Clomittarien plussaketju (lapsettomuushoidoista plussanneet)

Kiitos ihanat! Ehkä tästä voisi yrittää pikkuhiljaa alkaa olemaan onnellinen ja pelkäämättä... (taitaa olla turhatoive)
Ultrassa siis näkyi mustan möykyn sisällä pieni helmi sykkeineen <3
Lääkäri sanoi, että seuraavaksi sitten neuvolaan ja olet kuin kuka-tahansa- raskaana oleva :LOL: Pääsenkin jo 4.6 ensikäynnille.

PikkuJellona: Nyt iisisti siellä! Ja ihanaa, kun voidaan juhlia täällä kolmekymppisiä =D

Luna: Mukava, että sokerirasitustesti sujui ongelmitta. Saa nähdä pääsenkö minäkin siihen...
 
Ihanaa neppu, että ultrassa tuli ihania uutisia! Tosi paljon onnea pienestä helmestä! :heart:

Pikkujellona, hyvä, että otat rennosti ja kuulostipa ihanalta tuo makoilu pienen vauvan kanssa :heart:

Ja onnea myös hyy ultrakuulumisista! Kiva, että sunkin pomo otti asian niin kivasti!

Ja hyvä luna, että sokerirasitus meni niinkin sutjakasti!

Täällä on huomenna kakskymppiset! Puolessa välissä jo! Ihanaa! Ollaan jo miehen kanssa täysin lumouduttu ajatukseen, että meille tulee ihana pieni tyttö :heart: tosi onnellisia ollaan! Toivottavasti kaikki menee hyvin loppuun asti! :heart:

Meillä muuten seuraava on se kelaneuvola 10.6 (ja 4D 4.6).. Onko niin, etät sä Luna aina päivittelet noita? Jos tuntuu, että saat olla joka pvä päivittelemässä, niin voihan tuon seuraavaksi kohdan ottaa myös pois? Vaikka se siis tietysti on tosi kiva, että näkee kenen iloisia uutisiia kuulee seuraavaksi! :)

ihanaa vloppua kaikille!

titiuu85&rakaspienityttö 19+6 (huomenna POKSPOKS!!)
 
  • Tykkää
Reactions: luna_82
Voi Neppu! Oon niin onnellinen :heart:
Eikö ollukin hurjaa nähä se syke:)
Ei sitä oikeen meinaa ymmärtää mutta kyllä me ollaan RASKAANA:D
Toteutuneita toiveita :heart:

titiuu kyllä se varmasti jollain tavalla se ajatus pienestä muuttuu kun
tietää sukupuolen:) voi just ajatella pientä tyttö tai poikaa:)
Mä en tiiä miks mutta mä en osaa yhtään kuvitella että me ootettas poikaa,
tuntuu jotenkin että ajattelen kokoajan tyttöä:)
vaikka ihan sama kumpi on:D
Joskus aikoja sitten pohdiskelin että tyttö ois varmaan helpompi kun itekin oon tyttö,
mutta toisaalta ei me tytötkään aina niin helppoja olla:D

Mä voin kyllä päivitellä tota listaa! Täällä kuitenkin tasaseen käyn, eikä tarvii
tota niin tiuhaan päivitellä. Ilmotan sit jos en enää jaksakaan:D
Päivitän tiedot heti kun pääsen koneelle!

Ihana ilma ulkona! Ihanaa kun on kesä!Mietin jo hellemekkoja
isossa mahassa:D
Ja käytiin ostaan kummitytölle 1v lahja, ja voi vitsi mitä kaikkee söpöä siellä
lastentavaraliikkeessä oli:D hypistelin niitä ja mies naureskeli mun hymylle:)
Syksymmällä sitten vois jotain hankkiakin. Nyt on valmiina vain froteinen body jonka viime
kesänä sain kummitädiltä, se oli mun kun olin vauva ja kummitäti
oli löytänyt sen (se on ollu serkuilla kierrossa vauvana). Viime syksynä katselin sitä haikeena mutta nyt
se saa toivottavasti marraskuussa uuden omistajan <3

luna 14+6
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: fenixlintu
Kiitokset luna, kun jaksat hoitaa listaa :)

