Gallup: Oletko oikeasti onnellinen miehesi kanssa?

  • Viestiketjun aloittaja "maissinaksu"
  • Ensimmäinen viesti
Meillä...
1. Oletko oikeasti onnellinen miehesi kanssa? Olen
2. Kauan olette olleet yhdessä? 28vuotta
3. Jos et ole onnellinen miksi olet jäänyt suhteeseen?-
4. Oletko pettäny miestäsi? En
5. Bonus - kerro vielä jotain
"ukko-perkule" :heart:
Tyttäreni julistaa kavereilleen:"Olen sinkku siksi kun olen tavannut vain yhden täydellisen miehen ja sekin on varattu; äiti ehti ensin";)
 
"sanni"
1. Oletko oikeasti onnellinen miehesi kanssa?
En.

2. Kauan olette olleet yhdessä?
kohta 19v

3. Jos et ole onnellinen miksi olet jäänyt suhteeseen?
Eroa yritetty pariinkin kertaan. Pnikoinut olen aina ja palannut takaisin.

4. Oletko pettäny miestäsi?
Olen.

5. Bonus - kerro vielä jotain
Eiköhän edelliset vastaukset kertoneet jo kaiken.
 
1. Oletko oikeasti onnellinen miehesi kanssa?
-Olen onnellinen, vaikka paljon ongelmia on ollut varsinkin lasten syntymän jälkeen.

2. Kauan olette olleet yhdessä?
4,5vuotta, siitä naimisissa 1,5vuotta.

3. Jos et ole onnellinen miksi olet jäänyt suhteeseen?
Rakastan kyllä miestäni mahdottomasti ja huonojen hetkien lisäksi meillä on ihan mahtavia hetkiä. Ongelmat kuitenkin suurimmaksi osaksi ovat typeriä pikku riitoja jotka paisuvat järjettömyyksiin.

4. Oletko pettäny miestäsi?
En!

5. Bonus - kerro vielä jotain
Uskon että jokainen on oman onnensa seppä, eikä se rakkauden liekki pysy palavana jollei pidä olosuhteita sille sopivana ;)
 
jooo!
1. Oletko oikeasti onnellinen miehesi kanssa? Olen :)
2. Kauan olette olleet yhdessä? 7 vuotta
3. Jos et ole onnellinen miksi olet jäänyt suhteeseen? ----
4. Oletko pettäny miestäsi? En
5. Bonus - kerro vielä jotain :)
 
zombien elämää
[QUOTE="juu";23009724]Tuohan on kuin minun suustani! No, vastaan silti itse.

1. En ehkä ole onnellinen tässä suhteessa, yhteisestä lapsestamme kuitenkin olen. On meillä hyviäkin hetkiä, 85% vaan on kuitenkin sitä paskaa.
2. 4,5 vuotta
3. Lapsi niin pieni, toinen tulossa mahassa. Tunnen tekeväni lasta/lapsiani kohtaan väärin jos eroamme. Pelko siitä, pärjäänkö yksin. Olen masentunut ja väsynyt, se että jäisin yksin kahden pienen kanssa pelottaa. Ja kyllä, se, miten suku reagoi. Olemme olleet naimisissa vasta 1,5v. Hävettäis, vaikka eihän se niille kuulu.
4. En.
5. Miten voi päästä yli kriisistä, syvästä sellaisesta?[/QUOTE]

Samma här sano ruåttalainen...:C ELI:
1. +Lisäys: mies itsenäinen, ei jaa pään sisäistä maailmaansa mun kaa (tosin väittää etten kuuntele= turha sillon piipittää mitään jos esim vauhdilla siivoomassa oon...), koen suhteen kylmäks kun ei tunnu olevan henkistä kontaktia.
2. 3v
3.+sukulaisten natinat evvk. Mutta ei ole minkäänlaista sos. tukiverkkoa:C vai voiko siksi laskea sen että käy n. kerran kuussa psyk.polilla juttelemassa? Enempää ei mulle näemmä tässä maailmassa oo. Loputki kaverit tapaset laiskuuttaan hylänneet kun asun nii kaukana.
4. En, mutta sillähän tänki paskan suhteen sais loppuu. Toisaalta en ole tästä parisuhteesta valmis luopuu kun se on lapsille "koti" ja mulla ei ketään muuta enää:C *itkee*
5. Enpä tiedä miks tähän avauduin. Ainut onni että täältä joskus kuollaan pois.
 
BJ
1. Oletko oikeasti onnellinen miehesi kanssa?
Kyllä olen.

