Heinäkuun 2009 Helistäjät marraskuussa

sunnuntaita!
tervetuloa uudet ja onnea matkaan! meitä onkin jo tooosi paljon täällä :D
mä sitten tilasin sen ultran ja tortaina olisi, jännää... ihana nähdä se pieni, toivottavasti sellainen siellä siis on :|
mulla palannut tämä huonovointisuus, pahinta melekin iltaisin kun nukkumaan pitäisi mennä, pitää pari kertaa käydä vessassa katsomassa että tulisko, vielä ei ole tarvinnut oksentaa, mutta lähellä kyllä on. Olisin minäkin valmis jo saamaan normaali olotilan takaisin. tiedän että ei pitäis valittaa, mutta kun ei jaksa tehdä uhtään mitään ja kokoajan on niin kurja olo. mutta kai tän kestää, olisi vaan niin kiva jaksaa tehdä jotain ja olla pelkäämättä 24/7 että lentääkö laatta. mutta näillä mennään :) on tää silti niin ihanaa.
onnea kukkaiskeiju ultraan :)

toivova ja pieni 7+3
 
Pikaisesti vaan kirjuuttelen tässä bb:n mainostauolla...

Minulla eilisestä asti tullut paperiin pyyhittäessä vähän verta ja maha ja ristiselkä ollut kipeinä. Tänään sitten tuli verta vielä vähän enemmän ja lähdin käymään päivystyksessä. Kaikki oli näennäisesti ok ja pissa puhdas ym. mutta lääkäri laittoi kuitenkin lähetteen aamuksi gynen polille ultraan. Katotaan, että eihän ole kohdunulkopuolinen raskaus, vaikka ei se lääkäri kyllä ollut sitä mieltä, mutta tarkistetaan kuitenkin. Hyvä niin, koska olen ollut eilisestä saakka aivan paniikissa ja hermona. Aamulla olen sitten viisaampi, toivottavasti kaikki hyvin... :'(
 
Tervetuloa vielä uudelleen mukaan Hannielle! :heart: :flower: Ja Onnea raskausaikaan paljon! :heart: :flower:

Pikkumuksis: Hyvä, että pääset gynepolille tarkistuttamaan asian aamulla, ettei tarvitse yksin asiaa murehtia, toivon, että kaikki on aivan hyvin, että pelästytti turhaan vaan se vuoto! :hug:

Kaikille tänään ultraan meneville hirmusti Onnea, myös toivottavasti itselleni!
:ashamed:
Kyllä se vaan niin paljon jännittää, mutta sitten se on ohitse , kun siellä käyty! :heart:

Mukavaa alkavaa viikkoa samalla kaikille! :heart: :flower:

Rva Pikkumyy ja OnniEmmi rv 9+2 :heart:
 
Huomenta!!!!

Menin sitten varaamaan ajan varhaisultraan vaikka ei pitänyt. Mut kun vaivaa et maha on kasvanut ihan sairaasti ja jotenkinn tunne et mitä jos onkin kaks!!! Ja np ultra olisi vasta tammikuussa niin haluun jotain tietää. Päätimme mieheni kanssa että se on meidän joululahja. Meemme perjantaina kyllä jännittää....

En taida enää jouluna peittelemään mahaani ni aateltiin sit et varmaan jouluna vanhemmille kerrotaan ja senkin takia on kiva toi ultra ennen joulua.

Sori oli vaan omaa napaa :(

Tervetuloa uusille!!!

jou+salama 7+3
 
Huomenta kaikille!

Ensiksi onnea uusille ja jarrusukkia matkaan :heart: !
En ole ite jaksanut kirjoitella pariin viikkoon, oon kylläkin käynyt lukemassa pinoa aina silloin tällöin. Oma olo on ollut niin väsynyt ja huonovointinen, ettei tämä koneella istuminen ole kovin helppoa!

Onnea tämän päivän ultraan Rva Pikkumyy, toivottavasti kaikki on kohdallaan :heart: ! Onnea myös muille ultraan meneville

Pikkumuksis: Hyvä kun pääset heti aamusta gynenpolille ultraan, toivottavasti on kaikki hyvin :heart: .

