40+ so what wol.13

Pilhilinna, tunkki haettu, joko tuntuu että nouset ;)
nuo oviskivut on kyllä kanssa niin ärsyttäviä, kun niitä voi olla ennen ovista, oviksen aikana ja vielä sen jälkeen. Otapa sitten selvää. Pitäis aina laittaa niin tarkkaan ylös nuo oireet itselle, että voisi sitten vertailla milloin mitäkin tuntuu.

Kolibrinorsu, korjattu (y) tuosta aukiolotutkimuksesta vielä sen verran, että olen lukenut täältäkin, että joillekin on auttanut jo pelkkä tutkimus, kun on jotenkin siinä auennut ja sitten raskautuneet. Toivotaan, että tulisi hyviä uutisia!
 
  • Tykkää
Reactions: Pilhilinna-74
Hätinä sanon, Kolibrinorsu. Miten niin et ovuloisi..se voi tulla myöhemminkin. Esim mulla keväällä kp19 oli folli vajaa 14mm. Lääkäri sanoi etten ovuloisi siinä kierrossa. No ovisplus tuli kuitenki kp21. Raskauduin sillo siitä. Kp23 näkyi ultrassa keltauhanen. Dpo10 tuli plussa.
 
bugsy todellakin oviskivut RAIVOSTUTTAVIA. Mulla oli tässä kierrossa 3 päivää hirveän kipeä maha. Joskus vain muutama tunti. Herää kysymys, että ovuloiko sitä silloin ollenkaan vai onko pelkkiä suutareita :p

Noita oireitaan voisi ehä tosiaan hieman tarkemmin ylös laittaa, olisko siitä sitten apua. Jospa sitä ensi kierrossa pääsisi taas tosissaan yrittämään.

Onko kenelläkään tietoa liikunnan vaikutuksesta ovulaation tapahtumiseen? Mulla on oma epäilykseni tästä (vaikka ilmeisesti ei pitäisi vaikuttaa, ellei harrasta raskasta liikuntaa monta tuntia päivässä)
 
Pilhilinnan pikkuorava :ROFLMAO::ROFLMAO: mulla tuli hatanen lahto vessaan kun nauroin jaatyneelle pahkinalle.

Babez, kiva kun oot heraillyt taas :).

Oviskivuista sen verran, etta mulla on viimeisen melkein vuoden kayneet ovikset kivuliaammiksi joka kuukausi, jopa siihen malliin, etta viimeisen oviksen jalkee Jo samoin miehelle et nyt taytyy lahtee tutkimuksiin. Kipuja, lahes halvaannuttavat kovia ja monta paivaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Babez74
Kiitti Bugsy päivtyksestä :) Toivotaan juu, että aukiolotutkmus toisi hyviä uutisia!
Tammityttö: voi että tuo viestisi oli niin huojentava :´) Eli mahikset ovulaatioon vois vielä olla. Sanoin ukollekin, että ei pääse lemmekästä puolisoaan karkuun tässäkään kierrossa:p
Vuorikristalli: tarkoitatko että liikunnalla olisi suotuisa vai ei suotuisa vaikutus ovulaatioon? (t: kaikki mahdolliset poppakonstit käyttävä :cool:)

Ai niin ja Joyzy: jos en jo onnitellut plussasta niin tässä tulee onnittelut!! :love::love::love:
 
Voi ei Joysy Pahoitteluni.

Omaa napaa, outoja tuntemuksia täällä, eilen lämpöä 37,10 normi mulla 36,5 ja pysynyt koholla 36,99,36,89 koholla on, sitten välillä rinnat vihloo, tosin voi olla teroista johtuvaakin, pääkipeä aivastuttaa, alavatsalla alkoi kihelmöidä tänään.
Kuvittelenko? Dpo5 ehkä kiinnittyminen? Ehkä jotain muuta. Toivon toivon.

Meillä sunnuntaina ensimmäinen hääpäivä ja miehen synttärit :)

Matka Kreikkaan kesälle varattu:) jos oisin raskaana voisin ostaa sieltä ihania vauva juttuja :), vaikka anoppi varmaan hukuttaa meidät lahjoihin.
 