Mä jäin miettimään tuota tyttö- vai poikaoloasiaa. Taas. Kun moni tuntuu tuntevan voimakkaasti, että kumpi on tulossa, mutta mulla ei ollut mitään varmaa tunnetta esikoisen kohdalla - eikä kyllä nytkään. Mietin kyllä kovasti, että kumpikohan sieltä voisi tulla, mutta en tavallaan osaa edes toivoa jompaa kumpaa. Ehkä siksi se rakenneultra ja vihje siitä sukupuolesta tuntuu niin jännittävältä, koska sitten pääsee ajattelemaan tuolla vatsan uumenissa kasvanaa tyyppiä enemmän persoonana. Varsinkin esikoista odottaessa mun oli alkuun vaikea ajatella, että siellä mitään vauvaa kasvaa. Tajuntaan se iski vasta sitten lopullisesti, kun lapsi oli sylissä. Siis hän, mä oon äiti! Ja siis tytön äiti. Kun siis ultrissa eivät pystyneet sanomaan kuin 60-prosenttisesti, että on tyttö, niin jotenkin ei osattu uskoa, että tyttö se vois olla.

Mukavaa lauantai-iltaa kaikille!

fenixlintu 18+6
 
NiQ
Mäkin saattaisin ehkä uskaltautua tänne ilmoittautuun. Viikon päästä olisi ar-ultra, joten ehkä sitten uskaltaa ihan vähän huokaista (toivottavasti) :)

Eli NiQ, la 17.1, eka ultra 3.6, ja 5.OI+inssi tärppäsi. Kuinka nuo nyt sitten lyhennelläänkään :)

Koko alkaraskaus on ollut niin oireetonta aikaa, että mietityttää kyllä onko siellä ketään...

NiQ 6+2
 
Tervetuloa ja suuret onnittelut NiQ! Itselläkin huoletti kovasti melko oireeton alkuraskaus mutta toisaalta se ei kerro sen enempää ja kannattaa olla kiitollinen ettei tarvi olla koko aikaa pää pöntössä niinkun toiset.

Ihanaa kun täällä on positiivisia uutisia. Itsellä ei ihmeitä, viime neuvolassa terkka oli sitä mieltä että pikkuinen olisi nyt oikein päin. Tuolla lääkärineuvolassa se sitten varmistunee. Aika kuluu nyt ihan liian kovaa kun alussa se meni vaan matelemalla!

Tikkerituu 34+1
 
Tervetuloa NiQ :heart:



Tikkerituu: Alussa se aika meni tosiaan ihan matelemalla, mutta jossain vaiheessa se alkas lentämään!

Mulla on ollu molemmissa raskauksissa vahva poikaolo ja molemmissa se on toteutunu :)

Tänään oli istukkakontrolliultra. Keskiviikkona on sitte neuvola ja meillä on vielä synnytystapa-arviokin joskus viikolla 35 tai 36.
Ultrassa oli kaikki oikein hyvin! Istukka oli noussut pois kohdunsuulta ja vauva näytti muutenkin ihanalta :heart: Sillä oli välillä varpaat kiinni otsassa! :D Ihmekään, kun on ollu vähä vaikee arvioida tota asentoa :D Mut ihan oikeen mä oon sen miettiny, siellä se vauva kelli pää alaspäin :) Toivottavasti ny sit pysyyki niin. Tällä hetkellä näyttäis siis kovasti siltä, että pääsen kokeilemaan alatiesynnytystä. Ja ny se jännittää ajatuksena aina vaan vähemmän, ku näin vauvan jotenki niin isona ja voi että miten suloiselta se näytti :heart:
Kokoa oli pari päivää jopa enempi kuin lasketun ajan mukaan. Paino oli 1544g.. hurja lukema! Ja uus viikkokin poksahti! 30+0 tänään!
Töitäkin on jäljellä enää 3 päivää.

PikkuJellona 30+0 :heart:
 
Ketjussa mukana:

Nimi_______LA______Seuraavaksi___plussaushoito&muuta

Tikkerituu......6.7.13.......NL....................1.c+mp+l+m, 33v,1.lapsi,pco
PikkuJellona..5.8.13........N 29.5...............6.c+pr+ins,30v,2.lapsi
titiuu85........12.10.13.....N 10.6 (4D 4.6)..3.c,27v,1.lapsi,pco
fenixlintu......20.10.13....RU 6.6.13...........2.c,37v,2.lapsi
luna_82........17.11.13....RU 1.7.13...........a+pu+pr+l,31v,1.lapsi,pco
Hempukkainen..27.11.....RU 16.7..............tk (3.c+l),27v,1.lapsi
Hyy2.............6.12.13..............................c+pr,26v,2.lapsi,pco(1/2)
Neppu.......... 8.1.14.......AU 24.5.13.........1.ivf (lyhyt kaava),27v,1.lapsi,pco
NiQ...............17.1.14......AU 3.6...............5.OI+ins


