Clomittaret 2013

Vau miimuli! :O Onnea! :heart:

Enna_: Mä vältin äitienpäivän facebookissa (en selannut siellä juurikaan), mutta twitterin luulin olevan "turvallinen" paikka. Olin väärässä! :stick:

Onnistuneita lääkärireissujakin monella! :) Kivaa!
 
Ihmeellisiä asoita tapahtuu:

Päätin tänään tehdä pitkästä aikaa raskaustestin ennenkuin huomenna soitan lääkärille, ettei mennkkoja kuulu teroista huolimatta. Viimeiset menkat olleet helmikuussa. Viimeksi olen negan testannut kuukausi sitten... No ensimmäiseen testitikkuun tuli heti kaksi viivaa... En millään uskonut silmiäni.. No sitten löysin kaapista viikkonäytöllä olevan digitestin ja siihen tuli RASKAANA 3+. Tein vielä yhden testitikun ja uskottava se on, että kaksi viivaa tulee. Täytyy vielä huomenna aamupissasta tehdä testi ja soittaa lääkärille. Tämä on ihan hullua ja ajatukset ihan sekaisin.. Miten voisin olla raskaana ku menkkoja ja ovulaatio ei tietääkseni ole tässä ollut.. Mutta ilmoittelen miten tässä käy... :)
Iik! Onnea!!!:hug::hug::heart:



Mäkin voisin opetella tuon listan päivittämisen, niin voin sitä päivitellä kanski välistä, vai onko tarvetta?! Nimim. Ahkera koneella istuja!:popcorn:
 
miimuli87, olipa mahtava yllätys. Isosti onnea! :) :heart: Kerro kun saa laittaa plussanneisiin.

RuutuAkka. päivitä listaa kanssa vaan. Se on ihan helppoa. Tuosta listan alalaidasta kun painaa "Lainaa", niin pääsee muokkaamaan toisen lähettämää listaa. Sitten vaan alusta ja lopusta ne
tekstit pois, listan päivitys ja uusi lähetys. :)

Mimmuskainen, et sä tänne yksin jää. Oonhan mä täällä. :D
 




Tiistai 14.5.

Nimi__________kp_______YA/YK/YV__hoitokerta_____muuta
Ansku83....39/26-28....yv2,5....1pu+pr+m+ins....pco/ovl,1.lapsi,29v
RuutuAkka......38/33-36 .......ya 2012.............1.c+t............pco,27v
kaathy..........34/33..........ya?...............2.c+t...........pcos,1.lapsi,26v]
dots..........32/26-32.......ya6/12...........tk......pco,endo,1.lapsi,29v
jenni_noora....32/27............ya10/11........tk(11.t).................1.lapsi
Slartibart........30/30...........yk7.................tk........pco,1.lapsi,25v
Kazu87..........28/28.............ya6/10...........tk.................selitm,1.lapsi
-minävain-.....27/30..............Yk5.........1.t+c...................1lapsi
Miyaka.........26/??..........ya06.............2.c+m+t.........pcos,1.lapsi,34v
Karamelli81.....24/28.............ya4/12..........4. c.....................2.lapsi
Stiina............24/??............yk13/ya 03/12...2.c+t...........pco,1.lapsi,24v.
Sarona..........24/31-40……...ya8/09......1.f+m+t..............pco,1.lapsi,27v
Vauva haaveissa... 18/32....ya 4/13.....2. c+m....pco., 2.lapsi, 27v
Hydrangea....17/31-44...yk14/ya1/12..5.ax2+mp+p+2.ins+lpco,1.lapsi,27v
inessa_........17/30............yv6....... .1.c+.t........pco, keliakia..2.lapsi,27v
Grill...........16/30-32.......ya9/11 yk20......-......endo 1.lapsi 22v
Heipa….........14/18-56……...ya11/11......1.fx2...............ovl,2.lapsi,32v
hanzku_91........14/29..........ya1/11.....tk/(7.c.3ins.3pr)......selitm,1.lapsi
Enna_.............14/31-37........yk9............3.c............pk,ovl
miss_piggy.-..12/30-70.....ya2/12/yk10....1.c.......1.lapsi, 31v.(kkm 2/13)
skorppari82..11/??..............yv2,5............hoitotauko.......pco,1.lapsi
Niian.....9/27-28......yk9/ya4/2011....tk(2.c+1.pu).....selitm.1.lapsi,26v
Seemi............7/28-41.......ya11/09......1.f.....pco(1/2),1.lapsi,31v
YAW.................6/28............yk17.............2.c+l ...5.lapsi(1.yht),35v
tarana......6/27........yk15..................2.c..........pco,1.lapsi,25v
Mimmuskainen_..4/28-33...ya2/09.........................selitm,1.lapsi,24v
Malla84......4/30-? .......ya3/13.............t+f..............pco,1.lapsi,29v
Hipsunpöpsy....4/32.............yk19............c+l.................2.lapsi
apsu..............3/30..............ya 01/12......g+irr...............pco,2.lapsi,30v

