40+ so what wol.13

Kiitos selvennyksestä, Oodikas :)
En ole koskaan ollut matikkanero, mutta nyt minulla pitisi sitten olla dpo7... Piinaviikko siis edessä, vaikka turha kai sitä on piinailla, kun pikkusen jo juilii tuttuun tapaan....(aika vähän kuitenkin, vaikka nyt kun näin kirjoitan, niin hetikohta alkaa kunnon juilit..:eek: )
 
Hyvää alkanutta uutta vuotta leidit! Tuokoon se monta uutta plussaa tähän ketjuun :)!

Mulla ilmestyi hymy Cb kaksoishormoonitestiin tänä aamuna. Hätähousuna luulin että testi on menny rikki, kun hymy senkun pysyi tunnista toiseen. Olisin lukenut ohjeet kunnolla läpi, mutta ei kun reklasin jo Raskauskeijuun. No, siellä on niin ihana palvelu. Ymmärretään tällasiakin toheloita ja opastettiin, että kohta 5.ohjeessa lukee, että hymy pysyy näytöllä ne kaks maksimaallisen hedelmällisyyden päivää.

Uutta yritystä ja treenausta siis täällä taas :).
Uudet testipaketitkin tuli postilaatikkoon. One step liuskoja läjä ja yks digi. Mä luulen, etten enää törsää niihin näin paljoa. Saa halpisliuskat riittää ja olen aika hyvin oppinut tunnistamaan ihan itsekin oviksen lähestymisen. Onpahan kokeiltu noitakin. Rahastusta, sanoo munki mies :), mut ymmärtää mun tikutteluintoilun.
Digitaalisen raskaustestin viikkonäytölläkin ostin, mutta päätin että käytän sellaisen vasta jos liuskalla on plussattu hyvän aikaa.
 
PERJANTAI 8.1.2016


nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus

Pilhilinna-74 (40)...............6...................44kp/27-28
Leijis (43)...........................2..................36kp/28
Jimima (44).........................2.................31kp/28-30
Nuppu73 (42)......................5.................30kp/29-34
Pirunpelto (40)....................1..................28kp/28
joulutähtönen (40)...................................27kp/26-29
Esteri1 (42).........................2..................27kp/
Virkki (39)...........................2...................26kp/26
Athina (41)..........................6...................23kp/28-30
Oodikas (37) ......................2...................22kp/28
Koivutar75 (40)...................3...................20kp/23-27
KeltainenSeepra................2....................20kp/24-26
Babez74 (41)......................1...................15kp/29
Heinäpelto (42)...................2....................12kp/24-25
C. rotundifolia (40)..............2....................12kp/26-29
Elotar74.............................3.....................10kp/26-27
Minzi (39)............................3....................10kp/27-29
o0o (40) ..............................2....................9kp/28-31
Kalabaliikki (39) ........................................5kp/22-28
Zini76 (39) .........................4......................3kp/27
MaiMei (40)........................2......................3kp/26

Piinailupäivät:

Nuppu73 (43)...................................dpo 16
Pirunpelto (40)..................................dpo 15
Jimima (44).......................................dpo 15
Virkki (39)..........................................dpo 13
Oodikas (37)......................................dpo 8
Koivutar75 (40)..................................dpo 8

Plussanneet: :love:

2016
Meibijees..........(37) - 01/2016

2015
vauvatoiveinen.....(38) - 01/2015
Hedelmiina............(39) - 02/2015
Sahramiini.............(43) - 03/2015
flutur.................... (41) - 03/2015
Äiti seiskanelonen (41) - 6/2015
Karoliina74............(40) - 8/2015
Meimii....................(41) - 8/15
Tyydeli...................(42) - 8/15
Mileena74................(41) -9/15
SuloinenSalaisuus...(40) - 10/15
Zandi.......................(40) - 10/15
Woodoo..................(40) - 12/15


Taustailijat:

