aina siellä uimahallissa on joku posliini.

  • Viestiketjun aloittaja uimari
  • Ensimmäinen viesti
TriStessse
Voi herranen aika sentään!!!!!!!!!!!!!!! Eiköhän se ole itse kunkin oma asia onko posliini vai karvat. Jos jollekulle ei passaa toisen kampaus, onko sitä pakko kytätä?? Itse en ikimaailmassa kehtaisi tuijottaa jonkun alapäätä tai sen pesua. Oli karvoja tahi ei. :headwall:
 
nimetön
Alkuperäinen kirjoittaja hygienia:
Siis yäk, eikö joku pese alapäätään ennen uimaan menoa. Kainaloiden huuhtaisu ei todellakaan riitä. Ällöä joutua uimaan idioottien alapäämehujen seassa.
Minä kyllä käyn aina kotonani huolellisessa alapääpesussa ennen uimahalliin menoa, ettei sitten siellä tarvitse niin perusteellisesti alkaa pesemään. (olen melko ujo) uimahallissa riittää sitten reipas vesipesu ilman sen suurempia häppärin venyttelyjä.
 
:)
Alkuperäinen kirjoittaja maria:
Alkuperäinen kirjoittaja hygienia:
Sukupuolitautitesti tehtiin 14hlölle ja yhdellä oli sellainenkin ja se jätkä ei ollu huomannu, ja tartutti sitä vedessä muihin. JA pikku naarmuista haavoihin asti oli ruhjeita, eli varmasti HIV tarttuisi...

Hehhee.. Ihan oikeasti.. Luuleeko joku tosissaan että sukupuolitaudit voi tarttua uimahallissa uidessa???????
 
heillo
Alkuperäinen kirjoittaja uimari:
siis en vaan ymmärrä, miks sitä pildee pitää esitellä kaikelle kansalle, lärpäkkeet vaan heilu ja roikku kun muija nosteli mahaansa ja pesi vähän turhan tarkasti mun mielestä!
kyllä kaino huuhtasu riittää, ei siellä tarvi alahuulia alkaa erotteleen ja yksitellen peseen!!!! yäk!! :x
Hertsitsyykkelis ku joku katselee tarkasti ku huomaa, että alahuuletkin oikein joku erottelee..

Ehkäpä ratkaisuna olisi posliineilla tupee? .....tai olisikohan paras ratkaisu sittenkin ap:lle mennä hoitoon..?

:D :D :D :D
 
provo, en minä sillä
Jotkut jättää kainalokarvat ajamatta ja toiset taas ei voi kuvitellakkaan kainalokarvoja. Sama koskee häpykarvojakin. Itse pidän niitä epähygieenisinä, varsinkin valkovuoto ym tarttuu niihin, yök! Lisäksi suuseksi on mukavampaa useimmille miehille, kun ei ole karvoja. Vai onko kellään koskaan mennyt munakarva suuhun, oliko kiva kokemus? Ei minusta ainakaan.

Painoindeksissä mennään 20, joten en ole lihava. En ymmärrä, miten tämä karvojen ajaminen tai ajamattominen liittyy painoon =D Huvittavaa.

Jos on noin suuria ahdasmielisyyksiä toisten ihmisten hygieniaa kohtaan, niin paljonkohan niitä löytyy muilta saroilta? =D Ei pahalla.

P.S. Minä en todellakaan katsele muiden ihmisten pilluja tai kyrpiä, ei jaksa kiinnostaa kun on oma mieskin. En kaupungillakaan katsele muita ihmisiä kuin korkeintaan kasvoihin tai ehkäpä hienoja laukkuja saatan bongata. Ei mua ne alastomat ihmiset yhtään sen enempää kiinnosta, vaikka häppärit kuinka heiluis =D Mun mielestä kuuluu näissä tilanteissa olla aika hienovaraisia, niinhän niille lapsillekin opetetaan niin kaipa ne lapsetkin olettaa että äippä sitten käyttäytyis niinku "pitää". Hah! =)
 
3:n äippäli
Alkuperäinen kirjoittaja muusa:
"se on kuule hygienisempää, kun ei oo kamalaa karvatussua " Tää ei ole totta.
Mutta karvojen tarkoitus on mm. estää takapuolen bakteerien pääsy emättimeen. ei ne rvat ihan kiusaksi ole tulleet ;)

Oma mielipiteeni on, että alapään karvat kunniaan ja kuuluu naiselle. TYTÖILLÄ on posliini!
Et muuten usko itsekkään tuohon luolaihmistenajan perusteluun...?
Mielestäni naisen kuuluu siistiä paikkojaan myös sieltä alempaa, kuten kainaloistakin.
Itse olen valinnut kokonaan karvattomuuden jo ennen mieheni tapaamista. Ja samalla raikkaalla tyylillä edelleenkin mennään..
 
