♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

Samoin yritin mahdollisimman normaalisti olla ovulaation jälkeen. Onneksi ei edes ollut aihetta isompiin juopotteluihin, siis mitään juhlia tai muuta. Mutta yhteistä verenkiertoa vauvelin kans ei kuitenkaan ole ennen kuin kiinnittymisen jälkeen, että ainakaan vauvan kehitykselle ei pitäisi olla haittaa. Terveelliset elintavat tietty parantaa mahdollisuuksia ja pienentää riskiä noin yleisesti.

Lasillinen punaviinia päivässä sen oviksen jälkeen voi olla jopa hyväksi, näin usein väitetään sen greippimehun limakalvoa vahvistavan vaikutuksen lisäksi ;)
 
Kyllä mä dpo 3-4 uskaltaisin lähtee ilman oman tunnon tuskia jos jotkut kemut sattuis olemaan. Kaiken järjen mukaan se alkio ei oo vielä kiinnittynyt. Sit ku dpo 7-12 ja testissä ei näy mitään nii saattaisin miettiä onko pakko juoda, vai voisko esim kuskin roolissa olla.
 
Itselle ei oo kyllä mikään ongelma olla juomatta, eikä kukaan edes epäile mitään ku oo aina se kuski ja huono ylipäätään juomaan. :ROFLMAO:Saattaa mennä puolikin vuotta etten ota ollenkaan. Lisäks mulla on migreeniä aika usein, niin voin aina vedota siihen jos tulis tiukka paikka (jotkut bileet ja plussatesti tehty enkä haluis kertoo vielä). :)
 
Jaahas se tais pärähtää yk 11 käyntiin. Terveystalo siis kutsuu heti kun sinne uskallan soittaa. Onko joku teistä varannu yksityiselle tutkimuksiin aikoja? Oottako te pyytäny erikseen ultran vai oottako vain pyytäneet ajan gynekologille joka kartotyaa sitten tarvittavia tutkimuksia?
Huupelson yk11 kp1.
 
paputoive ihan yleiselle puolelle laitettiin hakemus (tosin sama laitos hoitaa tällä paikkakunnalla myös yksityispuolen juttuja), katsotaan miten nopeasti homma toimii täällä Ruotsin puolella.

Tousta alkoholin käytöstä. Itse ole elänyt aikas normaalia elämää, varsinkin kun tärppiä ei ekan puolen vuoden aikana kuulunut. Juodaan miehen kanssa punaviinipullo puokkiin n. 1-2 x kuussa, muuten alkoholista en pahemmin välitä. Ehkä juuri ovulaation aikoihin olen vähän karttanut.

huupelson mie kävin keväällä yksityisellä gynellä Suomessa tiputteluvuotojen takia, puhetta oli myös raskaustoiveesta. Tekivät sisätutkimuksen ja ultran myös. Mitään syytä tiputtelulle ei löytynyt, eikä fyysistä syytä miksi raskaus ei voisi onnistua, myös munasolu oli kypsymässä oikeaan aikaan. Kannattaa varmuuden vuoksi soittaessa pyytää koko sisätutkimus ja ultra, ne on kuitenkin aika helppoja tehdä. Mutta eiköhän se gyne tiedä mikä paras on. ps. kallista on.
 
sporttimimmi ja huupelson pahoittelut, että jouduitte uuteen kiertoon! :( Pidän silti peukkuja nyt uudessa kierrossa, ei sitä koskaan tiedä (y)

Mitäs kaikille kuuluu? Täällä vähän hiljennytty, kesätaukoa meneillään? :) Mulla olisi nyt ovulaation jälkeinen jännääminen menossa, mutta yritän pitää hermot kasassa koska tää todellakin on suurta jännittämistä :X3: Missä vaiheessa muut on menossa kierroissan?
 