Jouzy olen todella pahoillani puolestasi. Koita jaksaa.

Itsellä on taas fiilikseet olleet aika vaihtelevat. Välillä on parempia päiviä ja sitten huonompia. Jokatapauksessa kuukautiset eivät ole vielä alkaneet. Eilen tein CBn digillä aamupissasta negan.
Toisaalta jos mun ensimmäinen hymynaama kp13 olisi ollut oikea, olisi kuukautiset alkaneet tai testissä näkynyt jo muuta kun masentava eiraskaana. Oloja on ollut ja ei ole ollut. En enää tiedä mikä on kuvitelmaa ja mikä oikeaa. Myooman alku huomattiin pari kuukautta sitten, se ainakin juilii todella paljon viikkoa ennen kuukautisia.

Yritän huomenna ehtiä lukemaan enemmän muiden kuulumisia ja sitten päästä kommentoimaankin niitä.

Hyvää yötä kaikille.
 
Voi joyzy <3

kolibrinorsu tarkoitan estävästi, ainakin raskas liikunta. Tämä on nyt täydellistä mutua ja pelkästään omaan kokemukseen pohjaavaa, mutta marras-joulu-tammikuun pääsin treenaamaan oikein hyvin, en ollut yhtään kipeä. Oman suorituskyvyn ylärajaa hipovia, painoja siis nostelen. Progressiivinen ajatus harjoittelussa. Ovulaatio-oireita oli, mutta menivät tosiaan parissa tunnissa ohi.
Nyt alkukierrosta oli pakkolepo ensin oman ja sitten kuopuksen sairastelun takia ja katsos vaan, sieltähän se ovulaato tupsahti (gynen varmistama). Että olisiko sillä kuitenkin jotain merkitystä ainakin vähän enemmän elämää nähneen kanan muninnassa?

Kohtuullinen liikunta on toki hyväksi, ainakin tutkimusten mukaan.
 
Vuorikristalli. Mikäli liikunta olisi rajua kuten kilpaurheilu tai muu vastaava missä esim rasva %häviää ja kulutus on rajua eikä kroppa palaudu ja "stressitaso" on korkea on vaikutus iso hormoneihin ja sitä kautta ovikseen. Mä treenaan kovaa mutta ovis tulee (sen miten nyt mulla ylipäätään tulee ) ja oleb raskautunu luomuna vaikka rasva% on alle 20. Sanotaan että hormonien kannalta 13% rasvaa kropassa riittää.

En usko et ns normaalista liikunnasta, vaikkakin runsaasta, olisi isoa tai rajua vaikutusta :). Ainaki lääkärin mukaan kohdun verenkierto on mulla äärettömän loistava :)
 
Lauantai 5.3.2016

nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus

lillans(37).........................1..............30kp/31
Jimima (44)......................2..............28kp/28-30
Pilhilinna-74 (40).............6..............26kp/27-28
Vuorikristalli (39)..............6..............26kp/28
Esteri1 (42)......................2..............24kp/30
Virkki (39)........................2..............23kp/26
Oodikas (37) ...................2..............23kp/28
bugsy (45) ......................?...............22kp/30
Athina (41)......................6...............20kp/ 28-30
Minzi (39).........................3...............16kp/27-29
Kasenja (39) ...................2...............15kp/?
Truuly (37) ......................2...............14kp/30
C. rotundifolia (40)...........2..............14kp/26-29
kolibrinorsu (38)...............1..............14kp/28-30
Tammityttö (39).................................10kp/
Pirunpelto (40).................1...............8kp/28
Helmi1234 (39).................2........... ...5kp/26-28
Joyzy (42)..........................................2kp/28

Koivutar75 (40)................3.............?kp/23-27
Katayana (38)...................3............?kp/
Babez74 (41)....................1............?kp/29

Piinailupäivät:

Jimima (44)..................................... dpo 17
Pilhilinna-74 (40).............................dpo 11
Esteri1 (42).....................................dpo 10
Oodikas (37) ..................................dpo 7
Athina74 ........................................dpo 6
Babez74 (41)..................................dpo 4