ON: Mulla tosiaan pahoinvointi on 24/7...parina aamuna on pitänyt oksentaa, muuten on vaan saanut nieleksiä. Tuntuu, ettei mitään voi syödä ja kuitenkin on nälkä. No, onneksi viikkoja on jo 9+6...muutama viikko viel ja sit helpottaa. (lasken muuten viikot nyt sen la 30.6 mukaan, joka neuvolasta ja varhaosultrasta sanottiin ).
Töissä on välillä hankalaa, ku siellä on niin paljon "hajuhaittoja" ( oon siis hoiva-osastolla töissä). Mutta tähän asti oon ainaki saattanut olla siel oksentamatta.
Mulla on 17.pvä lääkärin nvl ja np-ultra. Nyt jo jännittää, että onhan kaikki ok. Mulla on kyllä maha röpsähtänyt jo esiin, iltasin sitten on kuin potkupallo ku turvottaa niin mahoton :ashamed: .
Viel ei oo kerrottu tästä raskaudesta ku mun muutamalla ystävälle, jotka on asiaa suoraan kysyneet. Yks ystävä sanoi, että mitenhän aijot jaksaa nuin monen pienen kanssa. No, enköhän tuota jaksa :heart: . Muuten palautteet on ollut positiivisia. Joulun aikaan kerrotaan sit yleisemmin. Mun vanhemmille kerron tänään tai tällä viikolla :D . Katsotaan.
Voisin nukkua päivät läpeensä, kun niin väsyttää. Nytkin tuntuu, että silmät painuu väkisin kiinni ja iltavuoroon pitäisi lähteä :) . Jospas sitä yheksään saakka sinnittelee hereillä.

Nyt täytyy alkaa pikku-likan kans touhuaan!
Ihanaa joulukuun alkua! :heart:
 
Hipsheijaa se on joulukuu! :xmas: Tervetuloa taas kaikille uusille heinäkuisille =)

Illuusia :hug: nyt hymyä huuleen. Sulla on lupa olla väsynyt.
Kivaahan se ei ole, tiedän, mutta huonoa omaatuntoa on turha potea! Se kun ei itsestä ole kiinni miten keho raskauteen reagoi ja vaikka edellinen raskaus olisi ollut erilainen, ei väsymyksestä kannata huolestua. Samankin äidin raskaudet ovat erilaisia.

Mua ilmeisesti vaivaa raskauasajan dementia koska en kuollaksenikaan muista mitä muuta piti kommentoida...

Mulla pyörii mielessä vain se että kohta on JOULU :heart::xmas::heart: Onko täällä muita jouluun hurahtaneita? Se on vaan niin mun lemppariaikaa vuodesta.

Joulusiivot on melkein tehty, enää kylppäri ja sauna kuurattava. Tietty sit siivoillaan perussiivouksia vielä ennen joulua, mutta nyt kyllä kiiltää joka paikkaa vimpan päälle.
Mä olin niin ylpeä ittestäni kun sain niin hyvin viikonloppuna aikaiseksi. Tosin oli vartin välein huilattava vartti :ashamed: mutta puhdasta tuli.
Meillä tosin on vielä helppo saada kämppä kiiltämään, kun meitä on vain kaksi ja asutaan kaksiossa, niin ei ole sitä pinta-alaakaan liikaa.

Itsenäisyyspäivänä meinaan saada jo vähän joulun tunnelmaa laitettua ja piparit leivottua.
Mitään muuta mä en sitten koskaan leivokaan, mutta piparit teen itse :LOL:
Ja sitten ei kun lahjaostoksille. Voi että mä oon niin onnessani kun tulee joulu!
Ehkä mä oon vähän höppänä :ashamed: Vai?

Mitäs muuten... nyt on alkanut semmoiset repäisevät kivut esim. yskäistessä ja äkkiä liikahtaessa. Ei ole kivoja, mutta kaiketi ihan vaarattomia...

Ultriin onnea koko poppoolle!