Lyhenteet:
ultrat ym: AU=alkuraskauden ultra, NPU=niskapoimu-ultra, RU=rakenneultra, NL=Neuvolalääkäri, IKU=Istukkakontrolliultra
hoidot: c=clomit, a=anazol, f=femar, g=glonal-F, m=metut, pr=pregnyl, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, l=luget, selitm.=selittämätön lapsettomuus, pco(1/2)= pco toisella puolella, tk=taukokierto


ilmotelkaa tietoja mitä haluutte listalle niin lisäilen kaikki tähän ekaan listaan kunnes sit alkaa ne yleiset päivitykset:)
 
NiQ Hurjasti tervetuloa!!! :)

PikkuJellona kiitti kun päivitit listan! Mä oon ollut nyt pari päivää
puhelimella netissä niin en oo päässy päivittään listaa vaikka aattelin kyllä
että voin sitä päivitellä:) Nyt taas kotona ja koneella.
Piti kysyä sitäkin alanko päivittään listaa etusivulle vai
aina uudelle sivulle.

Mulla on ihan karmee kiire töissä, pitää illat kiriä töitä
kotona kun töissä ei muut osaa mun töitä ja töitä on ihan älysti.
Ahistaa jo miten tässä kiireessä ehtii perehdyttään ketään:/

luna 15+1 *myöhäinen POKS* :)
 
NiQ
Kiitos paljon tervetuloa-toivotuksista! :hug: Ihana olla täällä teidän seurassanne! :)

Lista olisi mun mielesta kaikista kätevin jos se olisi etusivulla päivitettynä, niin kuin muissakin odotuspinoissa. Täällä kun ei porukka enää mene ja tule koko ajan johonkin päin :)

Voi kun te kaikki olette jo niin pitkällä! Nämä ensimmäiset viikot on kyllä niin tuskaisia ja kiduttavia! Saisi pyyhkiä vallan ensimmäisen kuukauden pois ja hypätä suoraa sinne 10+ viikolle :D

Mitäs Nepulle kuuluu? Onko oloja?

Täällä omaan napaan kuuluu ihan järkyttävän hirveä turvotus. Vatsassa! Enkä saa edes iltaisin vedettyä sitä enää piiloonkaan. Kahvi ei maistu oikeastaan ollenkaan, ei varsinaisesti mitenkää ällötäkään mutta ei vaan tee mieli. Repäisykipuja kohdun paikkeilla on lähes joka kerta kun nousee istumasta eikä oikein ruokaa tee mieli. Nytkin monena päivänä olen illalla huomannut etten ole aamupalan jälkeen syönyt mitään. Sittenhän se vasta onkin oloja kun yhtäkkiä syö paljon nälkäänsä.
 
Hei vain,
Täältä suunnalta ollu hiljaista ja vain yksinkertaisesti väsymyksestä. Töistä tultua on niin poikki olo, ettei jaksa kun just ja just tehdä ruokaa ja maata sohvalla. Varmaan pitäisi tarkistuttaa rauta-arvot tai sitten tämä on vain tätä alkuraskauden väsymystä. Yllättän hurjaa.

NiQ, kiitos kysymästä. Mäkin voisin hyppiä näistä viikoista vähän yli...
Olo on hyvä, ainut tuo väsymys. Ja ruoka menee aika huonosti alas niinkuin sullakin. Mutta on ainakin tullut hedelmiä vedettyä varmaan enemmän kuin ikinä, kun mikään kiinteä ja lämmin ei maistu.

Yhä päivän jälkeen illalla sängyllä huokaisen onnellisena, että yksi päivä on onnellisesti _taas_ takana päin. Päiväpäivältä mulle tulee varmempi olo, että Helmini selviäisi.

Voi juma, katoin äsken koneelta erilaiset äidit- ohjelmasta sen Melindan jakson. Nyt on silmät ihan turvoksissa, kun itkin aivan koko ohjelman ajan. Olen katsonut sen aiemminkin, mutta nyt se herätti vielä enemmän tunteita.

Tsempityksiä kaikille omiin vaiheisiinsa! <3


Uskaltaisinkohan miekin laittaa jo viikot.
Neppu 7+5 (jee!!!)


Multa voi ottaa ton 24.5 pois. Seuraavaksi on vain neuvola 4.6 ja sitten varmaan selviää mikä on seuraava ultra.
 