Plussanneet: :love:

2016
Meibijees..........(37) - 01/2016
o0o.................. (40) - 01/2016
Kalabaliikki.......(39) - 01/2016
KeltainenSeepra..... - 02/2016
Poppis75 (40)..........- 02/2016
Elotar74....................-02/2016
Fazerina74 (41)........-02/2016

2015
vauvatoiveinen.....(38) - 01/2015
Hedelmiina............(39) - 02/2015
Sahramiini.............(43) - 03/2015
flutur.................... (41) - 03/2015
Äiti seiskanelonen (41) - 6/2015
Karoliina74............(40) - 8/2015
Meimii....................(41) - 8/15
Tyydeli...................(42) - 8/15
Mileena74................(41) -9/15
SuloinenSalaisuus...(40) - 10/15
Zandi.......................(40) - 10/15
Woodoo..................(40) - 12/15


Taustailijat:

Zini76 (40)
Heinäpelto (42)
Molly333 (42)
Eveliina74 (42)

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!


 
Joyzy :cry:(n) voi ei, voimahaleja täältä sinne. Tuo on kyllä ihan paskahommaa. Laitoin tuonne listalle oletuksena niin, että eilen oli kp1.

Ihanan aurinkoinen kevätpäivä!
Täällä vaan annetaan ajan kulua, talleteltu on, mutta kun ei oikein tiedä missä vaiheessa mennään, niin ihan tjot meininkiä sitte.

Palaillaan...
 
Joyzy, olen tosi pahoillani :(

Minulla on ovulaation aika. Talleteltu on aika perusteellisesti. Myös minulla on monta päivää ollut ovulaatiokipuja, alakroppa sekä selän että mahan puolelta on arka ja turvonnut, särkylääkkeitäkin olen joutunut syömään. Elättelen toivoa, että kyse on jostakin superovulaatiosta. Käskin miehen miettiä varuilta nimiä kolmosille.
 
Täällä nyt siis Kp 1 ja Yk 7 pyörähtäs käyntiin (n) Tuleekohan tästä koskaan mitään....:cry:

Alkaa usko loppua....lääkärin mielestä ikä ei oo vieny kaikkia munasoluja kun takana reilu vuosi sitten raskaus...itekkin kyllä mietin ettei se hedelmällisyys nyt kaiketi ihan noin radikaalisti laske!! :(

Tuntuu vaan ettei tää muutu miksikään ja pahinta se jos joutuu sen tosiasian eteen että tämä on tässä nyt -> enempää ei tule :cry:
 
Heippa kaikille!
Kiitos kaikille listaa päivittäneille! Nyt olen saanut luettua kaikki väliin jääneet yli 300 viestiä. Jihan täällä on tapahtunut! Terkut kaikille uusille, Joyzylle pahoittelut km:sta ja Maimeille tosi paljon lämpimiä haleja - ikävä päätös yhteiselle jännäämiselle!
Kyllä on kallista nuo yksityispuolen hoidot! Me ei olla menty sille tielle nyt sen jälkeen kun kaikkijulkisen puolen hoidot käytiin.. tulokset oli niin huonot ja kaikkiraskauden alut sai alkunsa hoitojen välissä, joten nyt viimeisimmänkm jälkeen on vaan ne letrot lisätty.

Pirtsi - tosi ikävää että joudutte odottamaan vielä 2 välikiertoa! Jostain kuitenkin luin omien hoitojeni aikaan että itse asiassa tuoresiirto punktointikierrossa ei olisikaan paras mahdollinen, koska silloin elimistö on sekaisin niistä kaikista hormoneista. Että PAS olisi parempi. Mullehan tehtiin heti samaan ja syykin oli aelvä, koska kummallakkn kerralla selviytyi vain yksi alkio jatkoon. Sullahan oli ihan loistavasti muniksia jos yhdestä tuubista selvisi 7 pakkaseenkin asti! Thumbs up! Kertoikone niiden laadusta mitään ts. Siitä jakautumisesta ja dragmentoitumisesta?Sä tipu kuulostat niin hedelmälliseltä ettämä uskon visusti että teidän problematiikkaan on just nämä hoidot
Oikea ratkaisu!

