Auditor, miksi laitat tekstiviestit...

Mä laitan kun taas koneessa olen mielummin yv sinulle. En vitsi ihan kaikkia kertoa täällä ihan rikosilmoituksenkin takia en voi.
Ehkä on parempi, että selvitätte tilanteen kahdenkeskeisesti tai poliisin avustuksella, mikäli siihen todellakin on tarvetta.

Mikäli olet joutunut hyökkäyksen kohteeksi, niin olen pahoillani puolestasi. Toivottavasti asiat selviävät.
 
vierailija
Minulla ei ole mitään keskusteltava sen kanssa. Kaikista mitä se tekee vain poliisit voivat auttaa.
Onhan sinulla koko ajan sanottavaa hänelle ja hänestä vai huulia heiluuttaaksesi laitoit tämänkin ketjun tänne 2plussalle? Mitä luulette kumpikaan hyötyvän tästä ketjusta täällä?

Luuletteko te kumpikaan että meitä muita kiinnostaa tämä teidän kauniit ja rohkeat tasoinen laukkudraamanne niin paljon, että näitä teidän puolin ja toisin tekemiä aloituksianne viitsii kukaan oikeasti lukea? On teillä ihme luulot itsestänne, nyt niitä valoja päälle siellä ullakolla, kiitos.
 
vierailija
Onhan sinulla koko ajan sanottavaa hänelle ja hänestä vai huulia heiluuttaaksesi laitoit tämänkin ketjun tänne 2plussalle? Mitä luulette kumpikaan hyötyvän tästä ketjusta täällä?
Tämäpä on muuten totta! Kukaan ei olisi tiennyt mitään koko asiasta ja palsta olisi ollut hiljaa tästä(kin) Milannan ihan omasta asiasta, mikäli Milanne ei itse olisi jälleen kerran itse julkaissut tätäkin asiaa. Vielä kun Milanna on jäänyt jatkuvasti kiinni asioiden vääristelystä ja jopa suorasta valehtelusta, niin olisin itse ainakin ollut hipi hiljaa.
 
vierailija gogo
Tämäpä on muuten totta! Kukaan ei olisi tiennyt mitään koko asiasta ja palsta olisi ollut hiljaa tästä(kin) Milannan ihan omasta asiasta, mikäli Milanne ei itse olisi jälleen kerran itse julkaissut tätäkin asiaa. Vielä kun Milanna on jäänyt jatkuvasti kiinni asioiden vääristelystä ja jopa suorasta valehtelusta, niin olisin itse ainakin ollut hipi hiljaa.
Mitä Milanna on valehdellut?
 
vierailija
Onhan sinulla koko ajan sanottavaa hänelle ja hänestä vai huulia heiluuttaaksesi laitoit tämänkin ketjun tänne 2plussalle? Mitä luulette kumpikaan hyötyvän tästä ketjusta täällä?

Luuletteko te kumpikaan että meitä muita kiinnostaa tämä teidän kauniit ja rohkeat tasoinen laukkudraamanne niin paljon, että näitä teidän puolin ja toisin tekemiä aloituksianne viitsii kukaan oikeasti lukea? On teillä ihme luulot itsestänne, nyt niitä valoja päälle siellä ullakolla, kiitos.
Tuntuu kiinnostavan sinuakin
 
vierailija
Tämäpä on muuten totta! Kukaan ei olisi tiennyt mitään koko asiasta ja palsta olisi ollut hiljaa tästä(kin) Milannan ihan omasta asiasta, mikäli Milanne ei itse olisi jälleen kerran itse julkaissut tätäkin asiaa. Vielä kun Milanna on jäänyt jatkuvasti kiinni asioiden vääristelystä ja jopa suorasta valehtelusta, niin olisin itse ainakin ollut hipi hiljaa.
Auditor harmaana?
 
Lopeta uhkailu ja provosointi. Pahimmillaan käy niin, että se olen minä, joka tekee ilmoituksen sinusta. Olethan paikalla Helsingissä vielä tällä viikolla, ja onko se päivä huomenna?
Tee vaan autat vaan mua (y).
Mielenkiintoista miltä se ilmoitus kuulosta? En kestä totuutta?
Anteeksi mutta en ole hullu että mun pitäisi tavata sun kaltaisten kanssa. Ei mahdu edes aikatauluun.
 
Onhan sinulla koko ajan sanottavaa hänelle ja hänestä vai huulia heiluuttaaksesi laitoit tämänkin ketjun tänne 2plussalle? Mitä luulette kumpikaan hyötyvän tästä ketjusta täällä?