NiQ
Väsymystä on täälläkin ilmassa. Tosin nyt onneksi tuntuu jo vähän helpottavan. Esikoisen aikaan oli myös ihan hirvittävä parin viikon väsykausi. Vetelin puukolla monta kertaa päivässä käsiini, kun ei pystynyt yhtään keskittymään ja pystyyn meinasi nukahtaa. Olin onneksi viime viikon lomalla ja oltiin perheen kesken reissussa, niin sai nukkua niiiiiiin paljon! :)

Kyllä se Neppu se väsy siitä pian helpottaa! :hug: Jaksuja!
 
luna: Ihan vain aikani kuluksi päivitin mitä osasin :D Mä tykkään tuosta tavasta kun lista tulee tavallaan "mukana" niin ei tarvi aina etusivulla käydä kurkkimassa. Mutta eipä silläkään väliä, ihan miten vaan :)
Jos päivitystahti on harvempi, niin ehkä se olisi selkeämpi olla siellä etusivulla.

Toivottavasti kaikilla antaisi tuo väsymys ja huono olo periksi.. Mullakin on alkanut pahoinvointi taas joissain määrin. Ei sillee, että mikään ruoka etois, mutta välillä tulee vaan semmonen olo, että nyt lentää laatta. Ei oo kumminkaa oksentaa tarvinnu.
Huomenna on viimenen työpäivä, joten ehkä tälle väsylle sais ratkaisun siinä.
Kyllä ne viikot alkaa menemään nopeemmin. Se alku on yhtä tuskaa, tiiän. Mut sit ne viikot vaan menee ja menee ja pian huomaa, että täähän loppuu kohta!
Selailin eilen netistä kaikkia äitien pikku vinkkejä, että mitä kannattais olla ostettuna ja tehtynä synnärille mennessä ja ihan sitä pikkuvauva-arkeakin ajatellen. Voi luoja sitä listaa.. kaikkee järkevää sieltä löytyi, mutta ei mulla oo käyny tommoset mieleskään. Ei mulla oo imetysliivejä, imetyspaitoja, liivinsuojia yms.. Pitäis vissiin alkaa hankkimaan. Selasin myös ketjua, jossa juttelee semmoset, joilla on la samassa kuussa ku mulla. Ja niistä on KAKS JO SYNNYTTÄNY! Aika käy vähiin...

PikkuJellona 30+1 :heart:
 
Moikka!

Päivittelin eilen etusivulle tiedot! Ja voihan sitä lisäks välillä tänne sivuillekin niitä kopsata, jos kätsympi niin, eli ettei tarvii etusivulla käydä aina kurkkimassa. Tossa on just se hyvä puoli tossa etusivussa että sieltä tietää että löytää aina ajantasaiset tiedot ja uusien tulijoiden on kätsy nähdä sieltä ketä on mukana jne, mutta joo sit kun tulee tänne kirjoitteleen niin ois kätevä nähä ne tiedot samalla sivulla.

PikkuJellona en osaa vielä edes kuvitella miten jännää se sit kun H-hetki alkaa lähestyä. Ja kun just pari jo synnyttäny sun kuulta:D
On varmasti ihanaa aloittaa loma:)

fenixlintu ei mulla oikeestaan oo oloa että vauva on varmasti tyttö tai poika:) En vaan osaa kuvitella sitä poikavauvaa:D

Neppu voi se olla varmaan raudan puutostakin mutta ihan mahollista että vain raskausoireita. Ainakin ite oli alussa aivan tööt välillä töitten jälkeen, oksetti ja väsytti ja makasin vaan sängyssä ja kielsin miestä paistamasta jauhelihaa kun se haju mikä täytti koko kämpän, yrjötti mua:D
Siitä oon kuitekin iloinen että että en joutunut oksentelemaan, pysy ees syödyt energiat sit sisällä. Tai mistä sitä tietää vaikka ne yrjöömisetkin ois viä tulossa:)

Mulla ehkä pahin olo oli vko 10-13, nyt jo helpottanu, olo ihan erilainen.

Ei kyllä vieläkään mikään "energinen, seksin nälkäinen ja hehkuva olo" miten joillain sivustolla hehkutetaan toista kolmannesta:D
Välillä jopa vähän masentaa se ettei tee sänkytouhuja mieli :/
Hoitojen aikaan se jo vähän väheni, oviksen jälkeen ei tehny mieli kun lugeja piti käyttää se pari kuukautta (plus pelotti), sen jälkeen olin niin väsynyt ja pahoinvoiva, nyt ei ees mitään syytä!! Kai sitä pitäs jotenkin itteensä tsempata:)

Äiti ja mies sanoo että mun mahan jo näkee, mun mielestä se on vaan turvotusta:)
Se vauvahan on jossain navan alapuolella ja pömppö lähtee vasta navan alapuolelta ylöspäin! Selällään kun makaa niin maha on edelleen ihan littana.. Kiloja ei oo tullu viä yhtään, nekin tulee varmaan sit rytinällä:)