Virkki - missäs teidän kohdalla mennään?

Onko kukaan päässytsiihen testiryhmään?

Mä käyn koko ajan itseni kanssa keskustelua, että mitäs jos jäänkin lapsettomaksi.. miehellä on siis lapsi joka ei asu meillä, mikä ei tod ole sama asia kuin oma lapsi... adoptioonkin aletaan olemaan kohta liian vanhoja ja sijaisperhetoiminta ei kiinnosta kun tahtois ihan sen oman nyytin. Lahjamunasolutkin vois olla... mutta kun mun hoitovaste oli noinkin surkea että ei ihan viittis 7000e per hoito heittää menee.. eikä se silti olisi mun sukusoluista oleva ihsn oma lapsi.. kauhee sisäinen keskustelu. Jos jollain tai teiän tutuilla on näistä positiivisia kokemuksia niin saanostaa tunnelmaa.. taas meni syviin vesiin, sorry sisters.

Sit mulla taitaa nyt olla menossa
Dpo5 kp 17/29

Leppoisaa su kaikille!
 
  • Tykkää
Reactions: Pirunpelto
Sama kuva kahdella eri tapaa, että näkyisi varmasti... Ja siis näkeekö kukaan muu tuossa jotain orastavaa viivan paikkaa tms? Itse olen näkevinäni jotain mutta on kovin haalea ja vaikeasti kuvattava. Ja voi hyvinkin olla ihan mielikuvitusviiva... Tänään siis dpo8 ja testi on tehty yöllä klo 3.30.

http://aijaa.com/Iw9tZY



Nyt ei enempiä kerkeä, kun ollaan lähdössä brunssille. Ai niin, Joyzylle pahoittelut ja voimia.
 
Sunnuntai 6.3.2016

nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus

lillans(37).........................1..............31kp/31
Jimima (44)......................2..............29kp/28-30
Esteri1 (42)......................2..............25kp/30
Virkki (39)........................2..............24kp/26
Oodikas (37) ...................2..............24kp/28
bugsy (45) ......................?...............23kp/30
Athina (41)......................6...............21kp/ 28-30
Minzi (39).........................3...............17kp/27-29
Babez74 (41)....................1..............17kp/29
Kasenja (39) ...................2...............16kp/?
Truuly (37) ......................2...............15kp/30
C. rotundifolia (40)...........2..............15kp/26-29
kolibrinorsu (38)...............1..............15kp/28-30
Tammityttö (39).................................11kp/
Pirunpelto (40).................1...............9kp/28
Helmi1234 (39).................2........... ...6kp/26-28
Joyzy (42)..........................................3kp/28
Pilhilinna-74 (40).............6................1kp/27-28
Vuorikristalli (39)..............6................1kp/28

Koivutar75 (40)................3.............?kp/23-27
Katayana (38)...................3............?kp/

Piinailupäivät:

Jimima (44)..................................... dpo 18
Pilhilinna-74 (40).............................dpo 12
Esteri1 (42).....................................dpo 11
Oodikas (37) ..................................dpo 8
Athina74 ........................................dpo 7
Babez74 (41)..................................dpo 5

Plussanneet: :love:

2016
Meibijees..........(37) - 01/2016
o0o.................. (40) - 01/2016
Kalabaliikki.......(39) - 01/2016
KeltainenSeepra..... - 02/2016
Poppis75 (40)..........- 02/2016
Elotar74....................-02/2016
Fazerina74 (41)........-02/2016

2015
vauvatoiveinen.....(38) - 01/2015
Hedelmiina............(39) - 02/2015
Sahramiini.............(43) - 03/2015
flutur.................... (41) - 03/2015
Äiti seiskanelonen (41) - 6/2015
Karoliina74............(40) - 8/2015
Meimii....................(41) - 8/15
Tyydeli...................(42) - 8/15
Mileena74................(41) -9/15
SuloinenSalaisuus...(40) - 10/15
Zandi.......................(40) - 10/15
Woodoo..................(40) - 12/15


Taustailijat:

Zini76 (40)
Heinäpelto (42)
Molly333 (42)
Eveliina74 (42)

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!


