttäytymässä että on hyvä jos oma elimistö vielä toimii joten kuten niin ei ainakaan tarvitse turvautua hormoonihoitoihin. Taisi olla tästä johtuvaa tuo masennus, nyt on mahakin ensimmäistä kertaa pitkiin aikoihin kipeänä???

Aurinkoista pyhää sinne Teille kaikille kuitenkin :LOL:
 
Huomenta!


Justis Silloin kun viimeksi täällä kuumeilitiin, plussasin ja nyt tuo Plussani pyörittää koko perhettä 1-vuotiaan innolla :heart: :heart:
Pienimmäisen pitikin olla viimeinen... mutta jos hyvin käy, hää saa sisaruksen. Meillä yllättäen mies alkoi kuumeilemaan ja minua ei arvinnut kauan maanitella matkaan, Jos ollenkaan :D
Nyt näyttää siltä, että kiertoni on lyhentynyt ja myös luteaaliaikani ja siihen pitäisi muutosta saaha... Joten tänään pari puhelua pitäisi saada aikaiseksi


Mafinka... Tää on kyllä ollut hormoonien kevät :kiss: Ihanaa alkavaa viikkoa siullekin!

Mamuskaaaa :wave: Kuulumisia ja testien kuvia :heart: :heart: :heart:
 
Huomenta täältäkin kaikki ihunaiset :heart:

Niin oliivitar täälläkin piti tuon 8kk ikäinen olla se meidän viimuinen :D
mutta kuinkas ollakkaan tälle mammalle iski jotenkin vaan taas vauvakuume :p
ja kun miehelleni siitä mainitsin niin eka reaktio oli "täh vielä lisää lapsia" no mikäs siinä jos äiskä haluaa,,, lapsethan on ihania :heart:
Eilen sitten juteltiin tossa kaikenlaista niin mieheni sanoi että hän on niin tyytyväinen meidän tämänhetkiseen lapsi määrään mutta jos sieltä vielä yksi meille tupsahtaa niin sopii myös hänelle :heart::heart::D kun mammallakin on niin vauvakuumetta että juu,,, :whistle::kiss:

Oliivitar ootko saanut soitettua???

mamuska7 ootko vielä testaillut???
 


Maanantai 22.4.2013

Nimi / ikä..................Kp......................yrityskerta

Glearblue (42)..............kp 10/28.................yk 19
Esteri1 (39)..................kp 7/28..............yk 7
PippuriPiia-70 (42)........kp 20/26-28..........yk 5?
anuliini72 (41)..............kp 33/27...............yk 2
Oliivitar (42).................kp 3/26-29..........yk 5
Tepias (42)..................kp 22/26-29...........yk 10
Marza (42)...................kp 9/30.................yk 2v
Talvi-74 (39)................kp 18/25-28...........yk 2
Minttu71 (41)...............kp 8/30................yk 5
Tintti-Tiivari (42)..........kp 26/26................yk 8
Mamma vaan (41)........kp 12/24..................yk 2v
Fiialiia (40+)................kp 9/27-30..............yk ?
äiskä-73 (40)...............kp 8/30-33..............yk 6
Justiina (40)...............kp 3/?....................yk ?



Piinailupäivät:






Plussanneet:

Sirppuliini (40)........28.3.13........yk 2
mamuska7 (39)........22.4.13........yk ?






Taustailijat/kadonneet:
Rominas (42v)............kp?/26-27.........yk2
Morticia (44)..............kp?/29-35.........yk4
D-mamma (43)...........kp?/?................yk?
sinivatukka (43)..........kp?/22-32.......yk4
sarialeksandra (42)......kp?/30...........yk2v


 
Viimeksi muokattu:
Mamuska... plussaa pukkaa. :heart:

Pahoittelut tädin saapumisesta niille ketä se luuska saapui kiusaamaan. :(

Mulla ois dpo6. Viime yönä unta näin että pieni poika tuolla köllöttelee. Yritän taas järjellä koittaa toppuutella mutta minkäs teet kun tunnepuoli on toista mieltä. Äitini "ihanasti" totesi että kun oot koko elämäs ajan saanut mitä oot toivonut niin tämä kolmas lapsi on varmaan se mitä et tule saamaan. Kiitos vaan kannustuksesta äiti. :(
 
Jees oliivitar soitit sittenkin hyvä :heart:

Morticia ei tosiaan ollut todellakaan kannustava tuo sinun äidin lausahdus,,, hui hyi sille,,, Täällä ainakin on sormet ja varpaat pystyssä että siellä tärppi kävisi ihunainen :kiss::heart:

Mä en hirveästi haluu kertoo tästä yrityksestä ku en jaksa juuri kuunnella nuita mitä ihmeellisempiä kommentteja plääh... :( mainitsin asiasta kyllä myös äidilleni ja en tarkkaan muista ensi reaktiota mut ei positiivinen ollut, mutta si seuraavanapäivänä kyllä sano että odottaisin vähän ennenku alottaisin uuden raskauden ja sano et kyllähän minulla vielä aikaa on :),,, mutta mä haluun raskautua mahdollisimman pian :p
 
  • Tykkää
Reactions: Mafinka ja Talvi-74
Mamuska... plussaa pukkaa. :heart:

Pahoittelut tädin saapumisesta niille ketä se luuska saapui kiusaamaan. :(

Mulla ois dpo6. Viime yönä unta näin että pieni poika tuolla köllöttelee. Yritän taas järjellä koittaa toppuutella mutta minkäs teet kun tunnepuoli on toista mieltä. Äitini "ihanasti" totesi että kun oot koko elämäs ajan saanut mitä oot toivonut niin tämä kolmas lapsi on varmaan se mitä et tule saamaan. Kiitos vaan kannustuksesta äiti. :(
Pöh mokomaa Mutsia :( Joskus mitä lähempänä ihmiset ovat, sitä enemmän lööperiä niiden suusta tulee. Mutta mie toivon että saat sen mitä toivot, unenmukaisen pienen pojan :heart: Ihan oikeesti :kiss: Milloin alat rapistelemaan?

 
  • Tykkää
Reactions: Mafinka ja Talvi-74
Ja omaa napaa =)

Nyt tänne kotikonsteja/loitsuja/taikoja kaikenlaisia, millä voisi tehdä kohdun limakalvoa vastaanottavaisemmaksi.
Greippimehu on mukana ja punaviiniäkin olis, se jäi viime kierrolta kun ei maistunut sitten millään...
Olen kuullut öljyistä, asperiinista, sinkistä jne. Onko kokemusta, parempaa tietoa?


Mää olen taas intoa täynnä :heart: Oliivitar ja kp3 :D
 

Yhteistyössä