Ja liikkeitä oottelen kauheesti, kun jotkut niitä jo tuntee viikosta 13 alkaen!

kärsimätön luna 15+2
 
Voi ei luna! Toivottavasti toi oksentelu ei nyt sit alkaa ihan tosissaan! Kuvittelis, että säki oisit jo "turvallisilla" viikoilla sen suhteen :O
Mulla väheni kans sänkytouhuhalut melkosesti alkuraskaudesta. Eikä ne nykkää mitenkää ennallaan oo. Tästä olosta on hehkeys kaukana, eikä kauheesti tee mieli esitellä itteensä miehelle :( Toki sitä tehään ja mies on aivan ihana, mutta kyllä mulla ainaki on koko ajan takaraivossa ajatus, että oon lihava ja ällöttävä. Eikä kaikki asennotkaan oo mitään kovin helppoja..
Jokasella se vatta tulee sieltä omalla ajallaan. Mulla jäi se ihan alun turvotus päälle, eikä se siitä sit enää laskenu. Ja turvotustahan se tosiaan oli, mutta silti nautin siitä ja pidin vartalonmyötäsiä vaatteita :D

Mulla oli tänään maailman ihanin neuvolakäynti. Terkkarilla oli oikeesti aikaa jutella mun kanssa ja se kuunteli. Mulla on lieviä traumoja kaikesta siitä mitä sain esikoisen raskausaikana ja synnyttyä kestää ja me juteltiin siitä. Oli ihanaa, ku joku kuunteli ja ymmärsi! Tai ei kai sitä tosissaan ymmärtää voi jos ei oo sitä kokenu, mutta ainaki se oli niin ihanan sympaattinen. Teki kyllä hyvää. Ja tosissaan tajusin miten hieno tilanne mulla nyt onkaan. Mua suoraan sanottuna ärsytti, ku fb:ssa "vuodatin" sitä miten kamalaa oli avata äitiyspakkaus sillon yksinään ja sitte jokku parisuhteessa lapsensa saaneet sano, että "et oo menettäny mitää.. ei mun mies kommentoinu niistä tavaroista mitää". Ihan ku se ois sama asia.. Ei meilläkää mies ny mitää erikoista sanonu, mutta ai että, ku oli ihanaa, ku siinä oli joku! Ees se tieto siitä, että mä en oo ainut, joka näitä vaatteita koskee. Mulla on joku :)
 
  • Tykkää
Reactions: fenixlintu
Eilen kaksi viikkoa veriseuloista eikä puhelin oo soinu! :) Ne siis sanoi soittavansa kahden viikon sisällä jos on jotai hälyttävää tuloksissa. Jes!

Eilen kerrottu pomolle, joka onnitteli ja halasi <3

Tänä aamuna alkoi verta taas valus vaikken ees mitenkään pinnistelly vessassa. Pääsin naistentautien polille ultraan, jossa nuori espanjalainen mieslääkäri totesi kaiken olevan pikkuisella hyvin eikä vuodolle löytynyt syytä... Edessä oleva istukka, herkät limakalvot? Oon nyt saikulla, sanoi et pitää ottaa rauhallisesti. Ma töihin ja to kontrolliultra äippäpolilla. Pitää olla koko ajan näköjään pientä jännitystä jonku asian suhteen ettei pääsis liian helpolla :( mut kaikki siis kunnossa, pikkuinen oli liikkuvaisempi ja sydän löi<3 ois vaan ollut kiva saada joku syy vuodolle, mut ilmeisesti ne on kuitenkin aika yleisiä raskausaikana vaikkei niistä niin kauheesti puhuta.

Pitäs mennä myös labraan et saa tietää miten mun kilpparilääkityksen kanssa jatketaan...

Aurinkoa viikonloppuun!

Hempukkainen 14+1 * myöhäinen poks*
 
Pikaista päivitystä puhelimella...

Toivottavast Luna et o jatkanut oksentelua! Ja toivottavasti pääset pian liikkeet tuntemaan :)

Aivan ihanaa, että Hempukkaisella ja pienellä kaikki hyvin! On se kumma, kun tähänki asti matka on ollut pitkä ja kivinen, niin pitää vielä tuollaisia vuotoja olla säikyttämässä.

