Gallup: Oletko oikeasti onnellinen miehesi kanssa?

  • Viestiketjun aloittaja "maissinaksu"
  • Ensimmäinen viesti
"juu"
Alkuperäinen kirjoittaja MietteliäsMinttu;23009848:
[QUOTE="juu";23009724]Olen masentunut ja väsynyt, se että jäisin yksin kahden pienen kanssa pelottaa. Ja kyllä, se, miten suku reagoi. Olemme olleet naimisissa vasta 1,5v. Hävettäis, vaikka eihän se niille kuulu.

MIksi sitten teit toisen lapsen...?
Ai esikoisen? Vai tämän mahassa olevan? Esikoista kun suunniteltiin, oltiin hyvinkin onnellisia. Kaikki tämä on alkanut puoli vuotta sitten.
 
"äiti"
1. Oletko oikeasti onnellinen miehesi kanssa?

- olen, hän on se henkilö, joka on minua tukenut viime vuonna hankalassa elämäntilanteessa. Ilman hänen tukeaan, en olisi tässä kirjoittelemassa nyt. Hän on elämäni tuki, valo ja voima!!

2. Kauan olette olleet yhdessä?

-12 vuotta

3. Jos et ole onnellinen miksi olet jäänyt suhteeseen?

4. Oletko pettäny miestäsi?

- kyllä, aivan suhteemme alkuaikoina, kerran noin 11 vuotta sitten :( Häpeän sitä, mitä nuoruudessa tuli hölmöiltyä.

5. Bonus - kerro vielä jotain

- Suhteemme voima on avoimuus, puhumme kaikesta ja kerromme, jos on paha mieli...olemme tehneet sopimuksen, että kaikesta pitää pystyä puhumaan
 
Hienoa!
1. Oletko oikeasti onnellinen miehesi kanssa?
2. Kauan olette olleet yhdessä?
3. Jos et ole onnellinen miksi olet jäänyt suhteeseen?
4. Oletko pettäny miestäsi?
5. Bonus - kerro vielä jotain

1. En
2. 6 vuotta
3. Lapsenhoitojärjestelyt sujuvat helpommin. Tämäkin on kyllä sellainen syy, että tuosta huolimatta varmaan erotaan ennemmin tai myöhemmin. Tai tuohan ei siis ole oikea syy olla eroamatta.
4. Olen
5. en tiedä mitä kertoisin
Hieno malli lapselle - äiti pettää isää... huh huh..
 
1. Oletko oikeasti onnellinen miehesi kanssa? OLEN :heart:
2. Kauan olette olleet yhdessä? YHDESSÄ REILUT 10V, NAIMISISSA REILU 1V
3. Jos et ole onnellinen miksi olet jäänyt suhteeseen? -
4. Oletko pettäny miestäsi? EN
5. Bonus - kerro vielä jotain NO VÄLILLÄ MENEE KYLLÄ HERMOT :saint:
 
öhh
Et kai meinaa, että äiti sanoo lapsille pettävänsä? Hah.
Kuinka tyhmänä sä lapsia ylipäätään pidät? Ei tarvitse sanoa, sen vaistoaa / ymmärtää / tajuaa jossain vaiheessa.

Nimimerkillä kokemusta on - ei mullekaan tätä kerrottu, mutta kyllä mä sen jostain tiesin lapsena, että isällä oli muita naisia.

Kyllä se kuule on aika iso juttu ja vaikuttaa lapsen näkemykseen rakkaudesta ja parisuhteesta loppu iäksi. Sano mitä sanot, näin on.
 
"Reetta"
1. Oletko oikeasti onnellinen miehesi kanssa?
- Olen.

2. Kauan olette olleet yhdessä?
- Kohta 6 vuotta

3. Jos et ole onnellinen miksi olet jäänyt suhteeseen?
- Välillä olin onneton ja varmasti hänkin, mutta olemme mm. parisuhdeterapian avulla selvittäneet asioita. En vaihtaisi häntä kehenkään toiseen. Hän on minulle juuri se oikea, hänen avullaan tiukkojenkin tilanteiden kautta voin kasvaa ihmisenä ja oppia rakastamaan.

4. Oletko pettäny miestäsi?
- En.

5. Bonus - kerro vielä jotain
"Vuodet vieriä saa,
toiveena mulla on jokainen niistä vierelläs taivaltaa
Sinut nähdä kun saan,
ja nähdyksi tulla
Kaksi pelkonsa voittaa"
 
...
1. Oletko oikeasti onnellinen miehesi kanssa?
2. Kauan olette olleet yhdessä?
3. Jos et ole onnellinen miksi olet jäänyt suhteeseen?
4. Oletko pettäny miestäsi?
5. Bonus - kerro vielä jotain

1. Ehdottoman onnellinen. OIkeastaan rakastun koko ajan enemmän/uudestaan omaan mieheen.
2. Hippusta vajaa 9 vuotta, naimisissa reilut 6 vuotta.
3. Huonoina aikoina, niitäkin on ollut, ei vaan ylpeys antanut periksi luovuttaa, ja hyvä ettei antanut.
4. En. Eikä mies minua. (Joo, kyllä tästä joku jo kohta kommentoi, että mistäs tiedät. Mutta kyllä sen tietäisin.)
5. Ollaan kasvettu yhteen jo teineinä, en osaisi elää ilman toista puolikastani. Tiedetään usein toisten ajatukset jo pelkästä katseesta tai eleestä.
 
