♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

M|ra: jee! Onnittelut näistä menkoista!! Käytkö silti siellä lääkärillä? Ajattelin jos seuraava kiertoki venyy niin on valmiisi käytynä?

On:ajattelin jo että on päässy oman kropan kans sopuun ja kaikki ois ok. Mutta ei ! Menkat myöhässä taaas kp28. En ees ajatellu raskaustestejä enkä vauva juttuja kun oon muihin asioihin keskittynyt, mutta vähänkö jyskyttää takaraivossa pieni mahdollisuus vauvasta ( tässä kierrossa seksiä 3 kertaa) ja kuitenkin on koko ajan mielessä pettymys mikä tulee kun menkat alkaa. Ei nyt taas toivottavasti ei oo se 42 päivää kierto :notworthy:
 
No sitä mä tääl mietin et meenkö lääkäriin. Toisaalt tuntuu turhalta. Mut sit just et jos tarviin/ haluun jotain lääkettä..
Ja jos meen lääkäriin ni oonko sillee et ei mul
Mitää menkkoi oo ollu vai kerronko rehellisesti et ne oli viikko sit.. Onks ajatuksia?
 
M|RA jee!! Mä ehkä menisin ja kertoisin rehellisesti menkoista. Ehkä saisit jotain apuja siltä varalta jos kierto taas venyy?

Omaa napaa sen verran, että olen ollut tänään tuntevinani ihme vihlaisuja alamahassa kun esim. nousin ylös lattialta istumasta. Toiveajatteluako:LOL:? Nyt kp 24/28-33 ja aika kuluu niiiin hitaasti!
 
Onnittelut M|RA mekoista! :)
Täällä on ollut aika tressaava kuukausi, jonka tietenkin huipensi YK18 alkaminen. Hyvä ystävä sai juuri vauvan ja toinen plussan, ihan pöhkönä uskoin että meillekin tulisi jotain hyvää tässä kuussa, no turhaan uskoin... Ma viimein lääkäriin kuulemaan tuloksista ja jatkosta. Tsemppiä kaikille!
 
Onnittelut M|RA mekoista! :)
Täällä on ollut aika tressaava kuukausi, jonka tietenkin huipensi YK18 alkaminen. Hyvä ystävä sai juuri vauvan ja toinen plussan, ihan pöhkönä uskoin että meillekin tulisi jotain hyvää tässä kuussa, no turhaan uskoin... Ma viimein lääkäriin kuulemaan tuloksista ja jatkosta. Tsemppiä kaikille!
Kerro sit miten kävi. Zemppiä!
 
Empä usko et ne heti kirjottais mitää reseptiä vaan sen takia et pelkää et kierto venyy. Varmaan sanoo siellä et oota puol vuotta ni katotaa mimmoset kiertovälit sul on siinä ajassa.. Vai kuvittelenko?
 
M|ra kannattaa kumminkin kayda siella laakarilla varmuuden vuoksi. Onpa sitten valmiin kaytyna jos on jotain hairiota myohemmin. Eihan sita etukateen osaa sanoa mita ne sanoo. Onnittelut kuukautisista (hassua sanoa nain :D) :)

ON: tanaan ovisplussa jee :D (kp 14/27-28) ja meinasin kylla hyodyntaa heti kun mies tulee kotiin :)
 
Kääk! En kestä mekat vielä myöhässä. Ei oo testejä ovistesti anto hiemmeän positiivisen. Jännä tunne alavattassa vähän kuin menkat mutta ei kuitenkaan kun erilainen tuntuu pääosin vasemmalla kummallinen paino mikä käy välillä molemmilla puolilla. Kp 29 menossa, tissit kipeät, ummetusta, vatsa turvoksissa alhaalta ei oo koko pömppistä ja menkka turvotusta. Jos nyt yk12 toi meille plussan niin halkean onnesta! juhannusvauva! Sunnuntaina pääsee vasta testikauppaan kun on töissä
 
Kääk! En kestä mekat vielä myöhässä. Ei oo testejä ovistesti anto hiemmeän positiivisen. Jännä tunne alavattassa vähän kuin menkat mutta ei kuitenkaan kun erilainen tuntuu pääosin vasemmalla kummallinen paino mikä käy välillä molemmilla puolilla. Kp 29 menossa, tissit kipeät, ummetusta, vatsa turvoksissa alhaalta ei oo koko pömppistä ja menkka turvotusta. Jos nyt yk12 toi meille plussan niin halkean onnesta! juhannusvauva! Sunnuntaina pääsee vasta testikauppaan kun on töissä
Ai vasta! Apua! Miten sä jaksat oottaa?!
 
Pakko jaksaa 12h työpäivät nii pakko :| saa nähä. Ajattelin jo siskolle soittaa että ajaa ylimääräset 100km ja tuo testin :DD en kehtaa vähänkö on jännässä ootella. Jos menkat alkaa niin tullee isopettymys nyt on vahva fiilis vakkei sitä kehtaa myöntää kellee muualle ku täälä :eek:
 
Sporttimimmi, kovasti onnea lääkärikäyntiin ja voimia uuteen kiertoon!