Täälläkin tuli eilen illalla paperiin ihan kirkasta verta. Ja sen jälkeen pissaaminen kirveli. Ärgh. Sain kamalan paniikkikohtauksen eikä nukkumisesta tullut mitään. Tunnustelin vain oloani ja sitä, alkaako kipuilu.
Nyt aamulla kuitenkin näyttäisi kaikki olevan hyvin. Tosin taas pelottaa...
Miksei nyt vaan kaikki jatkuisi normaalisti ja ihanasti? Alkaa kohta väsyttää tää pelkääminen... vaikka samalla olenkin yhä onneni kukkuloilla :(
 
miss_piggy
miss_piggy, LA 7.2, AU 18.6, t+1.c, 31v., 1.lapsi, kkm 02/13, lievä pco

Helmikuisen keskenmenon jälkeen käynnistin menkat kp 67 teroluteilla. Vuoto alkoi ja sitten aloitin clomit kp 3-7. Oikein mojova ovis tuli kp 15-16. En uskonut plussaavani mutta tänään näytti digi raskaana 2-3 ja pari päivää tätä ennen jo haamuili :) Olen onnellinen, mutta silti hämmentynyt ja pelkään että jos tämäkin menee kesken. Keskenmeno oli tosi kamala kokemus, kun jouduttiin tekemään lääkkeellinen tyhjennys.
Varasin AU:n miespuoliselle lapsettomuuslääkärille, joka on myös perehtynyt gynekologiseen endokrinologiaan. Voin samalla kysellä noista kilppari-arvoista, kun ne olivat keskenmenon jälkeen TSH 2.6 ja T4V 13.. Toivotaan että kyytiläinen pysyy matkassa :)

miss_piggy ja pallero 4+1
 
  • Tykkää
Reactions: luna_82 ja Pecanpie
Hyvä että Hempukkaisella on kaikki ok! Kyllä nuo vuodot yleisiä tuntuu olevan ja säikäyttää aina, mullakaan ei niihin sen kummempaa syytä koskaan löytynyt. Varhaisultrassa oli pieni hematooma näkyvissä mutta senkin olisi pitänyt vuotaa ulos ennemmin ruskeana ja mulla tosiaan vuoteli/vuotelee aina punaista.

Kannattaa Neppu_ aika herkästi ottaa yhteys neuvolaan jos tuossa pissaamisessa on yhtään oiretta. Täällä ainakin laittavat lähetteen virtsaviljelyyn ettei ole tulehdusta, ne kun voi olla vaarallisia pikkuiselle.

Tervetuloa ja varovaiset onnittelut miss_piggy :heart: Toivotaan että kaikki menee tällä kerralla hyvin vaikka varmasti pelottaa hurjasti tuon km:n jälkeen.

Täällä ei mitään ihmeellistä, koitan saada kädet pysymään toiminnassa syömällä ananasta nesteenpoistoon, sitomalla yöksi ja linimenteillä. Täytyy sille neuvolalääkärille näistä varmaan jutella ensi viikolla.

Tikkerituu 35+0 POKS!
 
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
Minäkin tulen pikaisesti poksumaan myöhässä!

Tervetuloa NiQ ja paljon onnea plussasta! Ja parempi, jos voit suht hyvin, tosissaan tuo alkuraskauden pahoinvointi oli ihan kaameaa ja ihana jos vältyt siltä!

Paljon onnea miss_piggy ja tervetuloa joukkoon! Toivottavasti matkalainen pysyy tällä kertaa loppuun asti matkassa! Voin vain kuvitella kuinka tuo km kummittelee mielessä, mutta onneksi pääsette pian kunnon lääkärille joka auttaa noiden kilpparijuttujen yms kanssa!

Pikkujellonalla ja tikkerituulla on jo aika viikot kasassa, ihanaa, että kohta saadaan tänne vauvoja! :heart: Toivottavasti loppuaika menee leppoisasti ja voih, tikkerituu tuota turvotusta, toivottavasti saat siihen helpotusta! Ja pikkujellona, Ihanaa lomaa ja äippälomaa!

Ja Hempukkainen ja neppu, voih, kun teitä on taas vuoto pelotellut! Toivottavasti ei enää tule pelottelemaan kumpaakaan, vaikka tosissaan pieni vuoto onneksi yleensä vaaratonta ja tosi yleistä!

Ja neppu, toivottavasti väsymys helpottaa nopeasti, täällä se oli ihan kaamean voimakasta noin vkoilla 8-13. Kävin töissä ja tulin kotiin nukkumaan. Se taisi olla ihan normaalia väsymystä ilman, että rauta-arvot olisi ollut silloin matalallla!