Täällä mennään kp13, eilen varmuuden vuoksi talletuksia, ku ei yhtään tiiä milloin ovis on :D todennäköisesti on vasta ensiviikolla tai sitä seuraavalla, nuo viikot aion tikutella josko bongaisin oviksen :) viime kierto oli taas huimat 47 pv... Aika rauhallisin fiiliksin tällä hetkellä, mutta voin kertoo että sitten kun ovis on bongattu ja on tullut pupuiltua, niin varmasti jännittää ihan tajuttomasti :D
 
Täällä menossa KP 14. Ovista tikutan muttei vielä mitään. :\

Kävin siellä hyöhyketerapiassa, ihanan rentouttava kokemus! Käsitteli siis koko kropan, keskittyi niihin alueisiin jotka vaikuttaa kohtuun, munasarjoihin ja hormooni toimintaan. Takaraivossa totesi jännitystä ja kysyi onko migreeniä! En ollut maininnut migreenistä ja olin ihan ällikällä lyöty kun osasi tietää migreeni taipumuksen noin vaan! Sain vielä polviin magneetti läpyskät, joita pidetään 5 päivää, tehostamaan hoitoa. Suosittelema ihan jo rentoutumisen ja niska-hartia kipujen hoitoon :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: annimaria93
Venla90 toivottavasti on apua! Mä oon kans haaveillu meneväni, kun äiti on saanut vaivoihin apua vyöhyketerapiasta, mutta oon aina ollu jotenkin siinä luulossa, että ne käsittelee vaan jalkapohjia :eek: ja mun jalkapohjat on niin yliherkät, että niihin ei voi koskea :D
 
Mulla edelleen se tilanne et ehkäsyrenkaan jälkeen ei oo kuukautisia näkyny. Paitsi nyt 8 päivää tullu jotain veren värjäämää limaa. Mulla on pe lääkäri ja toivon et saan vastauksia ja lähetteitä suuntaan jos toiseen..
Lääkärin jälkeen, riippuen mitä se sanoo, tilaan raskauskeijusta testejä.

Ollu joo aika hiljasta täällä palstalla. Mäkin olen palanu töihin ja siel on niin kiire et ei puhelint ehi näprää tai jos ehtiiki ni netti ei toimi!
 
venla90 kiva kuulla vyöhyketerapiasta. Alkoi kyllä itteeniki kiinnostamaan tuo toden teolla. :) Ja olishan se superhyväjuttu että vaikuttais hedelmällisyyteen kans. Kerroitko sille terapeutille että nimenomaan vauvahaaveita on että keskittyy sitten noihin naisellisiin alueisiin?

M|RA toivottavasti selvii lekurilla asioita ja saisit tietoo missä mennään ja mikä mättää.

Tänne ei ihmeempiä. Oon aika varma et menkat alkaa sunnuntaina... Harmi vaan et just ollaan reissuun lähössä ja siellä pitää sit vuotaa. Mut onnellinen oon siitä jos kierto ees säännöllisenä pysyis, tietää ainaki et jotain tapahtuu elimistössä ja raskautuminenki vois todennäköisempää olla :)
 
Täällä on kp17. Yleensä tunnistan oviksen aina toispuoleisesta mahakivusta, mutta nyt sellaista selvää ei ole ollut. o_O Sen sijaan maha ollut kyllä muuten kipeä. Vähän mietityttää, että onko ovuloimaton kierto sitten nyt. :cautious:
Odottelen vaan sitä, että kuukautiset alkaa ens viikolla niin pääsen varaamaan aikaa sinne gynelle. Yritän saada ajan sillein ovulaatiota ennen, niin näkisi ultrassa enemmän.
Alkaa kyllä toiveet olla aika nollassa raskaaksi tulemisen suhteen, niin pitkä aika jo kulunut. :(
 
Ainiin, Paputoive kun päivität listaa, niin vaihdatko mun kohdalle Ya 1/2015 kun tammikuun puolta se oli, kun me yritys aloitettiin. Ei kovin tarkkoja enää tammikuussa muutenkaan ehkäisystä oltu.

Mä olen myös käynyt vyöhyketerapiassa nyt nelisen kertaa, mutta vielä se ei ole auttanut meitä.
 
