Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Jos ne kaksi viivaa tulevat testiajalla, niin silloin tietysti merkkaavat raskautta. Mutta jos ohjeissa sanotaan, että testiajan jälkeen tulosta Ei Saa enää tulkita, koska silloin testi voi näyttää vääriä plussia, niin ei niitä mun mielestä voi miksikään laskea. Ja tosiaan Rfsu:n testistä tuntuu ihmisillä tulevan ihan huuhaa-tuloksia ja samoin tuo Clearbluen plussatesti saattaa joillekin näyttää vääriä haamuja, selvät plussat on sitten asia erikseen. Apteekin oma on noista se luotettavin testi, valitettavasti. Mutta jospa se ovis olisi ollut vaan myöhemmin ja se plussa sieltä vielä tulisi kun testailee myöhemmin uudestaan :)
 
Heilanga: totta kai ne voivat olla myös oikeita plussia. Tuo cb:n testi vain on sellainen, etten ymmärrä miksi se saa edes olla markkinoilla. Siihen tuntuu tulevan aina jonkin sortin viiva. Samoin jos viiva tulee testiajan jälkeen, tulos ei ole luotettava. Toki se siltikin voi olla ennustava, mutta yhtä hyvin voi antaa turhia toiveitakin.

Itse 1v 4kk:n aikana parhaiksi totesin PregCheckin liuskat ja apteekin oman. Yhdessä kierrossa olin näkevinäni noissa PC testeissä hailua viivaa, liekö ollut kemiallinen. Mutta tärppikierrossa plussasin sillä 3+2 viikoilla. Tsemppiä!
 
Minulla pc antoi edellisiltana hiukan vahvemman haamun ja eilen aamulla (ensimmäisestä pissasta) taas heikomman haamun ja tänään aamun toisesta (2 tuntia rakossa) eileistä vahvemman, mutta ei yhtä vahvaa kuin edellisiltana...
Onko muilla ollut näin tai onko joillakin se koostumus eri illalla ja aamulla???? Kaikki kuitenkin ollut hailakoita plussia ja menkat pitäisi alkaa vasta lauantaina. Dposta ei hajua, mutta ovistuntemukset oli jo ajat sitten ja hödynnetty ja nytkin ollut sellainen outo tunne, että voisi hyvinkin olla raskaana, mutta noi viivojen erot vain häiritsee minua todella. Tätä on vain toivottu jo monta vuotta ja monta pettymystä on jo takana ettei vielä uskalla luottaa näihin. Onko kokemuksia kenelläkään!???? Kiitos!
 
Yritin löytää kuvaa mun plussasta, mutta ei löytynyt. Eli 3+2 iltapäiväpissasta selvä viiva, sitten 3+4 illalla ei testiin tullut kuin yksi viiva ja ehkä aavistus toista. Aina sain vahvimmat viivat iltapäivällä. Tuolloin 3+4 olin jo ihan itkun partaalla ja sanoin miehellekin, että taisi olla väärä hälytys... vaan eipä ollut :)

Muoks. Tässähän se olikin Aijaa.com - 11483823
 
Viimeksi muokattu:
Heilanga Toki sinulla voi olla enteileviäkin merkkejä ne roskishaamut,puhuin lähinnä omista kokemuksista kyseisissä testeissä! Älä luovuta! Voihan tosiaan olla että ovis ollut myöhemmin ja siksi myös kierto viivästynyt :) Tsemppiä jatkoon ja tuleviin testauksiin. Mutta suosittelen että et jatkossa välttämättä ekaksi vaihtoehdoksi testissä valitse kyseisiä testimerkkejä.
 
