Älyytömin tempaus mitä muksusi on tehnyt?

  • Viestiketjun aloittaja kellogs
  • Ensimmäinen viesti
Kadonnut kaupassa, Särkänniemessä, kirjoitellut nimeään seiniin (kumma, jutte miten arvattiin kenen tekosia...), hajottanut ovissa olleita ikkunoita pari (nyrkillä ja heittämällä roskiksen), kadottanut puhelimen sim-kortin (itse kännykkä kyllä tuli kotiin saakka), ollut omin luvin poissa koulusta (huomannut aamulla olevansa sairas yms. selityksillä - kuullaan muutama päivä jälkeenpäin opettajalta kun kyselee poissaolon syytä...), kadottanut erinäisen määrän bussikortteja ja kouluvihkoja, leikannut hiuksiaan... Lista on loputon - niin ja ikää 8 vuotta. :headwall:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:
Purskautti suullisen maitoa JÄÄKAAPPIIN :eek:
Oli kuulemma "suolavettä".
Kiitos jonkun lastenohjelman... :kieh:
Ja kiitos kysymästä, kiva oli siivota |O
Täh? Meillä usein valuu maitoa jääkaappiin kun kauppareissulla hajoaa purkki. ei mitenkään vaikea siivota.
 
HäMäTä
Alkuperäinen kirjoittaja HäMäTä:
Piirsi mustalla tussilla vajaa pari vuotiaana itsensä neekeriksi ja samalla tussilla väritti itselleen sukat!
ANTEEKSI!!! Ei suuinkaan eikä todellakaan ollut aikomus kirjoittaa "neekeri". Enkä tosiaan mitään pahaa tarkoita. ANTEEKSI.
 
Kaverin lapset lähti potkumopoilla kaupungille heti, kun saivat siihen tilaisuuden. Samat tyypit kiersi kerrostalossa ovelta ovelle ja ilmoittivat, että meillä ei ole mitään ruokaa, antakaa keksejä tai jäätelöä. Ja mummot antoi. :xmas:

Lisään vielä, kun tuli mieleen tämmönen. Erään kioskin pihassa oli farmari, jossa kolme lasta. Lapset oli lukinneet auton ovet, lasten isä koputteli ja koitti houkutella heitä avaamaan. Mukulat istui tyynenä vain autossa ja huusivat, että jos et tuo karkkia, ei avata ikinä. En viittiny jäähä seuraamaan, miten tilanne ratkes. :D
 
MKS
:LOL:

Loistava ketju!

Minäkin olen lapsena kirjottanut oman nimen vessan seinään. ja serkunpoika ja veli olivat vuoden nuoremmat, ne oli kaverina yllyttämässä ja kirjottamassa. Siellä ne komeilee vieläkin isän tykönä vessan seinässä. :whistle: Se ei vissiin sitte meinaa vessaa rempata ikinä. Tuo serkun poika teki semmosenki aikoinaan että sai isän vessan pöntön rikki.
 
On noita, alle 2-v poika teki kakat lattialle ja sotki itsensä ja tapettiakin :x, rasvasi pienenä itseään ja hieman vain kaikkea muutakin huoneessaan, leikannut siskonsa hiukset x2, yhdessä ovat piirtäneet tussilla rajat huonekaluihinsa, koska päiväkodissa olivat kuulleet että huononäköisellä kaverilla oli ns. kontrastiraidat esim:lokerikossa, että erottaa ottaa valkealta pohjalta tavaroita ja nämäkin ajattelivat siis tarvitsevansa kontrasteja. Molemmat ovat repineet tapettia.. hm... muuta ei nyt tuu mieleen..
 
runde
Kävi pöllimässä lompakosta 550 markkaa eikä ollut tietääkseen kun kyseltiin.Minä kävin kaupasta ja ärrältä kysymässä onko kassa täsmännyt.Sitte löyty tytön lompakosta.
 
kinuski
Esikoinen: piirtänyt mustekynällä ja tussilla seiniin, lattioihin, valkoiseen nahkasohvaan yms. kaatanut monet kerrat pyykinpesuaineet vessanpönttöön, kaatanut täyden purkin jukurttia jääkaappiin, kaatanut tiskiaineet marjapuuroon yms, tunkenut herneen nenäänsä, kaatanut lasiitriinin päällensä, heittänyt kivellä naapurin muksulta ottan auki, oma pää auki ollut useita kertoja erinäisistä syistä yms yms yms, en malta odottaa murrosikää...

Kuopus: pessyt koiran pommacilla, piirrellyt tussilla seiniin ja lattioihin... mites ei nyt tuu mieleen muuta. No, yleensäkkin purkaa ja hajottaa kaiken minkä käsiinsä saa.
 