"Reetta"
[QUOTE="juu";23010047]
Alkuperäinen kirjoittaja MietteliäsMinttu;23009848:
Ai esikoisen? Vai tämän mahassa olevan? Esikoista kun suunniteltiin, oltiin hyvinkin onnellisia. Kaikki tämä on alkanut puoli vuotta sitten.
Ettei olisi raskaushormoneista johtuvaa masennusta? Silloin saattaa parisuhdekin tuntua kamalalta vaikka ongelma on lähinnä pään sisäinen...
 
Blue
Gallup: Oletko oikeasti onnellinen miehesi kanssa?
1. Oletko oikeasti onnellinen miehesi kanssa?
Olen, olen todella onnellinen. Toki niitä huonojakin hetkiä on joskus.

2. Kauan olette olleet yhdessä?
16 vuotta

3. Jos et ole onnellinen miksi olet jäänyt suhteeseen?

4. Oletko pettäny miestäsi?
En ikinä

5. Bonus - kerro vielä jotain
Mun kaverit ei olis silloin teininä ikinä uskonut että mä saan "kesytettyä" tuon äijän. Vielä nykyäänkin ihmettelevät meidän onnellista liittoa. Samoin miehen tutut vuosien takaa ihmettelevät suu auki että onko mies tosiaan naimisissa, kolmen lapsen isä ja omakotitalon rakentanut.
 
Blue
Alkuperäinen kirjoittaja öhh;23010146:
Kuinka tyhmänä sä lapsia ylipäätään pidät? Ei tarvitse sanoa, sen vaistoaa / ymmärtää / tajuaa jossain vaiheessa.

Nimimerkillä kokemusta on - ei mullekaan tätä kerrottu, mutta kyllä mä sen jostain tiesin lapsena, että isällä oli muita naisia.

Kyllä se kuule on aika iso juttu ja vaikuttaa lapsen näkemykseen rakkaudesta ja parisuhteesta loppu iäksi. Sano mitä sanot, näin on.
Uskallan omasta kokemuksesta sanoa että ei vaikuta.
 
nippelinappula
Alkuperäinen kirjoittaja öhh;23010146:
Kuinka tyhmänä sä lapsia ylipäätään pidät? Ei tarvitse sanoa, sen vaistoaa / ymmärtää / tajuaa jossain vaiheessa.

Nimimerkillä kokemusta on - ei mullekaan tätä kerrottu, mutta kyllä mä sen jostain tiesin lapsena, että isällä oli muita naisia.

Kyllä se kuule on aika iso juttu ja vaikuttaa lapsen näkemykseen rakkaudesta ja parisuhteesta loppu iäksi. Sano mitä sanot, näin on.
No sittenpähän vaikuttaa. Lapset nyt sattuvat syntymään erilaisiin perheisiin jossa tapahtuu erilaisia asioita. Yhdessä yhtä, toisessa toista. Sitä kutsutaan kuule ihan elämäksi!
 
Mut ku tää on tällänen kysely vaan. Eihän tälläseen voi kukaan vastata, jos joku heti alkaa vääntämään. Ja että yhdelle ihmiselle pistetään koko ajan päivittelyä. Eiköhän se, että sanoo ettei ole onnellinen oo jo tarpeeksi? Eli miksi painaa lisää alas.
No mitäpä tuosta. :) Mä tiesin kyllä, että joku mamma tulee avautumaan, kun noin laitoin. Enkä mä niin noteeraa edes tollasia päivittelyjä. Mut kiitti sulle, et puolustat mua. :)
 
En jaksa kirjautua
Juu ja lapsethan ei mitään itse ymmärrä. Toki.
Jos lapsi on pieni, hän tuskin ymmärtää muuta kuin että vanhemat riitelevät. Jos edes riitelevät. Pieni lapsi tuskin sinänsä tajuaa että äiti pettää isää jonkun kanssa tai päinvastoin.
Toki tilanne on eri jos toinen vanhemmista huutaa toiselle että "sinulla on suhde naapurin Liisan kanssa". Niin sitten varmaan lapsi ymmärtää että isillä on suhde naapurin Liisan kanssa. Mitä se tarkoittaa, sitä tuskin kuitenkaan.
 
"Dolores"
1. Olen onnellinen. En voisi kuvitella elämääni ilman miestäni.

2. Olemme olleet yhdessä reilut 9 vuotta, joista reilut 6 vuotta naimisissa.

3. -

4. En ole.

5. Olemme käyneet läpi myös vaikeita aikoja, mutta olemme toistemme parhaat kaverit ja puhumme kaikesta.
 
"Nyt harmaana"
[QUOTE="maissinaksu";23009662]1. Oletko oikeasti onnellinen miehesi kanssa?
2. Kauan olette olleet yhdessä?
3. Jos et ole onnellinen miksi olet jäänyt suhteeseen?
4. Oletko pettäny miestäsi?
5. Bonus - kerro vielä jotain :)

[/QUOTE]

1. Olen, nykyään.
2. Kohta 5 vuotta.
3. -
4. Olen, silloin.
5. Suhteemme alkoi myrskyisesti. Meillä oli alkurakastumisen jäljeen todella huono aika, olemme luonteeltamme erilaisia jne, ei siitä enempää. silloin en ollut onnellinen, ja rakkaus kuihtui. Silloin petin miestäni, kerran. Olimme eron partaalla, ja siinä tilanteessa piti tosissaan miettiä, mitä haluamme. Päätimme yrittää vielä kerran, ja onnistuimme :) Nyt olemme 1v pojan onnellisia vanhempia, suhde on kunnossa ja kaikke entinen jätetty taakse. Helppoa se ei ollut, mutta kannatti. Vasta, kun olin menettämässä mieheni oman törttöilyni takia, tajusin, millainen helmi hän on. Enää en pois anna, ja teen joka päivä parhaani sen eteen, että hänkin on kanssani onnellinen. <3
 

Yhteistyössä