Joyzy
Pilhilinna
Toiveilija38
Jelli75 (40)
Tammityttö (39)
Katjusmaaret (41)
Martza (44)
Anuliini1975 (40)
Touhulan mamma (40) 3.
Glearblue (44)
Choco_brown (38)
~lounakehto~ (41)
Leo Pardi (40)
Meibibeibi (44)
harrastoive (43)
mama na baba (42)
Johanna75 (40)
Lumikki 1970 ( 45 )

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!


 
woodoo, sulla kans jännät paikat! Toivotaan, et kaikki menee hyvin. Kyllä 7+ plus pitäisi sykkeenkin jo näkyä. :love:

Koivutar75, millos meinasit testailla? :geek:

Heinäpelto, se on vaan jyystettävä nyt pari päivää ;) Sit voikin hengähtää hetken ja alkaa tikutella niillä toisilla liuskoilla. (y)

Mä rohkastuin tekemään toisen digin tänään, ensimmäisen tein sunnuntaina, joilloin oli kp 26/32-34, dpo 11. Tulos silloin raskaana 1-2.
Tänään kp 31/32-34, dpo 16, viikot 4+2. Olin toiveikas, että tulisi se 2-3. Mutta MITÄ?! Pärähti 3+ :eek: OneStep näyttää siltä, et olis haaleempi, mut taitaa siellä hormonit kuitenkin nousta... ainakin digin mukaan.

Löysin tämmöset viitearvot digille:
Not pregnant 0 - 24miu
1-2 weeks pregnant 25 - 199miu
2-3 weeks pregnant 200 - 1,999 miu
3+ weeks pregnant over 2,000 miu

Eli tämän mukaan mulla jo kahden tonnin pinnassa, huh huh. Toivotaan, et vuotelut harmitonta. :love:
 
Heippa,

Katsoin tuota listaa ja huomasin, että suurimmalla osalla on jo lapsia entuudestaan. Kuinka kauan yrititte ensimmäistä ja hoidolla vai ilman?

Tuntuu siltä, että en raskaudu koskaan. Tänään tein vielä testin ja puhdas negatiivinen. Reilu vuosi yritetty hoidolla ja kun ei onnistu niin ei.

Käyttääkö porukka jotain vitamiineja? Itsellä käytössä foolihappo, d- vitamiini ja sinkki.

Tää on kyllä niin perseestä kun kaikkesi teet ja ei onnistu niin ei.:(

No, ei auta muuta kuin jatkaa yritystä :whistle:.. Ihmettelen miten joku voi tulla vuosien päästä raskaaksi jos hoidollakaan ei ole tullut. Tää on taas näitä päiviä. Yhtä epätoivoa kaikki :(:(
 
Joulutähtönen: Mulla tuo eka ja ainokainen on jo teini-ikäinen. Silloin 20+ -vuotiaana, tulin raskaaksi melko helposti. Eka raskaus meni kesken ja toisesta syntyi sitten tämä rakas mukelo. Nyt yritystä ollut 3/2015 lähtien ja tuloksena yksi keskeytynyt keskenmeno. Mitään hoitoja mulla ei ole missään vaiheessa ollut. Voimia sinulle kovasti! Kyllä niin kovasti toivoisin, että ihan jokainen täällä saisi sen toivomansa vauvan.

Vitamiineista: Mulla käytössä Minisun Mama. Keskenmenon jälkeen ärsytti syödä niitä, joten silloin käytössä oli pari kuukautta pelkkä foolihappo ja satunnaisesti D. Nyt ostin uuden purkin mamaa.

Meibijees: (y)(y)(y):love: Ihan huippua!!

