Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Onko ihmisillä täällä kiinnittymisvuodosta kokemuksia? Kp20/28alkoi vaaleanpunaista valkkaria joka muuttuu välillä ruskeaksi. Nyt kp23/28 ja ruskean vaaleanpunaista.. mulle ei ole tavanomaista tälläinen.. en ymmärrä mun kroppaa yhtään :(
 
Suoraan pikaisesti omaa napaa: tänään kai dpo 10 ja tein aamulla Sofin testin, ja selkeääkin selkeämpi negahan sieltä pompsahti. Ei tullu väriä vaikka kuinka käänteli ja väänteli! Eikä sinänsä yllätys..liian aikaisin liikenteessä, mutta vihdoin se aika kierrosta ku pääsee testailemaan. Sovin ittenki kanssa, että tän päivänen oli harjoitustesti. :D Onneks noita testejä on viel kuus jäljellä, niillä selviää just tän viikon! Kuvasaastetta siis luvassa teille arvon kohtalotoverit! :saint:
Huomena ois vuorossa terojen viimenen tbl ja loppuviikosta olis menkkojen alkaminen tiedossa..hope not!

-Unnaunna
 
Cristal3 Mulla ei varsinaisesti oo kokemusta kiinnittymisvuodosta, mutta mullakin eilen tuli yhellä vessareissulla vaaleanpunaista limojen mukana ja sen jälkeen ei mitään. Nyt itsekkin toivon, että se olisi kiinnittymisvuoto ollut tai ovulaatiovuoto. Viime kesänä yhdessä kierrossa mulla alkoi kp22 kuvailemasi vuoto(ensin limojen mukana vaaleanpunainen jonka jälkeen jatkui ruskeana) ja jatkui aina kp36 asti, jonka jälkeen alkoi kunnon vuoto. Mutta muistan silloin lukeneeni, että joillakin kiinnittymisvuodon tiputtelu on saattanut kestää raskausviikolla 7 asti ja raskaus on mennyt hyvin loppuun saakka :) Tsemppiä ja toivottavasti olisi merkki raskaudesta!
 
Cristal: Tää viimisin tärppi on eka ikinä kun olen huomannut että ois ollu kiinnittymisvuotoa. Dpo 8 tuli ihan pienen pieni tippa verta pyyhittäessä. Oli niin pieni että katsoin eka oliko nukkapallo mutta kun sormella pyyhkäisi siitä niin se punanen väri levisi eli oli siis verta. Oli tippa suunnilleen nuppineulan pään kokoinen. Ehkä vähän pienempi jopa.
 
Moikka! Kirjoitan nyt ekaa kertaa tänne. Mulla kierto yleensä n.25vrk melko tarkasti. Nyt kp 27/25. Oviksesta ei mitään tietoa? Huliviliehkäisyllä menty tämä kierto. Tänään tein päiväpissasta puhtaan negan rfsu:n testillä. Täytyy varmaan testata uudelleen aamupissasta huomenna? Takana kaksi raskautta (2009&2011). Oon nyt kuvitellu itelleni kaikenlaisia oireita. Menkkajuilintaa ollut jo toista viikkoa ilman menkkoja, olo on ollu parina päivänä hetkittäin jotenki hutera (jos nälkä ehtii tulla), kohdunnapukka korkealla?? tai en siihen seistessä meinaa sormella ylettää, rinnat turvoksissa muttei kipeät, emättimen limakalvot kuivat ja valkkari vähäistä (ei raskausoire, mutta outoa). Oon joko valeraskaana tai raskaana. Piinaavaa...
 
Pisamapeikko sama täällä, että tänään ihan laimeni ja haaleni testit! Eli olisko tänään sitten dpo0 molemmilla?

Löysin hyvän sivun, jossa on koottuna vinkkejä noihin omatoimisiin tutkimuksiin. Ei ne varmasti sellaisia ole, että kaikki käy kaikille, mut suuntaa-antavia juttuja. Minusta oli mielenkiintoinen sivu :)
How to Detect your Cervix Position (CP) and Cervical Mucus (CM) type for your Charts - BabyCenter

Tänään olisi ehdottomasti pitänyt vielä lempiä, muttei siitä tullut mitään. Mut jospa eilisillä sitten selviäsi..
Nyt pitäisi sitten selvitä reilu viikko ainakin, että pääsee testaamaan!Primot alkaa huomenna.. Jännää..
 
RiiMini aijot siis alottaa tuon Primolut kuurin? Itsellä ois kaapissa Provera kuuri mutta en uskalla sitä syödä kun pelkään sen vaikuttavan mahdolliseen raskauteen :( Ja kannattaa huomioida, että lapsettomuuslääkärit suosittelee aloittamaan kuurin vasta 3pv ovulaation jälkeen ettei se häiritsisi mahdollista hedelmöitystä :) Eri asia tietysti jos oma lääkärisi on ohjeistanut eri tavalla ja on tietoinen lapsenyrityksestä :)
 
Crustal3, kyllähän tuossa toinen viiva näkyy... Mutta ainakin jossain välissä tuo testi oli "surullisen kuuluisa" että antoi juuri tuollaisen kapean sinisen viivan viivan paikkana testiajan jälkeen... Toivotaan kovasti että sulla olisi ihan sitä itseään ja viiva vahvistuisi!!!!
Täällä kroppa "kiusaa" ja nyt vituttaa!!! Olin ihan varma et ovis oli jo la-ma välillä, oli kipuilua, halut taivaissa yms. Ei ihan niin kovia kipuja kun monesti mut kuitenkin! (Joka kierto ei oo ihan niin selvät kivut) mutta kyllä nyt kun aamulla heräsin oon aika varma et ovis on vasta nyt ;( alavatsa ihan törkeän kipeä... Että se taas siitä että sänkypuuhat olisi sattunut 100% nappiin tässä kierrossa.... ÄRSYTTÄÄ!!!!!
 
Kyllä siinä näkyy viivasta! Iiks! Toivotaan, että se vahvistuu :)

Täällä on ovulaatio ohi ja lämpö noussut. Nyt jäljellä on 10 päivää piinaa.. Täytyykin googletella Primolut ja raskaus-kokemuksia, sillä primot alkaa tänään.
Toivottavasti vuoto ei ala 2 viikon sisään. Nyt oli kaikki kohdillaan tällä kertaa täysikuuta myöten :D
 
Toivotaan cristal että viiva sulla merkkaa oikeasti sitä itseään! Alkaa kyllä itselläänkin toivo loppua testeihin jos aina turhaa viivaa näyttävät.... (Joo toki voi kysyä että miksi pitää testata ennen kun menkat myöhässä mutta siihen lienee täällä ihan selkeä vastaus :D)

No sepä se ärsyttääkin kun mies jo muualla (siis viikot töissä eri paikkakunnalla) ja kotiin tulee vasta 16.1 seuraavan kerran.... Kerrankin luulin ovisen olevan niin että on kotona mutta paskat....
 

Yhteistyössä