40+ so what wol.13

Perjantaita arvon kanaset.
Tänään kävin sielelä gynellä ja historia ja löydökset huomioiden meidän ennuste on hyvä. Gyne sanoi että minun värkit on huomattavasti nuoremman naisen (kohtu ja munasarjat) ja minulla on kaunis kohtu. Minut on nyt siis virallisesti todettu sisäisesti kauniiksi!
Limakalvo 8mm, follikkeli 19mm ja poksahtaa huomenna (todellakin tiedän!)
Siitä vaan ei tässä kuussa ole hyötyä, koska kuopuksen kanssa ollaan lasten osastolla -nosti eilen horkalla kuumeen ja hengitysvaikeudet. Oltiin alkuun tehollakin Ihan tavallista flunssaa kuitenkin on. Täällä menee ainakin sunnuntaina ja siinä kohtaa se on post festum.

Mutta uutiset rauhoitti kovasti malttamatonta stressinrepijää.

Lycka till kaikki!
 
  • Tykkää
Reactions: Jopo73
Jopo pitää vielä tarkentaa, että en halua antaa sitä kuvaa viesteistäni, etteikö olisi joskus (lue päivittäin) semmosia hetkiä, että pelihousut on riekaleina. Eipä taida olla juuri nyt enää edes lahkeita jäljellä....

Tarkoitin vain, että esim kaksosten kohdalla odotin itse sellaista, että selviänkö kaikesta edes hengissä, kun kaksi kerralla. Ja itsekään en jotenkin innostu muiden ipanoista, en siis heitä vihaa, mutta eivät nosta mitään ihqu ihqu vaavi tunteita, vain siis omani toimivat tuossa tarkoituksessa.

Ja varmaan jokaisella on niitä tosi tiukkoja päiviä, vaikka varmasti jokainen on enemmän kuin kiitollinen lapsistaan, mutta me kaikki olemme kuitenkin vain ihmisiä, joten omia haasteita riittää varmasti, olkoon olosuhteet mitä ovat, ja lapsiluku mitä on.

Ihailen myös tuota, että joku on varma omalla kohdallaan montako lasta riittää. Hattua nostan, koska itse olen niin onneton vauvakuumeilija, joka kuitenkin myös jossain vaiheessa toivottavasti tajuaa jäädä täältäkin pois ja antaa nuoremmille tilaa.

Mutta katotaan, miten kanalan vanhan ja sulkasadon kärsineen kanaressun matka jatkuu kukkonsa kanssa, josko tipuja tippuu, vain onko munat pelkkiä suklaamunia.

Mukavaa jatkoa kaikille tasapuolisesti!
Niin ja onnittelut Elottarelle (y)
 
Elottarelle onnea :love:

Jopo ja Tammis, kaikki variaatiot on mahdollisia, piti oikein tarkistaa omat muistiinpanot viime keväältä kun vaava sai alkunsa... Minulla oli sillon ovis+ kp 13 niinkuin aina, siis tikutin, ja oon kirjannu verta, blood, ihan kirkasta kp 16 illalla. Eli kiinnittymisvuotoa dpo 2. Mietin olisko ovis voinu olla vasta silloin vaikka tunsin sen kp 14, mutta kun ultrakin täsmäs o_O En sentään r-testiä sillon tehny, vasta dpo 14 kun oli karsea viininhimo - mut juomatta jäi :) Enkä vieläkään oo saanu lasillistakaan - aaaargh :(! Tän viestin pointti näin viikonlopun kunniaks voiskin siis olla RYYPÄTKÄÄ sisaret kun se on vielä mahdollista :LOL::ROFLMAO: !
 
No pah. Ei tarvinnut testata. Menkat alkoi. KP 1 tänään. Sahramiinin vinkistä voisin ottaa kiinni sen verran, että korkkaan viikonloppuna vinkkupullon. Eikös jossain ole kehuttu, että punkku laittaisi lantionseudun verenkiertoa vilkkaammaksi tms, ja voisi olla hyväksikin hedelmöittymiselle.
 