ON: Tein testin, keskellä päivää parin tunnin pidättelyn jälkeen. Ihan blankko tuo on (tai no kyllähän sieltä viivanpaikan löytää, kun oikein kääntelee ja vääntelee, mutta väriä ei ole). Dpo tänään ehkä 8. Eka kertaa koko yritysaikana luulen olevani varmasti raskaana. Eli todennäköisesti en ole :cautious:
 
  • Tykkää
Reactions: Meibijees
Täällä näyttää ovis olevan ohi. Eilen liuskatestissä oli reilusti kontrolliviivaa vahvempi viiva sekä digissä pysyvä hymy. Tänään ihan hailakka liuska, mut hymy pysyy vielä digissä (kaksoishormoonitesti, jossa maksimaalisen tulos pysyy näytöllä 2 vuorokautta.). Mutta olokin on sellainen, että se oli ja meni. Tänään ja eilen hommat hoidettu :).
Nyt sit taas jännäilyä seuraavat viikot.

Lasketteko kuukautisten alkupäivän tuhruvuodosta jo, vai vasta siitä kun kunnolla alkaa? Mulla tuhrua tulee yleensä aina pari kolmekin päivää ennen, kunnes alkaa runsas vuoto jota kestää n.kaks päivää. Sitten loppuakohden taas vähenee.

Ilmeisesti mulla on nyt Dpo 1, kun ovistesti oli eilen plussa (digi ja liuska) ja tänään nega?
 
Heippa,

Katsoin tuota listaa ja huomasin, että suurimmalla osalla on jo lapsia entuudestaan. Kuinka kauan yrititte ensimmäistä ja hoidolla vai ilman?

Tuntuu siltä, että en raskaudu koskaan. Tänään tein vielä testin ja puhdas negatiivinen. Reilu vuosi yritetty hoidolla ja kun ei onnistu niin ei.

Käyttääkö porukka jotain vitamiineja? Itsellä käytössä foolihappo, d- vitamiini ja sinkki.

Tää on kyllä niin perseestä kun kaikkesi teet ja ei onnistu niin ei.:(

No, ei auta muuta kuin jatkaa yritystä :whistle:.. Ihmettelen miten joku voi tulla vuosien päästä raskaaksi jos hoidollakaan ei ole tullut. Tää on taas näitä päiviä. Yhtä epätoivoa kaikki :(:(

Mun tiedot nyt ei näy kun taustailen tällä hetkellä, mutta tosiaan, noista vanhemmista lapsista..

Mulla on kaksi lasta ex-miehen kanssa, ja ovat iältään nyt 11 ja 9.
Ekaa yritettiin muutaman kierron verran, tokaa ei oikeastaan ollenkaan, tuli "puolivahingossa" . Mistään hoidoista ei siis tosiaan tietoakaan =).

Nyt sitten ikää mittarissa se n.10 vuotta enemmän, 38, kohta 39. Nyt yritetty kolme-neljä kuukautta nykyisen miehen kanssa. Ovulaatiota olen mittaillut laiskanlaisesti kierron puolivälin paikkeilla, oikein vahvaa viivaa ei ole tullut. Nyt tulossa miehen reissun takia "väliin jäävä kierto", mutta ensi kierrosta alkaen ajattelin tikutella ahkerammin.

Vitamiineista käytössä sinkki ja c ja d-vitamiini. Ne ihan muutenkin käytössä, ei tämän projektin takia.

Meillä se tilanne että suhtaudumme (ainakin vielä) asiaan kovin rennosti. Minulla on jo nuo kaksi lasta ja mieskin tähän tilanteeseen ihan tyytyväinen. Mies ei itse asiassa edes kuumeile mitään,hänelle riittäisi tämän hetkinenkin tilanne oikein hyvin. Itse kyllä haluaisin nykyisen miehen kanssa yhteisen lapsen.....
 
Hienoa Meibijees! (y) Hyvältä näyttää! Toivotaan että vuodot ovat vaarattomia!

Tervetuloa uudet! Täällä on mahtavaa porukkaa ja tukea saa joka asiassa.