Viblsp
Meidän muksuthan on kilttejä. :whistle:

Ei nyt tule mieleen pahempaa kuin noita kynillä sotkemisia (nykyään otan pois heti kun piirtelyt on piirretty) ja kerran sotkivat keittiön lattian tolulla ja tiskiaineella. En ymmärrä vieläkään miten saivat ne tökötit, olivat kuitenkin tiskipöydän perimmäisessä nurkassa. Ja oli ihan hirvee homma siivota se.
 
ja ite olin kuulemma pentuna pyytäny jätskiä äitiltä ei herunu. Olin sitten keränny pellolta "kukkia" ja käyny myymässä niitä vanhainkodilla. ja tulin siis lopulta kotiin jätskitöttörön kanssa =) ikää oli 3v
 
Meillä pienin piirsi kaikessa hiljaisuudessa itsensä alastoma mustekynällä, jopa selkäpuolenkin ja kasvot. Mies totesi, että pippelikin on kuin mehiläinen viiruja täynnä.

Laittoi kännykän pesusankkoon ja kun olin kaatamassa vettä pois huomasin sen kun tipahti vessanpönttöön. Mies kuivatteli puhelimen ja vieläkin toimii.

Oli tunkenut vessan lavuaarin poistovesiaukkoon 11 tops-puikkoa. Löysin kun ihmettelin tukkeutunutta lavuaaria.

Videoista löytyi mehupilli, kynsilakka, pelikortteja mm.

Leikkasi kesällä terassilta minun kukkaistutuksia ruukusta.

Oli laittanut itselleen huulipunaa minun ripsivärillä - naama siis aivan musta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Suzytte:
Kadonnut kaupassa, Särkänniemessä, kirjoitellut nimeään seiniin (kumma, jutte miten arvattiin kenen tekosia...), hajottanut ovissa olleita ikkunoita pari (nyrkillä ja heittämällä roskiksen), kadottanut puhelimen sim-kortin (itse kännykkä kyllä tuli kotiin saakka), ollut omin luvin poissa koulusta (huomannut aamulla olevansa sairas yms. selityksillä - kuullaan muutama päivä jälkeenpäin opettajalta kun kyselee poissaolon syytä...), kadottanut erinäisen määrän bussikortteja ja kouluvihkoja, leikannut hiuksiaan... Lista on loputon - niin ja ikää 8 vuotta. :headwall:

Oiskohan tuossa jo jotain muuta takana.. :hug:
 
oli laittanut huomaamattani muovisen kynän leivän paahtimeen(kyllä oli mahtava käry ja minä kun luulin että siihen tuli oikosulku->kiikutin sen parvekkeelle,jos syttyis vielä palaa, seuraavana päivänä sitten tutkimaan asiaa,niin eikös poitsu napannut leivän sieltä,huomamattani ja söi siitä palan,sen jäälkeen löysin sen palaneen kynän).

-maalasi kätensä hajuvedellä ja myös joi sitää(oli 1min pois silmistä)

-melkein kuristi itsensä leikkipyssyn kantohihnaan(ikää 3v 6kk)

-söi ilmapalloa, vaikka huusin kurkku suorana että pallo pois suusta(samalla koetin kaivaa sitä pois,mut nieli palan)

-istui akvaarion päällä(äiti oli vessas minuutin)

-maalasi huulikiillolla otsansa punaiseksi

-koetti ratsastaa koiralla(koira 3kg)

-yritti kiivetä pois parvekkeelta(ylin kerros) :eek:

-koetti viikon verran hyppää sohvan selkänojalta lattialle (eikä meinannut jäähynurkkakaan kitkeä tuota pois)

-kaato kirjahyllyn,ollessani vessassa käymässä (sohva onneksi oli vastassa niin ei jäänyt lapsi alle)


muoks: ja sitten vielä pitkään kaikki kaverini ihmettilivät että kuinka minä nyt en anna noin ison lapsen mennä yksikseen em.kylässä, mistähän johtuisi? :kieh:
 
Huvikummun iv
Kuopus juotti esikoiselle fairya päärynälimsapullosta, molemmat roikkuneet bussin takalaudalla, kuopus pissannut tarkoituksella sähköpaimenaitaan maalla, laskeneet mäkeä ostoskärryillä, juosseet saunan ympäri kilpaa alasti useita kertoja eikä mitenkään vähäisellä voluumilla.... niin ja Duudsonit ja Jackassit on tosiaan ammennettu tarkkaan. Onhan näitä.
 
Puserrellut jos jonkinmoisia rasvatuubeja pitkin mattoja. Tänään puristi hammastahnat lavuaariin ja pottaan. Sulattanut pakastimen. Tunki pahvisia palapelinpalasia patterin väliin ja ne alkoi siellä käryään. Piirtänyt sohvaan ja kaapinoviin. Pilannut mun leipomuksia vääntämällä uunin täysille.
 

Yhteistyössä