Huupelson, jännään täällä sun puolesta ihan hirmusesti! Itsellä myös nyt kp 29/29 ja jotenkin on sellanen olo, että kuvittelee olevansa raskaana! Maanantaina testasin haamuilijan, mutta sen jälkeen "raskausoireet" on oikeestaan hävinny. Ja siis olen mökillä, saaressa, lähin kauppa olis venematka+30km et testiä odotellessa!
 
Tuli käytyä kaupassa ostamassa raskaustestejä.. Nyt täs pähkäälen tiesitkö jo huomenna kun pitäs olla kuukautisten aloitus päivä.
Viime yönä heräsin viiltävään repäisykipuun alavatsassa aamuyöstä, kun olin kyljeltä kääntynyt vatsalleen. Noita repäisykipuja ollut tällä viikolla kun oon aivastanut tai noussut seisomaan, muttei niin pahana kipuna kuin viime yönä... Kp on nyt 23/24. Lisäksi rinnat ollut arat, mutta niin ne on yleensä ennen menkkojen alkaakin. Mutta tuo repäisykipu alavatsassa oli uutta, ja en ennemmin yhdistänyt sit mahdollisen raskauden oikeesti, ennenkuin tuli vähän googletettua..
 
Aattelin testaamisen jättää joko huomiseen tai maanantaihin, jos jaksan siihen asti odottaa..
Eilen illalla saunassa oli polttava tunne mahassa ja olin varma et menkat ne ilmoittaa tulostaan ja alkavat yön aikana tai aamulla, tähän mennessä ei oo näkynyt eikä ole kyllä yhtään sellainen tunne et ne alkaisi. Saattoi se polte ja huono olo johtua, kun litkiin ylenmäärin limukkaa ja söin melkein pussillisen pistaasia, kun saunasta päin oli maha sekaisin. .
Ajatuksia yritin saada muualle kävelylenkillä ja hyvinhän nuo hälveni kun alkas hirvikärpääset pääs kipittelee.

Elikkäs täällä toivotaan parasta ja jännäillään.

Tsemiä kaikille!
 
Oiii täällähän on monella jännät paikat, toivottavasti monet saavat sen kaivatun plussan kohta raskaustesteihin! :) <3

Meillähän siis odotellaan yk1 ovista lähipäivinä(ens alkuviikosta todennäköisesti), oon nyt varmuuden vuoksi jo parina päivänä tehnyt ovistestejäkin ja viivat on alkaneet tummenemaan!:) :3 söpöä kun kihlattukin tihrustelee niitä viivoja mun kanssa!:D Ensi kiertoon ajattelin ehkä tilata niitä clearbluen hymynaama testejä jos ei nyt heti tärppää, niitä olisi helpompi tulkita.
 
Kääk, testi ostettu ja ilmotin miehelle, että aamulla testaan! Eilen tai tänään olis pitäny/pitäis tädin tulla kylään. Pms tissikipu ei ole hellittäny muutamaa päivää ennen menkkojen alkua kuten yleensä. Myös pms-turvotus puuttuu ja mahaa jomottaa todella usein. Tunteet on pinnassa. Nyt kyllä tipahtaa kauhian korkealta jos sieltä nega tulee aamulla. Mutta kun masokisti on, niin odotan aamuun :D

Likka90 ja huupelson, toivottavasti kaikki plussataan nyt peräkkäin :)

Tsemppiä kaikille muillekin loppuviikkoon!
 
Tissit edelleen kipeät kun selällään makaa nii sattuu. Mutta tänää töissä kouraus tuntui alavatsassa ja vessaan mennessä tuhrut housuissa.. taitaa lähtiä yk 13 no tämän melkee arvasi.... nyt tarvis sellasen hymiön missä tyyppi hakkaa päätä seinään olis tämä nimittäin pitäny tietää :cry: mutta ei kukkaan ole kieltäny haaveilemasta. Hetki onnen tunnetta kun voi kuvitella pienen mytyn alun masussa jonka olisin juhannuksena tavannu ja onnesta haljennut:notworthy:
 
Huupelson toivotaan että vuoto jäisi vaan tuhruksi!
Täällä jännäillään teidän muidenkin puolesta!!

Itsellä kp 27/28-33. Edelleen ajoittaista kipua/ repäisyjä kohdun seudussa. Lisäksi tissit ei ole vielä kipeytyneen niin kuin yleensä ennen menkkoja..toive plussasta on kova:LOL:ehkä liiankin kova..keskiviikkona meinasin aikaisintaan testata.
 
Täällä toiveet korkealla tein testin ja negahan se harmikseni oli... No aina toivoa ennen kuin menkat alkaa.
Eilen sai hypäätä koko ajan vessassa ja yölläkin heräsin että täytyi vessaan mennä. Ens viikolla vois mennä tk:seen tekee näytteen, kun epäilen et on joku pissatulehdus. Perjantaina töistä tullessa sattui voimakkaasti vasemmalle puolelle alaselkääkin..

huupelson toivottavasti jää tutuksi! Tsemppiä! ☺

Kuinkas Minni90 siellä?
 

Yhteistyössä