Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Kiitos @stindepinde en enään testaa raskaustestillä. Se on ihan turhaa hommaa kun jonkinlaiset menkat on tullut.

Me nyt käytetään kumia siihen saakka et oon käynyt munanjohdin aukiolo tutkimuksessa. Eli mun ei tarvi nyt testata ovistestillä eikä raskaustestillä. Sitten ton aukiolo tutkimuksen jälkeen ovistestit käyttöön. Oon muuten varannut jo lääkärille ajan että pääsisin tuohon aukiolo tutkimukseen.
 
Kuinka kauan te ootte muuten yrittäneet raskautua? Ja oliko käytössä e-pillerit, kierukka jne? Kuinka kauan söit?

Mä lopetin pillerit syyskuun 1pvä ja nyt on YK 3 puolessa välissä.
Kierukka laitettiin jälkitarkastuksen yhteydessä v. 2014. Kierukka pois 18.10. 2017 eli ihan äskettäin, ja nyt jännityksellä odotan tärppääkö heti :rolleyes: raskaustestejä oon tehny jo monta :ROFLMAO: mutta negaa näyttää, ei oo varmaa tietoo oviksesta.
 
Kiitos @stindepinde en enään testaa raskaustestillä. Se on ihan turhaa hommaa kun jonkinlaiset menkat on tullut.

Me nyt käytetään kumia siihen saakka et oon käynyt munanjohdin aukiolo tutkimuksessa. Eli mun ei tarvi nyt testata ovistestillä eikä raskaustestillä. Sitten ton aukiolo tutkimuksen jälkeen ovistestit käyttöön. Oon muuten varannut jo lääkärille ajan että pääsisin tuohon aukiolo tutkimukseen.
Toivottavasti toi tutkimus tuo hyviä uutisia!
 
  • Tykkää
Reactions: Minni-83
Mulla on nyt toinen kokonaan kierukaton kierto menossa.

Jänniä noi r-testit, kun toisilla tulee viivanpaikkaa aina. Kai se jotenkin on omasta pissasta, hormonimääristä yms kiinni?

Te jotka ootte ovista testailleet, kuinka monena päivänä saatte haamuja ennen positiivista? Alotin 26-29 pv kierrolla nyt testauksen kp7. Nyt menossa kp10 ja kaikkina neljänä päivänä on tullut selvästi näkyvä haamu. Voiko näistä yleensä päätellä yhtään monenko päivän päästä ovis mahdollisesti on, vai voiko haamu tulla kaikkina kiertopäivinä ennen ja jälkeen plussan? Oon nyt käyttänyt siis rfsu:n liuskoja, clearbluen digit otan lisäksi lähempänä h-hetkeä.
 
Ja hei, tuli muuten mieleen tässä että mä raskauduin ekan kerran sillon yli vuos sitten samasta kierrosta kun tehtiin aukiolotutkimus, lääkäri sillon oli sitä mieltä että en tulis ovuloimaan siinö kierrossa mutta muutama viikko myöhemmin tein positiisen raskaustestin. Tämä raskaus tosin meni kesken yhdeksännellä viikolla eikä uusi raskaus alkanut ennenkun vasta nyt noilla lääkkeillä:) mutta kai sillä aukkaritutkimuksella jotain taikaa oli kun raskaus alkoi sillon ilman lääkehoitoja:)
 
Mulla on nyt toinen kokonaan kierukaton kierto menossa.

Jänniä noi r-testit, kun toisilla tulee viivanpaikkaa aina. Kai se jotenkin on omasta pissasta, hormonimääristä yms kiinni?

Te jotka ootte ovista testailleet, kuinka monena päivänä saatte haamuja ennen positiivista? Alotin 26-29 pv kierrolla nyt testauksen kp7. Nyt menossa kp10 ja kaikkina neljänä päivänä on tullut selvästi näkyvä haamu. Voiko näistä yleensä päätellä yhtään monenko päivän päästä ovis mahdollisesti on, vai voiko haamu tulla kaikkina kiertopäivinä ennen ja jälkeen plussan? Oon nyt käyttänyt siis rfsu:n liuskoja, clearbluen digit otan lisäksi lähempänä h-hetkeä.
Mulla tulee haamua ja vähän vahvempaa haaleaa läpi kierron, yleensä päivä ennen plussaa on jo muihin haamuihin ja hailuraisiin verrattuna tosi hyvä viiva mutta ei plussa. Sit se plussa paukahtaa :LOL:

Muoks.
Tässä tän kierron testit. Ylhäältä laskien kp9, kp10, kp11 ja tän päivän testi kp12 alin
[url=http://aijaa.com/QCsBez][/URL]

Mun mutu on että plussa saattaa tulla tikkuun viimeistään sunnuntaina, mutta kahtoo nyt. Viime kierrossa tollanen saman vahvuinen tuli pv ennen plussaa. Joillain menee taas niin nätisti koko ajan vahvemmaksi ja vahvemmaksi ja joutuu melkein tosissaan arvailemaan onko se ovisplussa nyt vai tulossa vasta huomenna, ylihuomenna...?:LOL:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: ronso
Jes kiitos @viipulainen :) hyvin samannäkönen kuin mun viivasuora!
On muuten hirveen paljon stressittömämpää elo nyt kun ovista testailee, ei tartte pelätä että se menis ohi. Kauhee ressi oli viime kierrossakin panna menemään kokoajan varmuuden vuoksi :ROFLMAO:
No äläpä muuta sano. Itsekkin oon ollu ihan zen kun aloin tikuttamaan. Toki itsellä kun se plussa ns.vaan paukahtaa, niin joka toinen päivä siihen asti hoidellaan parisuhdetta, mutta sit kun se plussa tulee, niin tietää ettei tarvii sitä loppu aikaa enään panikoida yhtään vaan voi panna menemään ihan panemisen ilosta.:LOL::LOL:
 
Mun mies valittaa että paikkoja rupee jomottaan, jos yhtään pitempään "joutuu" joka toinen päivä hommiin :cautious: menee ihan väkisinmakaamiseksi :D:D just ja just kaks viikkoa menee sellasta tahtia ennenku on pakko luovuttaa
 
Mä tilaan kyllä ovistikut ens kiertoon jos ei tästä kierrosta tärppää. Sen verran hauskaa toi tikuttelu tuntuu olevan :D me aloitettiin eka kierto vähän turhankin aktiivisesti ja loppukierrosta rupes molemmilla olee paikat hellänä :ROFLMAO: täytyy nyt ottaa joka toinen päivä-taktiikka käyttöön ja katsotaan auttaako greippimehu oireiden kans ku viime kierrossa ovisoireet oli ainaki viikon päällä nii vaikee bongata tarkkaa päivää.
 
Täällä mahdollisesti dpo 8 menossa ja tein tänään raskaustestin aamupissasta :rolleyes: meillä oli vaan kerran seksiä ilman kumia 4 päivää ennen mahdollista ovulaatiota, eli en usko että olisin raskaana. On vaan niin hauska tehdä testejä :D mutta tässäpä testi, näkeekö kukaan mitään? Huomenna testailen uudestaan.







 
Höh, ei sit tärpänny het kierukan poiston jälkeen :cautious: tänään tullu verta enempi että taispa ne menkat alkaa, sitä se tiputtelu siis enteili. Vaikka on kyllä harrasteltu seksiä vähintään joka toinen päivä yli kolmen viikon ajan (n) tosin ei nykysellä miehellä ole lapsiakaan ja ikääkin jo 38v. Ei kai se auta ku toivoo parasta että tästä kierrosta sitten tärppäisi :)
 
Me yritettiin ennen edellistä lasta puol vuotta niin että harrastettiin seksiä joka toinen pvä eikä mitään tapahtunu. Sen jälkeen kun otettiin ovulaatiotestit käyttöön ja ollaan harrastettu seksiä sillon kun o-testi on positiivinen ja ehkä pari pvää ennen ja päivä jälkeen niin olen raskautunut neljä kertaa. Ollaan myös pidättäydytty seksistä vähän ennen ovulaatiota (muutama pvä) koska olen lukenut jostain että mitä kiihottuneempi ja liukkaampi on nainen, sitä liukkaammin siittiöt ui kohti munasolua :D tai jotain siihen suuntaan. Itelle seksi joka toinen päivä on pakkopullaa enkä oo ihan iskussa vaan se on vähän sellasta kuivaa hommaa jollei tosissaan tee mieli..
 
Mä saan aina pc:hen viivanpaikan (n) sellanen oikein vaaleanharmaa viiva ilmestyy suht nopeesti. o_O
Tätä oonki pelännyt.