Joulutähtönen, mulla on tosiaan yksi lapsi, 4-vuotias poika. Hän sai alkunsa helposti ja luomusti 4. yrityskerralla, olin silloin 39-vuotias. Siksi kuvittelin että olen helposti raskautuvaa sorttia ja odotimme kunnes esikoinen oli vähän päälle vuoden ikäinen ennen kuin aloimme yrittää hänelle sisarusta. Nyt tiedän ettei olisi pitänyt ottaa ehkäisyä käyttöön ollenkaan synnytyksen jälkeen. Nyt tuli nimittäin juuri kolme vuotta yritystä täyteen ilman tulosta (keskeytynyt keskenmeno tosin oli keväällä 2014), joten ymmärrän turhautumisesi varsin hyvin. Mitään vikaa meissä ei ole muuta kuin mun ikä ja koska nyt on jo 44 vuotta ikää, en hoitohinkaan viitsi enää hakeutua. Olen ikionnellinen ihanasta pojastani, mutta silti suren sitä etten ilmeisesti voi antaa hänelle sisarusta. Mutta tiedän että olen onnekas, koska minulla on lapsi. :love:

Vitamiineista sen verran että olen syönyt eri merkkisiä raskausajan multivitamiinivalmisteita siitä asti kun esikoista alettiin yrittää. Tällä hetkellä on Orionin Multivita Raskaus ja Imetys käytössä. Lisäksi olen välillä syönyt Maca-kapseleita ja kuningatarhyytelökapseleita. Tuo keskenmennyt raskaus vuonna 2014 sai alkunsa ekasta kierrosta, jossa noita luonnontuotteita söin, mutta eipä kantanut silti kauas eikä sen jälkeen ole auttanut mitenkään ainakaan raskautumisessa. Lisäksi juon greippimehua, mutta eipä ole sekään mikään poppakonsti ollut. Nyt juon sitä lähinnä siksi että olen täysin hurahtanut siihen (God Morgonin Red Grapefruit, nam!). Monet ei siedä greippiä, mutta mä pidän siitä. :)

Heinäpelto, mä olen saanut sellaisen ohjeen että tuhrupäiviä ei lasketa, vaan KP 1 olisi se päivä, jolloin hanat aukeaa kunnolla ennen klo 18. Näin lasken myös itse. Tuosta oviksestasi, olisikohan sulla tänään DPO 0 eli ovispäivä, jos eilen sait plussan? Eli ovis olisi tapahtunut tänään? Eli näin: ovisplussapäivä on DPO -1, ovispäivä DPO 0 ja seuraava päivä sitten DPO 1.

Itse tipuin tänään tuttuun tapaan korkealta: KP 1. :notworthy: Ei yllättävää, mutta silti joka kerta pettyy, joka ikinen kerta. Aina vaan jaksaa toivoa että yksi kelvollinen munasolu olisi irronnut ja kohdannut uimarin, mutta kun ei, niin ei. Alkaa kohta hävettää tämä oma jääräpäisyys, pitäisihän sitä aikuisen ihmisen jo hyväksyä faktat ja osata lopettaa. Toisaalta tajuan varsin hyvin että mahdollisuus on mikroskooppisen pieni että tulen enää raskaaksi ja vielä että raskaus kantaisi loppuun asti. Mutta toisaalta sydän takertuu siihen ajatukseen, ettei siihen tarvita kuin se yksi hyvä munasolu (ja hyvä uimari, mutta mieheni tuotokset on todettu erinomaisen hyvänlaatuisiksi, joten laatuongelma on kyllä minulla, eikä hänellä :unsure:) ja luulisi että edes yksi kelvollinen olisi vielä jäljellä, vaikka reservi varmaan viimeisiään veteleekin. Jos tarpeeksi kauan yrittää, ehkä kuitenkin osuisi se tilastoihme kohdalle... Joten ei, en luovuta vieläkään. :D
 
