Ikuisuusflunssako?

Nyt alkaa pikkuhiljaa kyllästyttämään tämä tauti. Kuopuksella ollut silmätulehdus yli viikon, ehdin jo lopettaa tipat ja nyt aloitin samat tipat uudelleen parin päivän tauon jälkeen. Kaikilla perheessä on yskää ja nuhaa. Itselläni on ollut kurkku ihan hirmu kipeä noin 10 päivää. Pitäisikö ehkä mennä tohtorin puheille jos vaikka olisi angiina? Tosin luin netistä että jos kurkkukipuun liittyy muita flunssaoireita kyseessä on luultavasti virus (ja siihenhän ei ole lääkettä).
:|
 
vieras
Mulla on varmaan sama kurkkuvaiva kun sullakin. Mulla ei oo auttanut yhtään noi tavalliset särkylääkkeet. Oireina vain on punanen kurkku, turvotus ja kipu mut ei mulla oo esimerkiksi kuumetta tai nuhaa. Ja tääkin on kestänyt jo yli viikon.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla on varmaan sama kurkkuvaiva kun sullakin. Mulla ei oo auttanut yhtään noi tavalliset särkylääkkeet. Oireina vain on punanen kurkku, turvotus ja kipu mut ei mulla oo esimerkiksi kuumetta tai nuhaa. Ja tääkin on kestänyt jo yli viikon.
No ihan samalta taudilta kuulostaa. Ei minullakaan ole kuumetta ja nuhakin on sellaista allergista. Turvotusta ja punoitusta kurkussa pelkästään. Välillä tuntuu ettei pysty kunnolla nielemään, kun kurkku on niin turvonnut. Asutko Lounais-suomessa myöskin? Täällä sitä vaikuttaa olevan liikkeellä. Ja tietysti nyt kun ihmiset matkustelevat niin se leviää joka puolelle suomea.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Mikaela:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla on varmaan sama kurkkuvaiva kun sullakin. Mulla ei oo auttanut yhtään noi tavalliset särkylääkkeet. Oireina vain on punanen kurkku, turvotus ja kipu mut ei mulla oo esimerkiksi kuumetta tai nuhaa. Ja tääkin on kestänyt jo yli viikon.
No ihan samalta taudilta kuulostaa. Ei minullakaan ole kuumetta ja nuhakin on sellaista allergista. Turvotusta ja punoitusta kurkussa pelkästään. Välillä tuntuu ettei pysty kunnolla nielemään, kun kurkku on niin turvonnut. Asutko Lounais-suomessa myöskin? Täällä sitä vaikuttaa olevan liikkeellä. Ja tietysti nyt kun ihmiset matkustelevat niin se leviää joka puolelle suomea.
Joo länsi-suomessa asun minäkin. Koko ajan tässä odotan että tauti tulis kunnolla päälle et pääsis siitä sitten eroon. Mutta ei sitten millään. Mulla on kans noita nielemisongelmia, välillä pitää oikein väkiste niellä ja joskus tuntuu niin kuin olis limaa kurkussa tai sellainen puristava tunne.
 

Yhteistyössä