Luuletteko te kumpikaan että meitä muita kiinnostaa tämä teidän kauniit ja rohkeat tasoinen laukkudraamanne niin paljon, että näitä teidän puolin ja toisin tekemiä aloituksianne viitsii kukaan oikeasti lukea? On teillä ihme luulot itsestänne, nyt niitä valoja päälle siellä ullakolla, kiitos.
Jos sinua joku hakkaa ulkona, onko se sun syy ja ongelma? Niin samalla tavalla nostan kädet ylös kun en ole aiheuttanut tätä että vuoden verran yks hullu kiusaa mua ja muita ihmisiä ketkä se ei tunne. Vai onko tässä maassa jotenkin ,,in,, olla kiusaaja ja kiusattu ei voi puhua miten asiat ovat?
 
vierailijatööt
Jos sinua joku hakkaa ulkona, onko se sun syy ja ongelma? Niin samalla tavalla nostan kädet ylös kun en ole aiheuttanut tätä että vuoden verran yks hullu kiusaa mua ja muita ihmisiä ketkä se ei tunne. Vai onko tässä maassa jotenkin ,,in,, olla kiusaaja ja kiusattu ei voi puhua miten asiat ovat?
Ei tietenkään ole, ellen ole sitä itse aloittanut. Kysyinkin sulta ja tuolta ystävältäsi että mitä te kuvittelette kumpikaan saavuttavanne tänne näistä laukkudraamoistanne itkemisestä?????
 
vierailija
Anna nyt Milanna jo olla ja lopeta tämän asian vatvominen täällä palstalla ja hoitakaa tuo muualla/muuta kautta.
Miksi tämä juttu piti edes palstalle tuoda ja siitä ketju tehdä. Auditor olisi varmaan saanut tiedon muutakin kautta kun kerran rikosilmoitus on tehty.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Keskustelupalsta ei ehkä ole ihan oikea paikka asian esille tuomiseen ja siitä puhumiseen mutta ihan miten vaan.
Niin ei olekaan, ketään kun ei saa haukkuakaan keskustelupalstoilla, keksiä perättömiä juttuja jatkuvasti, puhumattakaan vielä häiriköidä vuoden verran oikeassakin elämässä. Siksi niin kuin sanoin, kuka leikkiin lähti niin leikki kestäköön. Tässä teille muillekin varoitus, kuinka hulluja täälläkin on.
 
vierailija
Niin ei olekaan, ketään kun ei saa haukkuakaan keskustelupalstoilla, keksiä perättömiä juttuja jatkuvasti, puhumattakaan vielä häiriköidä vuoden verran oikeassakin elämässä. Siksi niin kuin sanoin, kuka leikkiin lähti niin leikki kestäköön. Tässä teille muillekin varoitus, kuinka hulluja täälläkin on.
et oo kyllä järjissäsi. Itsehän sinä asian nostit esiin täällä!
Minusta sinä olet se joka täällä Auditoria haukkuu, hän vastaa neutraalisti.
 
vierailija
Totta, Auditor ei ole tainnut itse asiassa sanoa minkäänlaista negatiivista Milannasta, mutta milanna haukkuu hulluksi stalkkeriksi, josta on tehty rikosilmoitus. Milannahan on tehnyt melkein puolesta palstalaisista ja minustakin väitti tehneensä (silloin kun olin vielä mustana), mutta koskaan ei mitään kuulunut ja mitään syytä tuollaiselle ilmolle ollut, Milanna vain käänsi asiat mielessään päin vastoin. Lopetin tänne kirjoittelun rekkautuneena tuon episodin jälkeen, sillä en halua paskaa yv:llä enää.
 
et oo kyllä järjissäsi. Itsehän sinä asian nostit esiin täällä!
Minusta sinä olet se joka täällä Auditoria haukkuu, hän vastaa neutraalisti.
Lue vaikka kaikki Auditorin viestit mitä se levittää sekä sinulla ei ole yhtään tietoa mitä se tekee oikeassakin elämässä. Kysyy myös muodeilta montako hänen seko seko viestejä oli poistettu :).
 
Lue vaikka kaikki Auditorin viestit mitä se levittää sekä sinulla ei ole yhtään tietoa mitä se tekee oikeassakin elämässä. Kysyy myös muodeilta montako hänen seko seko viestejä oli poistettu :).
Milanna, hyvä ihminen, mikä sinut saa noin vouhottamaan?
Minun tekstini täällä, kuten sinunkin, ovat kaikkien luettavissa. Yhtään minun viesteistäni ei ole poistettu. Mitä taas sinun viesteihisi tulee, sitä en tiedä. Joka tapauksessa SInun viestejäsi on jäljellä erittäin tarpeeksi (liikaa), monien vuosien ajalta. Paljon tarinoita nille, jotka niitä kaipaavat samalla tavalla kuin sinä. Teksteistäsi huomaa sen, että elät todellakin täysillä, mutta liian kovaa, ja vain kirjoittelusi kautta; Usein myös sinä itse et pysy itsesi perässä.
Olen tänään liikkeellä, ja tapaan myös heitä, kertomuksesi mukaan sinun tuttujasi. Sinun kertomustesi mukaan.
Rauhallista päivänjatkoa!
 

Yhteistyössä