Gallup : hirvein kakkoshätäsi (siis kakkahätä) ?

  • Viestiketjun aloittaja "Lulu"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Oltiin miehen kanssa autossa, menossa miehen vanhempien luokse juhliin, joissa oli paljon miehen sukulaisia. Ei oltu seurusteltu vielä kovinkaan kauaa ja miehen vanhemmat sekä sisarukset olin tavannut vain muutaman kerran aikaisemmin, muita sukulaisia en kertaakaan. Autossa alkoi vatsaa vääntää ihan mielettömästi ja matkaa oli jäljellä n.10minuuttia, vääntelehdin siinä penkissäni ja ajattelin että ei jumalauta voi olla totta...Lopulta oli pakko käskeä mies pysähtymään tien laitaan, juosta ojaan housut kintuissa ja päästää kunnon lasti siihen maahan. Housut takaisin jalkaan ja muina naisina autoon matkaa jatkamaan.
Päästiin perille, kun mahassa kiersi taas. Ei auttanut muu kuin huutaa appivanhemmille pikaiset moikat ja suoraan vessaan joka sijaitsi vielä olohuoneen vieressä. Ripulit lensi oikein kunnon pörinän saattelemana. Taas housut ylös, pikainen ehostautuminen ja muina naisina olohuoneeseen tervehtimään sukulaisia.
Hävetti ihan jumalattomasti, mutta nykyään vitsaillaan jo miehen kanssa tapauksesta.
 
"vieras"
Varmaankin alkutalvesta, kun minulla oli rotavirus. Olin kovassa kuumeessa, oksennustaudissa sekä ripulissa samanaikaisesti. Oli kauhea paskahätä, mutta kun paskaa (=löysää velliä) tuli vain teelusikallinen kerrallaan kovien pinnistelyjen kera...Siinä sai istua pitkään pöntöllä!!
 
dfgs
[QUOTE="mies";26649390]Siis täh, eihän naiset pasko eikä piere? Mitä nää jutut oikein on? :O[/QUOTE]

hyvin harvat tekee sitä, mutta niidenkin pierut tuoksuu ruusulle ja kakka on pinkkiä.
 
"vieras"
Ei mulla oo kovin pahaa kokemusta, mut kerron tän.
Olin interrail-reissulla siskon kans ja oli sunnuntai ja meiltä paikalliset rahat loppu.
Mulla oli hirvee kakkahätä, mutta sillä asemalla ei ollut kuin maksullinen vessa (piti maksaa vahtijalle). Epätoivoisesti etsin ilmaista vessaa, mutta en löytänyt. Olo alko olla jo aika tuskainen. Lopulta oli pakko kysyä yhdeltä vastaantulleelta interreilaajapojalta, että voitko antaa sen verran rahaa, että pääsen vessaan.
No, se oli ystävällinen ja antoi... jäi sekin mieleen, että se oli Israelista.
 
fgffh
Mua alkaa Aina (!) ruikuttaa ku oon lähdös illalla baariin. Kai se johtuu jännityksestä...tai jostain . No ei oo kiva mennä ku et ekana baaris paskalle ja pikkuhousut iha ruskeet koko yön :/ kiva siinä sitte jonkun pojun kans treffailla
 
"tarantella"
ihania juttuja nää paskajutut.
mut mie oon niin siisti nainen etten oo vielkään uskaltanu paskoa miehen nähen ja yhes sentään oltu jo 14 vuotta.
alku aikoina paskoin suihkussa, ja litistelin paskat lattiakaivoon, ja paljon hyvän tuoksusta shampoota siihen päälle.
 
"vieras"
[QUOTE="tarantella";26667488]ihania juttuja nää paskajutut.
mut mie oon niin siisti nainen etten oo vielkään uskaltanu paskoa miehen nähen ja yhes sentään oltu jo 14 vuotta.
alku aikoina paskoin suihkussa, ja litistelin paskat lattiakaivoon, ja paljon hyvän tuoksusta shampoota siihen päälle.[/QUOTE]

:O teit mitä??? Yök!!!!
 