Fenix-lintu, mulla kyllä oli jotenkin poikaolo, mutta nää olot nyt vaan on tietysti ajattelua. Enemmän meille siis oli shokki, kun ultrassa näkyi selkeästi kolme palloa (keskimmäinen kapea ja isoin), eli siis näytti aivan selkeästi pojalta. Siksi se tyttölupaus oli aluksi niin iso shokki. Ei suinkaan sen olon takia! :)

Toivottavasti sulla ei luna oksentaminen jäänyt päälle! Täälläkin pahoinvointi on alkanut lieventyä reippaasti, eli en ole oksentanut aikoihin. Pahoinvointia on siis edelleen etenkin aamuisin ja iltaisin, mutta lievempänä.. Ja ainiin, joko luna tunnet jotain liikkeiden tapaisia? Jos et, niin toivottavasti tunnet pian, sulla on jo niin paljon viikkoja myös kasassa :heart:

(.): Täällä ei mitään uutta ja jännittävää, ensi vkon 4D tietysti hieman jännittää, mutta enemmän sitä odottaa innoissaan, että näkee taas pienen rakkauspakkauksen.. Ja tietysti kesälomaa joka alkaa ihan pian! Päästään reissuun aviomiehen kanssa! Jippii! Ja ainiin, nyt on tullu painoa jo kaksi kiloa, eli nämä molemmat tullu aika nopeasti.. toivottavasti ei nyt joka viikko ihan kiloa tulis, muuten musta tulee aikamoinen norsu (niin siis bmi myös ihan normaali, eli en tiedä miksi neuvolassa sanottiin ettei kiloja saisi karttua ennen vkoa 20..) :)

Ihanaa kesäkuuta mamit!

titiuu ja minititiuu (21+1)
 
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
Ihanaa aurinkoista sunnuntaita odottajakamut:)

Mä oon lueskellu puhelimella joka päivä viestit, mutten oo puhelimella jaksanu kirjottaa kunnes nyt kun pääsin kotiin koneelle. Oltiin miehen kans sukulaispojan ylppäreissä eilen ja oltiin sitten juhlien paikkakunnalla hotellissa yötä. Oijoi, olipa ihanaa olla hotellissa! Nukuin niin hyvin muhkeessa sängyssä ja hotellin lakanoissa:D
Ja kun aamulla mies kärsi pientä krapulaa niin mä tein itelleni kylvyn ja sit mentiin hotellin aamupalalle missä oisin voinu syödä ikuisuuden. Pekonia, munakokkelia, lattea, tuoretta leipää, hedelmiä:)

Meillä taitaa eka hankinta olla uus auto:D Koska meillä ei nykyisessä oo ilmastointia ja näillä keleillä on kyllä aika tuskasta olla autossa ilman ilmastointia. Mies on katellu autoja jo varmaan pari vuotta, nyt pitää vaan sit ottaa huomioon vauvakin eli ettei mitään kauppakassia voi ostaa:)

Niin joo ja olin aatellu että pistän sinne ylppäreihin yhen mekon niin se ei mahtunu päälle! Viime kesänä meni vielä päälle eikä kiloja oo vielä tullu mutta nyt kun mies yritti pistää vetoketjua kii niin ei toivoa:D
Eli kyllä mun maha sit onkin jo vähän kasvanu ja juhlissa huomasin että vaikka kuinka koitin vetää mahaa sisään niin ei se pömppö vaan kadonnu mihkää:)
Ei se nyt viä iso ole mutta kuitenkin jotain:)

Niin joo ja oksentanu en enää oo, tais olla vaan sitä että olin just syöny ja hampaitten pesun jälkeinen suun huuhtelu herätti yökkäysreaktion.

PikkuJellona ihana kuulla että osu noin mukava terkkari! Kaikki hoitajat ja lääkärit ei varmaan tiedäkään miten iso merkitys sillä on että toista kuuntelee ja juttelee.

Hempukkainen toivottavasti vuoto on lakannut:/ Ihan syvältä että tarvii olla tommosta ylimäärästä huolta kun tarpeeks tuntuu että huolettaa ilman vuotojakin:( Joillainhan just limakalvot tai hematooma voi aiheuttaa vuotoja.
Ihanaa että esimies otti uutiset noin hyvin vastaan:)