Meibijees Lupaavalta vaikuttaa. Tuhruttelu on pelottavaa mutta eihän se aina ole huono merkki. Minun ensimmäinen keskenmeno tuli 9 päivän vuodon ja kipuilun päätteeksi. Ja sitä verta kans sitten tuli... Aivan holisemalla välillä ja yhtenäkin iltana mies joutui soittamaan ambulanssin, kun en enää meinannut pysyä tajuissani. Ja tässä loppuun asti mennessä raskaudessa oli kans vuotoa. Aluksi verta tuli reilummin mutta muuten lähinnä tuhrutteli. Yritän tässä siis sanoa, että jos ei kipuile ja vuoto on niukkaa niin ihan hirveän huolissaan ei kannata olla.

Vitamiinit... Syön foolihappoa nyt enkä muuta. Ostan raskausajan monivitamiineja, kunhan apteekkiin asti pääsen. Mulla on hirveä hiustenlähtö menossa raskauden jäljiltä ja ostin tavallisia Multitabseja mutta lopetin ne nyt pari päivää sitten, kun niissä on a-vitamiinia ja sitä ei saa syödä raskaana ollessa. Olen aiemmin kokeillut royal gelet sun muut kikat mutta en usko niihin. Foolihappo on se tärkein ja siten monivitskut.

ON Niin, tosiaan lopetin ne tavalliset monivitamiinit, kun olen ihan varma, että olen raskaana. Mitään oireita ei ole ja testikin oli tänään tyylipuhdas nega. Tänään siis dpo 8. En edes tajua, miksi testasin, kun ei tässä vaiheessa mitään ole koskaan näkynyt. Enkä tiedä, miksi olen niin varma, että on tärppi käynyt. Esikoisen kohdalla olin kans varma jo ennen testaamista mutta se johtui jatkuvasta pissahädästä. Siitä tiesin. Nyt ei ole vielä sitäkään oiretta. Veikkaan, että muutaman päivän kuluttua on iso pettymys edessä.

Tsemppiä epätoivoisille ja mukavaa viikonloppua kaikille!
 
Jimima, samoilla mennään, täälläkin tarkka 28:n päivän kierto ja siis tänään KP1. Per**le.

Kiitos kaikille taas myötäelosta. Matalalla mennään, ei oikein ole kommentoitavaa. En enää uskalla soittaakkaan minnekkään vaan jään odottamaan. Potilasasiamieheen otettu uudelleen yhteyttä asian tiimoilta.

Heinäpelto, tänään sinulla on siis dpo0, eli munasolun irtoamispäivä jos eilen oli positiivinen LH-huippu. Testihän menee positiiviseksi kunnolla LH-huipun saavuttua, ja siitä menee n.12-24h kun munasolu vihdoin irtoaa. Tosin itselläni irtoaa munasolu jo ennen tuota viiteaikaa. Todistetusti ainakin kerran.

Ja tosiaankin, uusille tulokkaille tervetuloa minunkin puolestani. Toivottavasti visiittinne ei ole niin pitkä, mitä osalla meistä nyt valitettavasti on.

Joulutähti montako hoitokertaa teille on jo tehty? IVF/ICSI? Oletteko julkisella puolella vai yksityisellä?
Me ollaan ehkä sinne tulossa, jos joskus päästään (lääkäri ryssi meidän asiat ihan kunnolla) ja vika on miehen simpoissa. Luomuraskauden mahdollisuus on äärettömän harvinainen meille, siis yhtä hyvällä tuurilla voitas saada lottovoitto eli tuskin koskaan :unsure:
 
Vitamiineista, syön D-vitamiinia, toistaiseksi en muita. Molemissa raskauksissa söin kyllä alusta asti sitä Odotus- ja imetysvitamiinia, mutta jotenkin en "uskalla" ostaa sitä vielä...Juu, hölmöä...:unsure:

Pahoittelut kaikille ikävien ajatusten kanssa painiville... Kyllä tämä toivominen ja odottaminen kk toiseen vie energiaa ja ajatuksia, vaikka miten järjellä koittaisi asiaa itselleen selittää ja keksiä muuta "purtavaa".