Joku täällä mietti raskaustestien sävyeroja aamu- ja iltapäivätestejä vertaillessaan. Mulla nyt ei siihen ole varsinaisesti mitään vastausta/tietoa aiheesta, mutta itse olen kokenut Apteekin raskaustestit parhaiksi. Aloin testailemaan Pregcheckeillä ja kun niihin ilmestyi pienen pieni haamun alku, niin tilasin netistä Sofi One Stepejä (halpoja;)). Kävin kuitenkin kärsimättömäksi ja hain apteekista apteekin omia testejä sekä digitaalisen. Silloin kun apteekin oma testi näytti jo selkeää haamua/siis plussaa ja digitesti näytti "Raskaana 1-2", ei Sofi One Step-testissä näkynyt kun pienen pieni mielikuvitusta vaativa haamu. Joten nyt siis pidän noita Sofi One Steppejä ainoastaan siihen tarkoitukseen, että saan tyydyttää tikutteluhimoni. ;) Kyllähän nekin nyt on jo vähän tummuneet, mutta eivät vielä ole selkeitä plussia. Ohjeistaisinkin siis sinua, joka mietit testien sävyeroja, testaamaan sillä apteekin testillä. Se on hyvä testi, jonka tulokseen voi luottaa. :) Tsemppiä!

Taru_ & vauva 3+6
 
Mullakin valitettavasti tullut noilla RFSU ja Cb plussa testillä niitä vääriä plussia. Mulla muutenkin tulee herkästi se viivanpaikka näkyviin joka cb plussassa hieman vaalean sininen ja rfsun testissä jopa punertava. Minäkin ihmettelen miten ne testit voi olla markkinoilla vuodesta toiseen. mutta sitten kun oli plussaa niin se cb näytti varhaisessa vaiheessa melko selkeää viivaa. selvä tummemman sininen se väri ja tosi tasainen. parhaiten on toiminut apteekin oma, joskin joskus olen saanut siihen myös roskishaamun testiajan jälkeen sen tarkoittamatta mitään. =/ pc liuskat marketista on ollut luotto testejä, kun opin erottamaan sen viivanpaikan joka mulla tulee ärsyttävästi näkyviin.

Heilanga toivotaan,että sun testit enteilee hyvää =) Miten olikos sulla ovis ajankohta varmuudella tiedossa, mulla kun reagoi testit joskus siihen ovikseenkin. Voisko näyttää ovista? toisilla myös loppu kierrossa se lh hormoni nousee ilmeisesti reiluummin ennen menkkoja ja saattaa antaa hämääviäviivoja.Mut toivotaan parasta, josko se vuoto ei sieltä alakaan =)
 
Joko jo?
Laitan kyselyä nyt tännekkin, kun en oikein tiedä mistä saisi jotain vastauksia. :ashamed:Onkohan mulla aihetta jo hieman iloita? Menkat on reilu viikon myöhässä. Tein yks ilta rfsu:n testin johon ilmestyi puolen tunnin aikana "selkeä" plussa. Tästä rohkaistuneena kävin ostamassa clearblue plussan johon ilmestyi haamu testiajan sisällä. Noh, tein vielä seuraavana aamuna apteekin oman testin mikä oli nega, mutta ilmestyi sitten niin sanottu roskishaamu. Tänään aamulla tein ihan uteliaisuuttani ovistestin johon pärähti heti vahva plussa. Nyt sitten jännään et alkaako ne menkat vai voinko jo hieman iloita. Mielipiteitä?
Oletko muuten testannut nyt uudestaan,nyt vasta hoksasin, että sulla myös ovis testi näyttää vahvaa plussaa. Jos onkin niin, että sun ovis on ollut vasta nyt tai sitten enteilee sitä parempaa uutista =)
 
HAAMU Eikös? (Ei tarvinnu tihrustaa, kuvaan oli vaikea saada.. Sitä vaan on niin epäuskoinen olo..)





Tänään kp 28/28-32 (dpo12). Tehty 2h pidättelyn jälkeen päiväpissasta, huomenna aamulla teen uuden, josko se olisi vahvempi.
 