Neppu toivottavasti sullakin on vuoto lakannu ja se on jotain vaaratonta. Mutta varmasti sydämen tykytyksiä aiheuttaa:(
Toi pelkääminen on rankkaa:/ Itellä se sit joskus viikolla 10 alkoi helpottaan, sitä ehkä alkoi tottumaan siihen että siä joku mahassa joku on eikä sit jotenkin ees muista kokoajan pelätä. Toivottavasti säkin pian pääsisit semmoseen pelottomampaan vaiheeseen.
Plus täytyy sanoa että mulla doppler on tuonu mielenrauhan. Jos sitä ei ois niin varmaan pelkäisin enemmän joka neuvolalääkäri/ultra välissä. Vaikka eihän se mikään tarpeellinen kaikille ole. Mutta sillä kun saa pikkuisen sydänäänet kuuluun niin olo rauhottuu. Se on pieni hinta siitä että on suurimman osan ajasta rauhallinen, tekee varmasti hyvää niin pienelle kun itellekin että saa rauhotettua mieltä.
Sullakin on jo hyvin viikkoja kasassa! Tilastojen mukaan
isoimmat riskit on takana raskausviikolla 8 kun syke on siihen mennessä nähty.

miss_piggy tervetuloa!! Lisäsin sun tiedot etusivun listalle. Oon super iloinen että plussa tuli kun oot kovia joutunu kokeen ja toivottavasti nyt kaikki menee pelkästään hyvin!

Tikkerituu samat sanat kuin titiuulla, on ihanaa että ei mee kauaa niin meidän listan ensimmäinen synnyttää:) Ja hurjaa että mä ootan rakenneultraa ja tuntuu että se on jo pian ja se on viikon sisällä sun lasketusta ajasta:)
Me lähetään 5.7. Italiaan, toivottavasti oon netin päässä siellä että pystyn seuraan mitä tapahtuu niihin aikoihin;)

titiuu kiva kuulla kuulumisias:) Mäkin oon miettiny että kai sinne tarvii mennä sinne 4D ultraan kun muuten kai rakenneultra viimenen ultra missä pikkuisen näkee ennen synnytystä! Jotenkin tuntuu että ultria sais olla kyllä kuukauden välein ainakin:)
Kivaa kesäloman odottelua, meillä vielä yli kuukaus lomaan. Nää kelit ois ainakin ihania lomakelejä!

Ja kyllä mekin ollaan päätetty että rakenneultrassa kysästään sukupuoli jos se näkyy.

Liikkeitä ei oo viä tuntunu. Tai no välillä jotain mitä oon miettiny että onkohan ne niitä, mutta en oo varma. Jotain pikku muljumista, mutta se voi olla kaikkea muutakin:)
Joinain iltoina oon sängyssä pikkusen tuuppinut masua vasemmalta ja oikeelta, pistäny silmät kii ja oottanu. Nothing:D

luna 16+0 *poks* :)
 
Onnea miss_piggy ja tervetuloa joukkoon!! Toivottavasti pikkuinen pysyy mukanasi. En edes uskalla ajatella, miltä sinusta on tuolloin viime kerralla tuntunut... Nyt peukkuja pystyssä! Saanko vielä kysyä millä viikoilla km oli?

Titiuulle ja Mini-Titiuulle ihanaa matkaa! Hyvä, etten ole ainut joka näin rajusti kokee väsymystä. Onneksi en sentäs ole oksennellut. =)
Ja tule kertomaan siitä 4D- ultrasta sitten!

Luna: Mä olen niiiiiin haaveillut hotelliöistä ja niiden aamupaloista. Olen niin kade! Onneksi kesälomalla mies lupasi viedä. Ihanaa, että masusi on jo kasvanut! Täälläkin sitä odotellaan...
Ja toivottavasti pian tunnet liikkeitä kunnolla!

Täälläkin jo jännäillään, että kohta saadaan palstan esikoiset! <3 HIII! Pitääkö kohta tehdä uusi keskustelupystyyn, jonne siirtyy jo synnyttäneet. Siellä sitten kirjoiteltaisi vanhuspäiville asti :LOL:

Hempukkainen, joko vuoto helpottanut ja mikä olo muuten?

Pitää vielä tarkentaa omaa tilaa. Vuoto siis loppui siihen iltaan ja muutamaan palaan paperia. Tämän jälkeen vain kerran pissatessa kirveli. Tämän jälkeen taas kaikki normaalisti. Outoa, mutta ihanaa ettei ainakaan ole jatkunut... Mutta ajattelin, kuten Tikkerituu vihjaisi, kysyä neuvolasta.

Ylihuomenna eka neuvolakerta! <3 Harmi, ettei saa mitään tietoa siitä miten pikkuisella menee... :|
 
Helou, helou!

miss_piggy tervetuloa munkin puolesta!!!!! Hienoa, että joukko kasvaa :)

Mä käyn tänään vain pikaisesti poksumassa - 20+0 eli puoliväli virallisesti saavutettu! Voihan kääks. Ja torstaina rakenneultra. Nyt pitää jaksaa muutama päivä odottaa...

Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille!
 

Yhteistyössä