2. Kauan olette olleet yhdessä?
Tulee juuri 7vuotta siitä kun alettiin seurustelemaan. 8vuotta tunnettu, neljä vuotta kihloissa, häät ensi kesänä. B)

3. Jos et ole onnellinen miksi olet jäänyt suhteeseen?
-

4. Oletko pettäny miestäsi?
Kerran tanssin suutuspäissäni hitaita toisen miehen kanssa baarissa...

5. Bonus - kerro vielä jotain :)
Meillä on ollut vaikeutemme ja kerran olimme jo aikeissa erota. Olemme hirveän erilaisia ihmisiä ja siksi varmaan osaamme ottaa yhteenkin! Aina olemme kuitenkin pystyneet puhumaan, kaikesta. Siksi kai suhteemme on kantanut vaikeuksien yli ja olemme molemmat kasvaneet ihmisinä ihan hirveästi varsinkin viime vuosina. Välillä sitä epäilin, mutta kyllä tämä on nyt ihan oikeasti SE mies minulle! ;)
 
1. Oletko oikeasti onnellinen miehesi kanssa?
2. Kauan olette olleet yhdessä?
3. Jos et ole onnellinen miksi olet jäänyt suhteeseen?
4. Oletko pettäny miestäsi?
5. Bonus - kerro vielä jotain :)

1. Olen
2. hetkinen.... neljä vuotta, en oikein tiä mistä lähtisin laskemaan
3. -
4. En
5. Kaikkien kauheuksien jälkeen mitä ex mulle teki, olen ihan vilpittömästi onnellinen miehen kans joka kunnioittaa minua, rakastaa minua, ei pahoinpitele eikä hauku, pitää minua tasavertasena kumppanina ja pittää minusta huolta. Samallalailla yritän kohdella omaa miestä.
Sen suudelmat saa minun jalat vieläki vapisemmaan ja pelkästään sen näkeminen saa minun vattanpohjan kutkuttaan, erillä ollessa ikävä on suunnaton. :D
 
Halit mulle :)
1. Oletko oikeasti onnellinen miehesi kanssa?
2. Kauan olette olleet yhdessä?
3. Jos et ole onnellinen miksi olet jäänyt suhteeseen?
4. Oletko pettäny miestäsi?
5. Bonus - kerro vielä jotain :)

1. Olen
2. hetkinen.... neljä vuotta, en oikein tiä mistä lähtisin laskemaan
3. -
4. En
5. Kaikkien kauheuksien jälkeen mitä ex mulle teki, olen ihan vilpittömästi onnellinen miehen kans joka kunnioittaa minua, rakastaa minua, ei pahoinpitele eikä hauku, pitää minua tasavertasena kumppanina ja pittää minusta huolta. Samallalailla yritän kohdella omaa miestä.
Sen suudelmat saa minun jalat vieläki vapisemmaan ja pelkästään sen näkeminen saa minun vattanpohjan kutkuttaan, erillä ollessa ikävä on suunnaton. :D
Höh..... painaisin "tykkää" nappia jos sellainen olisi :)
 
hmmmm
1. En
2. 14 vuotta
3. Koska toivoisin saavani tämän suhteen vielä toimimaan. Tosin yksin se on aika hankalaa, en esim. voi vaikuttaa miehen alkoholin käyttöön tai rahan käyttöön, hänen pitäisi saada itse itsensä kuriin. On meillä myös hyviä hetkiä..joskus. Alunperinkin suhteessamme ei ole ollut suurta paloa vaan sellainen järkiliitto kyseessä. Toistaiseksi katson vielä mitä tästä tulee, en haluaisi erota vaan haluaisin pitää lapsella ehjän perheen. Ennen myös pelkäsin sitä että eron myötä en enää saisi ketään, mutta enää en sitä pelkää vaan olen hyväksynyt asian niin että jos eroamme niin sitten jään yksin ja myös itse haluankin olla ilman miestä.
4. En
 
"vieras"
Gallup: Oletko oikeasti onnellinen miehesi kanssa?

1. Oletko oikeasti onnellinen miehesi kanssa? Kyllä, viimeksi eilen illalla totesin minulla olevan ihanan miehen.
2. Kauan olette olleet yhdessä? Noin 8-vuotta
3. Jos et ole onnellinen miksi olet jäänyt suhteeseen? -
4. Oletko pettäny miestäsi? En ole pettänyt, eikä ole käynyt edes mielessä että koskaan pettäisin.
5. Bonus - kerro vielä jotain Luotan mieheeni 100%:sti, emme ole naimisissa, riidellään tosi vähän ja sekin kotitöihin liittyvää, mies tykkää olla enemmän perheensä kanssa kuin muualla, ottaa ehkä joskus saunakaljan ja joskus kerran tai kaksi vuoteen työporukalla vähän enemmän. Antaa minun määrätä liikaa-tästä puhuttiin minun aloitteesta ja sanoin, että ei anna minun pompotella itseään liikaa ja arvostan sitä jos sanoo minua vastaan, kun ei oikeasti haluaisi tehdä minun mielipiteen mukaan.
 