 
Viimeksi muokattu:
Mukavaa sunnuntaita kaikille!

Oodikas minä en osaa sanoa viivasta, ne kun tuppaavat vielä häviämään kuvasta, vaikka luonnossa näkyiskin jotain. Pidetään peukkuja (y)

Tulee kyllä mielenkiintoinen kierto, yleensä tiedän missä mennään, mutta nyt on vähän hukassa. No, eiköhän tuo ajallaan selviä :rolleyes:

Babez tämähän on just sitä varten, että saa purkaa ilot ja surut. Toivotaan, että sielläkin suunta selkiytyy. Itse muistan kirjoitelleeni jo jokunen vuosi sitte, että meinaa olla aina välillä kompassi hukassa näiden raskautumisajatusten suhteen. Itselle kyllä on aina käynyt niin, että km on saanut vain turbobuustin päälle, ja raivon voimalla mennään eteenpäin. Mutta kyllähän se on totta, että kunhan saa omassa päässään ajatukset jonoon, niin niiden perusteella sitten pitäis yrittää mennä eteenpäin. Heh, joo, näitä pyörrettyjä päätöksiä sitten voi kans tulla :LOL:.

Mutta ihanaa sunnuntaita, kevättä rinnassa...
 
Joyzy, voi harmi! Toivottavasti keho palautuu nopeasti ja pääset uuteen yritykseen. Pihis, itsellä kanssa uusi kierto tulossa ja tunnelma sen mukainen. Minä oon ollut tällä palstalla jo vuoden. Hitto, kun tämä on vaan vaikeata. Joillakin tärppää vähän helpommalla, lucky them! Itse mietin, että mikähän tarkoitus näillä vaikeuksilla on!!! Kärsivällisyys on ainakin kasvanut, jos ei muuta.

Babez, ei kokemuksia lahjamunasoluista. Itsekin sitä pähkäillyt. Toisaalta itsellä on jo yksi lapsi ja se mukavassa iässä-elämä suht helppoa, joten olen miettinyt, ettei elämä näinkään pöllömpää ole. Lapsen kannalta vain kurjaa, ettei kukaan ole jakamassa elämän iloja. Varsinkin kun itse vanhenee sitten joskus. Mielenkiinnolla kyllä luen muiden kokemuksia lahjamuniksista!

Bugsy, kiitos aktiivisesta päivittämisestä. Oot huippu!

ON: kp 25. Odottelen uuden kierron alkua. Minulla oli jäätävät menkkakivut jo alkuvkosta, mutta ne menivät ohi. Toivoisin jo kierron alkua, että pääsisin hoidoissa tositoimiin. Reseptit odottaa valmiina. Ärsyttää, miten tuo pääsiäinen sotkee kuvioita. Kuinka monta päivä niitä munia voi kasvatella ennen siirtoa. Toisaalta pääsiäinenhän olisi oivaa munan hautomisaikaa.... :p
 
  • Tykkää
Reactions: bugsy
Kp1 täällä. Tunnelmat on kyllä niin matalalla, vaikka tiesinkin että näin tässä käy. No, onhan tässä ainakin se hyvä puoli, että ehkäisyä ei näköjään tarvita. Halvaksi tulee.

Tää homma ei ole koskaan vienyt näin kauan aikaa. Jossain on nyt oikeasti vikaa.
 
Täällä sain vastauksen sähköpostiin...laitoin nyt vihdoin ajanvaraus kyselyn yksityiselle gynelle...jos tarkastais mikä on tilanne...kuulemma kp10-12 kannattais mennä ja noin 120e tulis käynnille hintaa!!

Kait se ensi kierrosta ois sit mentävä...jos vaikka jotain droppia määräis...jos kaikki muuten ois alakerrassa ok :)
 

Yhteistyössä