Tein myös saman testin puikon eilen illalla, mutta siihen ei tullut juuri mitään näkyviin. Ainakin haamu oli vielä liuskaakin haaleampi.

Huomenna vielä tarkoitus tehdä isänpäivän kunniaksi aamulla toinen puikko aamupissasta, kun kp 32 ja dpo on 9. Ei siis vielä välttämättä näy mitään. Ensviikolla tulee vielä postissa herkkiä liuskoja, niin niillä sitten uudestaan vaikka dpo 14 tms.

Rinnat vaan kasvaa ja kasvaa, arpia tulee, maitoa tulee taas, reilusti navan alapuolelle sekä munasarjoihin vihloo etenkin liikkuessa, päätä särkeää jne. Sekava fiilis.

Mekin tosin oltiin ilman ehkäisyä vain 29.10. illalla sekä seuraavaksi vasta 4.11. ja ovulaatio testejen mukaan ollut pe 3.11. Seksiä ollut siis vaan viitisen päivää ennen ovulaatiota ja päivä jälkeen, joten saa nyt nähdä. :D
 
Täällä mahdollisesti dpo 8 menossa ja tein tänään raskaustestin aamupissasta :rolleyes: meillä oli vaan kerran seksiä ilman kumia 4 päivää ennen mahdollista ovulaatiota, eli en usko että olisin raskaana. On vaan niin hauska tehdä testejä :D mutta tässäpä testi, näkeekö kukaan mitään? Huomenna testailen uudestaan.







Sulla varmaa vähä sama ku mulla, et silmin näkee jotain mut mahdoton saada kuviin. Noista en onnistunut nimittäin mitään bongaamaan :D

Ollaan tosin samassa jamassa. Sama dpo tänään ja me myös touhuiltiin joku 5 päivää ennen ovulaaiota ja sit päivä jälkeen. Jännäillään siis yhdessä huomista testailua ! :LOL:
 
Me yritettiin ennen edellistä lasta puol vuotta niin että harrastettiin seksiä joka toinen pvä eikä mitään tapahtunu. Sen jälkeen kun otettiin ovulaatiotestit käyttöön ja ollaan harrastettu seksiä sillon kun o-testi on positiivinen ja ehkä pari pvää ennen ja päivä jälkeen niin olen raskautunut neljä kertaa. Ollaan myös pidättäydytty seksistä vähän ennen ovulaatiota (muutama pvä) koska olen lukenut jostain että mitä kiihottuneempi ja liukkaampi on nainen, sitä liukkaammin siittiöt ui kohti munasolua :D tai jotain siihen suuntaan. Itelle seksi joka toinen päivä on pakkopullaa enkä oo ihan iskussa vaan se on vähän sellasta kuivaa hommaa jollei tosissaan tee mieli..
No mulle se ei kyllä oo mitään pakkopullaa:D pannaan ihan panemisen ilosta mutta luulis siinä mielessä tärpänneen kun niin usein harrastaa:LOL::ROFLMAO: täytyy varmaan sit siirtyä ovis testeihin, en oo niitä kyllä ikinä käyttäny, missähän vaiheessa niitä kannattas rueta tekemään?
 
No mulle se ei kyllä oo mitään pakkopullaa:D pannaan ihan panemisen ilosta mutta luulis siinä mielessä tärpänneen kun niin usein harrastaa:LOL::ROFLMAO: täytyy varmaan sit siirtyä ovis testeihin, en oo niitä kyllä ikinä käyttäny, missähän vaiheessa niitä kannattas rueta tekemään?
Eri merkeillä taitaa olla hieman eri ohjeet, mutta keskimääräisellä kierrolla (28pv)testaus aloitellaan yhden ohjeen mukaan kp12.
Itse tosin aloitan noista ohjeista poiketen aina aiemmin kun takana on tänä vuonna ollut jonkin verran heittelyä kierroissa ja lisäksi mun luteaalivaihe ei ole oletettu 14 vaan 15. Eli aloitan omalla kohdalla mielellään jo kp9 niin ei varmana mene ohi.:D
 
Mulla alko menkkamaisesti juilimaan mahaa. Tiedä sit yrittääkö joku tehä pesää tuonne kohtuun, vai kolkutteleeko täti ovella :confused: tosiaan ensimmäiset kuukautiset synnytyksen jälkeen, niin kierto voi mennä ihan miten vaan. Huomenna testaan taas ja sit pitääkin käydä ostamassa lisää testejä :D
 

Yhteistyössä