[QUOTE="maissinaksu";23009662]1. Oletko oikeasti onnellinen miehesi kanssa?
2. Kauan olette olleet yhdessä?
3. Jos et ole onnellinen miksi olet jäänyt suhteeseen?
4. Oletko pettäny miestäsi?
5. Bonus - kerro vielä jotain :)
.[/QUOTE]

1. Äärimmäisen :heart:
2. lähes 6 vuotta
3. -
4. en
5. Läheisyys on äärimmäisen tärkeä osa suhdettamme ja osoitamme tunteimme toisiamme kohtaan päivittäin. :)
 
[QUOTE="maissinaksu";23009981]Tarkoitatko että ihminen tulee onnelliseksi kenen tahansa kumppanin kanssa, kun vain päättää niin ja tekee kovasti töitä suhteen eteen? Tarkoitatko että syvää tunnetta=rakkautta kumppania kohtaan ei tarvita?[/QUOTE]

En usko, että tulee onnelliseksi kenen tahansa kanssa.
Kyllä siinä yhteenmenovaiheessa on tarpeen kokea paljon lämpimiä, syviä tunteita - ja puhua myös arvoista ja odotuksistaan hyvän elämän suhteen.

Sen sijaan uskon kyllä että ihmisellä itsellään on tietty vastuu sen "syvän tunteen = rakkauden", pitämisestä elävänä ja voimakkaana.
 
"vieras"
1. Olen enemmän kuin onnellinen, melkein pakahdun onneen :heart:
2. 18vuotta, joista 14 naimisissa.
3. -
4. en
5. onni ja rakkaus on valintoja ja päätös. meillä on ihana elämä, olemme itse halunneet tehdä siitä sellaisen. parisuhteesta täytyy pitää huolta ja molemminpuoleinen kunnioitus on tärkeämpää pitkässä suhteessa kuin moni uskookaan!
 
"vieras"
5. Uskon että onni parisuhteessa on vähän kuin onni muussakin elämässä - valinnainen asia.
Me emme voi valita kaikkea mitä meidän elämässämme tapahtuu, mutta voimme valita sen, mitä sallimme tapahtumien itsellemme tehdä. Esimerkiksi läheisiä voi kuolla, talous voi kaatua jne. mutta se nouseeko ihminen surun jälkeen uudelleen jaloilleen kohti valoa vai käpristyykö hän katkeruuteen, on aina oma valinta.
Parisuhteessa ihminen voi luoda ongelmia; voi ruokkia epävarmuutta, jättää suhteen hoitamatta kuvitellen että sen pitäisi hoitua itsestään, voi etsiä parisuhdemallia roskaromantiikasta ja sitten kärvistellä kun elämä onkin muuta - tai sitten voi sitoutua kumppaniinsa, tehdä yhdessä töitä suhteen eteen ja tietoisesti valita onnen.

:)
Se on vain niin helvetin helppo sanoa kun on itse onnellisessa parisuhteessa.


1. En ole onnellinen.
2. Minä olen ollut mieheni kanssa yhdessä 13-14 vuotta.
3. En ole pettänyt (vielä), paitsi mielessäni.
4. Aion jättää mieheni "kun sopiva hetki tulee". En ole jättänyt vielä, koska hän on hyvin herkkä eikä ymmärrä yhtään, että suhteessamme on ongelmia, vaikka olen vuosia yrittänyt puhua. Pelkään, miten hän reagoi, pelkään myös suvun ja ystävien kommentteja.
5. Olen kuitenkin vihdoin monen onnettoman aviovuoden jälkeen tajunnut, että en voi enää elää elämääni muille, vaan minun pitää elää itsellenikin.
 
