Gallup : hirvein kakkoshätäsi (siis kakkahätä) ?

  • Viestiketjun aloittaja "Lulu"
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kaverin ex-mies aikoinaan paskoi baarin terassilla housuun, kakkatahrat vaan loisti vaaleissa sortseissa ja koetti vielä väittää että muka kalja kaatui syliin. Ällötävä paskaperse ja säälin syvästi kaveriani.
 
vierailija
Pakko kommentoida oma tarina tänne. Helteet ei yksinkertaisesti sovi mun vatsalle ja sain siitä vasta ikää muistutuksen. Olin vieraalla paikkakunnalla aikaisin aamulla odottamassa bussia. Kauppa ei ollut auki eikä mikään muu julkinen tila jossa vessa olisi ollut.
Tunsin pysäkillä istuessani että nyt on järkyttävä ripuli ja lähdin paniikissa kävelemään lähimpään pusikkoon. Kävellessä tunsin kuinka paskoin housuuni. Onneksi mulla oli mekko päällä joka säästyi tahroilta ja laukussa muovipussi. Likaiset vaatteet pussiin ja lähimpään roskikseen ja näin linja auto matka taittui oikein mukavasti
 
vierailija
pääsin liikkatunnilta aikasemmin kovan paskahädän takia. koitin päästä liikuntatalolle asti joka oli n. 500m päässä mutta sitten iski kauhea kipu ja juoksin pusikkoon. ripulia tuli ja pissa sekä puolet ripulista valui housuihin. kiva oli kävellä kotiin.
 
vierailija
Pari vuotta sitten olin 25 km lenkillä erämaassa oli kakkahätö mutta oli ummetus. Päätin kuiten yrittää työntää sen möhkäleen.
Menin syvemmällä metsään ja kyykistyin. Pinnistelin mutta ei se tuu. Vatsaa väänsi ja nostin housut.
Lähin taas käveleen mut sit vatsassa mörähti ja tuntu että nyt se tulee!
Juoksin metsään ja laskin housut ponnistin ja hikoilun ja kun se alkoi pilkistellä yritin kovempaa pinnistelin jonkun kaks tuntia. Ei tullut mahaan sattu ja ponnistin viel kerran ja nyt se tuli se oli valtava. Ei ollut paperia mutta yritin pyyhkiä lehillä. Nostin housut ja lähin tyytyväisenä käveleen. Parin kilsan päästä alko taas sattuun mahaan ja tajusin etten ollut kakkinut viikkoihin. Menin metsään ja laskin housut ei tarvinnut Ees pinnistää ja ripuli valui vaan ulos. Kytkin puol tunia kunnes olin valmis. Mahaan kuitenkin sattu!
 
vierailija
Luulen, että jokainen aikuinenkin ihminen on joskus laskenut alleen. Ainakin joskus.

Viime kerta oli oma mokani, tiesin jo kaupassa, että painetta on. Tein sen virheen, että en mennyt yleiseen käymälään, vaan ajattelin kestäväni kotiin asti.

Autossa paine kävi hirvittäväksi, olin varmasti jo riski liikenteelle mutta päätin että en pasko auton penkkiä.

Vedin auton bussipysäkille, auton penkit säästy mutta housut ei, en kerinnyt. Onneksi autosta löyty jätesäkkejä. Vuorasin penkin niillä. Housut jäi bussipysäkille.

Oikeesti, kyllä näitä sattuu kaikille!
 
vierailija
Olin bussissa ja kotiin oli matkaa vielä 29 km kun vatsaa alkoi vääntää ja tuli hirvee kakkahätä. Olin bussissa aika takana joten päätin etten jäisi pois bussissa vaikka oli hirvee hätä. Pitelin vatsaani kaksin kerroin ja pidätys petti. Kakka ei ollu ripulia vaan löysää ja märkää se vain valui housuihin. Nyt kotiin oli enää 10 km ja yrtin esittää että ” ei minulla ole kakat housussa” katsoin pokkana kännykkää vaikka vatsaa väänsi ja löysää kakkaa valui housuihin. Onnistuin kai aika hyvin koska kun nousin bussista kukaan ei tuijottelu vaikka mahani möyri ja yritin pidätellä koska oli yhä kamala hätä( välissä ei siis tullu kakkaa). Kun lopulta pääsin kotiin ja vessaan niin housut oli ihan kakkaiset ja istuin pöntöllä varmaan 2 tuntia.
 
vierailija
Kaikenlaista on sattunut, kerran baaripano oli pykälässä niin ulostin kesken aktin. Olin onneksi tosi humalassa ja ukko oli aivan ääliö. Eli ei nyt hirveesti harmittanut, suihkun kautta kotiin.
 
