Gallup : hirvein kakkoshätäsi (siis kakkahätä) ?

  • Viestiketjun aloittaja "Lulu"
  • Ensimmäinen viesti
plm
Kyllä se oli vajaa 10 vuotta sitten Tampere-talossa. Oltiin käyty porukalla syömässä hyvin ja mentiin konserttiin. Neljännen rivin keskellä loistavat paikat. Kolmas tai neljäs biisi niin mun vatsaa alkoi vääntää. Hetken siinä pahanhajuisia äänettömiä pieruja päästeltyäni tajusin että vessaan on mentävä. Eikun ylös ja muut väistivät ja sitten könysin jonnekin sivuovelle ja hävetti ihan tajuttomasti. Ja kauhea ripulihan se oli. Toisen puoliajan katselin konserttia ovensuussa seisten ja sen jälkeen olen aina ottanut vastaavista paikoista reunapaikan. Huoh!
 
"jenni"
Ei saakeli mitä juttua! :D No jaanpa omanki "pahan" kokemuksen. Se onkin vissiin ainut hätäpaskatilanne. Olin synnyttänyt sunnuntai-aamuna. Ja siis paskalla olin viimeksi käynyt torstaina. Noo sitten maanantaiaamuna lähdin osastolla suihkuun. Oli ihanaa ja rentouttavaa mutta rentoutuipa suolikin :D Sitä paskaa alkoi vaan valumaan,eikä siis ollut mitään ripulia vaan kunnon "käärmeitä" tuli persauksesta. Eipä siinä muuta tajunnut tehdä kun ottaa roskapussi ja paskoa sinne (ei siis ollut vessanpönttöä kyseisessä suihkuhuoneessa). Pussi roskiin ja kaikki hyvin,kyllähä helpotti :D
 
juui
Olin ulkomailla ja tulin vahingossa juoneeksi hanavettä.. Istuin sängyllä jalkojeni päällä, kun alkoi pierettämään aivan mahdottomasti. Ajattelin, että antaahan pierun tulla. Mutta tulikin aivan järjetön ripuli. Oli kuin padosta olisi nyppäisty tulppa irti, kun paskaa suorastaan suihkusi. Juoksin siitä vessaan ja ennen kuin pääsin pöntölle saakka, niin hallitsemattomien pöräysten takia paskaa oli hotellin vessan seinillä, lattialla, käsienpesualtaassa, suihkuverhossa ja tietenkin pönttö yltä päältä. Ai jai, oli se ikimuistoista. Seuraavat päivät sitten kului pieruja pidättäessä, vaikka maha möyrysi aivan helkkaristi.
Tää on kyl paha.... :D ja määä tikahun tänne!!!
 
teininä
Teininä olin baarissa hölmönä ja tyhmänä, juuri 18v täyttäneenä. Baariin menin selvinpäin kaverini kanssa ja minulle tarjosi vieras mies drinkin. Drinkin hakemisessa meni aika kauan. Kun olin kulauttanut juoman kurkkuuni, muistan vain että kaikki alkoi häilyä ja vaappua epämääräisesti, ja tästä eteenpäin muistan vain pieniä "filminpätkiä". Kaverini oli taluttanut minut vessaan, jossa olin romahtanut lattialle ja vaikeroinut ja oksentanut. Tämän jälkeen muistan maanneeni baarin lattialla, kunnes järjestysmies tuli heittämään minut ulos. Miehet lähtivät toki mukaan. Miehet olivat kuulemmat tarjoutuneet vielä pitämään minusta huolen ja ehdottaneet että ystäväni voisi jatkaa iltaa. Luultavasti jotain tyrmäävää sain juomaani, sillä ei yhdestä drinkistä kai niin sekaisin voi mennä, että filmi pätkii. Muistan sen että konttasin asfaltilla kun en kävelemään pystynyt ja oksensin samalla.

Kaverini tilasi kyydin kotiinsa ja eikun nukkumaan. Aamulla heräsin (ja valitettavasti myös ystävä raukka) hirveään paskan hajuun. Peiton alta paljastui niin mahdottomat ripulipaskat. Stringien välistä tursusi sitä ihteään. Eikun suihkuun, oksentamaan ja heittämään vaatteet roskiin. Sen muistan että nöyryytys ja häpeä oli hirveä. Sen opin, että koskaan en vastaanota tuntemattomalta juomia! Ja sen olen muistanut tähän päivään saakka.
 
sfj
[QUOTE="allukka";26651396]Mul ei muuta tuu mieleen ku kerran armottomassa paskataudissa kerkesin vessaan mutta en pöntölle, tuli sitte vihreä vesiripuli stringeihin ja jalkoja pitkin lattialle. Istuin siinä aikani ja siistin itseni. Mua heikotti ja oksetti niin paljon, että ajattelin mennä hetkeksi sängylle pötköttää ja sit siivoomaan lattian. Olin nukahtanu ja mies ehtiny tulla kotiin sillävälin ja löysi vessasta kauheen paskalammikon, jossa kellui mun stringit :D Raukka oli siivonnu sotkun ku koko kämppä kuulemma haisi niin kuvottavalle :D[/QUOTE]

voi saaakeli....
 