c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, pri=primolut pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, x.lapsi=monennesta haaveillaan, selitm.=selittämätön lapsettomuus, pco(1/2)= pco toisella puolella, pk=pitkät kierrot, ovl=ovuloimattomuus, tk=tauko

Tauolla/taustalla/kadonnut
Ambrosia85...................................................................
syksytyttö....?/28-?...........ya3/12........tk(2.c+t)...........pco,26v,1.lapsi
Anne Elliot......?/26-32........yk14........................................1.lapsi
TTT...............?/28.............ya4/2012......tk(3.c).................1.lapsi,29v
miimuli87........?/28............ya2008........3.c+m...........pco,1.lapsi,26v
Syystuuli74....41/28-30.......ya7/2011......3.c.....................2.lapsi,38


Piinailijat
RuutuAkka dpo 16
dots dpo 10
Sarona dpo 9
Miyaka dpo 7
Vauva haaveissa dpo 0




:heart: PLUSSANNEET :heart:

tammikuu:
titiuu85.... 31.1.2013..30/30-32...ya6/12....3.c.........pco,1.lapsi,27v

helmikuu:
Laala.........2.2.2013..28/32-40....yk9.........3.f................pco,2.lapsi,28v
Marjaana84..6.2.2013...27/28.....yv1.5........1.c+ins..............1.lapsi
fenixlintu....10.2....27/29-34.......ya1/2012.....2.c..................2.lapsi,36v
mirjami_73..10.2....26/24-25.......yv1.5........c+l...............2.lapsi,36v
Miramei.....19.2.......29/?.............ya6/11.........2.c...............1.lapsi
Karamelli81...23.2....32/28.............ya4/12........3.c...........2.lapsi...(km:()

maaliskuu:
luna_82............16.3.....35/~34....ya3/12..1.a+pu (4.c+l).pco,1.lapsi,31v
Hempukkainen...21.3....34/28-32....ya10/10......tk (4.c+l)...........27v
Hyy2.............28.3....28/28-34...ya9/11.2...c+pr...... pco(1/2),2.lapsi,26v


toukokuu:
Neppu_....3.5...28/28..ya2010syksy.....1.ivf........pco,1.lapsi,27v
NiQ..........6.5....28/32............yk13........5.c+m+pu+pr+IUI.......2.lapsi





Clomittaret 2012 -pinoon linkki: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/2072054-clomittaret-2012-a//

Clomittarien plussapinkka: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2079283-clomifem-hoidosta-plussanneet/

Päivittäjät:Ansku83, Hydrangea, RuutuAkka ja Grill



KEVÄISIÄ PLUSSAPUHUREITA KAIKILLE!!!!


 
Viimeksi muokattu:
Hipsunpöpsylle pahoittelut uudesta kierrosta. :hug:

Heipa, onnea ultraan. Toivottavasti tulet kertomaan loistavia uutisia ja femarit olisi toiminut hyvin. :)

apsu, pahoittelut uudesta kierrosta sinnekin. Huomasin, että et ole listalla mukana. Haluatko mukaan? :)
 
Viimeksi muokattu:
Onnittelut miimulille yllätysplussasta!! :hug:

Tänään saatu ovisplussa vihdoin ja viimein kp 18 sekä puikkoon että Cleanbluehun hymynaama, jes!! :) Lääkärin mukaan ovulaation ois pitäny tapahtua viikonlopun aikana, mut eipäs tullukaa. Hiukan sitä jo ehin stressatakii. Eile ois pitäny jo soitella sille jos ei plussaa tuu, mut eile viiva oli sen verra vahvistunu, et päätin katella viel pari päivää. Tänää viiva piirtykii sit heti kusasun jälkee. :D Esikoisen aikaankin ovis tuli vast kp 19 eli osasin myöhästä ovista taas vähä ootellakii. Parempi myöhää, ku ei millokaa. :)

Mut voi siis siirtää piinailijoihin (jippii!!) ja laittaa huomiselle dpo 1. Eiks nuo dpo:t mee sillee, et tänään ovisplussa päivänä on dpo 0 ja sit huomenna vast dpo 1? En enää muista, mite se nyt menikää.
 