Bmw
Olimme seurustelleen miehen kanssa noin kuukauden verran kun mies osti auton. Auto oli hieno bemari ja mies oli kovin ylpeä siitä.

Lähdimme ajelulle ja melko nopeasti tunsin mahassa kuplintaa. Mies pysähtyi tankkaamaan autoa ja minä päätin käyttää tilaisuuden hyväksi ja päästää pierun.

Nooh, eihän se mikään pieru ollut, vaan väänsin siihen miehen uuden auton penkille kasan vetelää ripulia. Koitin nousta penkissä ylemmäksi ja laittaa mekon päällä olleen neuletakin imemään paskaa... Mutta kun nousin ripulia vaan tuli ja loppujen lopuksi kävi niin, että miehen tullessa autoon sisälle, se näki paskassa istuvan tyttöystävän :D

Meinasin kuolla tuolloin häpeään.
 
  • Tykkää
Reactions: A-H
vuf
[QUOTE="tarantella";26667488]ihania juttuja nää paskajutut.
mut mie oon niin siisti nainen etten oo vielkään uskaltanu paskoa miehen nähen ja yhes sentään oltu jo 14 vuotta.
alku aikoina paskoin suihkussa, ja litistelin paskat lattiakaivoon, ja paljon hyvän tuoksusta shampoota siihen päälle.[/QUOTE]

Kumpi nyt sitten olisi ollut nolompaa: se, että mies olisi havainnut sinun menneen vessaan paskalle vaiko se, jos hän olisi tullut romantiikka mielessään suihkuun kanssasi ja löytänyt sinut tunkemasta anakondaa viemäriin? :xmas:
 
"Anne"
[QUOTE="tarantella";26667488]ihania juttuja nää paskajutut.
mut mie oon niin siisti nainen etten oo vielkään uskaltanu paskoa miehen nähen ja yhes sentään oltu jo 14 vuotta.
alku aikoina paskoin suihkussa, ja litistelin paskat lattiakaivoon, ja paljon hyvän tuoksusta shampoota siihen päälle.[/QUOTE]

Itse kävin "suihkussa" alkuaikoina. Laitoin suihkun täysille ja istuin rauhassa. Sitten pikasesti pyörähdin suihkun alla ja kietouduin pyyhkeeseen. Muka-avasin pöntön ja hetken päästä rapistelin paperia ja pumppasin :D
Nykyään käyn kun mies on tupakalla tai pyydän laittamaan musiikkia.
Puhumattakaan siitä, että 3vuotta enkä kertaakaan ole kuullensa pieraissut.
 
[QUOTE="tarantella";26667488]ihania juttuja nää paskajutut.
mut mie oon niin siisti nainen etten oo vielkään uskaltanu paskoa miehen nähen ja yhes sentään oltu jo 14 vuotta.
alku aikoina paskoin suihkussa, ja litistelin paskat lattiakaivoon, ja paljon hyvän tuoksusta shampoota siihen päälle.[/QUOTE]


:O
 
Olimme seurustelleen miehen kanssa noin kuukauden verran kun mies osti auton. Auto oli hieno bemari ja mies oli kovin ylpeä siitä.

Lähdimme ajelulle ja melko nopeasti tunsin mahassa kuplintaa. Mies pysähtyi tankkaamaan autoa ja minä päätin käyttää tilaisuuden hyväksi ja päästää pierun.