Omaa napaa: juilii kyllä - jälleen kerran - tuttuun tapaan, siinä ehkä painavin syy, etten henno tehdä testiä... Toinen syy, että niitä on vain kaksi tuolla jemmassa. JOS jostakin kumman syystä menkat olisikin myöhässä, ja pääsisin esim. keskiviikon paremmalle puolelle, sitten ehkä..Tai sitten kyllä testaisin! Mutta paras pitää rätti ti. alkaen valmiina..

Tsemppiä meille kaikille! Ja ihanaa olisi lukea lisää plussauutisia; kyllä se antaa toivoa :love:
 
Jimima, samoilla mennään, täälläkin tarkka 28:n päivän kierto ja siis tänään KP1. Per**le.

Kiitos kaikille taas myötäelosta. Matalalla mennään, ei oikein ole kommentoitavaa. En enää uskalla soittaakkaan minnekkään vaan jään odottamaan. Potilasasiamieheen otettu uudelleen yhteyttä asian tiimoilta.

Heinäpelto, tänään sinulla on siis dpo0, eli munasolun irtoamispäivä jos eilen oli positiivinen LH-huippu. Testihän menee positiiviseksi kunnolla LH-huipun saavuttua, ja siitä menee n.12-24h kun munasolu vihdoin irtoaa. Tosin itselläni irtoaa munasolu jo ennen tuota viiteaikaa. Todistetusti ainakin kerran.

Ja tosiaankin, uusille tulokkaille tervetuloa minunkin puolestani. Toivottavasti visiittinne ei ole niin pitkä, mitä osalla meistä nyt valitettavasti on.

Joulutähti montako hoitokertaa teille on jo tehty? IVF/ICSI? Oletteko julkisella puolella vai yksityisellä?
Me ollaan ehkä sinne tulossa, jos joskus päästään (lääkäri ryssi meidän asiat ihan kunnolla) ja vika on miehen simpoissa. Luomuraskauden mahdollisuus on äärettömän harvinainen meille, siis yhtä hyvällä tuurilla voitas saada lottovoitto eli tuskin koskaan :unsure:
Me ollaan yksityisellä oltu 1.5 vuotta.

6kk letrozyl +menopur +pregnyl
1 kerta ivh ja 1 kerta icsi joista molemmista hoidoista saatiin 1 blastokysta 6pv. Yhtää ei jääny pakastimeen.

Selittämätön lapsettomuus kyseessä.

Tää on kyl iha syvältä, joka kerta sitä toivoo plussaa vaikka sisimmässään tietää et paskat et negaha sielt tulee :cautious:
 
Moi ja hyvää uutta vuotta :geek:

Olen lueskellut tätä palstaa hetken ja halusin kirjautua mukaan. Olen 38-vuotta, toivottavasti ikäni puolesta sovin joukkoon. Vauvaa olen toivonut useita vuosia, mutta vasta nyt minulla on kumppani jonka kanssa haluan ja joka haluaa kanssani lasta. Aiempi parisuhteeni päättyi v. 2013 siihen, että mies ei kerta kaikkiaan lasta halunnut. Ero teki tosi kipeää, kun tuo erimielisyys lapsesta oli se suurin syy eroon.

Jep, mutta olen todella onnellinen kun löysin nyk.mieheni :love:
Vauvaa (joka olisi kummankin esikoinen) ollaan aktiivisesti yritetty puoli vuotta, vaan ei ole tärpännyt. Julkiselle puolelle ollaan jo varattu aika tämän kuun lopulle: selvitetään eka onko minussa jtk vikaa..Huolenani on ollut munasarjakivut ja viime aikoina hiukseni ovat kovasti ohentuneet, liekö tästä lapsen yritys stressistä sitten johtuvaa.
Eilen tilasin ison pinon ovistikkuja ja r testejä, nyt isompi vaihde tässä hommassa päälle (y)

t,
kolibrinorsu (38)........1..............kp12/29-30
 
  • Tykkää
Reactions: Darni73
Tervetuloa Kolibrinorsu! Suunnitelmasi kuulostaa hyvältä.