vierailija
Joskus pienenä haluisin kokeilla metsässä kakkaamista. Illalla en ollut käynyt asioilla vaikka oli hätä aamulla sitten kävin pissalla ja lähin metsään (ei kaupungissa)oli mukana paperia ja muovipussi siis repussa menin aika kauvas ja metsässä heitin repun maahan ja laskun housut jännitti ihan hirveästi. Kyykistyin ja pinnistin maha oli vähän pröllöllään ja säikähdin vähän kun tuli paineella. Kyykin vähän aikaa ja kun olin valmis niin pyyhin ja nostin housut paperit laitoin pussiin.
 
vierailija
Olin kotona ja vatsa oli ihan törkeen kipee. Yritin käydä vessassa mutta ummetus. Otin lääkkeen ja menin sohvalle kattoon leffaa no leffa loppu ja menin nukkumaan yöllä kuitenkin heräsin kun vatsaa kiersi. Menin vessaan ja istuin pöntölle tunsin että ummetuskakka teki tuloaan istui hetken ja otin housut pois laitoin lattialle paperia ja menin kyykkyyn ponnistin ja tunsin kun se liikahti yritin painella vatsaani ja pinnistelin. Tunnin jälkeen se oli aukolla olin hiestä märkä mutta en saanut sitä ulos menin makaamaan ja yritin siinä työntää ei tullu pökäle oli aukossa puoliks ulkona ponnistin ja jäätävän kivun kanssa tuli ulos mutta kun nostin kakan pönttöön niin istuin myös heti siihen koska maha oli ihan pröllöllään.
 
vierailija
Olin sairaalassa ja multa oli leikattu suolta ( yks sairaus)
Sängyssä maatessa tunsin kun tuli kakkahätä ja yritin pidättää mut maha oli pröllölään ja tuli paineella sänkyyn. Painoin nappia ja hoitaja tuli huomas heti että oli tullu kakkaa sänkyyn. Hoitaja sanoi että mun pitäis työntää loppukin ulos mut sit tuntui että ripulia jälkeen olis tulossa kova kakka. Sanoin hoitajallle että nyt olis maha kovalla. Sit se laitto mut pinnistäään sänkyyn ja mulla meni 2h tehä se.
NOLOTTAA EDELLEEN!

ONKS KENELLÄÄN MITÄÄN SAMAA?
 
vierailija
Koulussa tunnilla tuli kova kakkahätä. Mahassa möyri ja kiersi. Oli hirvee olo. Päästin pierun ja helpotti vähän. Vähän ajan päästä tuli taas hirvee hätä, mutta kun yritin pieraista niin olin kakata housuun. Kysyin opelta että voisiko mennä vessaan ja sain. Kun käveli käytävälle niin mahassa möhähti ja tuntu että kakat tulee 10 sek päästä. Juoksin vessaan ja just kun olin laskemassa housuja pidätys petti ja ripuli suihkusi pitkin pönttöä ja seinää. Istuin siinä 10 min ja kun olin pyyhkimässä niin mahaa alko vääntää ja ripulia tuli lisää. Vihdoin kun sain pyyhittyä ja pääsin luokkaan niin joku muukin meni vessaan ja kun se tuli takas niin kyllä nolotti.
 
vierailija
Pienenä olin mummon mökillä syönyt ison kasan karkkia serkun kanssa kun oltiin lähdössä niin kävin huussissa kakalla maha oli vähän sekaisin.
Moottoritiellä sitten mahassa alko möyriä! Pidättelin vähän aikaa kunnes sanoin mummolle että olis hätä. Ei ollu huoltoasemia joten mummo antoi muovipussimiehiä pyllyn alle. En olis halunnu kakata kun serkku kattoi mutta lopulta pidätys petti ja ripuli valui housuun. NIIN NOLOA!
 
vierailija
Kauhea krapula,menin röökille ja päätin samalla hakea postin. Asun rivarissa ja pihan leikkipaikalla oli naapureita lapsineeen kun minä eiliset meikit naamalla,silmiä siristelen astuin ulos ovesta ja kävelin tupakkaa sytyttäen postilaatikoille. Ja siinä postia kerätessä alkoi vatsaa kouristaa aivan hel""sti,luulin että pieraisu helpottaa mutta pieru tulikin saattajan kanssa, Ette usko miten nopeasti juoksin takaisin kotiin! .D
 
vierailija
Join kaupungilla jääteetä ja katselin näyteikkunoita. Yhtäkkiä tuli jäätävä hätä. Suolta poltti. Katselin pokkana näyteikkunaa vaikka vatsassa oli ihan hirvee tunne. Päästin pierun. Helpotti vähän mutta sitten tuli sietämätön kakkahätä. Pökäle oli jo puoliks ulkona kun näin ison kuusen. Menin sen alle ja laskin housut. Pökäle tippui mutta sitten törähti ripuli roiskui kaikkialle ja kun se oli tullut tuli vielä hätä pinnistelin ja pinnistelin ja aukolla oli taas pökäle tein loputkin kakst ja tein vielä pissinkin ei ollut mitään millä pyyhiä ja pylly oli aivan kakadsa nostin housut. Tunne oli ihan horveä.
 
