Dechs ja Jumalapilkka

  • Viestiketjun aloittaja Kristitty
  • Ensimmäinen viesti
Kepsis
Kts. ystävällisesti aikaisempi, kohta, missä vastasin kirjoitukseesi, koskien mielipiteiden perustelua ja näin ollen keskustelun merkityksen oleellisuutta. Kyse ei siis ole vääristelystä, vaan luetunymmärtämisestä tuossa kohtaa keskustelua.

Erillisenä mustattuna lause sai aivan toisenlaisen merkityksen., kuten yksittäiset lauseet varsinaisesta tekstistä/keskusteluna irroitettuna yleensä saavat. Mikä sinänsä keskustelun siinä vaiheessa oli oiva asia, koska keskustelu selkeästi sai toisenlaista pontta ja näkökantaa... =)
Erillisenä mustattu lause on sitä varten kun kommentti koskee sitä. Ei minkään muun tarkoituksen takia. Jos joku muu haluaa siitä vedellä johtopäätöksiä niin ihan vapaasti, en minä halua hukata aikaa jokaisesta vivahteesta vääntämiseen. Ja ei, en jaksanut ikävä kyllä kelata katsomaan aikaisempia kommentteja, alan olla hieman kyllästynyt, pahoittelen sitä.
 
tuntematon veijari
Erillisenä mustattu lause on sitä varten kun kommentti koskee sitä. Ei minkään muun tarkoituksen takia. Jos joku muu haluaa siitä vedellä johtopäätöksiä niin ihan vapaasti, en minä halua hukata aikaa jokaisesta vivahteesta vääntämiseen. Ja ei, en jaksanut ikävä kyllä kelata katsomaan aikaisempia kommentteja, alan olla hieman kyllästynyt, pahoittelen sitä.
Älä suotta pahoittele. Sä esitit kysymyksen ja mä vastasin siihen.
=) Oisko se kahvipaussin paikka....
 
dgdg
Jokainen vastatkoon itse omista teoistaan ja jumalistaan. Se ei siltikään tarkoita sitä, etteikö voisi olla armollinen myös "väärinuskovia" kohtaan, kuuluipa itse mille puolelle uskoa tahansa. Ja tosiaan minun jumalani näkee hurskauden läpi, arvostaa itsenäistä ajattelua ja kritisoimistaitoa. Näitä taitoja ei aina kirkkouskovaisista löydy, mutta heidän jumalansa arvostaakin eri asioita.
 

Yhteistyössä