M|RA ja paputoive maksoin hoidosta opiskelija alennuksen jälkeen 25€\h eli 50€ syy miksi kävin siellä oli nimen omaan vauvatoiveet ja kerroin niistä jo varauksen tehdessäni. Hänellä kuulema käy paljon asiakkaita jotka yrittävät lasta. Seuraava hoito on 2 viikon päästä ja yleensä 1-2x kuukaudessa käydään. :)
 
venla90, tuohon sun viimesivun kommenttiin liittyen. Katselin raskauskeijun sivuja ja mietin samaa, et olisko ne puikkotestit parempia, kuin liuskat. Vai näyttääkö ne puikot yhtä epäselviä haamuja mitä liuskatkin. o_O Siellä oli jotain kalliimpia clearbluen testejä myös, jossa on jokin testilaite ja siihen tulee hymynaama, kun testi näyttää plussaa.
 
Miksi aika kuluu niin hitaasti?! Nyt vasta dpo 2 ja oon ihan hermoriekaleina. Välillä sellanen fiilis, että joo kyllä se vois nyt olla ja välillä taas että ei tästä tuu yhtään mitään. Myös tuo viime kierron pitkittyminen kummittelee mielessä, että jos nyt ei tärppää niin alkaisi edes ne menkat sitten sieltä :(
 
Venla90, no onpa hyvä kun tuli nyt plussa testiin! Varmaan vähän helpotti mieltä, kun viimein tuli. Nyt vaan toivotaan parasta. (y) Huomasinkin et me ollaan samoihin aikoihin aloitettu yritys. Millä fiiliksillä sä oot ollut? Mä oon kyllä välillä uinut niin syvissä vesissä ja kirves on ollut aikas syvällä kaivossa. Vyöhyketerapia on varmaan vähän tasoittanut mun mielialaa, eikä edellisen menkat olleet niin pahat kuin ennen. Ei heitellyt mieliala siis niin pahasti.
Alkaapa tuo yk8 kuulostaa vaan jo niin paljolta, huoh. :unsure:
 
Venla90: Kiva kuulla plussasta ovistestissä! Pidetään peukut pystyssä että tärppää. Olisi kiva kuulla lisää mitä vyöhyketerapiassa noin niin kuin käytännössä tapahtuu käynnin aikana :)

Omaa napaa sen verta, että menkat alkoi vihdoin :) Kiertopäiviä ehti kertyä 34 ja ainakin womanlogin mukaan ovis olisi ollut juuri silloin kun rinnat oli tosi arat, sain hajuista pahoinvointia jne. eli varmasti pitänee paikkansa. Noina päivinä ei juurikaan huvittanut peittoa heilutella, joten ei ihme ettei tärpännyt :p
Minulle voi päivittää listaan: yk2
..Huokaisin kyllä helpotuksesta että kierto ei venynyt tämän pidemmäksi, pelkäsin että saan odotella ekoja luomumenkkoja ikuisuuden.
 
Viimeksi muokattu:
Vyöhyketerapia kuulostaa mielenkiintoiselta! Olen aina halunnut kokeilla muutenkin, mutta että raskautumiseenkin siitä voi hakea apuja! Pitääpä ottaa vähän selvää.. :)

Täällä alkoi eilen menkat eli nyt kp 2/26-27 meneillään ja yk 4 alkakoon. Mieli aika maassa, kun oli jotenkin niin semmoinen olo, että olisi voinut tärpätäkkin. Mitään kovin erikoisia oireita ei ollut normi kiertoon verrattuna, jollain tavalla vaan erilainen olo kropassa ja jotenkin ihmeen kevyt ja onnellinen olo. No, ei ainakaan raskaudesta johtunut. Mies on lohdutellut ja sanoi uskovansa, että ihan pian se pikkuinen varmasti sieltä ilmoittelee itsestään. Aika ihana :) Ja tiedän, että eihän tässä ole kuin yritys vasta aluillaan ja ei mitään hätää sen suhteen, mutta kun sitä niin kovasti toivoo. Jännä miten voimakas tunne se voikaan olla.

Täällä oli muillakin muistaakseni jännät päivät meneillään. Toivottavasti plussatuulet on suotuisat! :)
 
Täällä ensimmäiset luomumenkat koettu, onneksi. Kierto oli siis sen 50 pvä. Eli yk 2.

Kp 9/50. Toki melkein entuudestaan tiedän jo ettei kierto ole noin pitkä. Kohta meinaankin alkaa oviksen metsästykseen! ;)
 

Yhteistyössä