Eihän tässä uskalla kohta uimahalliin mennä kun pervot akat tuijottaa toisten pilluja.. Mä oon sit se joka ympärilleen vilkuillen pesen itseni nurkkaan päin kääntyneenä ja juoksen äkkiä pyyhkeen kanssa turvaan pukuhuoneeseen.
 
Vain Hetken
Tää on taas tämmöstä en kehtaa mennä ikinä uimahalliin suihkun tai saunaan ilman uikkareita ku hävettää olla ilman ja sitte voiki lukee täältä et hyi vit'' ku joku oli siellä ALASTI!!! hei vaan taas itse luottamus!
AP!: OOT ILKEE IHMINEN HELVE**I
 
Musta olis kyllä kamalampaa ettei pesis värkkiään ennen uimaan menoa...
Yöks.
Hyvä että pesee oikein joka huulen välistä!!

Ja mitä posliiniin tulee,mitä hemmetin pahaa siinä on?
Musta on ihanaa että jokainen saa olla mitä haluaa.Karvaton,karvainen-siltä väliltä!
 
logi
Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mulla ei kyllä tänään uimahallissa ollut mitään nosteltavaa mahaa.
Pitääkö tää komma tulkita nii että sulla on posliini?
:whistle: :whistle: :ashamed:
Ota huomioon, että myös pesutavan kuvaus osui oikeaan.
Poisssulkevan ajattelutavan mukaan ainoastaan tuo nosteltava maha muodostui erottavaksi tekijäksi, johon vedota.
 
pee-saa
Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:
Musta olis kyllä kamalampaa ettei pesis värkkiään ennen uimaan menoa...
Yöks.
Hyvä että pesee oikein joka huulen välistä!!

Ja mitä posliiniin tulee,mitä hemmetin pahaa siinä on?
Musta on ihanaa että jokainen saa olla mitä haluaa.Karvaton,karvainen-siltä väliltä!
Juuri näin itsekin asiasta ajattelen!
 
Rukoilijasirkka
Arvosteleeko ihmiset samalla tavalla sitä, millainen tukka muilla ihmisillä on?

Eikö ala- ja yläpään kampaus ole jokaisella ihan oma asia?

Katsotaanko sitten karvattomia pikkutyttöjä yhtä pahalla silmällä, kun ovat niin alasti?
 
Hahhaa
Asiaa sen kummemmin kommentoimatta,niin minä ainakin huomioin ympäristöäni sen kummemmin katsomatta. Kyllä aika urpo tyyppi pitää olla jos ei joku muka näe esim uimahallissa onko jollain karvoja alapäässään vai ei. Kyllä sen näkee p..lua tuijottamattakin!
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja logi:
Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mulla ei kyllä tänään uimahallissa ollut mitään nosteltavaa mahaa.
Pitääkö tää komma tulkita nii että sulla on posliini?
:whistle: :whistle: :ashamed:
Ota huomioon, että myös pesutavan kuvaus osui oikeaan.
Poisssulkevan ajattelutavan mukaan ainoastaan tuo nosteltava maha muodostui erottavaksi tekijäksi, johon vedota.
Aika uteliasta porukkaa. :whistle:
 
Mä jäin miettimään et miksi mä en törmää koskaan posliiniin uimahallissa kun siitä aina kovasti kohutaan. Ja aloin oikein miettimään et millaisia tupsuja meidän uimahallissa on ja en muistanut mitään. Sit tajusin etten kyllä koskaan katso ihmisiä niin alas et huomaisin heidän tupsunsa/posliininsa. en yleensä katso ihmisten vaatetuksiakaan vaan katson aina ihmisiä pään korkeudelle....mut vaikka nyt posliini sattuisi silmään niin ei häiritsisi yhtään
 

Yhteistyössä