Todellakin harmaana
Jaanpa toisenkin paskakokemuksen kanssanne :D Kaverin kanssa oltiin parikymppisiä ja seistiin täpötäydessä yöbussissa perjantai-iltana, päissämme kuin apinat ja matkalla baariin. Seuraamme oli lyöttäytynyt pari mukavannäköistä ja -oloista nuorta miestä ja lystiä oli, kunnes vatsassani alkoi vääntää tutulla tavalla. Oloni muuttui nopeasti tukalasta avan helvetilliseksi enkä kyennyt enää osallistumaan keskusteluun, tuijotin vain eteeni kylmän hien helmeillessä otsalla ja keskityin pitämään kouristelevan suoleni sisällön sisäpuolella. Aivan kauheata.
Onneksi oltiin jo melkein perillä ja oikean pyskin kohdalla syöksyin ulos bussista ihmeissään olevan kaverin juostessa perääni erään jugend-talon porttikongista sisään ja edelleen sisäpihalle, jolla reuhdoin yltäni talvitakin, temmoin mekkoni kainaloihin, housut alas ja kuraa lensi niin ettei tosikaan..! Sisäpihalle jäi hirvittävä kasa löysää paskaa ja pikkuhousuni, jotka ehtivät hieman paskaantua. Kaverini kusi housuunsa nauraessaan minulle ja menetettyään täpötäyden rakkonsa hallinnan, jätimme hänenkin kusiset kalsarinsa pihalle ja jatkoimme lopulta matkaa teinihelvettiin, jossa vietimme loppuillan ilman pikkuhousuja.

Sellaasta :D
 
"jenni"
jaanpa toisenkin paskakokemuksen kanssanne :d kaverin kanssa oltiin parikymppisiä ja seistiin täpötäydessä yöbussissa perjantai-iltana, päissämme kuin apinat ja matkalla baariin. Seuraamme oli lyöttäytynyt pari mukavannäköistä ja -oloista nuorta miestä ja lystiä oli, kunnes vatsassani alkoi vääntää tutulla tavalla. Oloni muuttui nopeasti tukalasta avan helvetilliseksi enkä kyennyt enää osallistumaan keskusteluun, tuijotin vain eteeni kylmän hien helmeillessä otsalla ja keskityin pitämään kouristelevan suoleni sisällön sisäpuolella. Aivan kauheata.
Onneksi oltiin jo melkein perillä ja oikean pyskin kohdalla syöksyin ulos bussista ihmeissään olevan kaverin juostessa perääni erään jugend-talon porttikongista sisään ja edelleen sisäpihalle, jolla reuhdoin yltäni talvitakin, temmoin mekkoni kainaloihin, housut alas ja kuraa lensi niin ettei tosikaan..! Sisäpihalle jäi hirvittävä kasa löysää paskaa ja pikkuhousuni, jotka ehtivät hieman paskaantua. Kaverini kusi housuunsa nauraessaan minulle ja menetettyään täpötäyden rakkonsa hallinnan, jätimme hänenkin kusiset kalsarinsa pihalle ja jatkoimme lopulta matkaa teinihelvettiin, jossa vietimme loppuillan ilman pikkuhousuja.

Sellaasta :d

:dddddddd
 
"maarika"
Viimeinen raskauskuukausi oli ihan hirveä, ummetti todella paljon ja kakka tuli noin kerran viikossa. Ja sieltä tulikin sitten aina ranteenpaksuista kovaa jöötiä ennenkuin kama hieman löyseni, ja kipu tämän tuottamisessa oli kyllä näin jälkeenpäin ajateltuna samaa luokkaa mitä itse synnytyksessäkin! (Raskauden loppumetrit meninkin sitten peräruiskeiden ja levolacin voimalla..). Tämäkin olisi ollut ihan jees, MUTTA joka ikinen kerta kakin pöntön tukkoon näillä tuotoksilla! Ekalla kerralla jouduimme hakemaan vanhemmiltani sen punaisen putkenavaajan...toisella kerralla emme kehdanneet enää, vaan illan hämärissä keksin, että pihapuusta tippuneista oksista on tässä hyötyä, niinkuin olikin, ja kerrostalon pihalla metsästimme risuja...kunnes hoksasin että pitkällä kenkälusikalla homma hoituu parhaiten.. (desinfioin ja pesin lusikan tietysti aina putken avaamisen jälkeen!). Että tällaista! Synnärillä piereskelinkin sitten tahattomasti, esim. joka askeleella käytävällä kävellessäni. ONNEKSI olin silloin yksin :D
 