Meritähti :heart: Jellona 6+3
 
Hei, pikkuisen tulen tännekurkkimaan...vielä en haluaisi mukaan mutta kun toisaalta haluaa.
Elikkäs olen 24v 2 lapsen äiti , poika 10/04 , tyttö 06/08 ja viikko sitten tuli plussa..
ja syy miksi en vielä haluaisi pinoutua on etten viikoista tiedä yhtään mitään.. menkkojen mukaan LA 1.7 , mutta tytönkään aikana ei pitäny paikkaansa ja plussa näkyikin vasta kp 61 ja tosi haaleena.. viimeset menkat alko 24.9 ja 26.10 tein ekan testin joka oli nega ja viime viikolla uus joka oli plussa ja todella tummat viivat ilmestyi testiin ennen kuin kerkesin kädestä ees laskee pöydälle.. ja aika ylläri täällä tulossa..kolmas piti tulla joskus mut ei nyt viel, mutta näillä mennään..yksi keskenmenokin koettu joten senkään suhteen en tähän luota.

wiivi84 & ? viikkoja voi olla mitä vaan välillä 4-10
 
Hei! Uskaltaiskohan tässä kasvattaa teidän pinoa. Eli plussasin tossa isänpäivänä ja alku-ultrassakin olen jo hätähousuna käyny ja kaikki oli mallillaan. :heart: Yritystä oli ollut reilu vuosi, kunnes tärppäsi juuri kun olimme käyneet klinikalla valittelemassa ja hakemassa piikkireseptit. Usemapi clomikierto oli jo ollut, koska minulla pco enkä ovuloinut. Mutta kappas vaan niin taukokierrolla tärppäsi :heart:

Viikkoja on nyt 7+0 ja laskettu aika 20.7. Ei tätä oikein taho vieläkään uskoa vaikka viime viikolla näki jo pienen pienen sydämen sykkivän. oi sit tunnetta :heart: :heart:

Meritähti :wave: Täällä muuten yksi jouluhörhö! Eilen laitoin kaikki joulukoristeet jo paikoilleen. Harmittaa vaan ku oon niin kamalan väsyny ettei oo jaksanu viel leipoa tai käydä pahemmin ostoksilla vaikka mieli tekee tosi paljon :headwall:
 
Heips....

Mä tänään varasin ensimmäisen neuvola ajan...ja se sitten olisi ensviikon tiistaina...jee kivaa..vaikutti puhelimessa ainaki tosi mukavalta naiselta....se sano että kaupunki kustantaa 2 ultraa, mikä musta on aika vähän. Täytynee miettiä että mennäkkö yksityiselle,ku kuiteskii tahtois nähä jo pikkusen tuolla massussa..(tosin ei se siel kyl viel varmaa näy).
Mun oli pakko käydä ostaa viel pari raskaustestiä ja testata huomen aamul että varmana oon raskaana...heh...oompas vähän höhlä... :LOL: :LOL:

MERITÄHTI ja PILVILINNA...Mä laitoin jo pariviikkoa sitten joulujuttuja jo esille...et pistin teitä paremmaks.... =) =) viel ois tontut laittamatta, ehkä ne sitten ensviikolla.... :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: Muita joulukoristejuttuja ei meillä sitten olekkaan....

mutta tämä tällä erää.....
Hyvää joulunodotusta kaikille....nää mun kirjotukset on aika minä minä minä pohjasia, mutta eiköhän niitä kysymyksiä tuu teille ketkä pidemmällä ootte jo raskaudessanne...tehän ootte jo sitten vanhoja konkareita kaikissa asioissa....c",) :)
 
Meritähti: Hih, mäkin jo laitoin vähän joulua kotiin! Tosin vielä on laitettavaakin :wave: Ja ihana kun radiossa tulee jo joululaulujakin!!!

Pilvilinna: ja Wiivi Onnittelut!!! ja Tervetuloa! :wave:

Jouvauva: Tsemppiä ultraan!

Mitä pikkumuksikselle kuuluu? Toivottavasti kaikki tosiaan on hyvin!

).(Mulla oli ultra tänään! Ja pieni sydän siellä sykki! :heart: Hih, vaavi oli jo 13mm pitkä :D Laskettu aika siirtyi vain päivällä eli nyt sitten 15.7.09. ja viikkoja 7+6. Vaikka en kyllä ymmärrä kun kaikkien laskureisen mukaan mulla olikin tuon verran viikkoja, mutta la silti 14.7...?! No kuka tietää...tässä kuva:


Ja saatiin osittain suhteilla, osittain ihan syystä uusi aika kolmen viikon päähän, eli siis tarkistetaan tuota laskettua aikaa kun on sitten helpompi mitata kun vaavi on jo sitten isompi. Hip hei!
 

Yhteistyössä