vierailija
Olin mökillä olin kaukana rannalta suppailemassa sielä sitten tuli sietämätön kakkahätä mahassa mörisi kun laskeuduin veteen . Päätin että teen veteen. Vedin bikinien alaosan pois jalasta ja ponnistin kakka oli kamalan kova. Uiminen ja kakkantamin on tosi vaikeaa ja kun näin kiven aloin polskia vatsa vääntäen kohti sitä. Kivellä sidoin suppilaudan kiveen, suolta poltti ja pinnistin tunne oli hirveä varmaan vartin päästä jööti oli aukolla. Vatsaa väänsi ja ponnistin niin että silmissä sumeni varmaan pääni kokoinen jööti upposi veteen. Helpottuneena huuhdoin pyllyäni ja kiskaisin alaosan takaisin. Suppailin tyytyväisenä mökille.
 
vierailija
Aamulla kotona ennen töihin lähtöä maha oli ollut ihan löysällä ja kävin kahdesti vääntämässä ripulit pönttöön. Harkitsin jäisinkö kotiin, kun vatsa oli sekaisin. Kun olin jo lähdössä ovelta tuli hätä ja kävin vielä kerran ripuleilla. Töissä sit mahaa alko
vääntää. Mutta yritin kestää kunnes oli pakko mennä kakalle. Hävetti jo kun avasin vessan oven koska niinsanotut vessan olivat vain niitä koppeja. Menin sellaiseen ja laskin housut siinä sit töristelin ja työpäivän aikana kävin viidesti ripuloimassa maha oli ihan turvoksissa ja kipu oli hirveä. Kotiin kävellessä sit tuli taas hirveä tarve kakata mutta missään ei ollut pensaita eikä puita joten yritin kestää kunnes sit vaan tuli äänekkään pierun kanssa housuun jatkoi kävelemistä housut kakassa kohta tuli taas se tunne ja maha vääntäen menin kyykkyyn pensaan taakse ripuli roiskuen sitten kyykin siellä ja hävetti niin paljon hississä sit vielä yks satsi housuun. Hävettää edelleen!
 
vierailija
Bussissa matkalla kotiin tuli sairas kakkahätä ja pieretti. Päästin pierun tai luulin mutta vähän ripuli tuli housuun. Helpotti mutta sitten tuli uudestaan jäätävä tarve kakata. Päästin pierun ja ripuloin sit housuun😭
 
vierailija
Teininä oltiin mökillä ja siel ei oo vesivessa vaan huussi. Kiemurtelin alastomana tuskissa sängyssä mökiltä lähtö päivänä. En viitsinyt mennä huussiin kun se on tosi yököttävä olin pidätellyt kakkaa jo pari päivää kun siellä ei oo järveä johon olis voinut vääntää. Pissan olin tehny kyykyssä. No mutta vatsaa väänsi hirveästi ja yritin nousta ylös mutta se oli hirveä virhe ripuli valui lakanoihin niin noloa sit pestä ne.
 
vierailija
Kauhea flunssa alkoi helpottaa ja tuntui että nyt maistuisi taas tupakka. No olin ehtinyt just yhdet henkoset vetää kun pötsi alkoi pulputtaa ja tuntui että pieru tulee.
Olikin sitten märkä pieru,olin kerrostalon tupakkapaikalla pas""t harmaissa kolitsihousuissa. Kuin pingviini vaapuin pihan läpi kotiini,onneksi eka kerros ja pääsin parvekkeen ovesta sisään!
 
vierailija
Olin pelloilla kävelemässä kun tuli hirveä tarve päästä sekä pissalle että kakkalle. Kävelin eteen päin kohti metsän rajaa toivoen että hätä menisi ohi. Se kuitenkin vain koveni ja tuntu että pissa tulee 1 min päästä juoksin kohti metsän rajaa. Metsässä meinasin pissiä housuun mutta sain onneksi housut alas ajoissa. Kakkahätä oli myös hirveä mutta vatsa oli törkeen kovalla. Siinä sitten väänsin sitä joku 30 min😅
 
vierailija
Olin koko kokeen ajan pidätellyt pissaa ja sitten kokeen loppu puolella päälle puski myös kakkahätä. Nyt olis pakko päästä vessaan. Kokeen jälkeen juoksin kohti vessoja. Kopissa sitten ripuli roiskahti💩
 
vierailija

Yhteistyössä