Hööh Kasenja.. voihan kp1..:cautious:.. mäki vetäisin eilen pari lasinpohjaa punkkua ja hyvälle maistui :LOL:.. jos ei muuta niin elämä on tehty elettäväksi eikä kituutettavaksi ;)(y)

Noista lapsista. Joo..meillä eka on 8v tahkoamisen tulos ja kakkonen kolmen vuoden ja kahden menetyksen jälkeinen. Silti mä voin käsi sydämellä sanoa että joskus vituttaa ja voisin muuttaa alabamaan yksinäni. Ja joskus palaa pinna ja tekis mieli pistää ne henkseleistä naulaan roikkumaan. Mutta näin se menee..elämää se on. En jaksa millään uskoa että vaikka lapset olis kuinka hankalasti "saatu" ei saisi koskaan kirota tai olla kurjaa päivää. No..niinä hetkinä ku uittaa negatikun ja samalla räjähtää esikoiselle kun aamulla on kiire, miettii että ei ihme jos mulle ei lapsia enempää suoda :rolleyes: :unsure::D
 
Bugsy, tiedostin viestiä kirjoittaessani, että tää liippaa läheltä niitä aiheita, joista sä kirjoitit, mutta missään nimessä en sanojani sillai sulle osoittanut. Mä olisin saanut hyperventilaatiokohtauksen, jos olisin ruvennut odottamaan kaksosia, mutta eiköhän siitä(kin) olis selvitty.

Halusin vain Helmin tapauksessa sitä korostaa, että varmasti tulis ajoittain rankkaa, jos olis kaksi lasta pienellä ikäerolla ja se kannattaa etukäteen tiedostaa. Rankkaa on välillä ihan yhdenkin vauvan kanssa ja myös "vain" yhden lapsen vanhempien väsymystä pitää mun mielestä "kunnioittaa". Mua harmittaa joidenkin ihmisten "eihän toi oo vielä mitään" ja "ootahan vaan" -asenne. Jos äiti on vähä väsyny, oli hänellä miten monta lasta hyvänsä, äitiä pitää silittää päästä ja sanoa "pai pai", eikä "Nuku silloin kun vauva nukkuu. Ootahan vaan kun se kävelee. Ootahan vaan ku murrosiässä sitä ei saa sängystä ylös millään." :D

Avautuminen. Anteeksi.

Ja mun sielunrauhassa lapsiluvun suhteen ei sinällään ole mitään "ihailtavaa", koska en ole tehnyt mitään pyhää aivotyötä sen eteen. Se vain on. Tämä on hyvä näin, eikä ole epäilystäkään siitä, että me enää ruvettais kuumeilemaan. Ja nyt on muuten turha sanoa, että OOTAHAN VAAN (Huom! Sahris ja Pirtsi) Sitä voi vaikka mieluummin kadehtia :D Siis sitä sielunrauhaa, ei lapsilukua.

Kaikille soisin niin monta lasta kuin kukin haluaa JA jaksaa hoitaa! Mutta kun se ei ole mahdollista, niin sitten toivon kaikille sitä haluaville edes sen yhden.

Että menkääs siitä peiton alle (miehen kanssa), hus!
 
Hengitä Jopo syvään, ei kai kukaan oo kuvitellu et oisit jotakuta täällä arvostellu :eek: Peace.

Ja joo, yhden lapsen äidillä voi olla tosi rankkaa ja niiden 100 lapsen äidillä voi olla helppoa tai uberhirveetä, se on elämää eikä hermoromahdus estä rakastamasta niitä, mutta eiköhän me kaikki omistamme selvitä... Eikä niitä naapurin lapsia niin tartte rakastaakaan, rakastetaan eniten niitä jotka ovat meidän oman sydämen alla kasvaneet :love:
 
Kiitos kaikille onnitteluista! En uskalla vieläkään oikein iloita, vaan ravaan vessassa kurkkimassa pöksyyn, että onko vuotoa :unsure:
Anteeksi omanapaisuuteni, en kertakaikkiaan pysty nyt keskittymään mihinkään :p
Tämän aamuinen testi oli ehkä tasaisemman värinen, mutta vaaleanpunainen. Ja se alkoi kyllä ilmestyä heti. Olin kyllä käynyt aamuyöllä vessassa, joten ei se aamupissi ollut mitään erityisen vahvaa.
http://aijaa.com/70Holh
 
Hyvältähän tuo näyttää, Elotar. Mutta tiedän just tuon kun plussasta huolimatta kyttää vuotoa. Minun piti tehdä myös testi päivässä ehkä viikon ajan raskauduttuani (vahvistuuko? haalistuuko?), sitten odotin näkyykö syke ultrassa, sen jälkeen tilastollisesti turvallisemmille raskausviikoille pääsyä, ja seulahälyn jälkeen lapsivesipunktion tuloksia... Mutta, joo. Mulla ainakin epäusko kyllä jatkui hetken aikaa.
 