1. Oletko oikeasti onnellinen miehesi kanssa?
-Kyllä olen
2. Kauan olette olleet yhdessä?
-Viisi vuotta
4. Oletko pettäny miestäsi?
-En ole
5. Bonus - kerro vielä jotain
-Olen raskaana! Meidän toinen lapsi syntyy syys-lokakuun vaihteessa ja olen onnellinen, esikoinen nyt 9kk:heart:
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";23016003]
5. onni ja rakkaus on valintoja ja päätös. meillä on ihana elämä, olemme itse halunneet tehdä siitä sellaisen. parisuhteesta täytyy pitää huolta ja molemminpuoleinen kunnioitus on tärkeämpää pitkässä suhteessa kuin moni uskookaan![/QUOTE]

Onni ja rakkaus eivät ole päätöksiä. Miksi tällaista paskaa kuulee vain onnellisilta ihmisiltä? Miksi niin moni fiksu ja ihana ihminen on onneton, usein koko elämänsä ajan? Ei se ole mistään päätöksistä kiinni. On lapsellista, itsekeskeistä ja muita aliarvioivaa ja vähättelevää väittää muuta.
 
1. Oletko oikeasti onnellinen miehesi kanssa?
EHkä niitä hyviä hetkiä on vielä enemmän kuin huonoja

2. Kauan olette olleet yhdessä?
yhdessä 7,5 vuotta, naimisissa pian 4

3. Jos et ole onnellinen miksi olet jäänyt suhteeseen?
Eipä tuo vaihtamalla parane

4. Oletko pettäny miestäsi?
En

5. Bonus - kerro vielä jotain
Elkää naiset ottako yrittäjää jos tykkäätte että perhe-elämää vietettäisiin yhdessä
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";23016078]Onni ja rakkaus eivät ole päätöksiä. Miksi tällaista paskaa kuulee vain onnellisilta ihmisiltä? Miksi niin moni fiksu ja ihana ihminen on onneton, usein koko elämänsä ajan? Ei se ole mistään päätöksistä kiinni. On lapsellista, itsekeskeistä ja muita aliarvioivaa ja vähättelevää väittää muuta.[/QUOTE]

no mä nyt vain olen sitä mieltä, että ihminen voi vaikuttaa oman elämänsä kulkuun, omilla valinnoillaan ja päätöksillään. en esim pidä kovin fiksuna ja ihanana ihmistä, joka jää huonoon parisuhteeseen, esim. väkivaltaiseen tai alkoholistin kanssa, loppuelämäkseen ja on siksi onneton?
 
"vieras"
1. Oletko oikeasti onnellinen miehesi kanssa? En
2. Kauan olette olleet yhdessä? 14 vuotta
3. Jos et ole onnellinen miksi olet jäänyt suhteeseen? Lasten takia,rahan takia,elämä vaan on helpompaa kaksin kun yksin
4. Oletko pettäny miestäsi? olen
5. Bonus - kerro vielä jotain --
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";23016104]no mä nyt vain olen sitä mieltä, että ihminen voi vaikuttaa oman elämänsä kulkuun, omilla valinnoillaan ja päätöksillään. en esim pidä kovin fiksuna ja ihanana ihmistä, joka jää huonoon parisuhteeseen, esim. väkivaltaiseen tai alkoholistin kanssa, loppuelämäkseen ja on siksi onneton?[/QUOTE]

Oman elämänsä kulkuun vaikuttaminen ja onni ja rakkaus ovat eri asioita.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";23016114]Oman elämänsä kulkuun vaikuttaminen ja onni ja rakkaus ovat eri asioita.[/QUOTE]

sen päättäminen haluaako rakastaa toista ihmistä, ja olla onnellinen hänen kanssaan on päätös. on sitten eri asia, jos ei halua elää ollenkaan parisuhteeessa, tai tosiaan ongelmat ovat isoja, esim. alkoholismi tai väkivaltaisuus. silloin päätöksiä pitää tehdä, vaikuttaakseen siihen omaan elämäänsä ja omaan onnellisuuteensa.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";23016124]sen päättäminen haluaako rakastaa toista ihmistä, ja olla onnellinen hänen kanssaan on päätös. on sitten eri asia, jos ei halua elää ollenkaan parisuhteeessa, tai tosiaan ongelmat ovat isoja, esim. alkoholismi tai väkivaltaisuus. silloin päätöksiä pitää tehdä, vaikuttaakseen siihen omaan elämäänsä ja omaan onnellisuuteensa.[/QUOTE]

Olen yrittänyt rakastaa miestäni vuosia. Hän on kaikin puolin hyvä mies. Haluaisin rakastaa häntä kovasti. Onko tahdonvoimassani vikaa vai miksi en vain rakasta? Vai voisiko olla, että puhut täyttä paskaa etkä oikeasti tiedä tai ymmärrä asiasta sen enempää kuin mitä olet omassa ihanassa elämässäsi kokenut?
 

Yhteistyössä