Nooh, eihän se mikään pieru ollut, vaan väänsin siihen miehen uuden auton penkille kasan vetelää ripulia. Koitin nousta penkissä ylemmäksi ja laittaa mekon päällä olleen neuletakin imemään paskaa... Mutta kun nousin ripulia vaan tuli ja loppujen lopuksi kävi niin, että miehen tullessa autoon sisälle, se näki paskassa istuvan tyttöystävän :D

Meinasin kuolla tuolloin häpeään.
Mää oikiasti kuolen tänne.. :LOL:
 
piukatpaikat
Luen näitä juttuja ihan haavi auki (eikä kyllä nauratakkaan) miettien, että miten terveille ihmisille voi tulla noin pakottavia tarpeita ulostaa?:O Itse olen useinkin ripurilla ja ihan samoin sitä silti pystyn pidättelemään kuin normaaliakin hätää, eli juuri niin pitkään kuin vain tarvitsee. Olen
luullut niin olevan kaikilla ja vain joidenkin erityisten suolisto-ongelmien kanssa sattuvan moisia kommelluksia.
 
Luen näitä juttuja ihan haavi auki (eikä kyllä nauratakkaan) miettien, että miten terveille ihmisille voi tulla noin pakottavia tarpeita ulostaa?:O Itse olen useinkin ripurilla ja ihan samoin sitä silti pystyn pidättelemään kuin normaaliakin hätää, eli juuri niin pitkään kuin vain tarvitsee. Olen
luullut niin olevan kaikilla ja vain joidenkin erityisten suolisto-ongelmien kanssa sattuvan moisia kommelluksia.
Jokainen, jonka tarinansa tänne laittaa, on varmasti kykyä nauraa omalle kokemukselleen. Kaikki huumori ei uppoa kaikkiin. Ja tosiaan, kyllä, joskus on mahdotonta pidättää, jos on kyse aivan vesiripulista. Joskus se saattaa tulla vaikka sinunkin eteen, että olet tilanteessa, jossa tuskanhiki helmeilee suloisesti otsallasi, kun lähimainkaan ei ole wchuussia.
 
  • Tykkää
Reactions: Katy Johanna
nohh
Luen näitä juttuja ihan haavi auki (eikä kyllä nauratakkaan) miettien, että miten terveille ihmisille voi tulla noin pakottavia tarpeita ulostaa?:O Itse olen useinkin ripurilla ja ihan samoin sitä silti pystyn pidättelemään kuin normaaliakin hätää, eli juuri niin pitkään kuin vain tarvitsee. Olen
luullut niin olevan kaikilla ja vain joidenkin erityisten suolisto-ongelmien kanssa sattuvan moisia kommelluksia.
On olemassa kahdenlaista kakkaa, ripulia tai ei: sellaista, joka voi odottaa eikä "hätyyttele" ja sitten sellaista, jota ei voi pidättää edes kaltaisesi "piukkapaikkainen" hieno nainen. :D Olen kokenut tämän itsekin enkä ole suolistovaivainen..ja parikymppisen "paikkojen" luulisi olevan kunnossa?
 
  • Tykkää
Reactions: A-H ja Hopeakissa
33333
Laktoosivammainen ja stressivatsainen täällä kirjoittelee.

Muistan erään työhaastattelukerran viime vuoden syksyltä varmaan koko lopun ikääni. Jännitti ja vatsaa väänsi, ja ajattelin, että hitto vie, pitää ottaa kaikenmaailman maitohappobakteeria ja varalta vielä ripulilääkettäkin ennen kuin lähden sinne haastatteluun. Noh ehkä 1-2 kysymystä oli kysellyt haastattelija kun kuulin kunnon murahduksen vatsasta. Ajattelin, että ei nyt, ei NYT! Päässä pyöri vaan että kyllä tässä pinnistelee haastattelun loppuun. Ajatukset oli niin kovasti kakan pidättämisessä että ne vastauksetkin oli mitä sattuu. Jossain vaiheessa en kestänyt, oli pakko pompata ylös ja sanoa, että anteeksi pakko poistua käymään vessassa. Juoksun kanssa menin ja syöksyin käytävällä odottavaan hotelli helpotukseen, pöristelin siellä sellaiset 20 min ja sitten takaisin haastatteluhuoneeseen TODELLA nolona.... Mutta sain kuin sainkin sitten vielä paikan :D