apsu, selvä juttu. :)

Kuinka tarkkoja te olette alkoholin käytön suhteen kun on lääkitys ja yritys päällä? Mulla olis yhdet pippalot viikonloppuna ja mietin, että uskaltaisko juoda hieman. Mitään perseitä en toki ajatellut vetää. Näillä näkymin, jos kaikki menee hyvin, pistokset jatkuisi viikonlopun yli ja alkuviikosta voisi olla inssi. Yleensä olen ollut aika tiukka juomisen kanssa, mutta mietin että uskaltaisko sitä nyt hieman... :saint:
 
Kiitos hyd lisämisestä!
Mä olen ovulaation jälkeen ollut suht nolla linjalla, mutta alkukierrosta saattanut ottaa. Tietenkin sekin, että hoitojen aikana minulla on ylipäänsä ollut tällä erää 3 ovista ja esikon kohdalla yhteensä 4 reilussa vuodessa. Välikierroissa on tullut rilluteltua. Elämä on tosin esikon jälkeen rauhoittunut niin, että hoidoissa tai ei niin ulkona ei juurikana tule käytyä. Nyt tulevana viikonloppuna on hyvän ystävän häät niin ajattelin kyllä juhlistaa ihan holillisesta, kun sattuu olemaan alkukiertokin! Ei varmaan rentoutuminen viinin kanssa tee keholle yhtään huonoa vaikka pikku kännissä olisikin :)
 
Hyd: Mä oon kyl ottanu hoitojenkii aikana, mut en mitää kauheita kännejä. Jo tuo esikoinenkii rajottaa aika kovasti eikä baaris ehi käyä juuri koskaa. Ehkä ihan hyvä niin. :) Luin jostain, et viikko oviksen jälkeen eli siis mahdollisen kiinnittymisen aikaan ois jopa ihan hyvä ottaa esim. lasi viiniä, koska se vilkastuttaa kohdun limakalvon verenkiertoa ja voi auttaa alkiota kiinnittymään. :) En tiiä, onko ihan hölynpölyä, mut ite tein niin esikoisen tärppikierrossa ja ehkä myös tässä kierrossa. :)
 
ensimmäinen tero kuuri loppu tossa vajaa viikko sitte, nyt ootellaan sitten menkkoja että vois aloittaa ensimmäisen clomi kuurin.. Oon katsonut että aikalailla kaikilla jotka syö teroja ja clomeja on jotain seurantaultria? miksi mulla ei oo mitään, sanottiin vaan et syöt nyt kolme terolut kuuria ja neljä clomifen kuuria ellei sitten raskaudu välissä.. tällä viikolla sais verikokeiden tulokset, saapa nähä mitä niistä selviää vai selviääkö mitään.. mahaa on vihlonu jo monta päivää ja päänsärkyä ollu aamusta iltaan, liekkö johtuu sit noista lääkkeistä..
 
Hyd: Ensinnäkin onnittelut hyvistä ultrakuulumisista ja hienoa, että julkisenkin puolen asiat lähtevät rullaamaan. :) Mä olen myös pitänyt nollatoleranssia jo pidemmän aikaa, mutta toisaalta en usko, että muutamat siiderit tätä hommaa kantaa ja eikös jossain tosiaan suositellakkin viinin juomista luteraaliaikana niin kuin vauva haaveissa mainitsikin. :) toivotaan kovasti, että tämä olisi se teidän kierto. Niin ja noista munsarjoista, mäkin luulin jossain kohtaa, et toi vasen ei ouloi ollenkaan, kun aluksi oli aina oikealla puolella ovis. Siis tosi monta kertaa. Sit kysyinkin gyneltä sitä niin mulle vastattiin, et toinen on ns. päämunasarja ja toinen varakappale. Tosin nyt viime kerroilla myös tämä varakappale on ollut johtaja, et ehkä tuo sinun lekurin ajatus oli oikeampi. :)

Enna: tuttu tunne, kun aina ultrassa "kaikki kohdillaa" ja silti tulos nega. :( Hiljaiseksi vetää, mutta toivotaan että tällä kertaa se plussakin pärähtisi siellä.

Miimuli, wautsi, valtavasti onnea!!! :heart: Ihana kun keo osasi noin iloisesti yllättää.