Lauantai 20.2.2016


nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus
Koivutar75 (40)...................3............?kp/23-27
Katayana (38).....................3............32kp/
Tammityttö (39).................................32kp/
Minzi (39)............................3............31kp/27-29
Babez74 (41)......................1............30kp/29
C. rotundifolia (40)..............2............30kp/26-29
kolibrinorsu (38)..................1............27kp/28-30
Elotar74..............................3.............27kp/26
Fazerina74 (41)................. 3.............26kp/28
toiveilija38 (38)...................3.............23kp/
MaiMei (40)........................2.............22-23kp/26
Joyzy.................................................21kp/28
Helmi1234 (39)...................2........... 18kp/26-28
Jimima (44).........................2............14kp/28-30
Pilhilinna-74 (40)................6.............12kp/27-28
Vuorikristalli (39).................6............11kp/28
Pirunpelto (40)...................1.............11kp/28
Esteri1 (42)........................2..............10kp/30
Virkki (39)...........................2..............10kp/26
Oodikas (37) .....................2..............9kp/28
bugsy (45) ........................?...............8kp/30
Athina (41)............................2............6kp/?
Kasenja (39) ......................2...............1kp/?
Truuly (37) ........................2...............?kp/30
Molly333 (42) ....................?...............?kp/?

Piinailupäivät:

C. rotundifolia (40)..............................dpo 15
Elotar74..............................................dpo 14
Kolibrinorsu (38).................................dpo 13
Truuly (37) .........................................dpo 10-11
Tammityttö (39)...................................dpo 7
Helmi1234 (39)...................................dpo 5
Joyzy...................................................dpo 5
Jimima (44)........................................ dpo 3

Plussanneet: :love:

2016
Meibijees..........(37) - 01/2016
o0o.................. (40) - 01/2016
Kalabaliikki.......(39) - 01/2016
KeltainenSeepra..... - 02/2016
Poppis75 (40)..........- 02/2016

2015
vauvatoiveinen.....(38) - 01/2015
Hedelmiina............(39) - 02/2015
Sahramiini.............(43) - 03/2015
flutur.................... (41) - 03/2015
Äiti seiskanelonen (41) - 6/2015
Karoliina74............(40) - 8/2015
Meimii....................(41) - 8/15
Tyydeli...................(42) - 8/15
Mileena74................(41) -9/15
SuloinenSalaisuus...(40) - 10/15
Zandi.......................(40) - 10/15
Woodoo..................(40) - 12/15


Taustailijat:

Zini76 (40)
Heinäpelto (42)


*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!


 
Jopo en mitenkään ottanut nokkiini tai ollenkaan ajatellut mitään sormella osoittelua. Ajattelin vain, että voihan munkin tekstistä luulla, että olen joku pullantuoksuinen lapsilauman pyhimysäiti. No sitä en todellakaan ole :LOL: Kysykää vaikka lapsilta ja ukkoraasulta, joka aina saa kuulla ja tuntea minkälainen päivä emännällä mahtaa olla. Pullaakaan en ole leiponut kuin joskus milloin lie, tyttö hoitelee ne hommat, minä tulen mukaan sitten syömisvaiheessa.

Kyllähän se vähän nolottaa täällä teidän nuorempien kanssa riekkua, mutta päätin, että katotaan nyt. Selasin omia vanhoja kirjoituksia jo tuolta viiden vuoden takaa :whistle: ja vieläkin täällä roikun.

No nakatkaa sitten pihalle, kun tuntuu etten osaa itse lähteä, mutta aion plussaa metsästää hamaan tappiin saakka. :geek:

Ja eikö se ole hyvä merkki, jos tiedostaa oman tilansa :ROFLMAO:

Mukavia jatkoja kaikille!
 
"Ajattelin vain, että voihan munkin tekstistä luulla, että olen joku pullantuoksuinen lapsilauman pyhimysäiti. No sitä en todellakaan ole :LOL:"

Voi ei, Bugsy, illuusio mureni juuri :D

Oisko kellään lisää testejä tiirattavaksi?
 
Heippa kaikki!

Elotar, ihan mahtavaa! Sulla on selkeä plussa! Onnea!

Maimei, onpa ihanaa, että saatiin edes se yksi siirrettyä. Todellakin olet raskaana, kunnes toisin todistetaan. Nyt alkoi todelliset piinaviikot! Jännään sun mukana!

Mulla on tosi jännä nämä hormonipumppauksia seuraavat kierrot. Kroppa on jotenkin terhakampi (voiko näin sanoa??). Mulla on esim valkovuotoa jo alkukierrosta, mitä ei yleensä tule koskaan! Olen yrittänyt juoda normaalia enemmän. En tiedä, auttaako se mihinkään, mutta jospa tämä vanha ja raihnainen iho siitä tykkäisi.