vauhtikakka
Onneksi oltiin jo melkein perillä ja oikean pyskin kohdalla syöksyin ulos bussista ihmeissään olevan kaverin juostessa perääni erään jugend-talon porttikongista sisään ja edelleen sisäpihalle, jolla reuhdoin yltäni talvitakin, temmoin mekkoni kainaloihin, housut alas ja kuraa lensi niin ettei tosikaan..! Sisäpihalle jäi hirvittävä kasa löysää paskaa ja pikkuhousuni, jotka ehtivät hieman paskaantua. Kaverini kusi housuunsa nauraessaan minulle ja menetettyään täpötäyden rakkonsa hallinnan, jätimme hänenkin kusiset kalsarinsa pihalle ja jatkoimme lopulta matkaa teinihelvettiin, jossa vietimme loppuillan ilman pikkuhousuja.

Sellaasta :D
Ei helvetti, täähän on kuin mun päiväkirjasta! Ollaankohan me oltu saman jugend-talon sisäpihalla paskalla? :LOL:
Mulla ei tosin ollut ripuli, vaan lähes viikon ummetus laukesi kesken illan ja housuihin alkoi pukkaamaan aikamoista käärmettä. Just kun olin löytänyt sellaisen mukavan pimeän nurkan siitä sisäpihalta ja olin saamassa helpotusta, viereisen oven takana käytävävalo lävähti päälle ja ovesta alkoi pukkaamaan jotain viimeisen päälle pukeutunutta juhlaväkeä. Pihan toisella laidalla odottava kaverini nauroi hysteerisenä, ja minä riuhtaisin alkkarit ylös niin nopeasti, että kakka katkesi ja osa siitä jäi housuihin. Sitten helvetinmoista vauhtia takaisin kadulle, se ovesta tullut minkkiturkkiseurue jäi sinne pihalle ihmettelemään. :D
 
Ärtyneen suolen omistajana niitä pahoja on piisannut kyllä. Jotenkin pahimpia on ne kun vääntää niin että yrjöää. Mut on ollu kaikenmoisia paniikkijuoksuja kun ykskaks missä vaa iskee karmea mahakipu ja samantien pitäs olla pytyllä.
 
"into"
Äitini oli mökkireissullamme unohtanut tyttärensä laktoori-intoleranssin ja ystävällisesti tehnyt keiton tavalliseen maitoon. Tämä selvisi mulle noin tunti lounaan jälkeen, kun olin lähtenyt mieheni kanssa hiihtämään järven jäälle ja vatsa alkoi krampata kylmän hien puskiessa otsalle. Hiihtoloma-aika ja ihmisiä lähes joka rantamökissä, great. Arvatkaa kuinka helppoa on hiihtää umpihangessa täysiä kun samalla pitää kaikin voimin puristaa kannikoita yhteen? Pääsin kuin pääsinkin rantapuskaan asti, jonne oli kinostunut lunta vyötärön syvyydeltä. En osannut päättää, pitäiskö itkeä vai nauraa kun yritin tampata kinokseen syvennystä päästäkseni kyykistymään. Mies nauroi jäällä kun hangesta pilkotti pelkkä pipo ja minä päästelin varpusparvena menemään siellä poterossani. Kaiken kruunasi vielä koirani, joka loikkasi niskaani kesken toimituksen. Häädin sen pois, mutta ryömiessäni takaisin suksieni luo se idiootti loikkasi uudelleen kuoppaan ja veteli tuotokseni kitaansa. Sellainen hiihtoreissu se.
 
  • Tykkää
Reactions: A-H
"vieras"
Olin ykkösluokalla, ja kouluun matkaa n.200 metriä. Olin juuri painamassa hissin nappia viidenteen kerrokseen, kunnes tuli sellanen olo että kuset ja paskat tulee housuun NYT. Pystyin pidättämään just ja just, ja kun hissin ovi aukes niin juoksen ne kaks vaivasta metriä ovelle, ja SITTEN SE TAPAHTUI: paskaripulia ja kusta valu housujenlahkeesta ja rappukäytävällä järkyttävä lammikko molempia. Suurin osa 'sitä itseään'..
 
