Helmikuun helmet 2017 *heinäkuussa*

Mulla oli kyllä esikoisesta myös pahoinvointia mutta mielestäni se ei ollut näin pahaa kuin nyt. Siis mikään ei pysy sisällä. Ei ruoka, ei mitkään nesteet. Paino putoaa. Onko se vaarallista vauvalle jos en pysty syömään? Kun nousen niin pyörryttää todella paljon. Hetki sitten en saanut vessan ovea auki kun en saanut kahvasta kiinni kun päässä heitti niin paljon. Toivon mukaan tämä helpottaa pian.
Mä en pystyny esikoisen odotusaikana syömään juuri mitään ja oksensin jonneki viikolle 24 saakka. Jossei nesteetkää pysy sisällä ja oikeesti heikottaa niin suositellaan mennä päivystykseen, ne ottaa verikokeet ja pääset muutamaks tunniks vähintään tiputukseen. Sen jälkeen olo kohenee toisilla loppupäiväks, toisilla pidemmäksikin aikaa. Mä jouduin vaan kerran käymään mut oli se ihana kun illalla pystyi eka kertaa moneen kk syömään ihan kunnolla.
 
Mulla oli kyllä esikoisesta myös pahoinvointia mutta mielestäni se ei ollut näin pahaa kuin nyt. Siis mikään ei pysy sisällä. Ei ruoka, ei mitkään nesteet. Paino putoaa. Onko se vaarallista vauvalle jos en pysty syömään? Kun nousen niin pyörryttää todella paljon. Hetki sitten en saanut vessan ovea auki kun en saanut kahvasta kiinni kun päässä heitti niin paljon. Toivon mukaan tämä helpottaa pian.
Nyt kiireesti soitat apuja. Ohje on, että jos ei vesikään kestä sisällä ni sit pitää mennä lääkäriin. Kuivuminen on teille molemmille pahasta.
 
Annamai sehän toki niin riippuu minkälainen kokoero pariskunnalla on :D Itse oon "vain" 170 cm pitkä kun mieheni on liki 190 cm ja mies on tosi harteikas ja ylipäätään kaikin puolin niin iso kun nyt normaalipainoinen mies voi olla :LOL: ite oon hoikka ja pienirintanen, joten tosiaanki hukun hänen vaatteisiin!

Bettinah mun yks ystävä aikoinaan oksensi tosi paljon raskausaikana ja joutu tiputukseen sen takia... Kyllähän sen painon pitäisi mieluummin pikkuhiljaa nousta eikä tippua, jos ite oot normaalipainoinen . Jos sua ihan huippaa eikä oikeesti ees vesi pysy sisällä niin nestehukkahan siinä on vaarana :eek:
 
Pyysin miestä hakemaan juqurttia ja tuoremehua. Koitan jos saan pysymään ne sisällä. Jos ei niin soitan päivystykseen.
Kokeile sekoittaa puolet vettä, puolet appelsiinimehua ja ripaus suolaa. Ohje on saatu päivystyksen sairaanhoitajalta, kun kaveri vain oksensi ja oksensi. Olen kokeillut samaa itse muutamaan otteeseen ja olen huomannut toimivaksi. Juoma alkaa maistua pahalta kun suolat alkaa olemaan elimistössä tasapainossa.
 
  • Tykkää
Reactions: Bettinah ja haasu
Täälläkin alkoi pahoinvointi eilen, ensin aamulla aivan järkyttävä päänsärky, koko aamun tunne että oksettaa Ja Kun sain juuri Ja juuri leivän Ja jogurtin syötyä Kaikki pihalle 5min myöhemmin :confused: No päivällä sain onneks syötyä lämpimän ruuan jne. Ja tänään Ei ole oksettanut ollenkaan, muuten vaan heikko olo päänsärkyä, tekis mieli vaan makoilla sängyssä. Koko ajan vessahätä Ja Nälkä Ja mikään Ei tunnu kivalta.. Toivottavasti olo paranis pian ollaan lähdössä ulkomaille nimittäin Lauantai aamuna. Huomenna tosiaan np-Ultra pelottaa Ja jännittää Onko pikkusella Kaikki kunnossa :unsure: Onneksi mies tulee mukaan! Isompia liivejä yms joutunut jo ostamaan Ja farkkuja jne. Peukkuja kaikille itellä tosiaan Kaikki uutta Koska Eka raskaus kyseessä.
 
Moikka! Jos vielä mahtuu mukaan niin liittyisin mielelläni. Olen alusta asti seurannut keskusteluanne taustalla, mutta pessimistinä pidättäytynyt vielä osallistumasta itse. Tänään kuitenkin kävimme nt-ultrassa ja ainakin sen perusteella kaikki näyttäisi olevan hyvin. Tuntui tosi oudolta nähdä mahassa liikettä kun ei sitä vielä päällepäin tunne.

Farnilla/ 32/ TYKS/ 15.2/1.lapsi
 
  • Tykkää
Reactions: kesäyllätys

Yhteistyössä