Viikonloppua!
 
Mie niin arvasin kun tänään lähdettiin ystävien häihin ett tänään ne sitte varmasti alkaa kun ei ole mitään suojia mukana... Ja niinhän ne teki... (onneksi juhlapaikalla oli hyvin varusteltu naisten vessa)
Eli kp1 :(
 
Krääh :( pahoittelut kp1 sarjalaiset :unsure:

Omassa navassa menkkakipuilua. Lievää tosin mutta selkeästi sopii siihen et ilman noita Primolutteja menkat alkais huomenna tai vimppa maanantaina. Ja toi hikinen annos Primoa aiheuttaa kyl ihan massiivisia oireita muutenkin :cautious: Nää ihanat ku olisikin ilman noita nappeja niin vois ihan innostua :ROFLMAO:

Onks aamuun testaajia?
 
Aaah, vihdoin taas toimivalla koneella. Ja tähän kun olen himoinnut päästä, niin nyt en muista mitä piti sanoa? Ei vissiin mitään järkevää. Niinkuin ei yleensäkkään

Elottarelle ainakin varovaiset onnittelut! Taisi plussajissa olla uusiakin, jotka tuli ja meni jo. Fiuuh.
Ja Bugsy ei todellakaan mitään noloa täällä notkumisessa, höp höp. Minäkin monta kertaa katsoin sitä edellisten plussaajien listaa, ja mietin nimenomaan sinuakin, että jumakauta mulla on oltava aikaa vielä hetki saada oma pienokainen syliin, jos sinäkin olet saanut! Eli suunnan näyttäjänä olet minun elämässäni toiminut!

Tänään tuikkasin viimeiset piikit nahkaan (jestas, että oli tylsän tuntuiset piikit irroitukseen, yäääh!!) ja olin ihan varma, että nyt lähtee taju kun teki niin ällöttävää tuo pistäminen, mutta pysyin urheasti pystyssä ja ruisku pysyi käsissä, vaikka kädetkin olivat ihan hiessä jännityksestä!
Maanantaina punktioon ja loppu selviää sitten tiistaina, hedelmöittyykö kukaan ja mikä oma vointini on, voiko tuoresiirtoa tehdäkkään.

Toivon niin kovasti, ettei tätä rumbaa tarvitsisi ihan heti uudelleen alkaa, nuo piikit ovat oikeesti olleet mulle ihan helvetin paha juttu. Miettikää nyt itsekkin, jos pitäisi vaikkapa antaa kyyn purra nilkkaan joka ilta. (pelkään käärmeitäkin) ja aina siitä tulee huono olo, mutta taas huomenna se pitäisi tehdä. Yhtä karmealta tämä pistely on tuntunut.

Selviin siitä punktiostakin hengissä, jos ei muuta, pyydän miestä kopauttamaan päähän niin, että olisin tajuton lopun ajan jos siltä tuntuu.

Sitten me jossain vaiheessa saadaan alkio, meidän lapsi (!!!!!) ja se kestää kyydissä loppuun saakka ja sillä hyvä. Puolessa välissä raskauttani naureskelen Jopolle ja Sahrikselle jotka tekee haamutestejä jo palstalla ja Jimima odottaa kaksosia. Niin ja siis MaiMei synnyttää tytön. Ettäs tiedätte.
 
Tsemppejä Pirtsi. Piikit o tosiaan tylsiä, itsellä ne onneks ei aiheuttanut mitään suuria vaurioita mahaan. Kaverilla oli aina maha kuin haulikon jäljiltä o_O..

Aamu alkoi menkkamaisilla kivuilla. Jännä että toi 5mg primoa pitää kyl mun menkat pois ja tekee voimakkaat olot. Normiannoshan niissä on menkkojen siirtoon 3 tabua päivässä eli 15mg :sick: mut mulle maholle riittää murto-osa :ROFLMAO:
 
Mä en oo iha kärryillä, että onks täällä ny kui monta, jotka piinapäivillä jo testausvaiheen tuntumassa.

Itsellä dpo6 uitin pc ja rfsu ovistikut ja ne oli erittäin hailakoita viivoja. Vois ehkä kuvailla värin määrää siihen, että jos olis ollu raskaustestissä sellanen viiva niin se ei ois enää jättäny arvelujen varaa.

Lämmöt on kohollaan edelleen ja jatkan mittailuja. En oo ihan täysin oikeaoppisesti mitannut, kun olen kävellyt vessaan aamun heräämisen jälkeen ja mittaus ei ole ollut minuutilleen samaan aikaan.
 

Yhteistyössä