Grill: Mulla oli ihan sama, et pidin taukoa facesta sunnuntaina kun oksennus meinasi tulla ajatuksestakin kuinka kaikki ovat niin maailmanparhaita äitejä ja voi kun niiden nuput ovat niin ihania kortteja tehneet. joo toki ymmärrän, mut haluan säästää itseäni tuollaiselta. Toivotaan, että sinnekkin tulee kohta kutsu. :)

Täällä oltiin tosin eilen julkisella hoitosuunnittekäynnillä ja kyllä nyt siihen tulokseen tultiin, että odotamme vuoroa ivf:ään. Lekuri kovasti yritti laskea, että jos olisi kerennyt tekemään jo kesäkuussa, mutta lomat tulivat vastaan. Ja hyvä niin olimmehan päättäneet lomailla. Heinäkuun lopussa meillä on aika kun pitävät lomiltaan yhden polipäivän jossa kirjoitetaan reseptit ja tehdään ultraus, että heti elokuussaa päästään tosi toimiin. Aika pian siis. Iik!! Mulla on niin vaihtelevat mielialat, toisaalta tosi jees, että kaikki tapahtuu, mutta kyllä jännittää. Tuolla meinas sairaalassahan ei puntioita ja siirtoa tehdä, mutta saimme maksusitoomuksen Turun väestöliittoon eli sinne tuttujen ihmisten pariin menemme sitten taas. Toki salaa toivon,että kesä toisi meille iloisen yllätyksen, mutta en sen varaan halua laskea liikoja. Toivon todella että tämä hoito toimisi meillä ja ensi vuonna meille syntyisi oma perillinen. :)
 
miss_piggy
Alkuperäinen kirjoittaja -minävain-;28469799:
ensimmäinen tero kuuri loppu tossa vajaa viikko sitte, nyt ootellaan sitten menkkoja että vois aloittaa ensimmäisen clomi kuurin.. Oon katsonut että aikalailla kaikilla jotka syö teroja ja clomeja on jotain seurantaultria? miksi mulla ei oo mitään, sanottiin vaan et syöt nyt kolme terolut kuuria ja neljä clomifen kuuria ellei sitten raskaudu välissä.. tällä viikolla sais verikokeiden tulokset, saapa nähä mitä niistä selviää vai selviääkö mitään.. mahaa on vihlonu jo monta päivää ja päänsärkyä ollu aamusta iltaan, liekkö johtuu sit noista lääkkeistä..
Ei mullakaan oo seurantaultraa, lääkäri ei puhunu ultrasta mitään, eli ilmeisesti täällä on se käytäntö ettei sitä tartte jos on annostus 1 tbl/pvä ja söin niitä kp 3-7.

).( Alkaa oleen mahassa sellasia oloja että vois vaikka ovis olla tulossa parin päivän sisään :D Testi vielä nega.
 
Hyd: Mä tunnen aina näillä palstoilla itseni ihan kamalaksi "alkoholistiksi", mutta pakko se on kertoa niin kuin asia on. :ashamed: Mulla on nollatoleranssi aina loppukierrosta, alkaen noin viikko ennen menkkoja (okei, saatan ottaa saunassa hörpyn miehen oluesta :p). Mutta kyllä minä muuten juon, jos siltä tuntuu. Esim. ensi vkl mulla on yhdet juhlat, niin en näe syytä miksi en joisi. Silloin on kuitenkin vasta kp 20. En ole vielä ajatellut miten toimin kun aloitan nuo clomit... Aloitan varmaan nollatoleranssin heti oviksen jälkeen.

Onnea RuutuAkka! :heart:

minävain: Mulla on samoin kuin Miyakalla eli ensimmäisessä clomikierrossa (ensi kierrossa) menen ultraan ja jos siellä kaikki ok, niin sitten voin jatkaa niiden syömistä itsenäisesti. Ja minä tulen niitä syömään 1 tbl/pvä, kp 3-7.

Niian: Toivotaan parasta! :)
 
miss_piggy
Alkoholista:En oo koskaan ajatellut että miten se vaikuttaa lääkkeiden kanssa. Tosin eihän mulla oo ollu ku terot ja nyt clomit :D Eli ihan normaalia elämää oon eläny ja jättäny juomisen sillon ku r-testi näytti plussaa. Ja se edellinen plussa-tärppi tapahtui uutena vuotena jolloin en tosiaankaan ollu selvinpäin ;)
Nyt oon tipattomalla toukokuulla, muutenki tulee nykyään juotua noin 1krt/kk jos sitäkään. Ei vaan oikein enää maistu, ja ku oon nyt painoa pudottanu muutenki, niin se vaan sotkis kuvioita.
 

Yhteistyössä