TOinen muisto on kouluajoilta lukiosta.. Olin kokeessa, koeajaksi oli merkitty vaikkapa klo 9-12. Kokeessa oli pakko istua vaikka tuohon klo 11.15 asti. Noh kun aloitin kokeen, niin ehdin tehdä sitä vain hetken kun tajusin.. Mahassa alkoi kamala rumba.. Äkkiä hutaisin kokeen valmiiksi ja kysyin koetta valvovalta opettajalta saanko mennä käymään vessassa, kun koekin oli valmis ja olin jo palauttanut sen. Tämä opettaja vilkaisi nenänvartta pitkin ja sanoi että mene istumaan paikallesi, saat lähteä klo 11.15. Jonne oli aikaa vielä 45 min tuossa vaiheessa.. Ajattelin, että hemmetti kun mahassa kiertää jne ja menen kohta paskomaan siihen pulpetin viereen kun ei päästetä vessaan! Tuijotin kellon kulumista ja pyörittelin peukaloita ja pidättelin sitä ripulia. Mahassa kiersi niin kamalasti ja alkoi pikkuhiljaa tuntua että viimeistään sitten kun pääsen ylös tuolistani niin paskat suihkuaa housuihin samantien.. Koeluokka oli ihan hiljianen ja minun mahani siellä vaan möyrysi kamalalla volyymilla ja muutkin vilkuili minua. Minä hermostuneena kiemurtelin tuolilla ja kylmä hiki tahmasi käsiä. Klo 11 tälle opettajalle tuli puhelu hänen piti poistua luokasta, ja tilalle tuli toinen opettaja valvomaan, joka sanoi että ne jotka on valmiita voi poistua jo. NOusin penkistä samaan aikaan muutaman kaverin kanssa. Kaverit alkoivat heti kyselemään multa miten koe meni, noh minulla ei ollut aikaa vastailla yhtään mitään, tempaisin laukun ja takin mukaan ja syöksyin käytävälle. Pahinta oli, että oli välitunti menossa JA oppilaat tietysti käytävillä. Meidän koulussa oli vain pari vessaa mitä pystyi käyttämään niinä hetkinä koska yleensä jos joku meni vessaan, KAIKKI kuului käytävälle, ja toinen juttu oli se että pojat oli aina kyttäämässä oven vieressä ja jos joku sinne vessaan meni niin ovi tiirikoitiin heti auki että kaikki sai sitten nauraa tälle housut kyykyssä olijalle. Siksi mulla piti syöksyä yhteen rauhalliseen vessaan joka oli tietty 3 kerrosta alempana monen mutkan takana. Tuntui että nyt tulee jo kohta oikeasti housuun, en kestä enää.. LOPULTA saavuin vessan luo syöksyin koppiin ovi lukkoon ja pöntölle..! Siellä istuin ties miten kauan, ja peiliin vilkaistessakin olin ihan lakanan valkea kaikesta siitä tuskasta.. Huhhuh..
 
Kumpi nyt sitten olisi ollut nolompaa: se, että mies olisi havainnut sinun menneen vessaan paskalle vaiko se, jos hän olisi tullut romantiikka mielessään suihkuun kanssasi ja löytänyt sinut tunkemasta anakondaa viemäriin? :xmas:
Harvoin nauran millekään jutulle ääneen, mutta nyt kyselee jo lapsetkin että mikä minua vaivaa. Olipa osuvasti ja hauskasti sanottu! :D
 
  • Tykkää
Reactions: A-H
hahhhhhah
oltiin kerran mutsin kans sienessä, tuli kuuma molemmilla, päätettiin pulahtaa uimaan järveen. molemmilla iski kauhee paskahätä, n.20m väliä toisiimme ja molemmat paskottiin sinne järveen. mulla tuli oikeen ripulina ja mutsilla kunnon kelluva 20cm kanotti. :D. voi luoja, mut oli kivaa, ja samal sai perseesä huuhtastuakin.
 

Yhteistyössä