"vieras"
En ole pitkään aikaan nauranut näin paljon ja vedet silmissä :))
Itselläkin on kokemuksia kertynyt montakin, laktoosivaiva ja ärtyvä suoli. Viimeisin tapahtui pari päivää sitten, olin erehtynyt syömään myöhään edellisiltana useamman ruisleivän ( vatsani ei kestä niitä montaa samaan syssyyn, eipä tullut taas ajateltua ), ja nousin seuraavana päivänä varhain ja lähdin pitkälle aamulenkille.
Noh, huomasin että maha alkoi murista kun kotiin oli vielä noin puolen tunnin matka takaisin päin. Ensin luulin että vain pierettää mutta eihän se mennyt ohi. Murina ja möyrintä vain kovenivat ja tuli nopeasti olo että on päästävä vessaan tällä sekunnilla tai housut sotkeentuu..
No eihän sitä vessaa siellä lenkin varrella missään ollut ja voi sitä tuskaa kun yritin raahustaa eteenpäin perse pitkällä ja pidätellä, tuntui etten voi ees kävellä kun just tulee housuun, puhettakaan juoksusta enää. Niinpä sitten pikkuhiljaa kävelin loppumatkan kotiin ja pidättelin paskaa, mikä ei kyllä kokonaan onnistunut, varmaan aina 50 tai 100 metrin välein turahti housuihin, onneksi ei kuitenkaan niin vetelää että olisi valunut lahkeisiin.
Kun lopulta pääsin kotiin, heitin pikkuhousut ja ne päällä olleet verkkaritkin menemään, olivat kylläkin jo ikivanhat. Onneksi oli sen verran varhainen aamu ettei ollut paljoa vielä ihmisiä liikkeellä, oli nimittäin tosi vaaleat ne verkkarit ja aurinkokin paistoi täydeltä terältä, että olis ollu vaikeaa piilotella ruskeaa housun takamusta, puhumattakaan siitä vaikeasta ja tuskaisasta kävelystä, huoh.
 
[QUOTE="into";26660332]Äitini oli mökkireissullamme unohtanut tyttärensä laktoori-intoleranssin ja ystävällisesti tehnyt keiton tavalliseen maitoon. Tämä selvisi mulle noin tunti lounaan jälkeen, kun olin lähtenyt mieheni kanssa hiihtämään järven jäälle ja vatsa alkoi krampata kylmän hien puskiessa otsalle. Hiihtoloma-aika ja ihmisiä lähes joka rantamökissä, great. Arvatkaa kuinka helppoa on hiihtää umpihangessa täysiä kun samalla pitää kaikin voimin puristaa kannikoita yhteen? Pääsin kuin pääsinkin rantapuskaan asti, jonne oli kinostunut lunta vyötärön syvyydeltä. En osannut päättää, pitäiskö itkeä vai nauraa kun yritin tampata kinokseen syvennystä päästäkseni kyykistymään. Mies nauroi jäällä kun hangesta pilkotti pelkkä pipo ja minä päästelin varpusparvena menemään siellä poterossani. Kaiken kruunasi vielä koirani, joka loikkasi niskaani kesken toimituksen. Häädin sen pois, mutta ryömiessäni takaisin suksieni luo se idiootti loikkasi uudelleen kuoppaan ja veteli tuotokseni kitaansa. Sellainen hiihtoreissu se.[/QUOTE]

:LOL: herranjumala
 
Mulla on kauhea kammo ripuliin ja kuvittelen aina että jostain syystä paskoisin housuihin jossain. Näin ei onneksi ole tapahtunut, mutta pelkoa ei auttanut yhtään, kun olin töissä Ikeassa infossa ja kävin hiljaisena arkiaamuna kassoilla pyörähtämässä ja törmäsin järkyttävään hajuun, siinä minä ja kaksi kassatyöntekijää tuijottelimme hetken ympärille, kun tajusin että ainoalla asiakkaalla (oli niissä itsepalvelupisteillä) oli ripulit housuissa ja yritti hätäpäissään maksaa sellaista isoa säilytyslaatikkoa. Mä ihmettelin että miksi se yrittää sitä maksaa että juoksis jo karkuun, mutta sehän käytti sitä laatikkoa sitten pepun suojana (oli sellaiset vaaleat housut) ja ryntäsi karkuun. Ai jumala mua hävetti sen naisen puolesta, mutta mitä siinä olis voinut tehdä? :S
 
ccc
Olin töissä hk ruokatalossa kupittaalla turussa. Kun tulin bussilla töihin alkoi vatsassa tuntua siltä että kohta tulee kakka ulos. Piti viellä kävellä puiston läpi ennen vessaan pääsyä. Puoli väliin pääsin kunnes totesin että joko housuun tai puskaan. Pakko se oli puskaan mennä kakalle.
 

Yhteistyössä