Tänään aamulla tein vielä uuden samanlaisen testin, tuli vahvempi viiva, jossa enemmän punaväriä, mutta hailakka haamulainen silti.. Tänään dpo13, joten jospa tässä pari päivää malttaisi odotella ja testata sitten uudestaan. :)
 
  • Tykkää
Reactions: *mur-mur*
ohhoh :D viallinen testi.. vie takas apteekkiin vielä kun siinä näkyy noi! saat varmaan uuden, tai sit lähetä clearbluelle kuva!
Oikeastaan se kyllä näytti ensin sitä Ei Raskaana -tekstiä, sitten vasta kun rupesin testiä availemaan niin se sekosi :D Eli kyllä mä siihen ensimmäiseen testin antamaan vastaukseen luotan, ellen sitten muutaman viikon päästä ala synnyttää... oli vaan musta niin hauska että oli pakko postata :)


eufemialla ei liene paljoa tulkinnanvaraa testissä! :flower:
 
Tätiä ei kuulu eikä näy. Olo on edelleen sellainen että kyllä tuolla joku asustaa. Tein eilen illalla David raskaustestin ja siihen se pirun haamu tuli taas. Testiajalla. Aamulla kuin tein uudestaan ei mitään. PRKL! Mä meen uudenvuoden jälkeen veritestiin siinä pitäis sitten näkyä jos on näkyäkseen. Inhottava olo, kun kokoajan toivoo ja odottaa että se kunnon plussa siihen pärähtäisi. Ovis on toki voinut olla myöhemminkin että siksi näky siinä ovistestissä. Tiedä häntä. :/
 
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
Heippa! Ajattelin nyt täältä kysäistä, kun itsellä tilanne se, että kaksi päivää sitten sain selkeän plussan testiin, apteekin omalla aamun toisesta pissasta. Menkkojen olisi sinä päivänä pitänyt alkaa. Sitten seuraavana päivänä päiväpissasta haaleamman viivan, ja kun menkat olivat toista päivää myöhässä niin aamupissasta vieläkin haaleamman viivan ja sen ilmestyminen kesti jonkin aikaa, tuli kuitenkin testiajan sisällä. Nyt olisi viikkoja 4+3. Pelko on alkuraskauden keskenmenosta, vuotoa ei ole, kipuja silloin tällöin, oireita ei ole koko aikana ollut juuri ollenkaan. Takana keskenmeno heinäkuussa viikolla 6, joka sekin oli kovin oireeton raskaus. Onko viivat teidät mielestä haalistuneet? Mietin että pitäisikö odottaa vaikka viikko, ja testata sitten uudestaan, jos vuotoa ei tule? Kuvassa alimpana siis apteekin oma, kp 31/31 keskimmäinen kp 32/31 ja ylimmäinen kp 33/31, ja ovat pregcheck merkkisiä.

Aijaa.com - testi 2
 
Hei!

Tää on taas pitkästä aikaa täällä.. Tässä ollut monenmoista jonka takia on ollut vähän taukoilua yrityksessä, mut nyt sitten jännäilyt päällänsä.. On tässä solumuutosten takia käyty sähkösilmukka hoidossa ja nyt sitten on lupa taas yrittää!

Kertokaas te viisaammat et onko toivoa vielä kun dpo11 tulee selvä nega apteekin omaan testiin? Mikäs tuon testin herkkyys on ja voiko olla ettei sitten vielä näytä positiivista tulosta tai edes haamua? Mulla tosiaan tänään ihan viimeistään ois pitänyt täti tulla kylään, mut ei oo näkynyt, eikä kyllä yhtään sellaista oloa ole et ois edes tullut. Oviksen tikutin ja kipujen perusteella se myös tapahtui joten mahdollinen hedelmöitysajankohta on suunnilleen tiedossa. Esikoisesta tein ekan haamun muistaakseni dpo13-14, eli silloinkin suht myöhään. Toki silloin en tikuttanut, mut siitä yhdestä peittojen heilutuksesta siinä kierrossa tuo neiti sai alkunsa ja tästä tasan 2 viikkoa niin tuli eka haamu..
 

Yhteistyössä