halpa ja hyvä muuttofirma, mistä?

  • Viestiketjun aloittaja "apua"
  • Ensimmäinen viesti
"apua"
kertokaa mikä olisi halpa ja hyvä muuttofirma pääkaupunkiseudulla.

pakko käyttää ulkopuolista kun ei omasta takaa kantajia löydy ja pienet lapset .

niemeltä jo kysyin ja pyytävät noin 1500e kolmiomuutosta. miten kellään on tuollaisiin varaa?!?
onko kaiki noin kalliita.
 
"juu"
Tasitaa vaan niin olla että halvemmalla saat vain jos lupaat muuttomieille antaa ;) Minihame päälle ja korkkarit jalkaan ja maksu luonnossa tai sitten vaan maksat kiltisti, tuskin pääkaupungista alle 1000e kukaan lähtee kantamaan rojujasi edes takaisin
 
"Ritva"
Hoitivat mun asunnon muuton halvalla ja hyvin, muutin kolmiosta kaksioon Helsingin sisällä. Hinta alle 500€, aikaa meni noin 4 tuntia. Ja kiltisti kantoivat tavarat heinäkuun helteissä neljänteen kerrokseen hissittömässä talossa. Mikään ei hajonnut ja hinta oli tilausvahvistuksen mukainen. Suosittelin kaverille ja hänkin käytti ko firmaa eikä ole ainakaan valittanut. Hintaanhan vaikuttaa vielä muuttolaatikot yms, itselläni niitä ei ollut. Löytyy netistä osoitteesta muuttoapu.com. Älä missään nimessä sitä Niemeä käytä, on niin kallis ja pystyyn haukuttu firma, ettei pahempaa löydy.
 
Lauri.A
He hoitivat meidän kolmion muuttomme todella mallikaasti, harvoin saa näin hyvää asiakaspalvelua mistään. Nuoria hyväkuntoisia muuttomiehiä hyvällä huumorintajulla varustettuna, suosittelen..
 
Suosittelen
Tekivät todella huolellisesti ja ripeästi meidän muuttomme kehä kolmosen sisäpuolella, vaikka tavaraa oli suht koht paljon.Hintakin oli kohtuullinen. Neliöitä meillä oli 74, maksoi noin puolet siitä mitä suuremmat muuttofirmat pyysi, kun tarjousta kysyin :) Kierrättivät samaan hintaa ilman kierrätysmaksua meidän vanhan lipaston ja sohvan. Ei menneet kaatiksen täytteeks vaan jollekin, joka niitä vanhoja todella tarvis. Ovat kuulemma egologinen yritys! Täydet pisteet, suosittelen. www.espoonmuuttopalvelu.fi linkki
 
Peki09
Opiskelijamuutot hoitivat minun ja tyttöystäväni muuton helsingissä, palvelu oli hyvää ja tavarat s pysyivät ehjinä. Kiitokset kolemme herrasmiehelle, jotka olivat muutossani. Suosittelen!
 
"Jani"
Yksiön muutto Helsingin sisällä ja aikaa meni tuplasti Grundellin antamasta ennnakkoarviosta. En missään nimessä olisi ottanut jos olisin tiennyt, että aikaa ja tietysti rahaa menee tuplasti. Ilmeisesti pokkana antoivat tosi alakanttiin arvion ja/tai sitten oil tunareita muuttomiehiä.
 
Älä vaan
Älä vaan gundelia tilaa, huonoa suorastaan törkeää palvelua. Meillä kahdesti muuttanut, Ekalla kerralla ihan ok, mutta toisella, huoh! Moni tavara meni rikki, vaikka meillä oli ISOSTI merkattu särkyvä tavara, sohva koki kolhuja yms. Kun sinne otti yhteyttä tuli takaisin erittäin tympeä vastaus ja todistelu, ettei muuttomiehet mitään säkeneet, kun olivat katselleet ympärilleen, että kaikki oli ehjää. Aijaaaaa, itsehän sohvan kasasin(divaani) ja laatikot purin, jolloin viat näin. Muttei ihme, sellasta tavaroiden viskelyä ja huoletonta käsittelyä. Muutettiin kaksikerroksiseen taloon ja täyttivät 79neliöisen asunnossa YHDEN huoneen ääriään myöten, kun eivät viitsineet mihinkään mitään kantaa.
Ei enää ikinä!!!!
Muuton hetkellä oli lapsen kanssa kahdestaan ja yrittivät patistaa minua kantamaan (alle 1-veen kanssa joka kiipesi joka paikkaan ja olisi takuula kiivennyt myös rappusisssa,joihin ei ollut ehditty asentaa turvaportteja), mihin hittoon mä sitä muutofirmaa tarvitsi, jos itse olisi pitänyt kantaa?!?
 

Yhteistyössä