Jimima ja Pirtsi: plaah uudelle kierrolle. Kerro Pirtsi heti, kun suhun otetaan yhteyttä polilta!

Täällä alkoi tänään tuhruttelemaan. Ihan hanurista! Vaikka tuhruttelu ei alkanut hanurista... ;) En kuitenkaan korkealta tippunut, kun tipuin jo keskiviikkona. Ärsyttää, kun tää seuraava kierto menee taas pistellen ja ihmetellen. Seuraava kierto menee hiihtoloman tienoille ja silloin ei piikittelyt reissussa onnistu-tai en tiedä. No, mennään kierto kerrallaan, eikä hätäillä (no eipä!). :p
 
Hyvää uutta vuotta kaikille! Toivotaan runsasplussaisia aikoja! :love:

Meibijees, isot onnittelut plussasta! Ihana vuoden alku.

Uuteen kiertoon joutuneille oikein paljon tsemppiä! Ja kaikille uusille tervetuloa!

Minulla jo kp 12 menossa; en päässyt lomalla aiemmin päivittämään. Ei ollut toiveita viime kierrossa, kun ei oltu miehen kanssa oviksen aikaan samassa maassa, joten ei tullut lomalla pettymystä. Mutta hei, nyt alkaa olla taas tilanne päällä, joten ei kun jyystämään (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Meibijees
SUNNUNTAI 10.1.2016


nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus

Nuppu73 (42)......................5.................32kp/29-34
joulutähtönen (40)...................................29kp/26-29
Esteri1 (42).........................2..................29kp/
Athina (41)..........................6...................25kp/28-30
Oodikas (37) ......................2...................24kp/28
Koivutar75 (40)...................3...................22kp/23-27
KeltainenSeepra................2....................22kp/24-26
Pilhilinna-74 (40)...............6....................18kp/27-28
Babez74 (41)......................1...................17kp/29
Heinäpelto (42)...................2....................14kp/24-25
C. rotundifolia (40)..............2....................14kp/26-29
kolibrinorsu (38)..................1....................13kp/29-30
Leijis (43)...........................2.....................13kp/28
Elotar74..............................3....................12kp/26-27
Minzi (39)............................3....................12kp/27-29
o0o (40) ..............................2....................11kp/28-31
Kalabaliikki (39) ........................................7kp/22-28
Zini76 (39) .........................4......................5kp/27
MaiMei (40)........................2......................5kp/26
Jimima (44).........................2.....................3kp/28-30
Pirunpelto (40)....................1......................3kp/28
Virkki (39)...........................2.......................1kp/26

Piinailupäivät:

Nuppu73 (43)...................................dpo 18
Oodikas (37)......................................dpo 10
Koivutar75 (40)..................................dpo 10
KeltainenSeepra................................dpo 10
Heinäpelto (42)..................................dpo 2

Plussanneet: :love:

2016
Meibijees..........(37) - 01/2016

2015
vauvatoiveinen.....(38) - 01/2015
Hedelmiina............(39) - 02/2015
Sahramiini.............(43) - 03/2015
flutur.................... (41) - 03/2015
Äiti seiskanelonen (41) - 6/2015
Karoliina74............(40) - 8/2015
Meimii....................(41) - 8/15
Tyydeli...................(42) - 8/15
Mileena74................(41) -9/15
SuloinenSalaisuus...(40) - 10/15
Zandi.......................(40) - 10/15
Woodoo..................(40) - 12/15


Taustailijat:

Joyzy
Pilhilinna
Toiveilija38
Jelli75 (40)
Tammityttö (39)
Katjusmaaret (41)
Martza (44)
Anuliini1975 (40)
Touhulan mamma (40) 3.
Glearblue (44)
Choco_brown (38)
~lounakehto~ (41)
Leo Pardi (40)
Meibibeibi (44)
harrastoive (43)
mama na baba (42)
Johanna75 (40)
Lumikki 1970 ( 45 )

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!


