G: Oletteko luovuttaneet verta? Jos ette niin miksi?

  • Viestiketjun aloittaja mammaH
  • Ensimmäinen viesti
Pari kertaa joo. Pari kertaa käännytetty takaisin ja yhen kerran käännyin ite, en viitsiny luovuttaa sillä hemoglobiinilla (sallittuihi rajoihi meni kyllä ).

Mä oon 158cm eikä kukaan oo koskaan kysellykään mitään pituudesta...
 
hmph
Ärsyttää pelkkä otsikkokin; niin kauan kuin veren luovuttaminen on VAPAAEHTOISTA, on ihan turha syyllistää/kysellä miksei joku luovuta! :( Ja ei, en ole luovuttanut, koska kerran otettiin paljon verinäytteitä ja neljännen putkilon kohdalla olo romahti sen verran että laatta oli lähellä. Olo oli hirveä koko loppupäivän..!
 
Tasku Venus
Varmaan siksi ei ole tullut luovutettua kun olen alle painorajan. Menisin itse asiassa muuten ihan mielelläni luovuttamaan. Mietin että voiskohan sitä kysyä, jos nyt voisin kuitenkin luovuttaa, kun on painoa tullut jo jonkin verran lisää (silti alle sen rajan kuitenkin paino), olen muutenkin niin lyhyt. Jos olisin yli painorajan niin olisin myös kamala läski.
 
mammaliii harmaana
En oo luovuttanu.. Sillon ku olin menossa nii tatuoinnista liian vähän aikaa, sen jälkeen raskaus, uusi raskaus ja nyt sitte oon kyllä menossa ens vuonna ku tuo poika täyttää vuoden..
 

Yhteistyössä