 
Viimeksi muokattu:
Morjens !!
Tervetuloa kolibrinorsu joukkoon mukavaan :)
Pahoittelut kaikille menkkojen ja negojen kohdanneille, ei muuta kuin nokka pystyyn ja kohti uutta ja parempaa kiertoa (y)
Itellä ei paljon raportoitavaa, kovasti on limoja ja oviskipuja ollut jo muutaman päivän, talleteltu on huolellisesti ja koska ei ole tikkuja tähän kiertoon, niin jyystöt jatkukoon vielä ainakin jokusen päivän :D
 
Tällaisen kuvan näin tänään, nauratti (y) . Ja sitten toisaalta, niin kovin tuttua..:unsure:(toivottavasti kuva näkyy)
Täälläkin jyystömeiningit, onneksi ei ole vielä maku mennyt siitä hommasta. Katotaan sitten miten käy kun ovistikut tulee kuvioon mukaan..
Tietääkö kukaan vaikuttaako ibuprofeiini raskaaksi tuloon? Minä olen Ibumaxia syönyt aina vähän liiankin kanssa.. Nyt luin, ettei sitä suositella raskaana oleville, joten vaihdoin paracetamoliin, mikä ei kyllä päänsärkyyni yhtä hyvin tehoa..
 

Attachments

Tervetuloa kolibrinorsu :)


Hitto en saa tätä lihavointia ny pois millään...mut siis mulla kp18 ja tämäkin olosuhteiden pakosta välikierto!!

Ensi kierrosta sit panokset kovenee ja yritys kunnolla päälle :)

Hurjasti Onnea plussan saaneille...se valaa aina toivoa meihin muihinkin (y)

 
  • Tykkää
Reactions: Meibijees
Kolibrinorsu, minä en ainakaan kännyllä saa kuvaa auki ...
Minä myös olen lukenut ettei ibuprofenia suositella jos raskautta yrittää, kuin ei myöskään raskauden aikana, joten paracetamolia vetelen kovimpaan päänsärkyyn vaikkei se mullakaan auta paljoa :confused: mutta kun on jo valmiiksi niin toivotonta tämä yritys, niin en halua riskeerata mitään :cautious:
 
Onnea plussanneille ja pahoittelut erityisesti Virkille! Olipa kettumainen juonenkäänne. En tykkää.

Ibuprofeenista piti kirjoittamani, että se todellakin voi käsittääkseni estää oviksen, joten kannattaa pysyä siitä aineesta erossa ainakin kp7 lähtien aina loppukiertoon asti. Parasetamoli on tosiaan vähän kuin ilmaa haukkailis, mutta mitäpä sitä ei tekis...

Tsemppiä ja onnea plussajahtiin!
 
Hellou! Kp 13, ja talletteluja tehty minkä vanha jaksaa ;)

Nyt kun täällä noita juttuja lueskelin, niin whaaat, ovis-plussa on dpo -1? Eli kun oon yleensä saanu testiplussan kp 11, niin tässähän pitäis vielä tänäänkin jaksaa jyystääää...

Tosin ei mtn hajua oviksesta, ei tullu hommattua testejä. Tänään on kyllä juilinut vasemmalle puolelle alavatsaan. Missä kohtaa ne munasarjat oikein on? Oisko tuo vajaa 10cm jalkataipeesta ylöspäin oikea kohta? Siinä seutuvilla vihloo. Limat oli jo. Muita ovis-oireita ei taaskaan :(

Tsemppiä taas kaikille uuteen kiertoon joutuneille!
 

Yhteistyössä